שיפורים - כוח, אחיזה ומה שביניהם
כאן אפשר לקבל הצעות וייעוץ לגבי כל דבר שבסופו הרכב שלכם יסע מהר יותר, יאחוז טוב יותר או יבלום חזק יותר. זיכרו! שיפורים בישראל הם תחום אפור, שלא לומר שחור. קחו את זה בחשבון. ונהגו בבגרות ואחריות.
כללי פורום שיפורים - חובה לקרוא
ברוכים הבאים לפורום שיפורים. כדי לשמור על פורום נעים ומכבד, להלן כללי הפורום:
1. אין לפרסם מוצרים למכירה כאן בפורום אלא בפורום המסחרי (אם אתם ספונסר פורום מורשה) או בפורומי המכירה (אם אתם חברי פורום מהמניין).
2. שרשורי פרסום ''מוסווים'' ע"י "חברי פורום" חדשים, ימחקו.
3. שרשורי פרסום ''מוסווים'' ע"י גולשים וותיקים, ימחקו בתוספת ענישה.
4. לו לאחר המלצה על מקום מסוים יהיו עודף תגובות כגון: "כן, הם הכי מגניבים/הכי שולטים!!!/הכי מקצועיים/אחלה בורקסים" הן תמחקנה בתוספת ענישה.
5. תופעות של משתמשים שמגיבים רק בכדי להשמיץ מתחרים ו/או לפרגן יחסמו.
6. כתיבה נאותה מחויבת גם מהספונסרים.
7. לא. אין אופציה לשנות אף אחד מששת הסעיפים הקודמים.
המטרה כאן היתה לבנות פורום מקצועי, רלוונטי, אמין ובין היתר עם דעות מכל הכיוונים. זה לא מה שקורה.
אחלה יום לכולכן.
תודה, מנהלי הפורום.
9,654 נושאים בפורום הזה
-
-
- אחראי פורום
- 8 תגובות
- 2.8 אלף צפיות
הרבה זמן חשבתי על זה ויש שיגידו שזאת בדיחה , ושלא שווה לי , ושזה סך הכל פונטו אז זאת לא סך הכל פונטו זאת אלינור שלי ואני מאוהב בה יותר מבחברה שלי עכשיו ברצינות אני לא מתכוון למכור את הרכב הזה כי אני מחובר אליו יותר מידי ואני משאיר אותו כרכב פנאי שלי לעתיד . ואני רוצה לשדרג אותה בכח יותר ביצועים רוצה להגיע איתה אל בערך 100 כ''ס עכשיו עשיתי שיעורי בית הבנתי שפילטר פתוח לא יניב הרבה תוצאות אלה הרגשה קלה במצערת , אולי אני טועה שמישהו יתקן אותי. אז בשביל להגיע לתוצאות יפות אני אצטרך להרכיב טורבו ולשדרג קלאץ' וכו' , עכשיו אין לי בעיה להשקיע , כמובן בגבול הטעם הטוב . אם יש כאן אנשים שמבינים בעניין וידעים באמת מה צריך ואיך וכמה יעלה ושאר הפרטים אשמח…
הודעה אחרונה מאת PorSche-911, -
-
סדנת שיפורים
מאת kingsize- 3 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
אהלן חברים אשמח להמלצה לסדנת שיפורים יש לי סיאט איביזה 08 אם זה משנה
הודעה אחרונה מאת Kreios, -
- 6 תגובות
- 5.1 אלף צפיות
היי, האם קיימת תוכנה או קופסא (חיצונית) שכמובן גם תשפר את הכוח + צריכת דלק? סוניק RS 2014 תודה לעוזרים!
הודעה אחרונה מאת ID GO, -
- 1 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
היי, מעוניין לשים על הלאון ספייסר. כמה שאלות: 1. האם זה עושה נזק כלשהו לרכב? 2. זה משנה איזה ספייסר שמים? ואם כן, אז מה מומלץ? 3. כמה אמור לעלות כולל התקנה בממוצע? והאם אתם מכירים מקום אמין?
הודעה אחרונה מאת pronella, -
הסרת רזונטור
מאת saharmen-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 13 תגובות
- 6.1 אלף צפיות
שלום לכולם, יש לי סקודה פאביה 1.4 ידנית ורגילה, הרעש של המנוע שלה סבבה בעיניי אבל טיפה אנמי(מרגיש שיש פוטנציאל למשהו יותר מגרגר ובשרני). רציתי לדעת האם הורדת הרזונטור תתרום למשהו בסאונד-ברכבים אחרים ששמעתי שהורידו בהם את הרזונטור הרעש היה ממש לטעמי, כל המנועים היו מוגדשים כך שיכול להיות שמשם בא רוב האפקט של הרעש. במידה וכן איפה ניתן לבצע את זה באיזור חדרה-נתניה-תל אביב ומה העלות המשוערת של זה? בנוסף אם זה עושה בעיות בטסט או דברים דומים(הדלקת נורות ברכב ואם אפשר לאפל בזה באמצעות עדכון תוכנה טו משהו). במידה וזה לא מומלץ, יש משהו שכן יעזור לתת לאוטו סאונד יותר נחמד? תזכרו שמדובר בפאביה ככה שלהחליף מערכת פליטה ודברים דומים פשוט לא שווים את ההשקעה הכספית.…
הודעה אחרונה מאת fizban, -
-
- 2 תגובות
- 2 אלף צפיות
אהלן כבר תקופה שאני שוקל לעדכן את התוכנת ניהול מנוע בפיטסטופ..עכשיו השאלה שלי עד כמה מורגשים העליה בביצועים והאם אין חשש לעדכן שמא יצוצו בעיות עתידיות? מצד אחד הנתונים על הנייר נורא מפתים עליה של כמעט 30 כ"ס ועוד כמה פיצ'רים נחמדים מצד שני לא מפחיד להתעסק עם כל מיני עדכונים כאלה? גם ככה הTSI הזה דיי מלחיץ אותי..
הודעה אחרונה מאת Amirst1, -
- 17 תגובות
- 4.1 אלף צפיות
אהלן, אני כרגע בבסיס ועם המזל שלי עליתי כנראה על איזה ברזל שמעתי בום , אחרי שנייה בערך עצרתי וחור בגודל של אצבע בדופן של הצמיג, לפי מה שהבנתי צריך להחליף את שניהם, המידה היא: 205/50R17 אני מוכן להשקיע 500 שקל על כל צמיג, חשוב שיהיה אחיזה טובה וכי חשוב שיהיה שקט. חייב את הצמיגים למחר . תודה מראש.
הודעה אחרונה מאת חן ג., -
- 1 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
היי, למישהו יש לינק לקניה של קפיצי שסתומים מחוזקים לאלפא 159 tbi? (כרגע עומדת על 270 כ״ס ו-41 קג״מ) המכונאי שלי ייעץ לי להחליף את השסתומים במחוזקים. תודה על העזרה. Sent from my iPhone using Tapatalk
הודעה אחרונה מאת Yarin, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 6 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
שלום, לאחר המון שנים עם הרכב ולאחר שכנראה די התרגלתי לכח המתפרץ שלו, אני מחפש המלצה לשיפורים לרכב. מדובר בפיאט מולטיפלה שנת 2001 מנוע טורבו דיזל שעשתה 400 אלף ק"מ. הרכב עצמו במצב די טוב ולכן חשבתי להשקיע בו מעט מכספי. אשמח לקבל המלצות ממה להתחיל כאשר הרעיון הוא לקבל תוספת כח. תודה, מייק.
הודעה אחרונה מאת oryo, -
-
- עוקב אחד
- 5 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
לא, זו לא טעות במידה ואני לא מעוניין בשינוי מידות הצמיגים. מבירורים שערכתי מסתבר שיש רק טויו R888. אני ממש לא צריך צמיג כזה קיצוני לרכב עם 75 כ"ס אבל אם אין ברירה... ביד 2 מופיע יוקוהומה A539 אבל בפנצ'ריה אחת נאמר לי שהוא לא קיים במלאי של היבואן. רעיונות ?
הודעה אחרונה מאת amir74, -
- 2 עוקבים
- 25 תגובות
- 7.9 אלף צפיות
שלום לכולם, הרכב הוא פיאט 500X מנוע 1400 טורבו 140כ"ס הרכב לא כ"כ נפוץ ולכן לא ממש הצלחתי למצוא מידע מכוון ברשת. בגדול, למיטב הבנתי, מדובר במנוע ובגיר זהים לאלו שבג'ולייטה, שם ההספק עומד על 170. ההבדל היחידי הוא בטורבו קטן יותר. לאילו הספקים אפשר להעלות את הרכב עבור סטייג'1, שכל מה שאנחנו עושים זה החלפת תוכנה? קיימת סדנה שמומלצת יותר מאחרת ביחס לדגם הזה ספציפית? האם קיימים צ'יפים שאפשר לשים ולהוריד, מבלי שידעו שיש לי כזה? לסיטואציות בהן אני מבקר במוסך, והרכב עדיין באחריות.
הודעה אחרונה מאת ZX2.0, -
- 0 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
רציתי לשאול , האם מישהו מכיר את הציוד הנ"ל? איך הם בהשוואה לBCRACING? כל מידע נוסף יסייע לי בבחירה הנכונה. תודה על התייחסותכם
הודעה אחרונה מאת kobiati, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 2 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
אהלן חברים, מתלבט אם לקנות Chip Tuning Box לסוזוקי ג'ימני. מישהו מכיר איך זה עובד (או לא עובד) ומה ההבדל בין זה לתוכנת ניהול מנוע. שורה תחתונה שואל האם כדאי לקנות את זה. הג'ימני הוא... כן, עגלה. מצרף קישור - http://www.ebay.com/itm/291858316514 תודה לעונים!
-
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 19 תגובות
- 3.5 אלף צפיות
אני מעוניין לקנות לרכב שלי קולאויברים מסוג KW STREET COMFORT. מעבר לזה שהרכב לא נוח עם הבולמים המקוריים , הוא גם לא יציב כשאני מאיץ , כלומר הרכב בורח לכל מיני כיוונים. האם התופעה תהיה גם עם הקולאויברים הנ"ל ? אני מחפש בעיקר נוחות (בורות וכד') אבל בנוסף רוצה שהרכב יהיה יציב ולא יברח לי לכל מיני כיוונים כשאני מאיץ ומפעיל כוח. תודה לכל העונים.
הודעה אחרונה מאת kfirg, -
-
- 4 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
אהלן, רציתי לשאול ולדעת קצת יותר פרטים על ניהול מנוע והמלצות על אנשים מאיזור הצפון שעושים ניהול מנוע הרכב המדובר הינו: סיאט איביזה 2015 ידני 90 כוח סוס 23 אלף קמ. רציתי לדעת כמה כוח סוס יוסף לרכב 0-100 +- האם הצרכת דלק תשתפר ( חשוב לי לציין שאני לא אחד שלוחץ פשוט חסר מעט כוח כי הנסיעות שלי ארוכות ). במומנט נמוך ארגיש הבדל ? תודה מראש.
הודעה אחרונה מאת yt09, -
- 7 תגובות
- 3 אלף צפיות
היי ישלי גולף GT SPORT מנוע 2000 150 כס. אני רוצה לשמוע קצת צליל יותר בשרני. איפה אפשר לקנות את זה? האם זה מצריך שינוי ברישוי? בעיות בטסט? תודה.
הודעה אחרונה מאת XxomriiXx, -
- עוקב אחד
- 9 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
שלום לכולם, קניתי לא מזמן לאישתי ניסן גוק טורבו. האוטו נוסע יפה מאוד אבל רציתי להוסיף לו עוד קצת כח. למישהו יש ניסיון עם הרכב הזה וצריבת תוכנה חדשה למנוע? לפי מה שנאמר לי זה מוסיף עוד 50 סוסים אבל מכיוון שזה לא רכב ספורט ומנוע 1600 אני חושש שזה יגרום לעומס על המנוע.
הודעה אחרונה מאת 98civic, -
- 7 תגובות
- 8 אלף צפיות
הציעו לי בפיטסטופ לעשות עדכון תוכנה לרכב הנל. לצערי אין של Apr. מישהו עשה? יש לו חוות דעת או המלצה בנושא? לטענתם זה משפר מ 110 כס ל 140. כמה זה משמעותי והאם כדאי לעשות? תודה לעונים Sent from my SM-G935F using Tapatalk
הודעה אחרונה מאת Elad Shany, -
- 3 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
שלום מהו נתון הגדישה המקורי של הרכב הנ"ל איזה טורבו קיים ברכב המקורי תודה
הודעה אחרונה מאת אביתר א., -
- 2 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
שלום לכולם! ברצוני לקבל המלצה על בעל מקצוע ברמה גבוהה שיבצע לי הסבה מלאה לגולף V5 MK4 בצורה המקצועית ביותר. אם אפשר לקבל הצעות על בעלי מקצוע למינהם שיוכלו לבצע לי את ההסבה. תודה מראש לעוזרים!
הודעה אחרונה מאת Y-A-I-R, -
- 16 תגובות
- 6.6 אלף צפיות
אני מעוניין לקנות קיט יניקה מאתר בריטי , המחיר של המוצר עולה 260 פאונד (לא כולל משלוח) מבירור עם המוכר לא ניתן לשלוח את החבילה בדואר רגיל מפאת גודלה. האופציה שעומדת לרשותי היא משלוח דרך DHL עם אופציה שהמוכר ירשום מחיר נמוך משמעותית מהרגיל , Yes we will make invoice with low value sonyou pay very little tax" Shipping is £45 Wire fee £10" סביר להניח שהחבילה תיעצר 99% בגלל שזה משלוח דרך DHL. השאלה שלי האם עליי לחשוש ממיסים יקרים (מכס + מע"מ) למרות שעל החשבונית בחבילה יהיה סכום נמוך משמעותית ? תודה לכם.
הודעה אחרונה מאת Amirst1, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 9 תגובות
- 3 אלף צפיות
אהלן, הזוג הקדמי כבר יבש והגיע הזמן להחליף, נכון להיום הרכב נועל זוג מישלין אנרג'י סייבר 205\55\r16. הרכב הוא וולוו S40 בבעלות הורי , לא נוסעים הרבה ובטח שלא זקוקים לאחיזה יוצאת דופן. חשוב שהצמיג יהיה נוח ושקט, התקציב כ-400 ש"ח לצמיג +- אשמח להמלצות, תודה מראש!
הודעה אחרונה מאת KnowsNothing, -
-
- 2 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
תסלחו על הבורות אבל תהיתי מה אופציות של הגדלת הכ"ס ברכב. משהו אמר לי שאפשר לשחק עם מחשב הרכב, STAGE1 (או לפתוח את ההגבלה, אם יש בכלל) בתוספת פילטר פתוח ו-Cold Air Box, לתת עוד קצת כוח. אני מודע לזה שהמנוע לא הכי זריר בעולם אבל עם 82 כ"ס עוד כמה לא יכולים להזיק. אם זה אפשרי, מה המשמעות מבחינה חוקית, טסט, בלאי לא הגיוני? אשמח גם לרעיונות שלכם, משרוקית באגזוז לא נחשב
הודעה אחרונה מאת PorSche-911, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 23 תגובות
- 9.5 אלף צפיות
היי יש לי שאלה שאני רוצה לדעת לגבי פתיחה של רכב מ-0 ל-100 איך הרכב יכול להגיע מ-0 ל-100 בצורה הכי מהירה. מדובר על רכב אוטומטי DSG 6 רכב ספורט. ברכב יש כמה אופציות לנסיעה. 1- נסיעה בהילוך D רגילה 2- נסיעה בהילוך D + ביטול בקרת יציבות ESP 3 - נסיעה בהילוך SPORT רגיל 4- נסיעה בהילוך SPORT + ביטול בקרת יציבות ESP 5- נסיעה בטיפטרוניק רגילה 6- נסיעה בטיפטרוניק + ביטול בקרת יציבות ESP באיזה סגנון נהיגה אני יאיץ מ-0 ל-100 הכי מהר ? תודה!
הודעה אחרונה מאת Sokuuu, -
-
- 6 תגובות
- 6.6 אלף צפיות
שלום חברים אקדים ואומר שאין לי היכרות אישית עם בעל המקום וחוות הדעת היא נטו מקבלת שירות טוב. הלכתי לסדנת 2Race להתקנת תוכנת ניהול מנוע (Stage1). אלדד (שהוא גם נראה לי הבעלים) קיבל אותי בברכה, ענה על כל השאלות שלי בסבלנות ובמקצועיות ופשוט נתן שירות מצוין! התכנה עשתה פלאים ברכב - יצאתי מרוצה ! לא מובן מאליו לקבל שירות כזה (במיוחד שלא חסר בעלי מקצוע על הפנים בחוץ) ומגיע לפרגן לבחור. בקיצור, אני ממליץ ! סדנת 2Race רחוב המכבים 40 ראשלצ
הודעה אחרונה מאת shugiflex, -
- 13 תגובות
- 5 אלף צפיות
מה קורה אם שמים תוכנה סטייג'2 על רכב סטוק? איך אני יודע שבאמת האינטק שלי לא מספק מספיק אוויר והמערכת פליטה לא רחבה מספיק?
הודעה אחרונה מאת Amirst1, -
- 6 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
שלום לכולם. ברצוני להזמין 2 רכיבים לרכב מהאי ביי. מדובר באאודי A4 נפח 1.8T דגם 20VT שנת 2008 B7 דגם מנוע BFB. 1: דאון פייפ. 2: טורבו גדול יותר K04-015 או GSX. כרגע הרכב עם הממיר קטליטי המקורי ועם הטורבו המקורי k03 ובימים הקרובים הרכב מקבל תוכנה סטייג׳ 1 של GIAC. קישור לדאון פייפ http://m.ebay.com/itm/Audi-A4-B5-B6-VW-Passat-Turbo-Test-Pipe-Decat-Catless-Cat-Delete-Exhaust-/262815448226?hash=item3d31057ca2%3Ag%3A2JQAAMXQUmFShU7H&_trkparms=pageci%253A1052bea8-f08a-11e6-a403-005056b68980%257Cparentrq%253A2e7d417115a0a2a4e490971efffb4b27%257Ciid%253A11 קישורים לטורבוים http://m.ebay.com/itm/K04-15-Upgrade-turbo-charger-fits-for-AUDI-A4-A6-1-8T-P…
הודעה אחרונה מאת duduc, -
- עוקב אחד
- 7 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
אהלן חברים התחדשתי לאחרונה ב172 ph1, שמורכב עליה מנוע של 182. ממה שהבנתי אין הבדל בין המנועים למעט הסעפת פליטה, ב182 היא 4-2-1 ובמקורי 4-1 וזה מה שמורכב כרגע. מה ההבדלים בין 2 הסעפות? במידה ומתקינים 4-2-1 יש צורך לעדכן תוכנת מנוע, ומה בדיוק משנים שם?
הודעה אחרונה מאת markus1, -
- 3 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
שלום רב , אני מעוניים לרכוש גאנטים וצמיגים למרצדס eclass 200 שנת 2009 18 אינץ כי הבנתי שזה הגודל המומלץ לנסיעה רכה וגם לשחיקה של הצמיג . איזה צמיגים אתם ממליצים ? לא סינים !! תקציב עד 800 לצמיג . ואם כמובן יש המלצות מאיפה לרכוש גם גאנטים וגם צמיגים ברמה גבוהה אני אשמח . תודה רבה .
הודעה אחרונה מאת sharkol, -
- 3 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
שלום לכולם מחפש סט צמיגים במידה 195/45/16 כאשר הדגשים הם נוחות אחיזה ביבש כל השאר לא רלוונטי, כאשר הכביש רטוב אני במילא נוסע לאט ובזהירות. כן הייתי רוצה לשפר את נוחות הנסיעה ברכב, גם אם במקצת. אין הגבלת תקציב, אבל ברור שכמה שפחות יותר טוב
הודעה אחרונה מאת kobiati,
-
מי מחובר 50 משתמשים רשומים, 8 אנונימיים, 467 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- Ron Poh
- `Infinity
- ronenu
- PYA
- פיזיקאי שימושי
- Shay Shd Dave
- Itzik-b
- גולדן191
- mitsugli
- לירון .ה.
- חד אופן
- flytomars
- zaf
- Igalz
- swiv
- הרקוליטו
- omricn
- רבקהה
- QV1750
- Lexicon
- garicho
- Pavlik
- David32
- שחר 1
- farkash7
- ארז 1
- yohai71
- davemustaine87
- ArikB
- אלעדית
- 3n
- Rongaflugen
- נעם101
- VromVrom
- מיץ פטל
- Liquidator
- דניאל1983
- יבגניפ
- yoni2sh
- Night Driver
- פשטות
- מי
- D1winner
- BRAVO_SX
- ldti
- TvrSpee12
- Matan1515
- פינדר
- סולל הדרך
- pasat04
