שיפורים - כוח, אחיזה ומה שביניהם
כאן אפשר לקבל הצעות וייעוץ לגבי כל דבר שבסופו הרכב שלכם יסע מהר יותר, יאחוז טוב יותר או יבלום חזק יותר. זיכרו! שיפורים בישראל הם תחום אפור, שלא לומר שחור. קחו את זה בחשבון. ונהגו בבגרות ואחריות.
כללי פורום שיפורים - חובה לקרוא
ברוכים הבאים לפורום שיפורים. כדי לשמור על פורום נעים ומכבד, להלן כללי הפורום:
1. אין לפרסם מוצרים למכירה כאן בפורום אלא בפורום המסחרי (אם אתם ספונסר פורום מורשה) או בפורומי המכירה (אם אתם חברי פורום מהמניין).
2. שרשורי פרסום ''מוסווים'' ע"י "חברי פורום" חדשים, ימחקו.
3. שרשורי פרסום ''מוסווים'' ע"י גולשים וותיקים, ימחקו בתוספת ענישה.
4. לו לאחר המלצה על מקום מסוים יהיו עודף תגובות כגון: "כן, הם הכי מגניבים/הכי שולטים!!!/הכי מקצועיים/אחלה בורקסים" הן תמחקנה בתוספת ענישה.
5. תופעות של משתמשים שמגיבים רק בכדי להשמיץ מתחרים ו/או לפרגן יחסמו.
6. כתיבה נאותה מחויבת גם מהספונסרים.
7. לא. אין אופציה לשנות אף אחד מששת הסעיפים הקודמים.
המטרה כאן היתה לבנות פורום מקצועי, רלוונטי, אמין ובין היתר עם דעות מכל הכיוונים. זה לא מה שקורה.
אחלה יום לכולכן.
תודה, מנהלי הפורום.
9,654 נושאים בפורום הזה
-
- 4 תגובות
- 2 אלף צפיות
הרכב כמובן הוא רכב אספנות ויכול להיות שההודעה קשורה לשם, אשמח להפנייה. בבעלותי פורד קפרי שנת 73 עם מנוע פינטו 1600. אני מעוניין לשדרג את המנוע למנוע פינטו 2000 (שקיים בדגמים אחרים). אשמח לקבל הסבר מפורט על איך לאשר דבר כזה ברישיון הרכב. דבר שני שאני רוצה לעשות הוא לשפץ את המנוע בעצמי (יש לי עזרה מאחי שעובד במוסך, להם ניסיון של שנים בשיפוץ מנועים), כחלק מהשיפוץ (ואני כבר מחכה לזה שיגידו - לא חוקי, ובכל זאת אשמח להסבר האם אפשרי בכל זאת) אני רוצה להפוך את המנוע למוזרק. אשמח להפניות להסברים או כל חומר שיוכל לעזור, ובנוסף עלויות של חלקים שכדאי להחליף בשיפוץ ובעצם כל מידע אפשרי. תודה מראש על הסבלנות.
הודעה אחרונה מאת kobi_g, -
-
- אחראי פורום
- 2 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
שלום רציתי לשאול אם יש טעם לשים מזרקים של 2400 על מנוע 2000 בהונדה אקורד 2006 הבנתי שהשינוי בכמות הזרקת הדלק פחות משנה אלה השיטה שבא המזרקים האלה עובדים יותר טובה יש משו נכון מאחורי התאוריה הזאת?
הודעה אחרונה מאת razmel, -
-
- 10 תגובות
- 3.6 אלף צפיות
מבצע בדיקה לגבי צמיגים לפג'ו 205. מידת הצמיגים מופיעה בכותרת. ראיתי שני סוגי צמיגים שנראים לי מעניינים: Dunlop SPTRGR1, קיבלתי הצעה לרביעייה ב1050. מבדיקה שערכתי מדובר בצמיגים משבוע 42 של 2016, די טריים. מישהו יודע מה ראשי התיבות של הדגם מייצגות? ראיתי שגם יוקואומה מציעים צמיגים במידה הזו, עוד לא בדקתי לגבי הגיל שלהם, הדגם הוא blueEarth ae01, הם זולים יותר מהדנלופ בכ-40-50 שקלים לצמיג. יש צמיג נוסף של יוקואומה יקר יותר משני אלו (מפורסם בכ-300 לצמיג), דגם A.Drive, לא יודע מה יתרונו על הקודמים. ישנם עוד צמיגים של חברות אחרות כמו קונטיננטל וכו', לא בדקתי עוד לגבי מלאי ותאריך אבל הם מופיעים באתרים השונים. אשמח לשמוע את דעתכם/נסיונכם עם הצמיגים הללו או המלצות לצמ…
הודעה אחרונה מאת farkash7, -
שלום לכולם ברשותי סיטרואן ds52014 מנוע 1.6 טורבו שבאה עם 156 כוח סוס רציתי לדעת האם יש אפשרות לשפר את הביצועים מבחנת כוח? עדכון תוכנה וכדומה ואם כן איזה צריבה ומוסכים מומלצים בצפון תודה Sent from my SM-G950F using Tapatalk
הודעה אחרונה מאת shugiflex, -
- 4 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
רציתי לשאול אם יש למישהו ניסיון עם אוקטן בוסטר ? האם המוצר בטיחותי ? אני מעוניין לנסות ולבדוק אם יש הבדל. כרגע הרכב סטייג' 2 ומתודלק 98. זה המוצר : http://www.autostore.co.il/%D7%AA%D7%95%D7%A1%D7%A3-%D7%93%D7%9C%D7%A7-%D7%91%D7%A0%D7%96%D7%99%D7%9F-%D7%9E%D7%A2%D7%9C%D7%94-%D7%90%D7%95%D7%A7%D7%98%D7%9F-Lucas.html
הודעה אחרונה מאת bigmik, -
- 3 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
היי, יש לי אאודי A3 1.8 הגרסא ללא הטורבו. השאלה שלי היא אם יש אופציה להסבה לטורבו ולגדוש נמוך ללא צורך בלפתוח מנוע ולחזק חלקים. הרי המנוע הוא אותו מנוע רק שבאחד מהם אין טורבו. סיפור כזה יעלה לי בסביבות ה10000+ נכון? תודה ודיון מהנה
הודעה אחרונה מאת Jack457, -
- עוקב אחד
- 29 תגובות
- 8.3 אלף צפיות
לפני חודשים קניתי סיאט לאון 1.8dsg 2012, עד עכשיו השקעתי בעיקר בוויזואליות, על הרכב יש תוכנה stage1 וג׳נטים 18. רציתי לשפר קצת את עניין ההיגוי/ יציבות של הרכב. חשבתי להתקין אנטירול קדמי/אחורי או סט קפיצי הנמכה. הרכב כרגע נוח לי מבחינת נהיגה, רק חסר לי קצת יציבות והיגוי נעים יותר. מה דעתכם?
הודעה אחרונה מאת iliahrom, -
- עוקב אחד
- 1 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
הי חברים, אז לאחר חצי שנה עם אנג'לה החמימה, הגיע הרגע לשדרג צמיגים. כרגע על הרכב רביעיית טויו DRB תקינה ובשרנית במידה המקורית 185.55.15, שעושים עבודה טובה אך מרגיש שלאחר למידת הרכב די הגעתי למגבלות שלהם. מה אני מחפש? אחיזה משופרת ונופך ספורטיבי יותר לרכב. כל היתר - משני עבורי. נוהג מנהלתי 90% מהזמן. מצאתי סט של טויו R1R במידה המשודרגת והמאושרת 195.50.15 במחיר של כ 1300 שקלים לרביעייה. אשמח להצעות נוספות ואלטרנטיבות לפני שאני נסגר עליהם, מאחר ורוב הפונטו HGT נועלות אותם והפידבק די חיובי בסך הכל. תודה רבה.
הודעה אחרונה מאת TIRE CLUB, -
-
- אחראי פורום
- 19 תגובות
- 7.8 אלף צפיות
ערב טוב חברים. צריך עזרתכם בהבנה של חוק חדש של החלפת מנוע. ברצוני לבצע פרוייקט סיאט לאון V5 וכמובן לעשות אותו חוקי במידת האפשר. אני יודע שניתן להחליף מנוע לנפח גדול יותר כל עוד מדובר על רכב שיצא עם מספר מנועים שונים (לא מצריך שינוי פלטפורמה ותושבות מנוע) יש לי רכב תורם גולף V5 עם כל המצרכים(הורד מהכביש) ואני רוצה להעביר הכל לסיאט. עזרו לי להבין מה בדיוק אני צריך להעביר חוץ ממנוע וגיר על מנת לבוא למוסך מתמקצע עם ידע כדי שלא יעקצו אותי. אני יודע שצריך להבצע החלפה (בנוסף ) ל: מחשב מנוע,כל המתלים למחוזקים של דגם V5 כולל בלמים גדולים יותר, מערכת פליטה,משאבת דלק. האם צריך משהו נוסף? בבקשה להמנע מתגובות לא רלוונטיות כמו לא שווה וכו. תודה מראש.
הודעה אחרונה מאת SlowRide, -
-
-
- אחראי פורום
- 2 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
שלום לכולם! אני מגיע מעולם האופנועים, אבל הנה הרכב הראשון קיבלתי מחבר טוב - סיאט איביזה 99 2 דלתות ערס מאשין. אז לאחר נסיעה של כחצי שנה על הרכב, מספר תיקונים - אני ועוד 2 חברים בודקים לגבי אפשרות השקעה על הרכב לצורך מכירה. מה יכלול השיפוץ? (כללי מאוד בלי ירידה לפרטים עדיין) - הגדלת ראש + בוכנה - צביעה + פחחות - החלפת מתלים לקשים יותר - חידוש פנים הרכב: דשבורד (איפה שהרדיו, מתגים) חדש, ניקוי וייפוי פנים הרכב - חידוש \ שיפור מערכת ברקסים אני כללי מאוד מהסיבה הפשוטה שאני רוצה לדעת מבעלי הידע והניסיון בתחום, האם יש אנשים בארץ אשר יראו פרויקט שנראה טוב (בדגש על כך שלא יהפוך לרכב ערס מוביל), מושקע ונעשה בתשוקה רבה לתחום - האם כזה רכב ניתן למכור במע…
הודעה אחרונה מאת lahav500, -
-
- 2 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
אהלן, השתדרגנו מהדגם הישן בעל מנוע 3.0 ליטר לדגם החדש בעל 2.8 טורבו דיזל. עם זאת, מורגש שהמנוע חלש יותר מהישן למרות נתוני דף דיי דומים וגיר משופר עם הילוך נוסף. כשאמי באה ואמרה לי שאין לאוטו כוח הבנתי שבאמת יש פה בעיה. ראיתי שיש כל מיני חברות מגוגל שמציעות צ'יפים עם שיפור של כ30-40 כ"ס ו6-10 קג"מ. אישית, לי בלאון יש תוכנה של BR Performance, אני מאוד מרוצה מהשיפור בכוח שהוא ניכר ומורגש, רק פחות מרוצה מאופן פעולת התוכנה שהיא לא לינארית בשיט. האם יש חברות מומלצות שמפתחות תוכנות למנועי דיזל וללאנד קרוזר בפרט, שידוע כי התוכנות שלהם מקיימות את ההבטחות ? תודה רבה.
הודעה אחרונה מאת sjerby, -
- 36 תגובות
- 14.6 אלף צפיות
אהלן הרכב אצלי בערך 3 חודשים והדבר שבאמת חסר לי זה סאונד טוב, מה הכוונה לטוב? הרכב נשמע כמו משפחתית עם טורבו, מלבד רעש יניקה קטן לא ממש שומעים דבר. רוצה רעש קצת יותר בשרני, שתהיה נוכחות כלשהי לרכב הקטן הזה. חבר ממליץ על מערכת פליטה חדשה וגם אני חושב על זה רבות, הבנתי שצריך כזו בשביל לשמור על הממיר הקטליטי ולהמנע מסיכון, מצד אחד זה יקר ממש, מצד שני דאון פייפ קצת יותר זול (כנראה?) השיפור בסאונד כנראה יהיה ניכר, אבל ממה שהבנתי מורידים ממיר וזה עלול לסכן הורדה מהכביש או שאני מדמיין? ובנוסף עניין התוכנה שבעצם.. ייקר את העניין כמו מערכת פליטה חדשה? הרכב מתוכנן להשאר אצלי ב 3 שנים הקרובות +-. התקציב לא הכי מוגדר, בין 3-5K, מה חושבים? האם יש סיכונים כלשהם הכרוכ…
הודעה אחרונה מאת כוכב השחר, -
- 4 תגובות
- 2.8 אלף צפיות
כרגע יושבים בפרונט של הרכב צמיגי מישלן פיילוט ספורט 4 במידה 225/40R18 חדשים. הצמיגים אחורה גמורים למחצה אבל אפשר לסחוב איתם עוד. ויושבים שם אקסררה (משהו בסגנון.?) מידות אחוריות זה 255/40R18 אני רוצה מקסימום אחיזה בשביל מסלול. תקציב עומד על כ2,000 שקלים. שוקל אולי לשים שם מאחורה מישלן פיילוט ספורט 4 כמו מקדימה שיהיה זהה. מהי עצתכם? כמובן שלרכב יהיה סט גאנטים אחר במידה פחותה יותר לדריפטים עם צמיגים אחרים. [=לא חושב שזה קשור כל כך אבל תמיד עדיף לספק יותר פרטים]
הודעה אחרונה מאת KilleRCitY, -
- 8 תגובות
- 3.6 אלף צפיות
אהלן, שקלתי להתקין BRP ל270כ״ס לפורד מונדאו טרנד שלי רק נתקלתי בדבר הזה באתר הרשמי של BRP: *BR-Performance does not have any official dealers in China, Russia, Israel, Tunisia or Algeria. All centres in these countries under the name BR-Performance are counterfeit. The use of counterfeit software might damage your engine. כל הBRPבארץ מזויף?! שלחתי להם מייל אבל לא ענו לי עדיין האם יש עדכון תוכנה של חברה אחרת, מקורי, בארץ אולי? שאלה שניה: מאיפה אפשר להשיג ג׳אנטים מקוריים של פורד לרכב? גם עם משומשים אין לי בעיה (או עם חברה אחרת שאינה פורד, אבל מוכרת ואמינה), העיקר שלא יהיה סיני חסר מותג, פוחד שלא יצ׳קמק לי באמצע נסיעה
-
- 10 תגובות
- 5 אלף צפיות
שלום רב, רכשתי לאחרונה קיה פיקנטו ידנית 1000 סמ"ק, אני דיי מרוצה מהאוטו, הדבר היחיד שחסר לי זה מעט כוח (בעיקר בעליות של ירושלים) רציתי לשאול האם יש שיפור חוקי כלשהו שאוכל להוסיף/לשפר את הרכב כדי שיהיה לו קצת יותר כוח, קראתי בין היתר על טורבו אבל לפי מה שאני מבין זה ממש לא הכיוון ויעשה הרבה יותר נזק מתועלת, האם יש משהו שבכל זאת ניתן לעשות?
הודעה אחרונה מאת AloniM3, -
- 4 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
חברים ברצוני לשאול את דעתכם לגבי טיונר הכי טוב לדעתכם לרכבי סובארו,אני מבקש לא שמישהו שכיוונו לא את הואגית יגיד לי שהוא הכי טוב....אלא לסובארו מישהו שמומחה לרכב הזה. אני עם סטאפ שלקח לי כמה זמן (בגלל העניין הכספי) לבנות אותו,ההרכבה כולה שלי,ואני מעוניין לקנח איך שאומרים בכיוון טוב שיפיק את המירב. תודה. Sent from my SM-G610F using Tapatalk
הודעה אחרונה מאת dprt, -
- 0 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
היי חברים אני מחפש מקום שמתקין שורט שיפטר לרכב שלי מישו מכיר ?? או אולי להזמין ולהתקין לבד לא מסובך מידי??..
הודעה אחרונה מאת afik78, -
- 1 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
2 שאלות : האם אנטירול יוסיף עוד קשיחות ואחיזת כביש לרכב ? בנוגע לייבוא אישי , האם זה עלול לעשות בעיות מבחינת חוקיות ואישורים ?
הודעה אחרונה מאת חן ג., -
-
- אחראי פורום
- 4 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
שלום חברים, מישהו מכיר שיפורים שאפשר להכניס ביונדאי ולוסטר 2012 1600 עם 140 כ"ס? הגרסא "הרגילה" לא הטורבו. הרכב לא זז יותר מידי מהר, יחס תמורה למחיר בהחלט משתלם לדעתי... אבל, בכל זאת הייתי שמח ליותר כוח יש רעיונות [אם אפשרי בכלל]?
הודעה אחרונה מאת razmel, -
-
- 5 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
היי רכשתי ג'נטים ברוחב 10.5 אבל לא בטוח איזה מידה רוחב של צמיג אני צריך 265-275-285
הודעה אחרונה מאת Tom_22, -
- עוקב אחד
- 1 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
היי לכם, איך הצמיגים הנקוק K117? בהשוואה ל PS3 ואסימטריק 2/3... מבין כל הצמיגים שבדקתי הם זולים מכולם והבנתי שהם צריכים להיות טובים...
הודעה אחרונה מאת TIRE CLUB, -
הרכב עבר 70K ואני מעוניין להחליף תושבת מנוע תחתונה. למישהו יש ניסיון עם POWERFLEX סדרה שחורה ? במה התושבת שלהם שונה מהתושבת המקורית ? האם מוצר מסוג זה עלול להיות מעוכב במכס / או שהוא נמצא ברשימת שחרור מהיר ? http://www.ebay.com/itm/Powerflex-Black-Series-Lower-Engine-Mount-Large-Bush-VW-Polo-Mk5-6R-/121605120486?epid=1882334848&hash=item1c503ae1e6:g:WxIAAOSwNSxVEvDr
הודעה אחרונה מאת kfirg, -
- 33 תגובות
- 16.5 אלף צפיות
היי חברים, לאחרונה אני משתעשע ברעיון של שדרוג תכנה ללאון החדשה שלי, כיוון שלפני זה הייתה לי איביזה 1.2 ידנית שגם עברה עדכון, אני תוהה לעצמי, האם מנוע שתחילה יוצא בגרסת 122 כס, לאחר מכן 125, ועכשיו מיוצר עם 150 כס, יוכל (והאם יהיה לו טוב ובריא) לקבל עדכון שכביכול יסחט ממנו עוד כ 20 כ״ס ו5 קג״מ. האם המעשה הזה יהיה נכון לרכב שלי? אשמח להתייחסות
הודעה אחרונה מאת AloniM3, -
- 24 תגובות
- 4.8 אלף צפיות
בשעה טובה הגיעו לי הקפיצי הנמכה והצנרת ללאון שלי, מחפש מקום שאני אוכל להרכיב בו את כל הציוד. עדיפות לאזור המרכז. תודה
הודעה אחרונה מאת --Guy--, -
- עוקב אחד
- 28 תגובות
- 10.2 אלף צפיות
אהלן חברים, לאחרונה הותקן סט רפידות קרמיות קדמיות על צלחות מקוריות. עוד בעקרון לפני ההחלפה של הרפידות לקרמיות הייתה מדרגה קטנה, כפי שאני מנחש הצלחות הולכות לסיים את החייהם לפני בשימוש יום יומי ברפידות אלו, אז רציתי לברר אם יש אלטרנטיבות למקורי, משהו יותר עמיד? אם אני זוכר נכון(הייתי רוצה לאמת את זה גם) הצלחות מקדימה הן בגודל של 312מ"מ. מחיר למקורי שלחתי הודעה לאבי חלפים כמו כן אצלו באתר סט של ברמבו בגודל 312 עולה 600. אשמח לרעיונות ופתרונות(כמובן העדפה לקנות צלחות בארץ כי ליביא יהיה משלוח ידר ויתקע במכס) המשך יום מעולה
הודעה אחרונה מאת iliahrom, -
שדרוג/עדכון תוכנת גיר לפורד מונדאו טיטניום 2.0 אקו בוסט מבית Tmc Auto Flash Gearbox
מאת Guest Automatic1- 12 תגובות
- 5.1 אלף צפיות
צהריים טובים וסופ"ש טוב לכולם, לאחר מספר לא קטן של חיפושים, ביקורות וביקורים בפורומים שונים רבים, החלטתי לבצע רכישה לפניי כשבועיים מכשיר והתקן המעדכן את תוכנת גיר הרכב מבית TMC הנקרא Tmc Auto Flash Gearbox. ברשותי רכב מבית פורד מונדאו דגם הטיטניום 240 כ"ס עם תיבת הילוכים מבית GETRAG POWERSHIFT כפולת מצמדים רטובים. היו מספר ביקורות כאן בפורום ממספר אנשים, אני מודה להם על כך שהעלו את הנושא ולמעשה גרמו לי להתעניין. כפי שחלק יודעים, תיבת ההילוכים הזו נחשבת לתיבה טובה אך יש משטר טיפולים הדוק ומומלץ אף קפדן הרבה יותר וכמו מרבית תיבות ה DCT, יש לה את הקטעים שלה, כשלא החלטיים מספיק. החלטתי לרכוש את ההתקן לשדרוג תוכנת הגיר, קצת תמונות: …
-
- 17 תגובות
- 10.7 אלף צפיות
שלום לכולם, אני בודק אופציות לשדרוג תוכנת ניהול המנוע באסטרה כדי לשפר ביצועים , לדעתי, התקן חיצוני עדיף מאחר וניתן לפרק אותי בעצמי ולהחזירו בין הטיפולים והטסטים ובעתיד אף אוכל למכור אותו אולי. לא שיפרתי תוכנת רכב עד היום ולכן אשמח לקבל המלצות על חברות בארץ מומלצות וסדר גודל של מחירים. אשמח גם אם יש פה מישהו ששיפר אסטרה מדגם J ויכול לתת חוות דעת על ההבדלים לפני ואחרי השיפור. תודה,
הודעה אחרונה מאת system_x, -
-
- אחראי פורום
- 9 תגובות
- 4.3 אלף צפיות
שלום לכולם, אני מעוניין לרכוש קפיצי הנמכה של אייבך פרו קיט לרכב שלי. המחיר באייבי הוא 540 ש"ח ומשלוח עוד 417 ש"ח. השאלה שלי היא האם אפשר להכניס את זה ביבוא אישי או שצריך אישורים ? או שזה בכלל תלוי במזל? במידה וצריך אישורים, למי פונים וכמה זה אמור לעלות בערך? בנוסף רציתי לדעת האם משלמים מכס גם על מחיר המשלוח או רק על מחיר המוצר עצמו? תודה מראש
הודעה אחרונה מאת itaysamurai, -
-
- 4 תגובות
- 3 אלף צפיות
אהלן, יש לי סיאט לאון 2012 1.8dsg כרגע יש על הרכב תוכנה סטייג 1. השלב הבא זה קפיצי הנמכה שאני מזמין מחול והדבר האחרון שחסר לי זה הסאונד.. דיברתי עם כמה סדנאות לגבי שדרוג הסאונד, אני לא מחפש משהו מטורף וגם רוצה שזה יראה סולדי. הורדת רזינטור לא רלוונטית כי כמעט ואין שינוי, אני מתלבט לגבי קאט באק(עם דוד בבניה של סדנה)/ צנרת 3׳/ דאון פייפ. שתי האופציות האחרנות קצת יותר מפתות בגלל האופציה לעבור לסטייג 2 (למרות שאני לא בטוח שאני ארצה לעשות את זה למנוע). איך זה יהיה מבחינת צנרת/דאון פייפ אם אני מחליט להישאר עם סטייג 1? יש הבדל בסאונד עם דאון פייפ/צנרת 3׳/דוד אחורי? תודה
הודעה אחרונה מאת iliahrom, -
- 0 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
עד היום השתמשתי בפילטר אויר אינבוקס של K&N אבל בחיפוש אחר אחד כזה לא מצאתי לפיאט 500. בחיפושיי נתקלתי בחברה בשם RAMAIR שהינה חברה בריטית ויש להם מעין קיטים דיי פשוטים למגוון רכבים העשויים מספוג. מקריאה קצרה בחו''ל אומרים שהאיכות דיי טובה, נשמרים דיי טוב לאורך זמן, מבחינת החברה הם מוסרים שאין צורך בשימון כלשהו לעומת פילטרים של K&N למשל אלא אם אתה נמצא באזור מאובק מאוד בדרך קבע. דיי עברתי את השלב של פילטר אויר פתוח גדול מתחת למכסה מנוע אך החברה מסקרנת. אציין של K&N יש קיט דומה כמובן הפילטר עצמו שונה אך המקום בו הוא יושב וצורת החיבור דיי זהה. מישהו התנסה? מכיר? http://www.ramair-filters.co.uk/
הודעה אחרונה מאת system_x,
-
מי מחובר 53 משתמשים רשומים, 10 אנונימיים, 433 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- 98civic
- stx
- דניאל1983
- flytomars
- outnex
- Aviady001
- אהרן ג
- ArikB
- ELI001
- פול-טנק
- BoazB11
- nisim91
- ba323f
- Avia
- sperial
- גולדן191
- עדי-אל
- om2
- yossiaviel
- Igalz
- לב טוב
- פאר האורה
- טויוטה פריוס
- Nemesis
- orsh99
- FROGIE
- itaimoto
- mottis
- Aviv943
- NickName1
- yoav911gt2
- נעם101
- פריג'י
- benny62
- yuvalbarxx
- GTאי
- discoTD5
- mcshmupi
- נהג מירוצים ותיק
- Night Driver
- zvigolden
- מחכה
- פינדר
- RBRB
- Loder
- nechmya
- Lior_Django
- אברהם א
- bv12
- David32
- asix
- eden8944
- Haim_gds
