שיפורים - כוח, אחיזה ומה שביניהם
כאן אפשר לקבל הצעות וייעוץ לגבי כל דבר שבסופו הרכב שלכם יסע מהר יותר, יאחוז טוב יותר או יבלום חזק יותר. זיכרו! שיפורים בישראל הם תחום אפור, שלא לומר שחור. קחו את זה בחשבון. ונהגו בבגרות ואחריות.
כללי פורום שיפורים - חובה לקרוא
ברוכים הבאים לפורום שיפורים. כדי לשמור על פורום נעים ומכבד, להלן כללי הפורום:
1. אין לפרסם מוצרים למכירה כאן בפורום אלא בפורום המסחרי (אם אתם ספונסר פורום מורשה) או בפורומי המכירה (אם אתם חברי פורום מהמניין).
2. שרשורי פרסום ''מוסווים'' ע"י "חברי פורום" חדשים, ימחקו.
3. שרשורי פרסום ''מוסווים'' ע"י גולשים וותיקים, ימחקו בתוספת ענישה.
4. לו לאחר המלצה על מקום מסוים יהיו עודף תגובות כגון: "כן, הם הכי מגניבים/הכי שולטים!!!/הכי מקצועיים/אחלה בורקסים" הן תמחקנה בתוספת ענישה.
5. תופעות של משתמשים שמגיבים רק בכדי להשמיץ מתחרים ו/או לפרגן יחסמו.
6. כתיבה נאותה מחויבת גם מהספונסרים.
7. לא. אין אופציה לשנות אף אחד מששת הסעיפים הקודמים.
המטרה כאן היתה לבנות פורום מקצועי, רלוונטי, אמין ובין היתר עם דעות מכל הכיוונים. זה לא מה שקורה.
אחלה יום לכולכן.
תודה, מנהלי הפורום.
9,654 נושאים בפורום הזה
-
- 0 תגובות
- 2.8 אלף צפיות
שלום אני חדש כאן ומקווה שאני כותב בהתאם לכללים . בכל מקרה רציתי לשאול שאלה : יש לי פורד פיאסטה 2012 והשאלה שלי קשורה לג'נטים שלה : לרכב יש ג'נטים רגילים ממתכת , הבעיה איתם היא בעמידות כמעט כל מכה או עיוות בכביש יכול בקלות לעקם את הג'נט ובנוסף להריסת הטסות . פעמים רבות לאחר שג'נט מתעקם אני נאלץ ללכת לפנצ'ריה כדי ליישר את הג'נט . לכן מאחר 'ואיבדתי את הסבלנות' לגבי הג'נטים האלה אני שוקל להחליף את הג'נטים המתכתיים לחישוקי סגסוגת . השאלה היא : כמה יכולים לעלות חישוקי סגסוגת מקוריים של פורד? או לחלופין אם העלות יקרה איזה ג'נטים של חברה חיצונית מומלצים מבחינת העמידות שלהם ומבחינת המחיר שלא יהיה יקר מדי . מדובר בג'נט…
הודעה אחרונה מאת optra6, -
שדרוג תוכנה ל208 דיזל 1 2
מאת GAD57- עוקב אחד
- 18 תגובות
- 6.5 אלף צפיות
השאלה היא מתוך סקרנות, אם אני אשקול להחליף זה יהיה רק בתום האחריות. קיימת בכלל תוכנה/כדאיות לשדרוג בדגם הזה?אם כן, מה הנתונים ה"משופרים"? ראיתי שנמכרת גרסא מעב לים עם 120 כ"ס וגיר 6 הילוכים.
הודעה אחרונה מאת Ace007, -
- 1 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
יש לי לאון fr הציעו לי צמיגים של bridgstone ראיתי צמיגים של toyo r1r אני מחפש צמיג טוב שיהיה ספורטיבי מה אתם אומרים על מה ללכת
הודעה אחרונה מאת kobi_g, -
- עוקב אחד
- 9 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
שלום לכולם,אני מחפש פורק ללא הצלחה(אולי מחפש מילות מפתח לא נכונות)אשמח לעזרה,מנוע 1.8טורבו שנת 2011,חסר לי קצת סאונד מהרכב
הודעה אחרונה מאת fr0sty, -
- 2 עוקבים
- 15 תגובות
- 6.5 אלף צפיות
הי חברים יקרים! האמת שאני חדש בפורום עד היום נכנסתי רק לצפות בהודעות ובדיונים המרתקים. ברשותי מרצדס ויטו חדשה מודל 2016 הדגם הוא cdi 114 תיבה אוטומטית הרכב כעת עומד על 136 כ"ס ובהתחשב במשקלו הרב [למעלה מ- 2 טון] הוא מרגיש לי די חלש. ברצוני לקבל המלצות על עדכון תוכנה שקצת מלחיץ אותי [אחריות אתם יודעים..] או קופסא חיצונית שאולי תתן לי פחות כח אבל לפחות לא תשאיר עקבות. תודה ואחלה יום!
הודעה אחרונה מאת ZX2.0, -
- עוקב אחד
- 2 תגובות
- 2.9 אלף צפיות
1.רציתי לעשות לאוטו צליל יפה על מה אתם ממליצים ? והאם יש אפשרות לעשות את זה חוקי הבנתי שיש קאט בק של רמוס שהוא חוקי והאם הוא עושה את העבודה ? ואני ישמח לשמוע עוד הצעות ... 2.ועוד משהו לגבי פורק לחץ זה חוקי? והאם זה עושה בעיות לאוטו ?אני יודע שיש פורק לחץ פנימי שקט אז מה שאני מתכוון זה חיצוני אם אני לא טועה.. תודה
הודעה אחרונה מאת Tamir FR, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 6 תגובות
- 2 אלף צפיות
שלום חברים. הרכב הזה "סוחב" דריפט עם מנוע 2500 וגיר S-teptronic ? או שצריך להחליף את הגיר? מדבר על שנת 99-00. בבקשה אנשים שיודעים מנסיון. תודה.
הודעה אחרונה מאת fizban, -
-
- 9 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
שלום סדנא חדשה בשם 2race יצא לי להיתקל בהם בפייסבוק, פניתי אליהם על מנת לברר קצת מחירים. הם אומרים שהם עובדים עם סדנת שיפורים באנגליה וצורבים תוכנות שלהם שם הסדנא בחול: av tuning מישהו שמע עליהם? הם אמינים? ההפרש שלהם מתוכנה של apr הוא באזור ה 1000 שקל כשהתוצאה זהה לפי מה שהם אומרים.. מה דעתכם? **אין לי שום קשר אליהם
הודעה אחרונה מאת srool, -
- 2 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
יש בבעלותי הונדה סיוויק שנת 96 מנוע 1.4 ידנית ואני מעוניין לעשות החלפת מנוע לB16B. ואני מעוניין לשמוע חוות דעת, וכמובן שאם אחליף מנוע אני גם אחליף מתלה ברקסים צמיגים וכו'. תודה מראש לעוזרים
הודעה אחרונה מאת M1ghtyPork, -
- 12 תגובות
- 8.3 אלף צפיות
שלום חושב לרכוש את זה ולהתקין במאזדה 3 2000 חדשה מה דעתכם ואשמח לעזרה ואו להפנות אותי למישהו מקצועי להתקנה https://corksport.com/corksport-2014-mazda-3-skyactiv-power-series-short-ram-intake.html https://corksport.com/2014-mazda-3-mazda-6-cold-air-box.html אולי גם החלפת אגזוז שאמור להוסיף עוד 5HP https://corksport.com/corksport-2014-mazda-3-axle-back-exhaust.html
הודעה אחרונה מאת AloniM3, -
- 12 תגובות
- 4.1 אלף צפיות
שלום.. אני מתכוון לשדרג את ההספק של המנוע שלי ובגלל שאין לי יותר מידי מושג בכל התחום של השיפורים רציתי לשמוע קצת עצות. הרכב הוא אאודי TT שנת 07 מנוע 2.0TFSI , הרכב בסטוק עומד על 200 כ"ס גיר DSG 6 ברכב מותקן קיט יניקה של רמייאר שנותן צליל מאוד יפה למנוע. אני מתכוון לעלות לאזור ה-280 כוח סוס ורציתי לדעת חוץ מתוכנה שתעלה לי את ההספק לסביבות ה-250-260 כ"ס איזה חלקים מכניים יש לשפר ברכב כדי להגיע להספק של עוד 20 כוחות סוס ? אני לא מתכוון לשפוך עכשיו אלפי שקלים. התקציב שלי לשיפורים מכניים הוא 5000 שקל. חוץ מטורבו K04 , איזה שיפורים מכניים יוכלו לעלות לי את ההספק של המנוע בלי השקעה כל כך ענקית ? תודה.
הודעה אחרונה מאת shapin, -
- 3 עוקבים
- 36 תגובות
- 20.2 אלף צפיות
חברה שלום אני לפי התקנת תוכנת ניהול מנוע לרכב שלי ,קיה ספורטאז׳ 2016 ,מנוע בנזין 1.6 טורבו ,177 כס במקור. אני אשמח לחוות דעת על BR Performance ,האם זו תוכנה טוב ואמינה? מה הסיכונים בהתקנת התוכנה? האם זה באמת פוגע במנוע עם הזמן? קיבלתי הצעה דרך iD Go tunings במחיר של 2600₪ ,והתוכנה מעלה את ההספק ל 220 כס ו37 קגמ. אשמח לתשובות ועזרה מהמומחים כאן ,כי אני די רוקי בכל העניין הזה. תודה מראש.
הודעה אחרונה מאת MasterChief, -
- 1 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
שלום לכולם. ברשותי אאודי A4 1.8T שנת 2008 דגם מנוע BFB (163 כ"ס) גיר DSG 7. ברצוני לבקש המלצות בנוגע לשיפורי מנוע לרכב שלי, אשמח להצעות של רכיבים ועלותם, ובנוסף מה החסרונות בזה (בלאי, צריכת דלק, העברת טסט וכו'), תודה.
הודעה אחרונה מאת fusion-x, -
- 3 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
היי, אני מעוניין להחליף את הצמיגים הקדמיים ברכב שלי ניסאן אלמרה שנתון 99. כרגע יש לי מקסיס (לא יודע דגם) מידה 185/ 65R14 86H אין תקציב או משהו שיהיו צמיגים איכותיים עם צריכת דלק נמוכה ואחיזה טובה הנסיעות שלי ברכב לא ארוכות תודה רבה
הודעה אחרונה מאת Tom_22, -
- 0 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
אני רוצה להזמין סעפת 4-2-1 מחול העלות של הסעפת היא בערך 900 שקל לפני משלוח השאלה היא כמה מיסים\מכס אני ישלם והאם יכולים לעשות לי בעיות בהזמנה של מוצר כזה לארץ
הודעה אחרונה מאת danielobreja, -
- עוקב אחד
- 15 תגובות
- 8.4 אלף צפיות
http://www.pitstop.co.il/Product/%D7%AA%D7%95%D7%9B%D7%A0%D7%94-%D7%9C%D7%92%D7%99%D7%A8---dsg-7---dq200 האם למישהו כאן יש נסיון עם STAGE1 ל DSG7 ? אני לא מחפש שיפור מאוד משמעותי בביצועים אלא יותר שימור הקלאצים והגיר .
הודעה אחרונה מאת shapin, -
- 10 תגובות
- 3.8 אלף צפיות
שלום, אני עומד לקבל רכב מהעבודה מסוג VW Jetta חדשה עם מנוע 1.2 TSI ורציתי לשאול האם ניתן להתקין פורק לחץ ואיזה (לא יקר) והאם זה בסדר להתקין דבר כזה ברכב ליסינג? תודה.
הודעה אחרונה מאת matanff, -
- 1 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
אני מסתכל על צמיגים במידה 195/45/16, ולדוגמה ל Goodyear EFFICIENTGRIP יש דירוג: B בצריכת דלק, C באחיזה על כביש רטוב לעומת זאת ל Pirelli P-ZERO NERO יש דירוג: F בצריכת דלק ו B באחיזה על כביש רטוב השאלה אם צריך לייחס חשיבות גדולה למדדים האלו וכמה באמת הם משפיעים על צריכת הדלק?
הודעה אחרונה מאת Tom_22, -
צמיגי מקסיס
מאת elad11- 1 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
קיבלתי הצעה צמיגי מקסיס רביעייה ב850 מידה 185/70/14 שכחתי לשאול דגם.אני יודע שהם נחשבים טובים ברכבי שטח, אך איך הם בפרייבטים?
הודעה אחרונה מאת vladclar, -
- 1 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
שלום, אני מחפש טורבו הייברד לסיאט קופרה 2008 שנבנה בסדנה אם יש למישהו המלצות או כיוון שאני יכול ללכת עליו, והאם ניתן לשפר את הטורבו הקיים אצלי באוטו ללא צורך בלהחליף? תודה רבה מראש.
הודעה אחרונה מאת jimbo, -
- 20 תגובות
- 5.3 אלף צפיות
הרכב כרגע נועל צמיגי קלאבר 185.60.14. אני לא מעוניין לעלות במידת הג'נט, מה שכן ג'נטים חדשים רחבים יותר יכלים לבוא בחשבון. נהגתי ברכב עם ג'נטים 15' שהיו עליהם t1r חדשים יחסית, ולא הבנתי את ההתלהבות מהם, הרגישו לי מעט יותר טובים מהקלאבר שלי. חושב לי שהצמיג יפגין ביצועים לכל אורח החיים שלו, ולא כמו r1r שמצוינים רק שהם חדשים. תקציב עד 500 לצמיג, עם יכולת סטייה קלה מהתקציב.
הודעה אחרונה מאת Tom_22, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 21 תגובות
- 4.6 אלף צפיות
היי, רכב לא ספורטיבי כלל, אבל חלקיו המקוריים לא מספקים אותי, לכן אני פה. מאזדהליסינג 3 דור 1. מעוניין בבלמים טובים [צלחות+רפידות] שיתאימו לרכב. המקוריים לא נותנים לי את עצמת הבלימה לה אני מצפה. חסרה חדות. זקוק להמלצה נוספת: צמיגים. המידה לא שגרתית לצמיגים ספורטיביים ולכן מבקש המלצה מניסיון. מקסימום אחיזה [רצוי גם ברטוב] אפס חשיבות לשאר הפרמטרים. לא סמי סליקס או משהו. צמיג כביש רגיל. בלו-רספונס? תודה.
הודעה אחרונה מאת ניקו פ., -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 6 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
שלום לכולם, אני חדש פה וסליחה מראש על החוסר ידע ברכב ובאיפה לרשום את ההודעה. אז ככה, אני מעוניין לקנות פורד קפרי 73 ולשפץ אותה. המנוע שלה גמור ואני רוצה להחליף לה את המנוע לחזק יותר, ברשיון היא רשומה 1600. השאלה היא, לאיזה מנוע אני יכול להחליף ושזה יהיה חוקי? ניסיתי לבדוק באתרים בחו"ל אבל בגלל חוסר הבנה ברכב ובמיוחד שזה באנגלית לא מצאתי תשובות שאלה. במידה וזה יהיה אפשרי, רציתי לדעת איזה עוד חלקים ברכב אצטרך להחליף עקב ההחלפה למנוע חזק יותר? תודה מראש לכל מי שינסה לעזור ושוב סליחה על החוסר ידע, במידה וטעיתי ורשמתי את ההודעה במקום לא נכון מצטער ואשמח שיפנו אותי למקום הנכון.
הודעה אחרונה מאת אור_לפנים, -
-
- עוקב אחד
- 4 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
יש לי 116i שנת 2014 עם תוכנה שמעלה אותה ל210 כ"ס, רציתי לדעץ אם זה פוגע במנוע, אני לא אחד שמתגרזן על הרכב.
הודעה אחרונה מאת pronella, -
- 13 תגובות
- 2.8 אלף צפיות
לאחר כמעט שלוש שנים ו65K הגיע הזמן להחליף את הצמיגים המקוריים של האיביזה למרות שהם עדיין במצב טוב. נעזרתי במנוע החיפוש ומצאתי תשובות רבות, רבים ממליצים על הפאלקן 914 כצמיג שנותן תמורה מעולה למחיר. כמו כן צמיג הGY efficientgrip הוזכר פעמים רבות כצמיג נוח מאוד ואחיזה סבירה. מה חשוב לי: - רמת רעש נמוכה בשיוט מהיר בכביש שש (שם אני מבלה רוב הזמן) - נוחות ע"י שיכוך וספיגה טובים - אחיזה טובה בקיץ ובחורף, לפעמים אני יוצא יחסית מהר ביציאה במחלפים. לא דורש אחיזת "מסלול" - מרחק בלימה קצר במצבי חרום פחות חשוב: - מחיר, מוכן לשלם עבור צמיג טוב גם 400 שקל ויותר לצמיג - אורך חיים - חסכון בדלק האם יש צמיגים נוספים שיכולים לענות על הדרישות שלי במידה טו…
הודעה אחרונה מאת banji man, -
- עוקב אחד
- 5 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
שלום לכולם, הרכב הוא סיטרואן DS3 טורבו עם צמיגים במידה 205/45/17. ההתלבטות היא בין שני צמיגים: Nitto NT830 Falken ZE914 המחירים זהים. מה דעתכם? תודה, אלכס.
הודעה אחרונה מאת bigmik, -
- 2 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
צהריים טובים. ברשותי קליאוB 2001 עם מנוע 1.4 אוטומט. כמה יעלה לקנות מנוע 2.0 172 כ"ס ולהתקין הכל עם גיר ידני? האם זה חוקי?
הודעה אחרונה מאת Or05230, -
- 2 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
אהלן, מעוניין לעשות צנרת בניה אישית (כרגע מכוון רק לקאטבק). שמעתי על אור פאב ולירן, מעוניין לשמוע על עוד מקומות א׳ מכיוון שאני קצר בכסף וב׳ כי אני רוצה לשמוע עוד הצעות. אם למישהו יש המלצות למקומות (באיזור המרכז) אני אשמח לקבל. בנוסף אם מישהו יכול להגיד כמה בערך אמור לעלות קאטבק בלבד עם 2 יציאות (אחת כל צד, במוו סדרה 1) תודה
הודעה אחרונה מאת Menashe123, -
- 2 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
אהלן אנשים יש צמיגים מומלצים לאיביזה הזאת ? תודה דרך אגב איך האיגל F1
הודעה אחרונה מאת Tom_22, -
- עוקב אחד
- 26 תגובות
- 7 אלף צפיות
לסחוב? לא מצאתי מידע באתרים... הרכב הוא גיר ידני מנוע VAG 1.8T, כרגע על סטייג' 1 ובקרוב מאוד 2. האם הקלאץ ישרוד ? תודה.
הודעה אחרונה מאת quiksilver,
-
מי מחובר 4 משתמשים רשומים, 4 אנונימיים, 369 אורחים (הצג רשימה מלאה)
