שיפורים - כוח, אחיזה ומה שביניהם
כאן אפשר לקבל הצעות וייעוץ לגבי כל דבר שבסופו הרכב שלכם יסע מהר יותר, יאחוז טוב יותר או יבלום חזק יותר. זיכרו! שיפורים בישראל הם תחום אפור, שלא לומר שחור. קחו את זה בחשבון. ונהגו בבגרות ואחריות.
כללי פורום שיפורים - חובה לקרוא
ברוכים הבאים לפורום שיפורים. כדי לשמור על פורום נעים ומכבד, להלן כללי הפורום:
1. אין לפרסם מוצרים למכירה כאן בפורום אלא בפורום המסחרי (אם אתם ספונסר פורום מורשה) או בפורומי המכירה (אם אתם חברי פורום מהמניין).
2. שרשורי פרסום ''מוסווים'' ע"י "חברי פורום" חדשים, ימחקו.
3. שרשורי פרסום ''מוסווים'' ע"י גולשים וותיקים, ימחקו בתוספת ענישה.
4. לו לאחר המלצה על מקום מסוים יהיו עודף תגובות כגון: "כן, הם הכי מגניבים/הכי שולטים!!!/הכי מקצועיים/אחלה בורקסים" הן תמחקנה בתוספת ענישה.
5. תופעות של משתמשים שמגיבים רק בכדי להשמיץ מתחרים ו/או לפרגן יחסמו.
6. כתיבה נאותה מחויבת גם מהספונסרים.
7. לא. אין אופציה לשנות אף אחד מששת הסעיפים הקודמים.
המטרה כאן היתה לבנות פורום מקצועי, רלוונטי, אמין ובין היתר עם דעות מכל הכיוונים. זה לא מה שקורה.
אחלה יום לכולכן.
תודה, מנהלי הפורום.
9,654 נושאים בפורום הזה
-
חלוקת משקל 50/50 1 2
מאת kobiati-
- אחראי פורום
- 3 עוקבים
- 29 תגובות
- 8.1 אלף צפיות
מה דעתכם ? חשבתי לגשת למקום שבו יש משקל למשאיות לשקול את המשקל של שני הגלגלים הקדמיים בלבד. לשקול את המשקל של הגלגלים האחוריים . וכעת כשאני יודע מה ההפרש בין הסרן הקדמי לאחורי ,לפנות את הגלגל החלופי ממקומו ולהוסיף במקומו משקולות עד למצב שחלוקת המשקל ברכב תהיה האופטימלית ביותר (50/50) הזוי או הגיוני?
הודעה אחרונה מאת srool, -
-
- 13 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
Stage 1 [h=2]Stage 1[/h][TABLE=class: table table-striped coloredBorders, width: 100%] [TR] [TD=bgcolor: #F9F9F9] [/TD] [TD=bgcolor: #F9F9F9]Standard[/TD] [TD=bgcolor: #F9F9F9]Upgrade[/TD] [TD=bgcolor: #F9F9F9]Difference[/TD] [/TR] [TR] [TD=class: titleColoring]Torque / traction[/TD] [TD]116 Nm[/TD] [TD]126 Nm[/TD] [TD]10 Nm (+9%)[/TD] [/TR] [TR] [TD=class: titleColoring, bgcolor: #F9F9F9]Power[/TD] [TD=bgcolor: #F9F9F9]60 kW / 82 hp[/TD] [TD=bgcolor: #F9F9F9]68 kW / 92 hp[/TD] [TD=bgcolor: #F9F9F9]7 kW / 10 hp (+12%)[/TD] [/TR] [TR] [TD=class: titleColoring]Method[/TD] [TD=colspan: 3]OBD / BDM / Chiptuning / Boot method[/TD]…
הודעה אחרונה מאת SpeedemoN76, -
- 17 תגובות
- 27.6 אלף צפיות
שלום לכולם, לפני כמה ימים שמתי סטייג' 1 על הרכב שלי. מדובר בסקודה פאביה 1.2 2011 ידנית ומאז שמתי לב לצריכת דלק מאוד רעה יחסית לצריכה הרגילה שלי. בהתחלה כמובן שנסעתי ממש מהר שזה יכול להיות ההסבר אבל ביומיים לאחר מכן נהגתי יחסית רגוע ועדיין שמתי לב שהצריכה לא הייה טובה לפחות לא כמו בדרך כלל. האם יש קשר בין הדברים או שפשוט באמת לא נהגתי רגוע כמו שצריך בלי לשים לב או שתנאי הדרך גם השפיעו ואני סתם נלחץ מזה. לפי מה שאני מכיר פשוט זה שהתכנה דווקא משפרת קצת את הצריכה הנסיעות רגועות ובפועל אני שם לב לתגובה הפוכה. תודה רבה לעוזרים.
הודעה אחרונה מאת Turbulence, -
צמיגים ל206XS 1 2
מאת admtaynov13?- עוקב אחד
- 25 תגובות
- 4.6 אלף צפיות
מידה : 195/55/15 מה שחשוב זה נוחות בטיחות אחיזה ושחיקה תקציב 400+- לצמיג אפשר יותר אם צריך אבל לא להתפרע, אזור השרון עדיף אבל גם לנסוע למרכז בא בחשבון. קבלתי הצעה מבחור פה בפורום על אחד מאלה : Dunlop bluresponce: http://tires.yad2.co.il/tire-service?tire=5226&cs=1&diameter=5&aspectRatio=13&width=17&type=1 Continental conti premium contact5 לא מצאתי במידה שלי אבל יש אותו דגם רק מספר 2. Goodyear efficient grip perfomance (לא תורכי): http://tires.yad2.co.il/tire-service?tire=461&cs=1&diameter=5&aspectRatio=13&width=17&type=1 מה בנוגע לפאלקן ZE914?
הודעה אחרונה מאת admtaynov13?, -
- 0 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
שלום חברים. אני שוקל להתקין תוכנה למנוע פיורטק הזה. יש דבר כזה בארץ?
הודעה אחרונה מאת adrakin, -
- 21 תגובות
- 9 אלף צפיות
כרגע מורכבים ברכב 4 צמיגים סיניים, הקדמיים הורכבו ברכישה של הרכב מלפני שנה, האחוריים ישנים יותר. אני מעוניין להחליף לפחות את האחוריים למשהו טרי. לרוב מחליף צמיגים אחת לשנתיים (תלוי במצבם), הנסועה שלי כ 30 אלף ק''מ בשנה. מחפש משהו עם אחיזה טובה יחסית על יבש ורטוב, מחפש צמיגים שקטים והפרמטר ולא אתנגד שיהיו חסכוניים בדלק (למרות שקשה לי להאמין שיש הפרש מורגש בצריכה). מעדיף לא להוציא יותר מ 300-350 ש''ח לצמיג וגם לא רוצה סיני. בנתיים שמתי עין על: dunlop blueresponse goodyear efficentgrip שאת שניהם ניתן למצוא במידה מתחת ל 300 ש''ח לצמיג. Sent from my PRO 6 using Tapatalk
הודעה אחרונה מאת system_x, -
חברים שלום יש לי אודי a3 שנת 2009 8p מנוע 2000tsi ורציתי לעשות תוכנהאני יודע שזה נושא חרוש אבל לא מוצא מידע על זה. איזה תוכנה אתם ממליצים לי לעשות אני פוזל לכיוון revo אבל לא מפריע לי לקבל עוד הצעות מהמתחרות שלה apr e&a מקס טויוניג מה ההיתם הולכים מה הכי שווה מבחינת כסף אמינות ואיכות לתמורת הכסף Sent from my SM-G950F using Tapatalk
הודעה אחרונה מאת A&A, -
- עוקב אחד
- 14 תגובות
- 4.8 אלף צפיות
שלום רב, מחפש המלצות לצמיג איכותי , חסכוני וכמה שפחות רועש בעת נסיעה. מחיר לא משחק תפקיד. הוצעו לי ארבעה צמיגי Toyo 185/55/82h במחיר די אטרקטיבי ביחס לשוק. אך עדיין מתלבט בינם לבין Michelin Supersaver 185/55/82h , ואם יש חברות נוספות שאתם ממליצים אשמח מאוד לשמוע. תודה,
הודעה אחרונה מאת liav12, -
- עוקב אחד
- 9 תגובות
- 2.8 אלף צפיות
ככה,אני משתעשע ברעיון של רכישת פיג'ו 106/205 ישנה,מנוע 1400/1500. חשבתי על התקנת מדחס אוויר (יותר משאבת אוויר,אבל בסדר) שעובד על 12 וולט. יש כזה מחיפוש קצר בזאפ - 600 ליטר אוויר לדקה... מה אומרים על רעיון של התקנת המדחס על הרכב? השקעה של כ3000 על הרכב, ועוד 200 על המשאבה - רק בתור שעשוע, לא כרכב יומיומי וכו'
-
- 14 תגובות
- 2.8 אלף צפיות
108 1.2 ידנית חדשה...מעוניין לדעת אם השיפורים הבסיסיים הללו ייחשבו כלא חוקיים ו/או יפגעו באחריות היצרן? הפילטר אמור לפתור את בעיית הגמגום ברווים נמוכים שלה, ובכללי לעזור לה לנשום יותר טוב...כמו כן היא גבוהה מדי ואנמית יחסית בהיגוי ובפניות במהירות מעל הממוצע. אני אוהב את יחס המשקל/כוח שלה ורק רוצה לחדד אותה קלות. מחליף את הצמיגים לפני הכל... בנוסף מעוניין לדעת ,האם צ'יפ לרכב הזה יתרום??? בתודה מראש
הודעה אחרונה מאת SpeedemoN76, -
- 2 עוקבים
- 7 תגובות
- 3.4 אלף צפיות
אהלן, מחפש לרכוש צמיגים חדשים לרכב (Ford Focus 1.6L 182 כ"ס) ואני מתלבט בין שני הסוגים הנ"ל גודל הצמיג 17\50\215 טווח מחירים 450-550 ש"ח לצמיג. מחפש צמיג ספורטיבי עם אחיזה טובה. פער המחירים ביניהם הוא בערך 80 ש"ח (קצת יותר מ-300 לכל ה-4) השאלה האם הגודייר מצדיק את ההבדל במחיר (בטווח הרחוק הגודייר יישחק לאט יותר מהטויו? ואיך הם אחד ביחס לשני מבחינת אחיזה בכביש) תודה מראש
הודעה אחרונה מאת yairf, -
- 1 תגובות
- 2.9 אלף צפיות
שלום חברים אני רוצה לחזק את הרכב שלי בעוד כמה כוחות סוס וליהנות קצת יותר ממה שהרכב יכול להפיק. ראיתי שיש תוכנות ניהול מנוע שיכול לתת יותר כוח לרכב. השאלה האם זה כדאי? זה יכול לגרום לבלאי מואץ ברכב בגלל עומס מוגזם? לפי הנתונים הכ"ס עולה מ 105 ל 133 והקג"מ מ 17 ל 23 פה לדוגמה http://www.pitstop.co.il/product/%D7%AA%D7%95%D7%9B%D7%A0%D7%AA-%D7%A0%D7%99%D7%94%D7%95%D7%9C-%D7%9E%D7%A0%D7%95%D7%A2--12tsi ואם אתם מכירים מקומות שמומלץ בהם לעשות את התהליך אני אשמח לדעת. תודה מראש טום
הודעה אחרונה מאת 98civic, -
- 3 תגובות
- 2.7 אלף צפיות
לא מזמן ביטלתי רזנטור בAudi A3 8v 1.8t שלי והכנתי לכם סרטון קצר של לפני ואחרי. למי ששואל האגזוזים ברכב נבנו על ידי לירן ארגונטיקס אני מבסוט עד הגג )) ברכב יש תוכה APR קיט יניקה VWR R600 ודודים של ארגונטיקס. צפייה נעימה תנו חוות דעת
הודעה אחרונה מאת Artxes, -
- 1 תגובות
- 7.7 אלף צפיות
סיימתי להתקין עכשיו את הפילטר פתוח הכל במקום? הוא מותקן טוב?
-
- 5 תגובות
- 6.6 אלף צפיות
ברכב על משקוף הדלת רשומות שתי מידות: 165.65.14 165.60.15 אני רוצה לשים ג'נט בקוטר 15 או 16 ולהרחיב טיפה את מידת הצמיגים ל 175 או 185 בואו נתעלם מעניין עדכון המידות ברשיון. בינתיים מעניין אותי העניין התיאורתי. 1. אם ארצה לשים ג'נט בקוטר 16. האם החתך גם קופץ במידה אחת פחות ל 55? אם לא, אז איך מחשבים קוטר גלגל כללי (עם צמיג), אם חתך הצמיג הוא במילימטרים וקוטר הג'נט הוא באינצ'ים? 2. אם אתקין מידה 185.60.15. האם משחק ברוחב הצמיג (175 או 185) משפיע על סטייה במד המהירות? 3. אם שומרים על קוטר כללי (ג'נט עם צמיג), האם משחק בגודל הג'נט משפיע על תאוצת הרכב ועל עומס על המנוע ורכיבי הפרונט?
הודעה אחרונה מאת kobiati, -
- 14 תגובות
- 4.8 אלף צפיות
הפילטר ממוקם במקום טוב? וכמה יעלה לי לעשות צנרת לפילטר?
הודעה אחרונה מאת tribel, -
- 2 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
קניתי ואני ממש נהנה ממנו.... https://www.amazon.com/Spec-D-Tuning-MF-RS3DTT-Universal-Hi-Power/dp/B00DT42VG0/ref=as_sl_pc_qf_sp_asin_til?tag=amazon08460-20&linkCode=w00&linkId=eab2fe88f7da709864130aafd97555db&creativeASIN=B00DT42VG0
הודעה אחרונה מאת moshe_levy, -
- 4 תגובות
- 3 אלף צפיות
הגיע הזמן להחליף צמיגים למזדה 3 (אקטיב) 2011. ויש לי התלבטות בין 2 צמיגים. GoodYear Eagle Sport TL - ש"ח 295 לצמיג. GoodYear Duragrip XL - ש"ח 285 לצמיג. מה ההבדל ביניהם? אני משאר שהשני יש לו אחיזה טובה בכביש? והראשון? האם הצמיגים האלו בכלל מומלצים לרכב הזה או שאפשר להתפשר על משהו אחר? תודה רבה!
הודעה אחרונה מאת Jester, -
-
- אחראי פורום
- 3 עוקבים
- 37 תגובות
- 12.3 אלף צפיות
שלום לכולם! לאבא שלי יש אלפא רומיאו ג'ולייטה 2017 עם 150 כ"ס (מנוע 1.4TBI מולטי-אייר). הרכב ידני כמובן. תהיתי אם אפשרי להעלות את הספק המנוע מ-150 לאיזור 170-180 (משווק אותו רכב רק עם מנוע בהספק 170 כ"ס, מניח ששינוי בתוכנה עשה את העבודה). השאלה היא האם צריבת תוכנה חדשה למנוע היא חוקית, או שלא? חוץ מזה, אשמח לדעת לגבי הוספת אגזוז רועש יותר (הרעש של מערכת הפליטה מגרגר בצורה נעימה, אבל הייתי שמח לקצת יותר רעש) תודה!
-
-
- 3 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
אם המגבלה בגיר (אוטומט) היא 450nm זאת אומרת שמעבר לזה הגיר יכול להישבר, מה שסביר שיקרה בזינוקים. אבל איך הגיר יתנהג אם הרכב בתנועה ויקבל לחיצה ב 100 קמ"ש ? האם יש יחס בין הגיר (גלגלי השיניים) למקסימום טורק שהוא יכול לעמוד בו?
הודעה אחרונה מאת AloniM3, -
- 2 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
הגיע הזמן להחליף את הברקסים ויש לי 3 אופציות מישהו יכול להגיד לי מה עדיף brembo צלחות חלקות + רפידות dba מחוררות לא בחרתי עדין דיסקיות אשמח להמלצה zimmermann צלחות מחוררות לא בחרתי עדין דיסקיות אשמח להמלצה מה הכי מומלץ מכל החברות ?
הודעה אחרונה מאת mh53, -
- 1 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
אהלן יש לי הונדה EJ9 עם מנוע D14A4 ויש לי מנוע D16Y8 מישהו יודע מה אני צריך עוד להחליף בכדי לקבל אישור ממשרד התחבורה שיאשרו לי ברישיון משום שראיתי שדבר זה אפשרי.
הודעה אחרונה מאת goose, -
- עוקב אחד
- 1 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
אהלן, רכשתי את הקליאו החדשה 1.2T לפני שנה בערך, ולאחרונה אני מתלבט האם לצרוב תוכנה לניהול מנוע. הבנתי שזה יוסיף לי עוד 25 סוסים בערך ו 4 קגמ , כלומר שהרכב יעמוד בערך על 145 כוח סוס ו 24 קג"מ. כרגע אני מבסוט ממנו ממש, הוא חזק וכיפי לקטגוריה שלו ,אבל תמיד בא לך עוד. רציתי לדעת אם יש כאן בעלים של קליאו שהתנסה , או בכללי מה דעתכם האם יש טעם?
הודעה אחרונה מאת sjerby, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 6 תגובות
- 3.3 אלף צפיות
ברצוני להרכיב קולר שמן חיצוני לגיר ולבטל את הקולר המקורי ברדיאטור,וזאת בכדי להחליף לרדיאטור גדול יותר שמגיע ללא קרור לשמן גיר. אני רוצה לחבר מאוורר לקולר החיצוני שייתן קירור גם בזמן שאני מזדחל בפקק ואין קירור מהאוויר שבא בנסיעה. רציתי לשאול אם אני אחבר את המאוור למאווררים של הרדיאטור דרך ממסר זה יהיה תקין,לא ייצור עומס על המערכת חשמל ואם לא למישהו יש הצעה איך לחבר את המאוורר שיתחיל לעבוד בצורה אוטומטית בחום מסויים? תודה. Sent from my SM-G610F using Tapatalk
הודעה אחרונה מאת fizban, -
-
- 3 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
שלום חברים אני רוצה להחליף את כל הצמיגים ברכב. מה שחשוב לי בעיקר זה אחיזה טובה ורעש נמוך,צריכת דלק לא קריטי. קיבלתי הצעה מצ'ק-אפ : TOYO CF2 ב 434 לצמיג או FALKEN ZE914 ב 415 לצמיג. הם כמובן מציעים את החבילה שלהם שכלולה במחיר הצמיג ובגלל זה המחיר יקר. יש עוד הצעות לצמיגים בטווח של עד 2000 לרביעייה? מידת צמיג 215/45R16 תודה מראש
הודעה אחרונה מאת Tom_22, -
-
- אחראי פורום
- 5 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
רציתי לשאול האם במידה ואני מחליף ג'אנט מקורי(במקרה שלי 13') לג'אנט בקוטר 14 - האם עדיין אני צריך לשנות זאת במשרד הרישוי ?
הודעה אחרונה מאת Tom_22, -
-
צמיגי FALKEN Z914 1 2
מאת אושריקו- 18 תגובות
- 7 אלף צפיות
בעיקרון הרביעיית צמיגים שלי עדיין במצב סבבה לגמרי למרות שהם קצת ישנים, אבל בגלל שיש במידה שלי את הצמיגי פלקן האלה במחיר סבבה לרביעייה והביקורות הטובות שהם מקבלים, חושב על שדרוג אולי מתישהו. העניין הוא שאני זוכר מצמיגי פאלקן שהם די רועשים (יש לי את ה912). מה דעתכם עליהם לאורך זמן?
הודעה אחרונה מאת AvihuHe, -
- 2 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
היי שלום.. הרכב הוא מרצדס A-Class W176 דגם A200 מנוע 1.6T , שמוציא 156 כ"ס , שנת 2012. אני מעוניין לעשות לרכב קיט יניקה. מצאתי קיט יניקה בחול קישור https://www.armaspeedusa.com/products/mercedes-w176 שהם מציינים שהוא מתאים ל > [h=1]MERCEDES W176 CLA250 & A250[/h]הרכב הוא A200 , אמנם הם דיי זהים חוץ משאצל ה-250 הוא מנוע 2000 טורבו ואצלי 1600 טורבו. האם יש סיכוי שזה יתאים לרכב שלי ? תודה
הודעה אחרונה מאת tgt, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 11 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
שלום לכולם, רכשתי מגאן DTI 2002 ידנית, 80 כ"ס. המנוע, F9Q, מגיע בדגמים\שנתונים שונים במגוון ווריאציות והספקים. ההבדל המידי ששמתי לב אליו בין המנוע שלי לדגם האוטומטי שמגיע עם 100כ"ס הוא שאין לי אינטרקולר. יש לי אפשרות לקחת אינטרקולר מדגם אוטומטי ולהתקין אצלי. האם זה יגרום לשינוי כלשהו? או שללא שינוי תוכנה, השינוי הזה יהיה שקוף מבחינת המחשב והביצועים? במילים אחרות, היכן מתבצעת מדידת טמפרטורת האויר במנוע הזה?
הודעה אחרונה מאת איתמר, -
-
- 0 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
אהלן, אני רוצה להגדיל את הצמיגים, כרגע על 185/60/15 עם חישוקי ברזל. רוצה להגדיל ל 215/45/16. יש המלצות לג׳אנט מסויים? ומאיפה לקנות? חשבתי על הג׳אנטים של האודי a1.( מצאתי מפירוק) מה דעתכם?
הודעה אחרונה מאת ori_fadida,
-
מי מחובר 59 משתמשים רשומים, 7 אנונימיים, 609 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- Derish
- נולד לליסינג
- מחכה
- Rongaflugen
- Ragnar
- BoazB11
- Mech Morphix
- IsraCar
- stx
- sanekt17
- falou
- מיץ פטל
- גולדן191
- ברווז
- פינדר
- itaimoto
- RK
- shahar188
- פריג'י
- mikk
- ArikC
- David32
- Shay Shd Dave
- ניצן א
- PASHUT
- Night Driver
- דוב המערות
- shilo_v
- flytomars
- yoni2sh
- yohai71
- אהרן ג
- גיא_מ
- RBRB
- Supertigre
- orbanay1994
- Michazzz
- hans
- garicho
- 123Shmuel
- mcshmupi
- אלפרד חיות
- ofralon
- TheArcane
- רק ידני
- gollu
- meir_gi
- M H
- Shmelov
- lanosforce
- Stangg
- chezik
- amosbmw
- nglancer
- דובצע
- TomerP
- KipodYam
- שחר 1
- לירון .ה.
