שיפורים - כוח, אחיזה ומה שביניהם
כאן אפשר לקבל הצעות וייעוץ לגבי כל דבר שבסופו הרכב שלכם יסע מהר יותר, יאחוז טוב יותר או יבלום חזק יותר. זיכרו! שיפורים בישראל הם תחום אפור, שלא לומר שחור. קחו את זה בחשבון. ונהגו בבגרות ואחריות.
כללי פורום שיפורים - חובה לקרוא
ברוכים הבאים לפורום שיפורים. כדי לשמור על פורום נעים ומכבד, להלן כללי הפורום:
1. אין לפרסם מוצרים למכירה כאן בפורום אלא בפורום המסחרי (אם אתם ספונסר פורום מורשה) או בפורומי המכירה (אם אתם חברי פורום מהמניין).
2. שרשורי פרסום ''מוסווים'' ע"י "חברי פורום" חדשים, ימחקו.
3. שרשורי פרסום ''מוסווים'' ע"י גולשים וותיקים, ימחקו בתוספת ענישה.
4. לו לאחר המלצה על מקום מסוים יהיו עודף תגובות כגון: "כן, הם הכי מגניבים/הכי שולטים!!!/הכי מקצועיים/אחלה בורקסים" הן תמחקנה בתוספת ענישה.
5. תופעות של משתמשים שמגיבים רק בכדי להשמיץ מתחרים ו/או לפרגן יחסמו.
6. כתיבה נאותה מחויבת גם מהספונסרים.
7. לא. אין אופציה לשנות אף אחד מששת הסעיפים הקודמים.
המטרה כאן היתה לבנות פורום מקצועי, רלוונטי, אמין ובין היתר עם דעות מכל הכיוונים. זה לא מה שקורה.
אחלה יום לכולכן.
תודה, מנהלי הפורום.
9,654 נושאים בפורום הזה
-
-
- אחראי פורום
- 7 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
נראה חנוק קצת. הרכב זה ג'ולייטה 1.4 ,120 כ"ס. האם פילטר אינבוקס יספיק לי לתגובת דוושה טובה יותר ופעולה של הטורבו ושל המנוע? או להחליף את הפילטר לפתוח עם צנרת סיליקון? הבנתי שיש בעיה בטסט איתו.
הודעה אחרונה מאת bigmik, -
-
-
- אחראי פורום
- 3 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
שלום לכולם, מחפש להתקין שורט שיפטר ביונדאי ולוסטר מאיזור חיפה והקריות. יש למישהו עצה למי לפנות ואיך להתחיל, אני חדש בתחום ואשמח לעזרה מחברי הפורום. תודה מראש.
הודעה אחרונה מאת itaysamurai, -
-
- 13 תגובות
- 7.8 אלף צפיות
מחפש לענג את הנסיעה בשברולט אימפלה 2014.. הישיבה שם פשוט בלתי נסבלת... זה כמו לשבת על כסא מעץ.. עם כל הגודל והפאר הישיבה פשוט בלתי נסבלת בעליל ובנסיעות ארוכות האוטו מתחיל פשוט להימאס עליך .. מוכן להשקיע כמה אלפים טובים על מושבים נוחים מקדימה. או מושבי ספורט תומכים . לא אכפת לי שזה ייראה מצחיק כסאות ריקארו או אימפרזה ברכב מנהלים....הגב שלי והתחושה הכללית שלי זה מה שחשוב. וכרגע המצב בלתי נסבל. יש למישהו רעיונות מאיפה אפשר להשיג בארץ כסאות כולל התקנה טובה במחיר סביר?
הודעה אחרונה מאת liav12, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 14 תגובות
- 3.6 אלף צפיות
רייסצ'יפ כמובן. נראה שאין כל הבדל בתאוצה או בחסכון בדלק. איך אני יכול לוודא את זה סופית? והאם יש למישהו נסיון עם הצ'יפים של החברה הזאת? הצ'יפ היה אמור לתת 4.5 קג'מ בערך ואיזה 24 כ'ס.
הודעה אחרונה מאת tokame, -
-
- 5 תגובות
- 2 אלף צפיות
היי , יש ברשותי אופל אסטרה 1.4 טורבו J , אני רוצה לקנות ג'נאטים לרכב אבל הבנתי שלא מספיק להסתכל על מידת הצמיג כדי לקנות ג'אנט , מידת הצמיג שלי היא 215/50R17 , הבנתי שצריך להסתכל גם על מידת אוספט משהו כזה איך אני בודק את זה , אשמח לעזרה בבקשה ! (שנתון 13)
הודעה אחרונה מאת Tom_22, -
- 4 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
ניתן לחזק את הרכב בצורה חוקית איכשהו?
הודעה אחרונה מאת Tom_22, -
- 4 תגובות
- 3.5 אלף צפיות
רציתי לשאול כמה עולה בערך התקנת אינטרקולר חזית לרכב ? (התקנה בלבד) תודה
-
- 26 תגובות
- 6.8 אלף צפיות
אני מעוניין לקנות אינטרקולר מחברה בחו"ל שהזמנתי ממנה בעבר קיט יניקה. בגלל שישראלים עשו להם בעיות הם מוכנים לשלוח לי את האינטרקולר רק אם אשלם להם דרך העברה בנקאית - האם זה מסוכן ? בנוסף האם יש סיכוי גדול שהאינטרקולר יתפס במכס ? החבילה שוקלת 6.5 קילו והמוצר עצמו עולה 772 יורו כולל משלוח לישראל. מצד שני הם שולחים את החבילה בדואר הכי פשוט שיש (רגיל) ומצרפים חשבונית קניה על סך 75$. תודה לכם. נ.ב עשיתי את אותו התהליך לפני כחצי שנה עם הקיט יניקה והכל עבר בשלום מבחינת המכס. מה שכן הקופסה שקלה 2-3 קילו. מה אתם אומרים ?
הודעה אחרונה מאת dprt, -
- עוקב אחד
- 21 תגובות
- 11.2 אלף צפיות
שלום רב לכם, לפני שאשאל את השאלה המרכזית, אציין שהאוטו הקודם שלי היה הונדה אקורד אומנם 2000, אבל תגובה עצבנית וגיר זריז כמו שאתם מכירים. רכשתי לא מזמן ג'יפ מאזדה CX5, והמעבר הזה מרגיש לי רע. הדוושת גז מרגישה חלקה מידי, לא מגיבה לכל שינוי קטן בלחיצה. מרגיש כאילו מיועדת לאנשים זקנים. וכל המטרה זה לחסוך בדלק ולהחליף הילוכים. אני לא אומר שהאוטו חלש, אבל העברת ההילוכים שלו לא משהו, מחליף הילוכים כאילו אין מחר, במהירות 60 האוטו בהילוך 6, אם אני רוצה טיפה כוח לוחץ טיפה על הדוושה, הרכב בכלל לא "מגיב" ללחיצה קטנה ברגל, צריך ממש ללחוץ רבע דוושה שהגיר "ירגיש" שאני רוצה משהו. שמעתי על תוכנה שאפשר להתקין דרך חיבור הסורק תקלות ומשנה את התנהגות הגיר והמנוע והדוושה מתחילה ל…
הודעה אחרונה מאת green, -
- 2 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
בוקר טוב לחברי הפורום, אני מחזיק בסוניק RS עם מנוע 1.4 טורבו, רציתי לדעת האם מישהו התנסה / מכיר מישהו שהתנסה בתוכנה עבור הסוניק? הגיר יעמוד בתוספת? ראיתי שבאתר ש - 2Race מתקינים תוכנה, מישהו מכיר או שמע? http://www.2race.co.il/car-model/%D7%A9%D7%91%D7%A8%D7%95%D7%9C%D7%98-%D7%A1%D7%95%D7%A0%D7%99%D7%A7-140hp-1-4-rs/ לפי האתר השיפור הוא של 32 כ"ס נוספים (172) ו-6.6 קג"מ (27).
הודעה אחרונה מאת bigmik, -
- 1 תגובות
- 3.1 אלף צפיות
אהלן חברים, מחפש לשפר את הצליל ממערכת הפליטה ברכב. כרגע יושבת על הרכב מערכת הפליטה המקורית איתה הגיעה הרכב. כיאה לרכב ללא טורבו וכמו כן ללא מנוע ענקי הצליל עצמו דיי שקט ואומנם אני לא מחפש רעשים של גנרטור בזמן נסיעה מנהלתית אבל אשמח לקבל צלילה יפה יותר בזמן לחיצה כבדה על דוושת הגז.
הודעה אחרונה מאת HyperViper, -
שיפור לסיאט
מאת gal1992-
- אחראי פורום
- 1 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
ראיתי פרסומת בפייסבוק על תוכנה לרכב שמוסיפה 20%-50% יותר כ"ס וצריכת דלק משופרת לרכבי טורבו האם זה באמת נכון? יש לי את האיביזה 1.0 טורבו זה באמת משפר את הצריכת דלק ומעלה כ"ס? או שזה עוד אחד מהשטויות שאנשים ממציאים כדי לסחוט כסף
הודעה אחרונה מאת razmel, -
-
דיסקים לבלמים
מאת Aדי- עוקב אחד
- 9 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
שלום לכולם, אני מעוניין לשדרג את הבלמים שלי ומחפש חברות מומלצות לקניית דיסקים מחורצים בגודל 340mm או קיט במחיר סביר עד 370mm. אשמח להמלצות.
הודעה אחרונה מאת Ace007, -
rsq3 שנת 2015
מאת joker2k- 6 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
האם למישהו יש ניסיון עם הרכב המדובר או מכיר מישהו ויכול לספר לי קצת על מה בוצע וכמה עלה. קיבלתי הצעה לstage 1 שזה בסהכ עדכון תוכנה ברכב אבל עם שיפור משמעותי מאוד באופן יחסי. הרכב קופץ מ 310 ל 415 כס עם דלק 95 או 425 עם 98. מדובר על עדכון של apr כמובן. למישהו יש ניסיון עם קפיצה כזו בהספק וההשפעה ארוכת טווח על בלאי הרכב?
הודעה אחרונה מאת shugiflex, -
- 3 תגובות
- 2.7 אלף צפיות
אחרי כמה דוחות על רעש בלתי סביר מהאגזוז,לטענת השוטרים מה שלא כל כך נכון הרי ברימוס יש יותר באס מרעש ודיי שקט ביחס לאחרים הוצא לי לשים משתיק כמה זה אפקטיבי, ומאיפה אפשר להשיג??? תודה לעוזרים
הודעה אחרונה מאת Aדי, -
- 5 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
היי, אני מעוניין להחליף את ארבעת הצמיגים ברכב של אישתי, מאזדה 3 מודל 2011 שכרגע מותקנים עליו צמיגים סיניים של Goodride אשר הותקנו כחדשים כאשר רכשנו את הרכב שהיה לפני כן בליסינג. לאור הניסיון הטוב שיש לי עם צמיגי מישלין ברכב שלי (אומנם מדובר על צמיגי פיילוט ספורט 3 ועכשיו פיילוט ספורט 4) חשבתי ללכת על הצמיגים מהדגם הזה: 205/55R16 94V ENERGY SAVER XL האם למישהו מכם יש ניסיון עם הצמיג הזה ויכול לתת חוות דעת? האם לדעתכם יש משמעות לקוד העומס שעפ״י רישיון הרכב הוא צריך להיות 91V האם יש יתרון בלקחת צמיג בעל קוד עומס גבוה יותר שהוא קצת יותר יקר? כנ״ל לגבי קוד מהירות גבוה יותר שברור שהרכב לא יגיע למהירויות הללו? פתוח גם להמלצות נוספות, מחפש צמיג איכותי, אוחז הי…
הודעה אחרונה מאת vladclar, -
- 0 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
במה כרוך תהליך החלפת אטם מכסה השסתומים במנוע הנ"ל מבחינת פירוק המכסה? האם יש דברים מיוחדים שצריך לשים אליהם לב ? צורת סגירת/פתיחת הברגים ,נעילה במומנט מסוים? האם יש דברים שכדאי כבר להחליף "על הדרך" ? *** לא שמתי לב שזה פורום שיפורים אם אפשר להעביר לטכני.
הודעה אחרונה מאת amir k, -
- 7 תגובות
- 3.1 אלף צפיות
אהלן חברים, לפני חודש רכשתי סיאט לאון 2016 יד שנייה עם מנוע 1200 TSI . הייתי מעוניין לשדרג טיפה את הרכב ולהעניק לו יותר כוח. איך אפשר לעשות את זה??
הודעה אחרונה מאת fusion-x, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 10 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
מידת הצמיג 205/55R16 ומה שחשוב זה שארגיש יציבות, יכולת התמודדות עם מצבי קיצון כמו: גשם ראשון, בלימת פתע כו' ואם אפשר כמובן חיסכון בדלק. מדובר בדגם עם גיר רגיל, וגלגלי מגנזיום אם וזה רלוונטי תודה לכל העוזרים
הודעה אחרונה מאת פריג'י, -
-
- 0 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
איזה שיפורים אפשר לשים לרכב שיהיה חוקי וכמה צריך בערך להשקיע? ומה הלחץ אוויר המומלץ בצמיגים?
הודעה אחרונה מאת polo2, -
- 9 תגובות
- 3 אלף צפיות
היי שלום, מורכבים על האיביזה שלי צמיגים 215/40/17 toyo t1r האחיזה הייתה סבירה והצמיגים עשו את שלהם, חבר המליץ לי על צמיג bridgestone potenza s001 שאגב אמר לי שהוא במבצע עכשיו 690 ש"ח לצמיג אשמח לידיעה איך הצמיג מבחינת אחיזה נוחות שחיקה ונהיגה בחורף תודה והמשך יום נעים
הודעה אחרונה מאת maorela555, -
- 1 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
שלום. הרכב הוא אאודי S3 , שנת 2014 מעוניין לשפר את הבולמים ולהחליפם לקויילוברים. כמובן שאני לא מתפשר והולך על הקויילוברים הכי טובים שקיימים לדגם הזה של בילשטיין דגם B16 אני מביא אותם מחו"ל בכ-7500 ש"ח (מאמין שבארץ עולים סביב ה-13-15 אלף ש"ח) קישור https://www.uspmotorsports.com/Audi--S3--2015--2.0T/Steering-and-Suspension/Coilovers/Bilstein-B16-PSS10-Front-and-Rear-Performance-Suspension-System.html יש 2 דגמים , דגם עם כיוון חשמלי ודגם ללא כיוון חשמלי , הדגם שלי ברכב הוא ללא כיוון חשמלי אז זה הדגם שאני צריך. אבל , אני אדם שמשתמש ברכב ביום יום ופחות מסלולים , מה שכן אני לא רוצה להנמיך את הרכב כלל ולהשאירו בגובה שהוא נמצא כרגע , לא מעוניין להתחיל לשפשף…
הודעה אחרונה מאת BRAVO30, -
- 22 תגובות
- 6.3 אלף צפיות
שלום לכולם הייתי רוצה לדעת אם יש משהו בארץ שעושה תוכנות למנועי puretech של פיג'ו ומה העלות? תודה
הודעה אחרונה מאת Turbulence, -
צמיגים לאאודי S3 1 2
מאת PRONATI- עוקב אחד
- 15 תגובות
- 4 אלף צפיות
שלום אני מעוניין ברבעיית צמיגים במידה 235/35R19 התקשרתי לכמה מקומות וקיבלתי הצעות מחיר על 3 סוגי צמיגים. יש את goodyear f1 asymetric 3 במחיר של 980 שקל לצמיג יש את MICHELIN Pilot Sport Cup 2 במחיר של 1218 ש"ח לצמיג ויש את Toyo T1 Sport במחיר של 845 ש"ח לצמיג האם ההפרשים במחיר שווים את ההשקעה וללכת על הפיילוט ספורט קאפ 2 ? או שהגוד ייאר טובים ויכולים לחסוך לי כמעט 1000 שקל. תודה
הודעה אחרונה מאת bigmik, -
- 1 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
הבנתי שיש פורק לחץ שנירא ספייסר אפשר קצת מידע עליו? בנוסף ראיתי שאפשר להזמין מעלי אקספרס או איבי אפשר קישור לאחד שיתאים לי? האם זה הורס משו במנוע? ואם יש מדריך קטן איך להרכיב אשמח
הודעה אחרונה מאת PRONATI, -
שלום חברים ושבוע טוב אני עומד לפני החלפה של ברקסים לאוטו אודי a3 שנת 2009 גודל הצלחת 312ממ ואני מתעניין בצלחות ורפידות טובות ספורטיביות ולא יקרות משהו יכול להמליץ לי מאיפה אפשר לקנות להזמין. משהו ניסה להזמין צלחות ורפידות מחול ואם כן מה הפוצדורה Sent from my SM-G950F using Tapatalk
הודעה אחרונה מאת Ray71, -
- 16 תגובות
- 4.9 אלף צפיות
היי, מחפש המלצות לתוכנת ניהול לרכב הנ"ל (מנוע + גיר) שנת 2016. במיוחד אנשים שמכירים מניסיון. תודה!
הודעה אחרונה מאת shugiflex, -
- 4 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
היי יש לי פורד פוקוס 2008 מידה 195/65/15 ואני מתלבט בין כמה דגמים של צמיגים viking protech hp Toyo Proxes CF2 Falken ZE914 הרכב הולך לנסוע בעליות של טבריה ורמת הגולן אשמח אם יש לכם אפילו הצעות אחרות מחליף את כל הרבעייה תקציב 1200 גג
הודעה אחרונה מאת ilia1, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 21 תגובות
- 5.8 אלף צפיות
טוב אחרי כמעט חצי שנה עם צמיגי הפרימסי 3 המזעזעים שהברז מגיעה איתם החלטתי להתקדם הלאה, הם עדיין לא נגמרו אבל אם אחכה שצמיגי האקו האלה יגמרו יהיו לי עוד חודשים רבים של איבוד אחיזה בקו ישר תחת בלימה, לא תודה. עשיתי מחקר די ארוך, התלבטתי בין הad08r למישלנים, וכרגע החלטתי סופית ללכת על הMichelin pilot sport 4 או על ה Pilot super sport. המידה שלי היא 215/45R17 מקדימה ומאחורה. ההשוואה ביניהם קשה מאוד בגלל שהם כביכול מקטגוריות שונות, אז לא בוחנים אותם אחד מול השני אבל הבנתי שבשורה התחתונה מלבד זה שהPs4 החדיש יותר אוחז מעט פחות ונשחק מעט יותר בהשוואה לאחיו הוותיק הם די זהים. הדרישות שלי מהצמיג הם שיהיה ספורטיבי, אוחז מתקשר וכשיאבד את האחיזה שזה יקרה בהדרגתיות ולא במכה…
הודעה אחרונה מאת RS, -
-
צמיגים של מישלין 1 2
מאת Gearx-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 21 תגובות
- 4.4 אלף צפיות
אני מתלבט בין 2 דגמים של מישלין Energy saver + Primacy 3 אשמח לקבל חוות דעת
הודעה אחרונה מאת BassDriver, -
-
מי מחובר 62 משתמשים רשומים, 10 אנונימיים, 314 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- santiago
- yohai71
- שחר 1
- iEminem
- itaimoto
- בנס
- amosbmw
- Chabadi
- amit_a
- גולדן191
- Tal7
- RBRB
- נהג מירוצים ותיק
- ezuf
- urich
- zvit
- yoni162
- om2
- mcshmupi
- unreliablebazooka
- SlowRide
- fatboy1340
- Itzik-b
- Supertigre
- lanosforce
- ניקו פ.
- פינקו
- orankohn
- bv12
- zvigolden
- Ldh_88
- Yuvalino
- Night Driver
- David32
- chrono
- eladns
- המגיב
- AUDIO KING
- אורי מ.
- LEGACY 1.8
- natco
- פריג'י
- elad18
- avargel
- ELI001
- nisim91
- Tom78
- נעם101
- davemustaine87
- Markm4
- TomerP
- פאר האורה
- Maccabist
- BoazB11
- SurfHigh
- elyas
- ANUTKK
- G. P. Magnus
- Haim_gds
- אודי זק
- yoav911gt2
- דניאל1983
