שיפורים - כוח, אחיזה ומה שביניהם
כאן אפשר לקבל הצעות וייעוץ לגבי כל דבר שבסופו הרכב שלכם יסע מהר יותר, יאחוז טוב יותר או יבלום חזק יותר. זיכרו! שיפורים בישראל הם תחום אפור, שלא לומר שחור. קחו את זה בחשבון. ונהגו בבגרות ואחריות.
כללי פורום שיפורים - חובה לקרוא
ברוכים הבאים לפורום שיפורים. כדי לשמור על פורום נעים ומכבד, להלן כללי הפורום:
1. אין לפרסם מוצרים למכירה כאן בפורום אלא בפורום המסחרי (אם אתם ספונסר פורום מורשה) או בפורומי המכירה (אם אתם חברי פורום מהמניין).
2. שרשורי פרסום ''מוסווים'' ע"י "חברי פורום" חדשים, ימחקו.
3. שרשורי פרסום ''מוסווים'' ע"י גולשים וותיקים, ימחקו בתוספת ענישה.
4. לו לאחר המלצה על מקום מסוים יהיו עודף תגובות כגון: "כן, הם הכי מגניבים/הכי שולטים!!!/הכי מקצועיים/אחלה בורקסים" הן תמחקנה בתוספת ענישה.
5. תופעות של משתמשים שמגיבים רק בכדי להשמיץ מתחרים ו/או לפרגן יחסמו.
6. כתיבה נאותה מחויבת גם מהספונסרים.
7. לא. אין אופציה לשנות אף אחד מששת הסעיפים הקודמים.
המטרה כאן היתה לבנות פורום מקצועי, רלוונטי, אמין ובין היתר עם דעות מכל הכיוונים. זה לא מה שקורה.
אחלה יום לכולכן.
תודה, מנהלי הפורום.
9,654 נושאים בפורום הזה
-
- 4 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
רציתי לשאול אם יש ציפ או משהו בשביל לעלות את הכוח סוס קצת ברכב ואיך אני יכול לשפר לה את היציבות פורד פיאסטה 2012 1.25 82 HP ראיתי באיבי להזמין אני לא יודע אם זה עובד או אמין http://www.ebay.com/itm/Digital-Tuning-Chip-FORD-Fiesta-1-25-82-HP-1-3-60-69-HP-1-6-88-HP-Petrol-Box-/112233698829?hash=item1a21a6560d:g:he4AAOSw44BYJCwG&vxp=mtr
הודעה אחרונה מאת ArikC, -
חברת RACECHIP 1 2
מאת mavric-
- אחראי פורום
- 19 תגובות
- 8.9 אלף צפיות
שלום לכולם, מי מכיר את החברה ומוצריה ויכול לתת חוות דעתו?
הודעה אחרונה מאת talsimana, -
-
- 1 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
שלום לכולם , יש לי סיאט לאון FR 1.8 ורציתי לעשות לה צליל יותר יפה אז יש לי כמה שאלות הלכתי למוסך שבונה אגזוזים והציעו לי לעשות הכל מההתחלה עד הסוף דאון פייפ וכו אני לא כל כך מבין ואמרו לי שאחרי שיסיימו, תדלק מנורה של מנוע ובשביל זה עושים תוכנה שתוריד את המנורה השאלה שלי דבר ראשון האם זה מזיק למנוע ביכלל כל השיפור הזה ? זה מוריד אחריות? ומזה התוכנה הזאת ? זה נקרא סטייג 2? אני ישמח לקבל תשובות ואם יש עוד מה לדעת אני ישמח לקרוא
הודעה אחרונה מאת Jeka.E, -
- 3 עוקבים
- 11 תגובות
- 3.6 אלף צפיות
קניתי אותה לפני שבוע ממישהו ששם לה stage 1 וחיבר ספייסר האם הספייסר עושה משהו חוץ מהצליל? האם הוא פוגע איכשהו ביכולות של הרכב?
הודעה אחרונה מאת Menashe123, -
- 7 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
הי, אני צריך שני צמיגים אחורים לפורד מונדאו 2010. הייתי שמח לשלם ~400 ש"ח לצמיג אבל מוכן לגלוש בשביל הצמיג הנכון צמיגים קדמים מורכבים אצלי KLEBER 215/55R16/97W שהתקנתי לפני חודשים. צמיגים אחורים הם סינים שנרכשו עם האוטו באותה מידה ( אחד מהם משנת 2010) לפני שנה הם מאבדים אויר אחת לשבוע וחצי ואני ממלא אותם בהתאם . לרכב 120,000 ק"מ לקראת הטסט הקרב בדקתי ברשיון וראיתי שהמידה ברשיון היא 215/55R16/93V. האם יעשו לי בעיות בטסט ? איזה מידת צמיגים להתקין בצמיגים האחורים 97W או 93V ? היום אני מרגיש שהצמיג מאוד רך. איזה צמיג איזה חברה ומאיזה פנצריה אתם ממליצים לרכוש ? אני נמצא בפ"ת ועובד בת"א תודה
הודעה אחרונה מאת Tom_22, -
- 8 תגובות
- 2.8 אלף צפיות
הצמיגים האחוריים של הרכב שברשותי (במוו 320 שנת 2015) במידה 255/40/r18 גמורים לגמרי, הגיע הזמן למצוא תחליף. הצמיגים חייבים להיות ראן פלאט לצערי, (אין גלגל רזרבי),אשמח להמלצה לצמיגים עם אחיזה טובה ועם אורך חיים כמה שיותר טוב,נוחות משחקת תפקיד חשוב גם כן. אני מודע לכך שמחירי צמיגי ראנפלאט במידה הנל יקרים מאוד, התקציב לזוג צמיגים הוא גג 2500,עם עדיפות לחיסכון.
הודעה אחרונה מאת goose, -
- עוקב אחד
- 7 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
בוקר טוב, חבר עם A3 1.4T חדשה (2015) מעוניין להוסיף קצת סאונד לרכב אבל מצד שני לא היה רוצה אותו בסיטואציות מסויימות. הומלץ לו על מערכת בשם CUT OUT, בלחיצת כפתור סאונד הרכב משתנה, מצאתי את זה באיביי ב500 ש"ח בערך. למישהו יש מידע על המערכת הזו?
הודעה אחרונה מאת matanff, -
-
- אחראי פורום
- 4 עוקבים
- 8 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
אהלן חברים, בבעלותי הונדה סיוויק שנת 93' כבר קרוב ל4 שנים, ומספטמבר 2013 היא נועלת לה רביעיה של TOYO R1R, ואחרי 30 אלף ק"מ ו3 וחצי שנים (הצמיגים בני 4 כבר) הגיע הזמן להחליף. הבעיה היא, שלרוב הפנצ'ריות בצפון כמעט ואין את הR1R (גם לפני 3 שנים קצת התקשתי בלמצוא מקום שמוכר, אבל בסוף מצאתי) והיום, לרובם יש את הT1R, לי אישית אין בעיה לחכות גם עוד חודש~חודשיים, עד שאמצא את הפנצ'ריה (גם אם זה אומר לנסוע למשל למרכז) אבל אני רוצה לדעת - האם יש הבדל גדול ביניהם? אם ובמידה אלך על הT1R (האופציה הפחות מועדפת עלי) ארגיש הבדל אחרי 3 שנים של R1R? והאם כדאי לחכות? תודה רבה
הודעה אחרונה מאת fizban, -
-
היי אני כבר 7 חודשים עם ה M2 ואחד הדברים שהכי חסרים לי ברכב זה סאונד... כשנוסעים ברכב עם חלונות סגורים פשוט לא שומעים כמעט כלום ואם הרכב לא במצב ספורט אז בכלל אין פיצוצים מהאגזוז וכשהוא במצב ספורט אז את הפיצוצים שומעים רק עם חלון פתוח... לסיכום הרכב צריך לבקר אצל אינסטלטור... השאלה עד כמה רחוק לקחת את זה ומה מומלץ? דבר אחד אני רוצה לציין לגבי הסאונד של הרכב, כשמניעים את הרכב כשהוא קר לרכב יש סאונד אחד לגמרי למשך משהוא כמו 30 שניות ואת הסאונד הזה אני ממש אוהב אם היה אפשר לגרום לרכב להישמע ככה קבוע זה היה מעולה. (זה לא קשור לפרפר באגזוז, בדקתי את זה כבר) חשבתי על מערכת פליטה של AKRAPOVIC . מבחינת תקציב אני לא מעוניין לשפוך פה עכשיו איזה 15K אני רוצ…
הודעה אחרונה מאת Tamir FR, -
שלום אני סטודנט ומחפש שדרוג, מכרתי מזדה לאנטיס ישנה, ועכשיו אני מחפש לקנות רכב טוב יותר שילווה אותי לכמה שנים הבאות, לפחות 3~4 שנים. כשהתחלתי לחפש ננעלתי על סוזוקי סוויפט, ניסן מיקרה, פיקנטו, או i20. עם החיפושים שמתי לב שכל מה שאני מוצא זה או ליסינג עם איזה 70K קילומטרז, או פרטי עם 100 ומשהו אלף, או סתם מחירים מפוצצים שגורמים לי לתהות אם כבר לקחת הלוואה ולקנות רכב חדש. כשהגדלתי את החיפוש לידני, שמתי לב שצצות הרבה אופציות מעניינות, רק עכשיו ניסן יצאו במבצע של ניסן מקרה חדשה ב56 אלף, אבל - ידנית. אני תוהה מה לעשות, מצד אחד אין לי בעיה לנהוג על ידני מבחינת 'עצלנות', בעייני זה דווקא מוסיף הנאה לנהיגה, מה שמרתיע אותי זה שדווקא למרות שידני נחשב יותר אמין, אני אגרום…
הודעה אחרונה מאת KnowsNothing, -
במוו סדרה 1
מאת פילוס- עוקב אחד
- 4 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
אהלן, מעוניין בשינוי ברכב שלי... רוצה לצרוב תוכנה ולשים קאטבק או דוד בניה אישית. הבעיה היא שאני מאוד מוגבל בתקציב.. הרכב הוא סדרה 1 116i 2014. מבקש ממכם עזרה מהסיבה שאני לא מבין ואני חייל ואני לא רוצה שיחרטטו אותי.. כמה אמורה לעלות תוכנה לרכב שלי? ואיפה אפשר לעשות? ואם מישהו יודע כמה כס זה בערך מעלה? כמה אמור לעלות קאטבק של חברה מסויימת(סגנון רמוס)/דוד אחורי בניה אישית? כנל איפה הכי כדאי ומה ההבדלים.. תודה רבה !
הודעה אחרונה מאת pronella, -
- עוקב אחד
- 2 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
שלום חברים, לא מרבה להשתתף בחלק הזה של הפורום, אז סלחו לי על שאלות שבטח כבר נשאלו כאן מאות פעמים לפני כן. לאחרונה קניתי פולקסווגן פולו שנת 2007, לא תכננתי להשקיע בה שקל, אבל מודה שקצת התאהבתי. מנוע 1.4 עם 75 כ"ס במקור (אם אני לא טועה). בכל אופן, אני גר בחיפה ולא יזיק לי קצת אקסטה כוח. אני ממש לא בן 19 ולא מחפש להפוך את זה לרכב מרוצים, אבל בהחלט הייתי רוצה לדעת האם אפשר לעשות משהו סמלי (כלומר לא יקר ומסובך) כדי לתת לה קצת kick, קצת יותר כוח. אשמח לטיפים מעשיים או אנשי מקצוע (באזור חיפה). המון המון תודה חברים!
-
- עוקב אחד
- 2 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
ניקח מידע תאורטי בלבד. יש רכב X עם טורבו היציאה מהצד הקר של הטורבו היא בקוטר של 2 צול. קוטר הצנרת שמחוברת אליו היא גם 2 צול לכל האורך יש רכב Y עם טורבו שהיציאה שלו היא 2 צול, אך על היציאה מהטורבו, יש REDUCER מ 2 צול ל 3 צול. והצנרת לכל האורך שלה. היא 3 צול, כולל האינטרקולר והמצערת. עכשיו נשאלת השאלה, האם ההגדלה הזאת גורמת לדילאיי במילויי המערכת מהיציאה של הטורבו למצערת? אני מזכיר שהנפח של המערכת גדל, אבל הלחץ הגדישה נשאר אותו הדבר בשתי המקרים. אני מאמין שחוק ברנולי תקף כאן. מה דעתכם?
הודעה אחרונה מאת Dudi@PIT-STOP, -
- עוקב אחד
- 3 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
שלום רב, מתעניין בתוכנה לרכב מסוג פורד פוקוס 2016 מנוע 1.5 טורבו (אקובוסט 150 כ"ס). קיבלתי הצעת מחיר הכוללת צריבה של תוכנה (+40 כ"ס +10 קג"מ). הפחד שלי הוא לגבי האחריות של היבואן שאני מפחד לאבד במידה ותהיה תקלה ברכב. מישהו יודע מה המדיניות של דלק מוטורס לנושא? אשמח לשמוע דעתכם. בנוסף הרכב נסע רק 1200K האם כדאי לחכות עוד קצת שהמנוע יעבור הרצה? תודה רבה
-
- 27 תגובות
- 6.8 אלף צפיות
שלום ברשותי Audi A6 מודל 2006 מנוע V6 2.4 דגם: 4F C6 היה ברשותי ג'אנטים מקוריים של הרכב בגודל 16 אינג',עם 4 צמיגים של קונטיננטל 205/60/16 הייתי נוסע יפה וחלק בכל מהירות שהיא כנל במהירות גבוהות ולא הייתי מרגיש שום דבר... לפני כשבוע עליתי במידה בג'אנטים למידה 18 ולרוחב צמיג 245/40/18 כעת גם כשאני נוסע על 110 אני מרגיש טיפה רעידות שלא היו בעבר בג'אנטים הקודמים חזרתי לאחר שבוע לפאנצ'רמאכר ושם הוא גילה שהספייסרים לא היו בדיוק במידה אלא משהו טיפה שונה עכשיו הוא שם לי לדבריו משהו מתאים, ושהסתכלתי שהוא שם אותם זה לא ישב ממש בול וחזק זה היה נראה ממש טיפה עם סוג של חופש כזה מבחינת ההעיקף של הספייסר לדבריו הוא אומר שזה מה שצריך לשים, וגם כן במכונת איזון הכל יצא OK…
הודעה אחרונה מאת Msika93, -
- 3 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
שלום חברים , מחפש מקום מומלץ לעשות בו STAGE 1 למיטו שלי שמעתי על מקס טיונינג ואצל TOP RPM , מישהו התנסה איתם ? אם אתם מכירים עוד מקומות אשמח לשמוע תודה !
הודעה אחרונה מאת dkn1, -
- 0 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
שלום, יש לי הזדמנות להביא סט לרכב של H&R במחיר מעולה כולל מיסים. האם אני אצטרך לנפק אישורים ממשרד התחבורה? אני לא מוצא שום מידע על זה ברשת או משהו שהוא יחסית עדכני. תודה.
הודעה אחרונה מאת quiksilver, -
- 2 תגובות
- 2.8 אלף צפיות
טיגואן מנוע 2.0TSI , מגיע במקור ג'אנט 16" . הבעלים הקודם של הרכב הרכיב ואישר ברישיון ג'אנט 19" הצמיג במידה 40\255 שזה ממש רחב, עכשיו אני צריך להחליף צמיגים, ואני צריך צמיג שיהיה סבבה גם לשבילים.. בלי קשר לזה , כמה שאלות : 1 . האם בגלל הג'אנט הגדול ורוחב הצמיג יותר קשה לרכב להאיץ (0-100) ? האם ירידה לג'אנט 17" תעשה לרכב חיים יותר זריזים בהאצות ? 2. המידה שאני מכוון עליה היא 17\55\235 , זאת מידה יותר ידידותית לרכב ומאפשרת למצא צמיג שהוא לא כביש טהור ? תודה
הודעה אחרונה מאת חן ג., -
- 0 תגובות
- 3.1 אלף צפיות
היי הזמנתי מחול ספייסרים לשינוי מרווח ברגים. הבנתי שאני צריך אישור ממשרד התחבורה איך אני משיג אישור לחבילה ? כדי שלא יהיה בעיות במכס
הודעה אחרונה מאת erezs17, -
- 3 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
שלום. רכשתי לפני כמה חודשים ראנקס 2005, המתנתי עם ההחלפת צמיגים שהיה עליי לעשות. בכל זאת רכב ראשון שלי ורציתי לדעת איזה מותג/סוג ממליצים לי לרכוש ומבחינת עלות. מעוניין להחליף את ארבעת הצמיגים. כרגע התקציב הוא בסביבות 1200 לארבעתם. נסיעה שלי היא עבודה-בית-לימודים(לרוב לבדי), נסיעות שגרתיות שלא עולות וכמעט על שעה נסיעה רציפה. נסיעה רגועה. תודה מראש, וערב נעים. Sent from my SM-G920F using Tapatalk
הודעה אחרונה מאת Tom_22, -
-
- אחראי פורום
- 16 תגובות
- 4.4 אלף צפיות
היי, קראתי את מרבית השרשורים לגבי המידה שאני מחפש בה 17R 45/225 מאוד חשוב צמיגים שקטים, ואחיזה גבוה, היום הרכב נועל T1 SPORT, צמיג טוב למחירו אך מאבד זריזות את התכונות שלו והופך להיות מרעיש מאוד אחרי K20+ קילומטר. לגמר עלו PS3 וCONTI5. יש לכם עוד המלצות על צמיג אוחז ברמתם ושקט ? ולא פחות חשוב מאיפה קונים, נכנסתי ליד-2 צמיגים יש שם הרבה באלגן, אתה מתקשר לפנצ'ריות, הוא אומר שיש לו אתה מגיע ואין או יותר גרוע הוא אומר שזה טעות והמחיר יותר גבוה, קרה כבר פעמיים. תדה לעוזרים.
הודעה אחרונה מאת shayy, -
-
- 7 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
אשמח לקבל המלצה וקישורים. סוג הרכב: SUBARU STI 2004
הודעה אחרונה מאת Croc, -
- עוקב אחד
- 11 תגובות
- 3.1 אלף צפיות
קיט יניקה של APR ל VWR ל TMG וכו ? או שכולם אותו הדבר ? תודה.
הודעה אחרונה מאת quiksilver, -
- 4 עוקבים
- 41 תגובות
- 13 אלף צפיות
היי, אילו סדנאות מוכרות יש לזה בארץ? השאלה בשביל חבר שלא מכיר את התחום ולכן אני מבקש המלצה על מקומות טובים שלא יסבנו אותו. תודה
הודעה אחרונה מאת 98civic, -
- עוקב אחד
- 9 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
שלום, מקבל עוד מעט את הקופרה החדשה, תוהה אם בכלל ניתן לחבר פורק חיצוני? חיפוש בגוגל לא מצא משהו. אשמח אם מישהו יודע, ואולי גם לגבי האחריות האם פוגע. תודה.
הודעה אחרונה מאת 98civic, -
- 0 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
פולסוואגן טרנספורטר T5 (סינכרו של פעם) נהנה מהנעה 4Motion עם נעילה בדיפ', אני לא בטוח אם זה נעילה קדימה ואחורה או רק אחורה, פעם אני יודע שדגם הסינכרו היה נעול כפול . עכשיו, אני רוצה להבין מה השינוי שיש שם בסרנים שמאפשר את הנעילות בדיפ' , כדי לעשות את זה בטיגואן שלי. תודה
הודעה אחרונה מאת Amirst1, -
קולאויברים לפולו GTI 1 2
מאת kfirg- 2 עוקבים
- 26 תגובות
- 4.9 אלף צפיות
היי , אני מעוניין לקבל המלצה לקולאוייברים = חברה + דגם. יש לי פולו GTI שנת 2013. האוטו כרגע ממש קשיח ולא נעים לנסיעה , כל בור קטן מורגש בכביש. אני מחפש בולמים שישפרו את איכות הנסיעה , בנוסף אשמח לקבל הנמכה יפה ואחיזת כביש טובה יותר. התקציב שלי הוא 6-7K . תודה
הודעה אחרונה מאת Dudi@PIT-STOP, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 20 תגובות
- 5.2 אלף צפיות
האם אפשר להתקין למכונית עם מנוע רגיל או v6 , מכשיר המפיק צליל של v8 שלא מגביל את מערכת השמע ובכלל ששומעים אותו מבחוץ ולא רק בפנים?
הודעה אחרונה מאת fizban, -
-
- 3 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
שבוע טוב לכולם. רכשתי את המוצר הנ׳ל ויש כמה דברים שלא ברורים לי. 1. ביחד עם הערכה מגיעים 4 אומים משושים לכל חיישן. האום נכנס ראשון. החיישן מתברג עליו ואז כיביכול פותחים את האום כנגד הברגת החיישן פנימה. לוחצים אותם אחד לכיוון השני וזהו. הדבר שאני לא מבין הוא איך זה בדיוק מונע את הפתיחה של החיישן? עדיין אפשר להבריג אותו החוצה היות והאום מתחתיו. ביוטיוב מראים שאכן זה עובד ככה והחיישן לא זז אבל טכנית אני לא מבין איך זה יכול להיות. האום נישאר במקום ואת החיישן מבריגים החוצה אז איפה פה ואיך הוא מאבטח אותו... 2. אחד האומים הלך לי לאיבוד. ניתן להשיג או שזה דבר קשה להשיג? תודה
הודעה אחרונה מאת saharmen, -
- 2 עוקבים
- 12 תגובות
- 3.7 אלף צפיות
כותרת, איזה צמיגים הכי אוחזים במידה הנ"ל (חתך בין 55 ל-65) אפשר למצוא בארץ ? עדיף בתקציב שפוי כמובן. תודה
הודעה אחרונה מאת Ray71,
