Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3479 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

טיגואן מנוע 2.0TSI , מגיע במקור ג'אנט 16" .

הבעלים הקודם של הרכב הרכיב ואישר ברישיון ג'אנט 19" הצמיג במידה 40\255

שזה ממש רחב, עכשיו אני צריך להחליף צמיגים, ואני צריך צמיג שיהיה סבבה גם לשבילים..

בלי קשר לזה , כמה שאלות :

1 . האם בגלל הג'אנט הגדול ורוחב הצמיג יותר קשה לרכב להאיץ (0-100) ? האם ירידה לג'אנט 17" תעשה

לרכב חיים יותר זריזים בהאצות ?

2. המידה שאני מכוון עליה היא 17\55\235 , זאת מידה יותר ידידותית לרכב ומאפשרת למצא צמיג שהוא לא כביש טהור ?

תודה

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם (נערך)

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?72344-%D7%91%D7%A4%D7%A2%D7%9D-%D7%94%D7%91%D7%90%D7%94-%D7%A9%D7%90%D7%AA%D7%9D-%D7%97%D7%95%D7%A9%D7%91%D7%99%D7%9D-%D7%A2%D7%9C-%D7%94%D7%92%D7%93%D7%9C%D7%AA-%D7%94%D7%97%D7%99%D7%A9%D7%95%D7%A7%D7%99%D7%9D-%D7%9B%D7%93%D7%99-%D7%9C%D7%A9%D7%A4%D7%A8-%D7%90%D7%AA-%D7%94%D7%91%D7%99%D7%A6%D7%95%D7%A2%D7%99%D7%9D

תקרא את השרשור הזה, הוא יעזור לך להבין אולי קצת יותר, אבל בעקרון כן, תחשוב שג'נט בגודל 19" עם צמיג רחב יותר שוקל הרבה יותר מג'אנט קטן יותר עם פחות גומי, וכמה שהגלגל שוקל יותר, יותר כוח יאבד כדי לסובב את הציר.

אז בגדול, כן גלגל ששוקל פחות ככל הנראה יתן לך נתוני תאוצה וצריכת דלק טובים יותר

עריכה אחרונה על ידי sjerby

עברתי לסקייטבורד

×
×
  • תוכן חדש...