שיפורים - כוח, אחיזה ומה שביניהם
כאן אפשר לקבל הצעות וייעוץ לגבי כל דבר שבסופו הרכב שלכם יסע מהר יותר, יאחוז טוב יותר או יבלום חזק יותר. זיכרו! שיפורים בישראל הם תחום אפור, שלא לומר שחור. קחו את זה בחשבון. ונהגו בבגרות ואחריות.
כללי פורום שיפורים - חובה לקרוא
ברוכים הבאים לפורום שיפורים. כדי לשמור על פורום נעים ומכבד, להלן כללי הפורום:
1. אין לפרסם מוצרים למכירה כאן בפורום אלא בפורום המסחרי (אם אתם ספונסר פורום מורשה) או בפורומי המכירה (אם אתם חברי פורום מהמניין).
2. שרשורי פרסום ''מוסווים'' ע"י "חברי פורום" חדשים, ימחקו.
3. שרשורי פרסום ''מוסווים'' ע"י גולשים וותיקים, ימחקו בתוספת ענישה.
4. לו לאחר המלצה על מקום מסוים יהיו עודף תגובות כגון: "כן, הם הכי מגניבים/הכי שולטים!!!/הכי מקצועיים/אחלה בורקסים" הן תמחקנה בתוספת ענישה.
5. תופעות של משתמשים שמגיבים רק בכדי להשמיץ מתחרים ו/או לפרגן יחסמו.
6. כתיבה נאותה מחויבת גם מהספונסרים.
7. לא. אין אופציה לשנות אף אחד מששת הסעיפים הקודמים.
המטרה כאן היתה לבנות פורום מקצועי, רלוונטי, אמין ובין היתר עם דעות מכל הכיוונים. זה לא מה שקורה.
אחלה יום לכולכן.
תודה, מנהלי הפורום.
9,654 נושאים בפורום הזה
-
- 2 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
מחפש זוג מצלמות איכותית לרכב מקדימה ומאחורה שמאפשרות צילום ברור של לוחיות רישוי וזווית צילום רחבה כמה שניתן במחיר נורמאלי יש המלצות?
הודעה אחרונה מאת Shayx, -
- 1 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
היי , מתחיל לרחרח לפני רכישת זוג קדמיים במידה 225/50/18 עבור ה G37 שלי. הרכב הנעה אחורית , 320 סוסונים ומשקל עצמי של 1660 ק"ג. על הסרן האחורי מורכבים גודייר כלשהם שהותקנו כחדשים במעמד רכישת הרכב , והקדמיים דורשים החלפה אחרי שראו ימים (ולילות) יפים יותר. סגנון נהיגה - 20 ק"מ ליום עם נטייה להחלקות מתונות מידי פעם הדרישות - אחיזה מקסימלית על טוב ויבש \ מקדם שחיקה סביר \ לא מעניין אותי רעשי דרך וכו - גם ככה הרכב שקט מידי לטעמי... המלצות???
הודעה אחרונה מאת Tom_22, -
דאון פייפ APR
מאת spyykeR- 4 תגובות
- 3.3 אלף צפיות
ערב טוב, הייתי רוצה לדעת האם דאון פייפ של APR עובד טסט Sent from my SM-G955F using Tapatalk
הודעה אחרונה מאת MeTaLhAmMeR, -
- עוקב אחד
- 6 תגובות
- 3.8 אלף צפיות
היי מחפש המלצה לסט צמיגים חדש המידה היא 195/50/15 חשובה לי אחיזה טובה בכביש שחיקה איטית ורעש ראיתי תT1R של TOYO איך הם? ראיתי שהמילצו פה גם על FALKEN ZE914
הודעה אחרונה מאת vladclar, -
- 1 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
היי, אני שוקל לקנות פולו ידנית 2016 מנוע 1.2 עם 90 כ"ס. בגלל שהמנוע הוא גודש עלה לי הרעיון שאפשר לתת לו שיפור קל בביצועים, אני אגיד את זה מראש אני לא מחפש איזה רכב ספורט אגרסיבי או משהו כזה, וגם אם אחליט לשפר אז כמובן לא ישר אני אסע על הרכב איזה שנה-שנתיים לפני שאני אתחיל לחשוב פרקטית איך לעשות את השיפור. אבל זה משהו שכן הייתי רוצה לקחת בחשבון בתור אופציה שבעתיד אולי אתן איזה חיזוק קל למנוע(אני חושב שרק תוכנה לא יותר מזה). אז השאלה היא כזו האם יש למישהו נסיון עם ציפ או שינויים בתוכנת ניהול מנוע למנוע הזה של VAG, האם יש השפעות רציניות על האמינות, צריכת דלק? דבר נוסף ראיתי כל מני ציפים שנעים בין שיפור של 20 וקצת כ"ס ועד ל40 כ"ס (סהכ אמור להביא את הרכב לעד 130 כ"ס)…
הודעה אחרונה מאת Tom_22, -
- 5 תגובות
- 2 אלף צפיות
שלום לכולם, יש ברשותי גולף 2015 1.4 150 כ"ס רציתי לדעת אם יש משהו שאפשר לעשות לגבי הבלימה כרגע לא מרגישה כלכך רגישה וצריך ללחוץ לפעמים הרבה כדי שיעצור כמו שצריך. לפני חצי שנה הוחלפו רפידות קדימה אחורה הרכב עומד על 48000 ק"מ הוחלף נוזל בלמים על הדרך. אשמח לדעת אם צלחות בלימה חדשות ישפרו את ההרגשה של הרגישות בדוושה או כל דבר אחר. תודה,
הודעה אחרונה מאת Max.M, -
- 14 תגובות
- 8.9 אלף צפיות
אני כרגע בדילמה לא פשוטה לגבי קניית רכב אני מתנדנד בין קניית רכב יד שנייה מסוג - Polo GTI / Leon FR / Sirocco לבין הוצאת רכב חדש מהחברה. אני מעוניין להוציא איביזה FR חדשה מהחברה ורציתי לדעת אם יש פוטניאל שיפורים למנוע 1000 הקטן שיש לה? לא משהו מוגזם אני מעוניין אולי בתוכנה להעלאת הכוח קצת ועוד כמה דברים לרעש יפה יותר
הודעה אחרונה מאת Yossi dashti, -
- עוקב אחד
- 2 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
שלום לכולם אני מחפש סדנה לשיפור ביצועי המנוע THP דור-2,כרגע רק החלפת מפת ניהול מנוע דרך שקע דיאגנוסטיקה. מישהו מכיר מנסיון סדנה שעושה את זה בפיגו?.
הודעה אחרונה מאת Ron.P, -
- 3 תגובות
- 3.4 אלף צפיות
חשבתי לשים תוכנת ניהול מנוע באיביזה 1.0 ליטר עם 115 כח... לגיטימי או שזה דבר שיכול להרוס את המנוע?
הודעה אחרונה מאת fusion-x, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 15 תגובות
- 3.9 אלף צפיות
איביזה 2012 TSI המלצה על בולמים ורפידות וצמיגים 215/45/16r (תקציב כ-650 שקל לצמיג)
הודעה אחרונה מאת Tom_22, -
-
- 3 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
צהריים טובים, מקריאה קלה באינטרנט הגעתי למוצר הנ"ל. רציתי לדעת האם זה מומלץ לרכב כמו שלי? מנוע 1.4TFSI עם תוכנה Stage 1 של APR. הבנתי שיש פילטר אוויר פתוח, ופילטר "רגיל" כמו המקורי פשוט מיוצר על ידי K&N (תקנו אותי אם אני טועה). המוצר הזה מתאים לרכב שלי? https://www.ebay.com/itm/E-2014-K-N-Air-Filter-For-VW-Audi-A3-1-4-1-6-2-0-FSI-2004-2012/141633647760?hash=item20fa05f490:g:y1UAAOSwEeFVKCNB ואם כן, (אני מנחש שזה הפילטר פתוח) האם הוא פשוט "Plug & Play" או שדורש התאמות למיניהן? מה היתרונות \ חסרונות של פילטר אוויר פתוח כמו בקישור שצירפתי, במיוחד לרכב עם תוכנת Stage 1.
הודעה אחרונה מאת Tom_22, -
-
- אחראי פורום
- 1 תגובות
- 2.9 אלף צפיות
שלום, האם החלפת דאון פייפ / צנרת מלאה נחשבת חוקית? והאם הרכב עובר טסט? אני רואה שהחלקים של רימוס הם באישור משרד התחבורה הישראלי, אבל מדובר בשינוי קוטר הצינור, אז האם זה נחשב במסגרת החוק? (הכוונה להחלפה עם ממיר) בנוסף, האם קפיצי הנמכה מותרים ע״פ החוק ועוברים טסט? תודה מראש לעונים.
הודעה אחרונה מאת razmel, -
-
- 7 תגובות
- 13.2 אלף צפיות
שלום, אני מחפש לקנות 4 צמיגים חדשים גודל 205/55/16. אני יכול להשיג את כל הארבעה מתוצרת דאנלופ בדגם הנ"ל במחיר 1000 ש"ח, אחיזה ברטוב דירוג A וחיסכון בדלק דירוג C. סדרת SP SPORT. השאלה איך הם לעומת גודייר Goodyear EfficientGrip performance ואם שווה להוסיף בשביל הגודייר עוד 200 ש"ח. מצרף פה לנוחות קישורים לצמיגים: http://www.tiredeal.co.il/web/8888/nsf/prolookup.taf?&_id=14787&did=1518&title=%20dunlop%20205/55r16%2091v%20spfm800 http://www.tiredeal.co.il/web/8888/nsf/ProLookup.taf?_ID=12377&PF=&did=1518&G=&SM=&_UserReference=5D66F892CF3F93CA5B92A869
הודעה אחרונה מאת Ron.P, -
- 14 תגובות
- 5.1 אלף צפיות
אהלן חברה, אני קצת מבולבל מקווה שתעשו לי סדר. הזמנתי קפיצי הנמכה להונדה סיוויק והקוטר שלהם ביחס למקוריים הרבה יותר קטן (הקפצים הוזמנו לפי מס' שילדה). זה תקין? איזה חלקים אני עוד צריך להחליף כדי להתאים את הקפיצים לבולמים? תודה מראש.
הודעה אחרונה מאת Albetx, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 2 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
אאודי TT 2001 180HP הרכב לאחר אוברול כללי ראש משופץ ,רינגים, משאבת דלק מחוזקת+פילטר דלק חדש, קויילים R8 , פלאגים חדשים, אינלט , וכל השאר תקין חוץ . תקלה יחידה חיישן למדה אחורי היום ניסנו לשים תוכנה סטייג 1 . כאר נצרבה יצאנו לסיבוב הרכב מראה תיקוי הצתה גבוהים מאוד . יש למישהו רעיון ממה זה יכול להיות.
הודעה אחרונה מאת AloniM3, -
-
Mercedes A180 1 2
מאת ameerd-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 27 תגובות
- 13.4 אלף צפיות
היי חברים, זה פוסט ראשון שלי פה, ואני חדש לתחום "השיפורים". קניתי מרצדס A180 שנת 2018 - 122 כוח סוס מנוע 1600 טורבו. זה אותו מנוע וגיר של ה A200 שנותן 156 כוח סוס. מצאתי באנטרנט כמה פתרונות לשיפור הכוח של הרכב - צ'יפ או עדכון מחשב ECU remaping שמעלה את הכוח ל 175 כוח סוס. השאלה שלי האם ה עדכון מחשב מזיק למנוע - לידעתכם רוב הזמן אני נוהג רגוע עם טורים נמועים. ואשמח להמלצה על מוסכים מומחים בדבר הזה. עוד שאלה - האם החלפת אגזוז או הורדת ה muffer מפילה את הרכב הטסט? האם זה חוקי? גם כן אשמח לקבל המלצה על מוסכים אשר מתמחים בתחום. תודה רבה
הודעה אחרונה מאת fizban, -
-
- 4 תגובות
- 2 אלף צפיות
שלום חברים אני מעוניין להחליף/להקשיח את הבולמים האחוריים בC3 פיקאסו דיזל 2018 חדשה. הרכב שוקע עקב העמסת סחורה באופן קבוע בתא המטען וזה מפריע לי בעין וגם לא לדעתי לא בריא לרכב. אשמח לשמוע מה דעתכם בעניין. ולקבל עצות מועילות מבעלי ניסיון לפני הביצוע. ואם אפשר גם המלצות למבצע באזור הצפון. תודה
הודעה אחרונה מאת מלטבשי, -
- 4 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
החלפתי האימפרזה טורבו שלי פילטר אוויר מקורי בפילטר אוויר פתוח K&n inbox שימנתי אותו עם השמן המיוחד שמגיע בקיט של הפילטר לפני שהרכבתי , שימון יתר יכול לגרום להאצה פחות טובה? גורם לסתימתו?
-
- 5 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
היי חברים שלום רציתי לבדוק ולהתייעץ איך אני יכול להחזיר למנוע שלי כוח ואפילו להוסיף. אני מאוד אוהב את האוטו אני מתחזק אותו בזמן ורוצה להישאר איתו לטווח ארוך. מה אני אמור לעשות להחליף משהו במנוע ? אולי משהו אחר ? צריך אישורים לכל דבר קטן ? אשמח לדעת הכל תודה אני ארשום מה שהוחלף ברכב ומה נעשה עד עכשיו: חשוב לציין הרכב עשה בעבר ראש מנוע טיפול תקופתי כולל פלאגים ופילטר דלק+טיימינג ומחזירי שמן+שמן גיר חדש(ידני) החלפת אטם מכסה שסתומים+החלפת מכסה שסתומים 4 בולמים+תושבות קדמיות ניקוי לכל מערכת הקירור בלי פלאשינג
הודעה אחרונה מאת rotemb, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 9 תגובות
- 4 אלף צפיות
שלום לכולם, הבנתי שמנוע ה 2.0TDI 150 כוחות סוס שיש בסקודה קודיאק, הוא אותו המנוע של ה 180 סוסים. ההבדל בינהם הוא רק תוכנה. השאלה שלי היא האם ישנה אפשרות לגשת למוסך המורשה ולשנות את התוכנה מ 150 ל 180 סוסים? הרי כל המכלולים זהים לחלוטין. זה לא כמו לשנות ב 1.4TSI מ 150 ל 190 סוסים.
הודעה אחרונה מאת AloniM3, -
-
- 1 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
אני עומד לרכוש שברולט סוניק rs . האוטו עומד על 1400 טורבו עם 145 כוחות סוס. לחבר שלי יש את אותו רכב, איך הוסיף לו stage 1 דבר שסיפר את האוטו משמעותית, ובנוסף הוציא את הדודים מהאגזוז . 3 שאלות: 1) כמה עולה להתקין את הstage1 , וכמה להוציא את הדודים מהאגזוז? 2) האם מומלץ לעשות את הדברים האלה ברכב?, והאם הוצאת הדודים משפיעים על ביצועי המנוע או לתפקודו? 3)התקנת הצ'יפ משפיעה דרמטית על צריכת הדלק ?
הודעה אחרונה מאת AloniM3, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 12 תגובות
- 6.8 אלף צפיות
אוקיי אז ככה, יש לי ידע בתחום, אבל הגיע הזמן שאבדוק עם הגדולים כי אחרי כמה שיחות עם סדנאות של APR וכל הטיונרים למיניהם, הגעתי למסקנה שבסופו של יום הכסף מדבר לפני היתרון. עכשיו ברשותי סקודה פאביה 2016 1.2 90 כ"ס ידנית. לא אשקר, אני רוצה למכור את האוטו ובע"ה עד סוף 2019 להביא סיאט לאון 1.4 150 אבל את זה נשאיר לפוסט אחר. נמאס לי מהפאביה.. יש לי אותה כבר שנה +, אני בכלל בא מהתחום של אופנועים אז פתאום המעבר הזה לרכב משגע לי תשכל, ואם זה לא מספיק.. אז הפאביה כבר לא מרגשת אותי.. אמנם ידנית ו 90 כוח והרכב באמת סוחב בלי עין הרע.. אומר זאת במילים עדינות, נשבר הזין. הרכב כבר לא מרגש ואני צמא לכוח כמו שערפד צמא לדם הבעיה זה הכסף.. לכן הלאון כפי שכתבתי כמה שורות מעל - לא …
הודעה אחרונה מאת NTL83, -
-
- 0 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
אהלן, התחדשתי במרצדס C300 4MATIC מודל 2010 אז דבר ראשון אני רוצה לשמוע קצת את הנהמה של המנוע, ראיתי כמה פתרונות ביניהם X-PIPE ואגזוזים, יכולים לשפוך אור בנושא? המוצרים שראיתי בעיקר של המותג magnaflow מה מומלץ יותר ומה מומלץ פחות? המלצות למשהו אחר שעדיף? תודה לעוזרים!
הודעה אחרונה מאת C300, -
- 0 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
אהלן. מדובר במידת צמיג דיי חריגה ויקרה, 225/35/18. אני מתכוון להחליף את הצמיגים ב 5-7 אל"ק הקרובים, כרגע הרכב על 23000 ק"מ. הרכב הגיע עם קונטיננטל ספורט קונטקט 5, שעולים באיזור האלפייה ומעלה לבודד. לא מוכן לשלם מחיר כזה על צמיג לרכב שנוסע רגוע ביומיום ומצד שני אני גם לא ממש מרוצה מהם, מחליקים לא מעט ומפרפרים במקום גם ביציאה רגילה משום מה וגם אחרי חימום, לא הרגשתי הכי בטוח איתם. כרגע הרכב נועל מקדימה S001 פוטנזה לאחר בועה בדופן צמיג מבור מח*רבן לאחר 5000 ק"מ, אבל גם המחיר שלהם קרוב (900 ליחידה), עשו אצלי כבר 18000 ק"מ בערך ומתקרבים להחלפה בחודשים הקרובים או ב 5000+- ק"מ לדעתי. הקונטי 5 מאחורה עושים רושם של שרידות טובה והמון בשר, שזה מאוד מפתיע. הפאלק…
הודעה אחרונה מאת liav12, -
- 3 תגובות
- 2 אלף צפיות
מי שעקב אחרי הפוסט שלי עם הפרוייקט של הג'נטים שעוד שנייה מוכנים, לאור העבודה שהם עוד רגע מוכנים, צריך להחליט על צמיגים. מה שאני רוצה לקבל מהצמיגים זה אחיזה מקדימה, אחיזה של חתול דרוס. האופציות לקדימה זה R888/R1R או KENDA Kaiser kr20a ומאחורה פח זבל סיני ב 150 שקל לצמיג מה דעתכם בנושא? הרכב הוא ליום יום. נסועה של פלוס מינוס 20 אלף קילומטר בשנה. בכוונה מאחורה מעדיף צמיג סיני. כי מה לעשות לא קניתי הנעה אחורית בשביל רק לנסוע ישר
הודעה אחרונה מאת ProMeR, -
- 13 תגובות
- 4.2 אלף צפיות
שלום לכולם, ראיתי באיביי https://www.ebay.com/itm/K-N-33-3004-Replacement-Air-Filter-NEW/301267215575?ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT&_trksid=p2057872.m2748.l2649 את הפילטר אוויר יש ברשותי גולף 1.4 150 כ"ס 2015 ורציתי לדעת אם אני אקבל איזשהו הבדל עם הפילטר של K&N לעומת המקורי מבחינת הספק, קג"מ
הודעה אחרונה מאת יאני, -
- 6 תגובות
- 3.6 אלף צפיות
היי, האם מישהו מכיר מישהו ששיפר את הרכב או לפחות אצל מי כן אפשר לשפר את הרכב שבכותרת? מעוניינים להעלות את ההספק ברכב.
-
- 4 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
היי למישהו יש בבקשה לינק של איביי/אמאזון או חברה מחול שמוכרת קויילים R8 ? לרכב A3 2.0T 2008 אפילו מספר החלק יעזור .. תודה
הודעה אחרונה מאת Rubi Shua, -
יש אפשרות לקנות GOLF MK4 1.6 ולהשתיל בתוכה מנוע GTI 1.8 של אותה שנה? ויאשרו את זה ברישיונות?
הודעה אחרונה מאת Taipan, -
- 6 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
היי, מדובר בצמיג בגודל 225/45/17, יש 3 אופציות, אשמח לדעת מה הכי מומלץ מביניהן: 1- מישלן פילוט ספורט 4. 2- קונטיננטל פרימיום קונטקט 6. 3- גודייר אסימטריק 3. תודה לעוזרים.
-
מי מחובר 25 משתמשים רשומים, 9 אנונימיים, 459 אורחים (הצג רשימה מלאה)
