שיפורים - כוח, אחיזה ומה שביניהם
כאן אפשר לקבל הצעות וייעוץ לגבי כל דבר שבסופו הרכב שלכם יסע מהר יותר, יאחוז טוב יותר או יבלום חזק יותר. זיכרו! שיפורים בישראל הם תחום אפור, שלא לומר שחור. קחו את זה בחשבון. ונהגו בבגרות ואחריות.
כללי פורום שיפורים - חובה לקרוא
ברוכים הבאים לפורום שיפורים. כדי לשמור על פורום נעים ומכבד, להלן כללי הפורום:
1. אין לפרסם מוצרים למכירה כאן בפורום אלא בפורום המסחרי (אם אתם ספונסר פורום מורשה) או בפורומי המכירה (אם אתם חברי פורום מהמניין).
2. שרשורי פרסום ''מוסווים'' ע"י "חברי פורום" חדשים, ימחקו.
3. שרשורי פרסום ''מוסווים'' ע"י גולשים וותיקים, ימחקו בתוספת ענישה.
4. לו לאחר המלצה על מקום מסוים יהיו עודף תגובות כגון: "כן, הם הכי מגניבים/הכי שולטים!!!/הכי מקצועיים/אחלה בורקסים" הן תמחקנה בתוספת ענישה.
5. תופעות של משתמשים שמגיבים רק בכדי להשמיץ מתחרים ו/או לפרגן יחסמו.
6. כתיבה נאותה מחויבת גם מהספונסרים.
7. לא. אין אופציה לשנות אף אחד מששת הסעיפים הקודמים.
המטרה כאן היתה לבנות פורום מקצועי, רלוונטי, אמין ובין היתר עם דעות מכל הכיוונים. זה לא מה שקורה.
אחלה יום לכולכן.
תודה, מנהלי הפורום.
9,654 נושאים בפורום הזה
-
- 3 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
מה ניתן לשפר ברכב שייתן אחיזה טובה יותר וחיסכון בדלק
הודעה אחרונה מאת system_x, -
- 11 תגובות
- 3.2 אלף צפיות
שלום. אבקש עזרתכם בחיפוש ברשת או אולי אפילו בארץ אם יש: מוט רוחב או אנטי רול קדימה ואחורה, עליון ותחתון. הרכב הוא - פורד פוקוס סדאן דור2.5 שנת 2008, מנוע 2.0 (מצ"ב תמונת דגם) לחזק קצת את השלדה. אודה על עזרתכם. מקס
הודעה אחרונה מאת yairf, -
- 4 תגובות
- 3.4 אלף צפיות
שלום לכולם, שאלה מקצועית .. * לפני הכל, אין פה התלוננות על APR , זהו נושא רק בשביל להבין מה מקור התקלה * מדובר על לאון 1.8 FR ( שנת 17' עם המתיחת פנים) , הרכב עם תוכנה של APR (מותאם ל 95) , אינלט ופורק חיצוני של פורג' . לאחר התוכנה של APR ,באחד מן הימים, הילוך 2 במצב ידני כשמגיעים ל 6,5 סל''ד נדלק EPC .. מכבים את האוטו, לאחר 20 דקות זה נעלם. לאחר חודש, שוב, אותו מצב אותה סיטואציה נדלק EPC (ואין גדישה וכו'..) , מכבים רכב ל 20 דקות והכל חוזר. מנגד, היו הרבה פעמים שנוסעים חזק עם הרכב (200+ ק"מ) ואין תקלה בכלל. בסריקת תקלות זה הראה missfire cyl 3 , הוחלפו פלאגים ליתר בטחון וכמובן מתדלק 98 בהמלצת PITSTOP פרט לזה, קרה לעוד אנשים ? אני פשוט מעוניין למנו…
הודעה אחרונה מאת iliahrom, -
כרגע יש לי אנטי רול קדמי של VWR. מה משמעותו של אנטי רול אחורי ? מה בדיוק הוא יתן / יוסיף , והאם יש צורך בו בייחוד שהקדמי כבר הוחלף. תודה
הודעה אחרונה מאת kfirg, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 5 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
שלום, ברשותי polo gti 2011, כרגע יש לי מערכת פליטה סטוק מהחברה, חשבתי על להרכיב אחד משתי המערכות פליטה האלו milltek/supersprint, ויש לי כמה שאלות אני אשמח אם תוכלו לעזור, 1) מה העלות בערך לכל אחד מהמערכות? 2) ואם אני קונה full exhaust האם זה כולל הכול יעני מהדאון פייפ ועד ליציאות(ממיר וכו׳..) 3) האם אפשרי להרכיב את המערכת עם שסתום שליטה שקט/רעש? 4)האם אני יכול לעבור טסט אחרי ההרכבה? שמעתי שיש דרך קלה וזולה בשביל עוד רעש מהמנוע וזה להוריד את הרזנטור אבל כפי שהבנתי שזה יכול לגרום ללחץ חוזר לטורבינה וזה גורם לפחות לחץ גדישה האם זה נכון? המטרה שלי זה רק להגביר בקטנה את הרעש ושיהיה לי את הפיצוץ בין כל הילוך ולא משהו מוגזם, תודה מראש לכל מי שעוזר
הודעה אחרונה מאת fizban, -
-
- עוקב אחד
- 2 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
היי אני כרגע בהתלבטות בין הצמיגים(יוקוהמה ad08r, האנקוק rs3), במידה 225/45/17, ישמשו לנסיעות דיילי, פצאל 3-4 פעמים בשנה וביקור בנס הרים ושות' פעם בחודש, הנסועה השנתית היא בערך 25kkm. הרכב הוא אלפא גולייטה 170. מה היתרונות של הצמיגים אחד מול השני? או אם יש הצעה נוספת לרביעיה בתקציב 2000-2500 שיתאימו לתוואי הנסיעות שלי, תודה
הודעה אחרונה מאת Aדי, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 9 תגובות
- 3.6 אלף צפיות
שלום. לאחר שעשיתי stage 1 אני חש שיפור עצום בביצועי הרכב(פיאט בראבו 2010). שמתי לב לתופעה שלפעמים אחרי שאני לוחץ על הגז כאשר הרכב בטמפרטורה אידאלית, מחוג טמפרטורת המנוע יורד מעט(קו שלם). אחרי מעט זמן הטמפרטורה שוב עולה. מה יכולה להיות הסיבה? יש לי כרגע במיכל דלק אוקטן 95, אני מחכה שיגמר כדי לתדלק 98. האם זו יכולה להיות הבעיה? נקודת הצתה שונה? האם לא יכול לגרם נזק למנוע/טורבו מכך שהטמפרטורה יורדת ככה פתאום? האם יש משהו נוסף שצריך לעשות כדי לשנות את ההתנהגות הזו? וויסות תרמוסטט איכשהו? שינוי רכיב פיזי כלשהו? תודה. Sent from my LG-H870 using Tapatalk
הודעה אחרונה מאת fizban, -
-
- 2 תגובות
- 2.7 אלף צפיות
שלום, מישהו פה התקין תוכנה ב 2race? הם מומלצים? הם מתקינים תוכנה של av Tuning
הודעה אחרונה מאת K-a-M-u-Z-u, -
ניפוח צמיגים בחנקן ? 1 2
מאת ADVANT-
- אחראי פורום
- 4 עוקבים
- 27 תגובות
- 15.9 אלף צפיות
יצא לי לקרוא לא מזמן על דבר הנקרא ניפוח צמיגים בחנקן. לאחר חיפוש בפורום לא מצאתי אזכור לנושא. למען העשרת ידע הפורום אשמח אם מישהוא ישפוך אור על הנושא. בברכה טל.
הודעה אחרונה מאת Noa Vahaba, -
-
- עוקב אחד
- 6 תגובות
- 3.4 אלף צפיות
היי אחרי חיפושים באינטרנט אני מנסה להגיע לתשובה לגבי השאלה : כיצד הקלאצים מתחברים בגיר dsg7 עם קלאצים יבשים. מדובר בסיאט לאון fr 1.8 mqb אך זה תקף לכל גרסאות הגיר הנל, האם הקלאצים מתפקדים כקלאץ רגיל בעל שמש כמו בכל גיר ידני מסורתי? כלומר בהיעדר לחץ מהבוכנות שדוחפות את המזלג של הקלאצים בגיר הנ״ל, הקלאץ מחובר? או כאשר הבוכנה מפעילה לחץ על המזלג של הקלאץ בגיר הנ״ל , אז הקלאץ מחובר ? לא קיבלתי תשובה סופית, אבל ההגיון ואופי פעולת הגיר כך , שבמצב נוכחי מכין כבר את ההילוך הבא, ולכן אני מעוניין להבין אם הלחץ ההידראולי שדוחף את הבוכנות למזלגות של קלאץ 1 ו 2, אחראי להפרדה או להצמדה של אותו קלאץ שנלחץ? בגירים הרטובים פעולה זו אחראית לחיבור הקלאץ . …
הודעה אחרונה מאת gal_bo, -
-
- אחראי פורום
- 4 עוקבים
- 145 תגובות
- 58.4 אלף צפיות
אז קצת קשה לי לזכור מאיפה לפתוח. אבל סוף סוך זה כמעט נגמר. הכל התחיל לפני שנתיים כשסיימתי את הטירונות ועם החברה, אז ראיתי מודעת מכירה כאן בפורום לגבי לנצ'יה דלתא GT.i.e אדומה מושבתת. הכרחתי את אבא לבוא איתי לראותה והתאהבתי ממבט ראשון. הרכב היה מבציר 89' עם מנוע 2.0 8 שסתומים (למה לעזאזל להרכיב בו כזה מנוע?!) ועוד גמור. מבחינה חיצונית הוא נראה טוב מאד, פנימית ממש לא, היו הרבה פלסטיקים שבורים ולא הרבה חלקים מקוריים. החלטתי בכל זאת לרכוש את הרכב (מאוהב או לא?!) והוא נגרר אלי כבר באותו יום. לאחר התייעצויות רבות עם שבי, מומי, יפתח (שרצה טורבו) ואריה (שרצה אטמוספרי) הוחלט לחפש מנוע 2.0 16V של תמה 94' אטמוספרית מכיוון שהוא נחשב חדשני יחסית לשנתון שלו, מטפס גבוה בסל"…
הודעה אחרונה מאת system_x, -
-
שלום רב, לאחרונה שמתי לב שכאשר אני מאיץ חזק ללא נגיעה בהגה האוטו סוטה ימינה. יש לציין כי מדובר רק בזמן האצה חזקה ולא בנסיעה - הרכב נוסע ישר ולא סוטה. לאחר שניגשתי לבדוק את הנושא במוסך מורשה ושילמתי על יישור פרונט, והבעיה לא נפתרה, הם רוצים להזיז את הגלגל הימני עוד קדימה (במסגרת המותר). דעתכם? לא יכול שיש תקלה טכנית יותר עמוקה שיכולה לגרום לכך? מצ"ב תוצאות כיוון פרונט.
הודעה אחרונה מאת BNitay, -
- 0 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
בס"ד https://cars.walla.co.il/item/3067228
הודעה אחרונה מאת rotemb, -
- 0 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
שלום לכולם, מחפש צמיג מומלץ 205/55R15 לAUDI A1. לפני שנה וחצי רכשתי שניים של goodyear performences מחנות במרכז (רכישה טלפונית) שאנילא זוכר איך הגעתי אליה אבל הייתי מאד מרוצה. אני רק זוכר שלבחור שדיברתי איתו בטלפון היה מבטא ארגנטינאי (נשמע יחסית מבוגר). אם מישהו יודע על מה אני מדבר אשמח לטלפון/הפנייה.
הודעה אחרונה מאת Mjko, -
מישלין פיילוט ספורט 4 1 2
מאת kfirg- 20 תגובות
- 12.9 אלף צפיות
האם קיים בארץ מישלין פיילוט ספורט 4 במידה 215-40-17 ? כרגע ברכב יש דגם ContiSportContact 3 ואני מעוניין להחליף לפיילוט ספורט 4. במידה ואין , האם פיילוט ספורט 3 יעשו את העבודה ? תודה
הודעה אחרונה מאת bigmik, -
- 2 תגובות
- 2 אלף צפיות
ג'אנטים של speedline, דגם 2108 מידה 15' מישהו ניסה להזמין? ניתן להזמין בכלל? יש ייבואן בארץ שמתעסק עם ספידליין? בדקתי מול ג.מ פורטל והם לא מתעסקים. אודה ממש לעוזרים!
הודעה אחרונה מאת addicted, -
- 2 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
שלום חברים. נתבקשתי ע"י בן דוד שלי, לברר אילו צמיגים מומלצים בתקציב של עד 2000 שקלים, לפורד SMAX 2009, אטמוספרית. מידת הצמיג היא 225x50x17. אם יש צורך בקוד המהירות אוכל לברר יותר מאוחר. הציעו לו רביעיית BARUM ב2000 שקל, שלטענת המוכר עולים יותר (חבר שלו, ולא יודע איזה דגם בדיוק), החברה הזאת מומלצת? לא כ"כ מכיר אותה. תודה לעונים.
הודעה אחרונה מאת ramik33, -
- 2 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
שלום, כנראה שהבולם הקדמי שמאלי שלי עשה את שלו אחרי התרסקות לבור (ותודה למע"צ ולמועצות המקומיות). בסיבוב ההגה יש מן הרגשה של תנועה גסה עם מן מדרגות כאלו קטנות. מוסך איבחן כי כנראה מדובר בבולם. השאלה, בהנחה שאחליף זוג בולמים קדמיים: 1. האם כדאי כבר להחליף לקוני\בילינשטיין, מה תיתן החלפה לזוג "משופר"? 2. האם אפשרי להחליף לשלב יצרנים? נניח שמאחור ישארו המקוריים ומקדימה משופרים? 3. דבר נוסף, האם חייב להחליף גם את הקפיצים או שאין קשר בין השניים? ושאלה אחרונה, מחיר משוער להחלפה כזו? בהנחה שאבחר להתקין מקוריים או משופרים. תודה רבה ושבת שלום,
הודעה אחרונה מאת Muzic4Ever, -
-
- אחראי פורום
- 28 תגובות
- 8 אלף צפיות
אהלן חברים מחפש את המלצותיכם לצמיגים לרכב במידה 215\45\R16 קוד מהירות V86, הTOYO T1 SPORT לאחר חיפוש נראה שמתאימים לי אבל אני לא יודע אם קיימים למידה של הרכב שלי, לאחר פשפוש בפורום ראיתי מספר אופציות שאני לא יודע אם הן רלוונטיות הן מבחינת המחיר והן אם יש אותן עוד במלאי בפנצ'ריות אך הן במידות לרכב שלי. התקציב הוא עד 500 שח לצמיג כולל הכל, זה הדגמים שמצאתי, אשמח שתעשו לי סדר עדיפויות בצמיגים ואם תוסיפו אז בכלל. Michelin PS3 Goodyear efficientgrip performance/exellence Yokohoma A043A Toyo Proxes CF2
הודעה אחרונה מאת ori_fadida, -
-
שלום לכולם, מיצוי פוטנציאל במיטבו, בוצע עדכון היום על הרכב אצל גרישה. נתונים מלפני העדכון. הספק 203 כ"ס מומנט 30.6 קג"מ לאחר העדכון הספק 270 כס מומנט 41 קג"מ חווית נסיעה: הרכב מרגיש הרבה הרבה יותר חי, ממש כאילו שחררו את המנוע. תאוצה משוגעת וללא מאמץ, הייתי בהלם, כפי שגרישה ציפה.. הרכב פשוט טיל, ממש ככה, היה חזק לפני, עכשיו חיה רעה! ולא ניסיתי אפילו מצב ספורט עדיין. רוצה לתת מילה טובה לגרישה מאנרגי על הטיפול והעזרה... מקצועיות אמיתית. ממליץ בחום גם לטיפולים וכאלה. אבל למי שיש מונדאו אקובוסט ורוצה לחייך הרבה, ממליץ על העדכון שלו. אלון
הודעה אחרונה מאת AloniM3, -
- 4 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
מה אתם אומרים על סוג הפתרונות האלה? אזיקוני פלסטיק שאמורים לשפר את האחיזה של הצמיג בשלג, זה רציני? יש סיכונים כלשהם? בתמונה יש הגבלה לסוג הג'אנט, לא הבנתי האם ג'אנט רגיל מתאים או לא, בציור השלילי מדובר בגלגל משאית / אוטובוס ולא ג'אנט פשוט של רכב פרטי, סביר להניח שג'אנט רגיל יתאים, לא?
הודעה אחרונה מאת Tom_22, -
- 18 תגובות
- 3.7 אלף צפיות
היי, מהיום שקניתי את הרכב אני לא מבסוט מיכולות הבלימה הלא גבוהות שלו. מחפש פתרון כך שאהנה מיכולות בלימה ראויות יותר וקירור טוב יותר. לא ידוע לי מה קוטר הצלחות בג'וק ניסמו. מי מכם יודע מה ניתן לעשות כדי לשפר את המצב?
הודעה אחרונה מאת iliahrom, -
- 7 תגובות
- 3 אלף צפיות
ערב טוב, לאחרונה השתדרגתי במפה סטייג 2 ודאון פייפ . נכון להיום נועל 195/55/16 . צמיגים קדמיים טויו T1R (בלית ברירה, המידה בעייתית נורא ) . שוקל מאוד להחליף למידה 215/45/17 . שנתיים הרכב אצלי, נהנתי ממנו מאוד והיה חסר לי כוח, החלטתי להוסיף קצת כוח לעגלה אז התקנתי דאון פייפ ושמתי תוכנה סטייג 2. מראש אני כותב שאני יודע שעשיתי הכל הפוך . *שיפור כוח הרכב לפני שיפור אחיזתו = טעות מספר אחת * ובגלל זה אני כאן. התבלבלתי מרוב היצע. אני מחפש מהרכב מקסימום ביצועים במחירים שפויים, אני מבין שהשינויים כרוכים בעלויות לא קטנות אך אין צורך בציוד הכי יקר. המוטו שלי בנושא הוצאות כספיות הוא: VFM ( VALUE FOR MONEY) קפיצי הנמכה ובולמים - …
הודעה אחרונה מאת GhostBuster, -
- 2 עוקבים
- 23 תגובות
- 13.5 אלף צפיות
שלום לכולם השבוע צרבתי תוכנת סטייג' 1 בסדנה מוכרת בצפון הארץ על סיאט לאון ידנית 2014 מנוע 1.4 tsi 122 כ"ס האוטו כמובן מגיב יותר טוב ובסה"כ אני די מרוצה מהכח אבל... יש כמה דברים שאני לא בטוח לגביהם: א. בעמידה בניוטרל אחת לכמה שניות יש נפילה קטנטונת בסל"ד וויברציה קטנה בעקבות כך ברכב, זה לא משהו רציני אך אני די סבור שזה לא היה לפני התוכנה. האוטו גם עבר טיפול קטן + מצתים שבוע קודם לכן. ב. התוכנה נצרבה והמחשב נותק מהרכב.. סיבוב תחושה קטן ובזה נגמר הסיפור- האם אין צורך בטיונינג נוסף, לוודא שהכל תקין ואין תיקוני הצתה או דברים חריגים כאלה? ג. בסרק גם כן המנוע עדיין מוגבל ל4000 סלד, ממה שאני יודע התוכנה אמורה לבטל את ההגבלה הזאת ד. באתר של ספק התוכנה (בחו"ל) …
הודעה אחרונה מאת iliahrom, -
- 1 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
האם מישהו יודע אם שורט שיפטר ל208 gti פוגע באחריות באיזושהי צורה? תודה מראש
הודעה אחרונה מאת Father Wolf, -
- 2 עוקבים
- 16 תגובות
- 8.7 אלף צפיות
שלום לכולם, אחרי האכזבה שהייתה לי מהבלופין סופרציפס (אפשר לחפש בהיסטוריה ולראות) אני מחפש תוכנה stage 1 לאוטו. הרכב פורד פוקוס 2017 מנוע 1.5 טורבו 150 כ"ס אוטומט. ביררתי עם כמה מתקינים וסדנאות שהציעו תוכנות של br performence או etuners ואחרים. אני מאוד נוטה לתוכנה של br performence (+קגמ10 +כ"ס40)אבל הבעיה היא שהייתי אצל 3 מתקינים, כולם השתמשו בתוכנה שנקראת CMD (שלהבנתי קוראת את המפה המקורית ומגבה אותה לפני הצריבה של התוכנה המשופרת) והתוכנה לא הצליחה לקרוא מהמחשב דרך חיבור OBDII את המפה המקורית. המפה המקורית גם לא הייתה בשרת של החברה בתור גיבוי. ככה שהפתרון שהציעו לי זה לפרק את המחשב של הרכב ולגבות ידנית דבר כמובן שיבטל לי את האחריות כי הרכב חדש אז סירבתי בתוקף. …
הודעה אחרונה מאת misterb, -
- עוקב אחד
- 6 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
ערב טוב, מעניין לרכוש 2 צמיגים במידה 235/45R17 לפורד מונדאו. נסועה של כ 20-30 אלף קילומטר בשנה, תקציב של עד 500 שקלים לצמיג. Sent from my LG-H850 using Tapatalk
הודעה אחרונה מאת Meir Levi, -
- עוקב אחד
- 12 תגובות
- 7.6 אלף צפיות
שלום לכולם. יש ברשותי אודי A3 שנת 2009 מנוע 2000tsi לאחר צריבה של התוכנה לסטייג 2 התחילו לי כל מיני בעיות קטנות חייב לציין שאין תיקוני הצתה ואין מיספייר בהרצה הראשונה של התוכנה הכל היה תקין טורבו נותן לפי מה שהמחשב דורש ולא היה כלום אחרי כמה קמ התחיל להרגיש לי קצת אחרת אחרי שהאוטו היה במנוחה של כמה שעות. אחרי שהנעתי האוטו שהמנוע היה קר ב2000 אלף סלד האוטו מרגיש לי מגמגם בקטנה יצא לי להרגיש יותר שהאוטו במצב קר ושאוטו במצב חם כמעט ולא הרגשתי. ממה זה יכול להגרם ? ואיך אפשר לטפל בזה אתמול שעשיתי לוגים היה לי גם מראה שהטורבו ב3400 סלד נותן פיק מה שהמחשב תוכנה דורשת מימנו אבל אחרי זה הטורבו לא מספק את הדרישה ונהיה חוסר של0.1 עד 0.3 במשך הסלד עד 5500 אלף ואז חוזר להיות …
הודעה אחרונה מאת sjerby, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 2 תגובות
- 3.2 אלף צפיות
מצורף קישור לפוסט שראיתי בפייסבוק. https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=1896526543920931&id=1813635008876752 הם טוענים שזה מתחבר לפילטר אוויר, בלי לגעת במערכות שונות כמו כיווני מנוע, מערכות חשמל וכו'... זה משנה את מוליקולת החמצן לחמצן סינגלטי שגורם לניצולת מלאה לדלק שמוזרק לתא הבעירה. מה אומרים? עוד חרטה? דרך אגב, המוצר עולה 874 ש"ח, 5 שנים אחריות. אשמח לשמוע תגובות בנושא.
הודעה אחרונה מאת razmel, -
-
היי חברים אני מחפש לשפר מעט את הסאונד של הרכב, הבנתי שפילטר זרימה חופשית(בINBOX) יכול לשפר את המצב מעט. אשמח לקבל קישור/מקט לפילטר מתאים של K&N או של חברה מומלצת אחרת. בינתיים מצאתי את הפילטר הזה אשר לפי תבלאות התאמה של המוכר אמור להתאים אך אני רוצה להיות בטוח לפני שאזמין או לשמוע הצעה אחרת שלא תוריד לי אחריות(את שאר הירקות רק אחרי האחריות). מדובר בלאון FR שנת 2017 מנוע 1.4.
הודעה אחרונה מאת iliahrom,
-
מי מחובר 43 משתמשים רשומים, 1 אנונימיים, 514 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- עוזי ל
- אלעדית
- Mike808
- tan tan
- PASHUT
- YULI1
- avizaz
- רק ידני
- שלמה.נ.
- IsraCar
- EliC25
- RBRB
- פאר האורה
- AmitGo
- D4K
- Shay Shd Dave
- ELIA56
- DODO321
- גולדן191
- itaimoto
- 318i
- רונן וזאן
- חד אופן
- Nemesis
- שחר 1
- Ghost93
- SlowRide
- shlomiko
- shakedi
- פול-טנק
- AUDIO KING
- makatuvkan
- shilo83143
- ArikB
- mikk
- לירון .ה.
- pooh-bear
- phpclub
- yoni162
- Derish
- ETStudio
- davemustaine87
- GREEN.
