Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3459 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי 116i שנת 2014 עם תוכנה שמעלה אותה ל210 כ"ס, רציתי לדעץ אם זה פוגע במנוע, אני לא אחד שמתגרזן על הרכב.

Seat Leon FR 2.0TSI

6speed manual

פורסם

שינוי תוכנה באופן כללי גורע מאמינות הרכב, אם התוכנה נכתבה ע"י מקצוענים - היא לרוב תגרע מינימום. מי שאומר לך אחרת, לא יודע איך התוכנות האלו בנויות ועובדות (ראיתי גם "מתקינים מורשים" שעברו קורס התקנה של שבוע שטוענים ההיפך). ברוב המקרים, הפגיעה באמינות בנסיעה מנהלתית היא מינימלית ולא מורגשת גם לאורך זמן רב. יש גם את האספקט הפסיכולוגי, אתה תדביק יותר את הדוושה ותרצה לשחק עם הכח שלפתע יש לך באוטו מה שבסופו של יום מעניש את המכלולים של האוטו עוד יותר.

 

לגבי הf20/f21, במיוחד במדינות חמות כמו שלנו, הנסיון אומר שצריך להגביל לכ200 כ"ס (לא להגזים במצב ספורט בימים חמים מאוד, להפסיק מיד עם הגעת אזהרת חימום יתר של BMW). אם תרצה מעבר לכך, תצטרך להתחיל להשקיע כסף בקירור וכמובן לאבד אחריות בצורה מוחלטת... יש כמה חבר'ה בטורקיה שמיפו את המחשב לאיזור ה220-230 כ"ס בלי להחליף לרדיאטור של m135/m140 והלך להם המנוע במהרה, מנוע של רכב כזה עולה בארץ כמו סוזוקי אלטו חדשה במקרה הטוב.

 

אגב, כל העניין הזה כבר נכתב בפורום, במיוחד לדגם שלך. חפש.

פורסם

לפני חודש קניתי טיגואן מנוע 2.0TSI , הרכב מגיע במקור 170כ"ס.

קניתי את הרכב יד 2 וישר הכנסתי אותו לטיפול, יישור קו . המליצו לי (במוסך) כבר לעשות סטייג'1 שמעלה את ההספק ל240כ"ס

השתכנעתי ועידכנתי תוכנה.

כרכב חדש אתה לא שם לב לשינוי שנוצר ברכב , אבל הרכב מפחיד .

לפני כמה ימים חזרתי למוסך בגלל תקלה של חיישן וביקשתי להוריד את התוכנה ולחזור למקורי כדי לראות אם ארגיש בשינוי..

בלי התוכנה הרכב מרגיש עגלה ! אחרי שמתרגלים אי אפשר לחזור אחורה.

בחו"ל שידרוגי התוכנה מאוד נפוץ ועושים את זה בלי סוף. אם אתה עושה בסדנא מוכרת אז אל תפחד.

אתה תהנה מכל רגע.

פורסם (נערך)

הגזמת. הייתה בבעלותי לאון FR עם תוכנה (כ250 סוסים על פניו, ככה רכשתי אותה). אני אישית הורדתי את התוכנה, והרכב לא הרגיש עגלה בכלל. הכל עניין של הרגל.

 

אגב, אחרי מה ששבלול כתב, לא הייתי נוגע בכלל.

עריכה אחרונה על ידי שומאכר

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם
שינוי תוכנה באופן כללי גורע מאמינות הרכב, אם התוכנה נכתבה ע"י מקצוענים - היא לרוב תגרע מינימום. מי שאומר לך אחרת, לא יודע איך התוכנות האלו בנויות ועובדות (ראיתי גם "מתקינים מורשים" שעברו קורס התקנה של שבוע שטוענים ההיפך). ברוב המקרים, הפגיעה באמינות בנסיעה מנהלתית היא מינימלית ולא מורגשת גם לאורך זמן רב. יש גם את האספקט הפסיכולוגי, אתה תדביק יותר את הדוושה ותרצה לשחק עם הכח שלפתע יש לך באוטו מה שבסופו של יום מעניש את המכלולים של האוטו עוד יותר.

 

לגבי הf20/f21, במיוחד במדינות חמות כמו שלנו, הנסיון אומר שצריך להגביל לכ200 כ"ס (לא להגזים במצב ספורט בימים חמים מאוד, להפסיק מיד עם הגעת אזהרת חימום יתר של BMW). אם תרצה מעבר לכך, תצטרך להתחיל להשקיע כסף בקירור וכמובן לאבד אחריות בצורה מוחלטת... יש כמה חבר'ה בטורקיה שמיפו את המחשב לאיזור ה220-230 כ"ס בלי להחליף לרדיאטור של m135/m140 והלך להם המנוע במהרה, מנוע של רכב כזה עולה בארץ כמו סוזוקי אלטו חדשה במקרה הטוב.

 

אגב, כל העניין הזה כבר נכתב בפורום, במיוחד לדגם שלך. חפש.

 

תודה רבה על התגובה .

אני אחד שלא מתגרזן על הרכב אבל אוהב ללחוץ לעיתים קרובות.

יש לי תוכנה של br performence שהעלתה לי את ההספק לאיזור ה210 כוח סוס.

אתה ממליץ לי לא ללחוץ בכלל בימים חמים? או שאפשר לחיצות מתונות?

Seat Leon FR 2.0TSI

6speed manual

×
×
  • תוכן חדש...