שיפורים - כוח, אחיזה ומה שביניהם
כאן אפשר לקבל הצעות וייעוץ לגבי כל דבר שבסופו הרכב שלכם יסע מהר יותר, יאחוז טוב יותר או יבלום חזק יותר. זיכרו! שיפורים בישראל הם תחום אפור, שלא לומר שחור. קחו את זה בחשבון. ונהגו בבגרות ואחריות.
כללי פורום שיפורים - חובה לקרוא
ברוכים הבאים לפורום שיפורים. כדי לשמור על פורום נעים ומכבד, להלן כללי הפורום:
1. אין לפרסם מוצרים למכירה כאן בפורום אלא בפורום המסחרי (אם אתם ספונסר פורום מורשה) או בפורומי המכירה (אם אתם חברי פורום מהמניין).
2. שרשורי פרסום ''מוסווים'' ע"י "חברי פורום" חדשים, ימחקו.
3. שרשורי פרסום ''מוסווים'' ע"י גולשים וותיקים, ימחקו בתוספת ענישה.
4. לו לאחר המלצה על מקום מסוים יהיו עודף תגובות כגון: "כן, הם הכי מגניבים/הכי שולטים!!!/הכי מקצועיים/אחלה בורקסים" הן תמחקנה בתוספת ענישה.
5. תופעות של משתמשים שמגיבים רק בכדי להשמיץ מתחרים ו/או לפרגן יחסמו.
6. כתיבה נאותה מחויבת גם מהספונסרים.
7. לא. אין אופציה לשנות אף אחד מששת הסעיפים הקודמים.
המטרה כאן היתה לבנות פורום מקצועי, רלוונטי, אמין ובין היתר עם דעות מכל הכיוונים. זה לא מה שקורה.
אחלה יום לכולכן.
תודה, מנהלי הפורום.
9,654 נושאים בפורום הזה
-
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 5 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
אוקי, אז הסרתי את כל ארבעת הממירים PreCats + Rear cats. הרכב נוסע מעולה. לא נגעתי בתוכנה וגם לא במיקום חיישני למבדה, האם לדעתם זאת הסיבה שבסל"ד סרק המנוע אינו יציב כ"כ לאחר השינוי ? תודה.
הודעה אחרונה מאת adi89, -
-
רכישת קאטבק מחול 1 2
מאת EuorpeDrop- עוקב אחד
- 18 תגובות
- 5.7 אלף צפיות
אני מתכנן רכישת קאטבק לבמוו 2015 316I F30, יש בחור בפורום מחול שהציע לי קאטבק מסוג BORLA S-TYPE, משומש כ 6 חודשים), במחיר של 950$ (כ-3500 שקל) כולל משלוח, מחיר זול משמעותית מהמחיר של קאטבק בארץ (לפחות 5500 בבנייה). השאלה היא האם הקאטבק יעבור במכס או שאהיה חייב להמציא אישורים? אם השולח ירשום בקבלה מחיר זול מאוד האם יש אפשרות להמנע מתשלום מיסים? אשמח לעזרה בנושא.
הודעה אחרונה מאת EuorpeDrop, -
- 2 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
מה העניינים? אז היום בתפריט נוהג בג'טה 2012 TDI שעברה עדכון תוכנה ונושמת בריא עם מעל 30 קג"מ. הרכב לא ספורטיבי וגם לא נועד להיות ספורטיבי וזה ברור, אבל כן הייתי רוצה להקשיח מעט את המרכב לטובת צמצום זוויות גלגול. מעדיף לבצע את זה ללא הנמכה, 2 סיבות, הראשונה היא שהג'אנטים שמורכבים כרגע הם 17" של שירוקו והאופסט שלהם יחסית נמוך, אם אנמיך את הרכב קיים סיכוי שהגלגל יפגע בכנף בזמן מהלך מלא של הבולם. סיבה שניה היא שאני מעדיף את הרכב בגובה הסטנדרטי, עברתי את השלב של להנמיך בשביל היופי, אני רוצה נטו התנהגות. אז מה האופציות? קראתי על בולמים של בילשטיין, B6, שלפי הדיבור באינטרנט הם נועדו לקפיצים מקוריים ואמורים לספק שיפור בביצועים, אבל לא שמעתי על אף אחד שניסה אותם ואשמח לשמו…
הודעה אחרונה מאת adi89, -
- 4 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
האלן אני רוצה לשדרג את הקלאצ'ים שלי באוטו (AUDI S3 2.0 TURBO) שנת 2014 , קוואטרו MQB דגם 8V.. להלן קישור מהאתר http://www.pitstop.co.il/Product/apr-dsg-clutch מצמדים משופרים ומחוזקים של APR. באוטו שלי כרגע יש תוכנת ניהול מנוע GIAC + תוכנה לגיר GIAC. לפי מה שהבנתי מ-PIT STOP אין צורך בתוכנה לגיר אבל מומלץ לשים תוכנה של APR. יצא לי לראות באתרים בחו"ל שמפרסמים את הקלאצים האלו את האזהרה הבאה בתיאור APR Recommendations and Requirements APR provides a detailed install manual with each set of clutch packs that covers the installation process. New shims are not included with the clutches and can be purchased separately if needed. The factory shim can be…
הודעה אחרונה מאת shugiflex, -
מגדש טורבו
מאת ronen631- עוקב אחד
- 4 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
לרכב שלי מנוע עם מומנט 22.5 קג"מ ורשום בגידוש יתר אפשר להשיג 23.5 קג"מ. למה הכוונה גידוש יתר ואיך מיישמים זאת? מעבירים למצב ספורט או תוכנת ניהול?
הודעה אחרונה מאת ronen631, -
- 8 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
אהלן, ברכב שלי - ibiza cupra 1.8 יש מצב ספורט - מקשיח את המתלים וההיגוי, אני רוצה להנמיך את הרכב, הבנתי שהאופציות הן כאלה: החלפת קפיצים בולמים וקפיצים קוילאוברים במידה ואחליף בולמים/אתקין קוילאוברים אאבד את יכולת ההקשחה של המתלים המקורית של הרכב? אם אני רוצה לשמור על זה, ניתן להחליף רק את הקפיצים ולהנמיך את הרכב?
הודעה אחרונה מאת eli z, -
- 4 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
שלום מחפש המלצות על רביעיית צמיגים חדשה לסיאט איביזה 2013 3 דלתות , הרכב ״משופר״ מעט - תוכנה וזה.. הצמיגים הנוכחיים כבר בסופם ואני מחפש לרכוש סט צמיגים חדש , לא מודע פחות או יותר למחיר לצמיג ככה שאשמח לקבל הכוונה פחות או יותר מכמה שקלים עלי להיפרד .. בגדול אני מחפש משהו טוב , איכותי (על איכות משלמים?) מידת צמיג - 215/45 r16 צמיג שיאחוז טוב בפניות , קיץ חורף וכו׳.. האמת שאין לי כל ידע כזה או אחר בצמיגים ולכן אשמח אם תאירו את פני ותעזרו לי לבחור תודה רבה!!
הודעה אחרונה מאת Daniel0543, -
מאחר וצלחות הבלימה הקדמיות ברכבי התמלאו בסדקים קטנים החלטתי שהגיע הזמן להחליף סט בלמים קדמי. התלבטתי רבות לגבי איזה סט אפ של צלחות\רפידות לבחור, צלחות חלק אחד או 2 חלקים ושל איזה יצרן וכן איזה רפידות. בתחילה נטיתי לכיוון AKEBONO שקראתי רשמים מעולים לגביהם- עוצמת בלימה טובה (אם כי מעט פחות טובה מזו של הרפידות המקוריות), לכלוך מינימלי, שקטות ומעל הכל- זולות מאוד, כ-200$ לסט קדמי. לבסוף החלטתי שלא מתאים לי פגיעה בעוצמת הבלימה, התחלתי לבדוק את הרפידות המובילות- פרודו DS2500, EBC, ברמבו ועוד. לצערי משום מה פרודו לא מייצרים את ה-DS2500 לרכב שלי, EBC ירדו מהפרק נוכח פידבקים מאוד בינוניים, כך גם חברות אחרות. חשבתי על ENDLESS המצויינים, התעצבנתי מהאתר שלהם וזנחתי א…
הודעה אחרונה מאת פריג'י, -
סובארו B4
מאת Yan Bengaev- 8 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
קניתיי סוברוו B4 2009 מנוע 2000 165HP איזה שיפורים אני יכול לעשות לו כדי לשפר לו את הכוח מהירות האצה וכו דברים גם לא חוקים אבל לא מגזומים אין תקציב מוכן להשקיע על הרכב לא אבל לא בהגזמה תודה
הודעה אחרונה מאת AloniM3, -
היי שלום רכשתי את הקיט יניקה הזה של APR לרכב שלי (אאודי S3 שנת 2014 מנוע 2.0 טורבו קוואטרו דגם מנוע 8V) https://www.ecstuning.com/b-apr-parts/carbon-fiber-intake-system/ci100033~apr/ ונתקלתי גם החלק הזה https://www.ecstuning.com/b-apr-parts/carbon-fiber-turbo-inlet-pipe/ci100033-b~apr/ האם החלק הזה זה בעצם חלק "משלים" לקיט יניקה של APR שרכשתי ? או שזה כבר כלול בתוך הקיט יניקה החלק הזה ואין צורך לרכוש את החלק הזה ? ועוד שאלה אחרונה קניתי קיט צינורות גדישה כאלו לרכב שלי של CTS https://www.ecstuning.com/b-cts-parts/high-flow-turbo-outlet-pipe/ctsit275~cts/ אני גם רוצה לקנות את הקיט צינורות האלו מסיליקון של APR https://www.ecstuning.com/b-apr-p…
הודעה אחרונה מאת darion, -
-
- אחראי פורום
- 25 תגובות
- 6.5 אלף צפיות
שלום חברים, הזמנו Volvo xc90 hybrid 2017 רמת גימור inscription שזה אחד מתחת להכי גבוהה (הרמה הכי גבוהה מציעה רק 4 מושבים במקום 7), בקיצור השאלה שלי אליכם היא האם אתם מכירים מקום בארץ שמשפר וולוו ? כי לא מצאתי בשום מקום, משמע תוכנת ניהול מנוע, אגזוזי פליטה עם ארבעה אגזוזים וצליל יפה ובשרני ולא 2 כמו שמגיע מהחברה... וכמובן שלא ייפגעו ב47 קילומטר לליטר המוצהרים (; תודה לעוזרים
הודעה אחרונה מאת Tom_22, -
-
- עוקב אחד
- 5 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
שלום מישהו יודע מה זה ואם זה בכלל שווה ויעשה משהו או סתם חרטה? קישור מצורף http://www.ebay.com/itm/Aluminum-Alloy-Car-Air-Intake-Turbonator-Double-Fan-Turbine-Turbo-Gas-Fuel-Saver/382069367405?_trksid=p2047675.c100005.m1851&_trkparms=aid%3D222007%26algo%3DSIM.MBE%26ao%3D2%26asc%3D41376%26meid%3Ddc49f66005cd4c8e83685c4f903b134e%26pid%3D100005%26rk%3D5%26rkt%3D6%26mehot%3Dag%26sd%3D272700580795 תודה לעוזרים.
הודעה אחרונה מאת Shlomo566, -
- 0 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
שלום רכשתי רכב 4 על 4 במצב לא ברור , כמו שהו בכדי לגרור קראוון הרכב שנת 2002 , מה שאני רוצה לעשות זה להכניס לסדנה וגלובאלי להחליף צינורות וחיווט מלא ופיוזים משופרים ולא מקוריים (תוחלת חיים קצרה) מי יכול להמליץ על איש מקצוע ? יכול להיות בכל הארץ , מכוון שאני בתקציב .עוד משהו קטן , חסר פגוש אחורי במקום פלסטיק מקורי מעדיף פגוש מתכת סיגנון אספיר . תודה רבה
הודעה אחרונה מאת תמיר ניר, -
- 2 תגובות
- 2.8 אלף צפיות
האלן קניתי משאבת דלק מחוזקת לרכב שלי מתוצרת AutoTech. קישור למוצר מאתר CTS http://www.ctsturbo.com/cart/index.php?p=product&id=4873&parent=24&is_print_version=true המשאבה אכן מתאימה לרכב שלי Audi - A3 & S3 (MK3) - EA888 Gen 3 - 1.8 TFSI and 2.0 TFSI הרכב שלי הוא AUDI S3 8V 2.0 TFSI 2014 קוואטרו MQB וכו'.. אנשים אמרו לי שאין צורך להחליף כי המשאבת דלק באוטו הזה כבר מחוזקת ? או שאין צורך ? זה יכול להזיק ? האם זה יתן תוספת כוח או שלא ? בכל מקרה , זה משאבה ממש קטנה לעומת המשאבה המקורית , האם היא משתמש כתחליף במקום המשאבה המקורית או כתוספת למשאבה המקורית ? תודה!
הודעה אחרונה מאת darion, -
כבל VAG סיני
מאת isroz- 0 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
שלום לכולם. אני צריך עזרה מנסיונכם האישי, יש לי פולו דור 5 שנת 2010 1.4 אטמוספרי. אני צריך לינק לכבל VAG סיני וגרסת תוכנה שעובדת, גרסת כבל ותוכנה החדישה ביותר בבקשה. תודה לכולם
הודעה אחרונה מאת isroz, -
- עוקב אחד
- 9 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
יש לי פיאט פונטו ספייס 2001 וחשבתי ךהפוך אותה לבאגי ולקרוע אותה עד שתמות. האם יש דרך לעשות זאת בכיף?
הודעה אחרונה מאת aa123, -
- 1 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
מישהו יכול לכוון אותי? מצאתי תאגזוז הזה https://ae01.alicdn.com/kf/HTB1zHbNPXXXXXaOXFXXq6xXFXXXH/Auto-Y-Shape-Exhaust-Tip-2-5-Inlet-2-5-Double-Outlet-Stainless-Steel-Car-Dual.jpg_640x640.jpg האם זה יתן לי צליל נחמד?( לא מחפש יותר מידי רעש ) והוא קיים ב2.5 אינצ 3 ו3.5. תודה !
הודעה אחרונה מאת Kreios, -
- 4 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
שלום לכולם, יש לי הונדה סיוויק שנת 2003 עם מידת הצמיגים הנוכחיים (185/70/14). הבנתי שאני יכול להגדיל את הצמיגים למידות הבאות: 185/65/15 195/60/15 195/65/15 205/50/16 205/45/17 1) לאיזה מידה לדעתכם מומלץ לי להחליף ולמה? 2) 15,16,17 הם מידות הג'אנטים אשר אני אוכל לשים נכון? 3) אילו צמיגים מומלצים למידה אשר תציעו (עד 400 שקל לגלגל), תודה רבה ושבוע טוב
הודעה אחרונה מאת פריג'י, -
הי, איזה צמיג לדעתכם יותר טוב? מדובר ביונדאי אלנטרה 2002 185/65R15 88H. אני מחפש צמיג בטיחותי לכבישים ומזג האוויר שלנו, נהיגה רגוע לא ספוריבית, נוח כמה שאפשר וצמיג שיחזיק כמה שיותר זמן. קיבלתי הצעות בין 300-320 כאשר אני לא רוצה לחרוג ועדיף גם פחות עם אפשר. אשמח לקבל גם הצעות שונות. תודה מטי
הודעה אחרונה מאת vladclar, -
- עוקב אחד
- 8 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
כותרת. זוג צמיגים לנ״ל, הרכב שייך לבחורה שאין לה צורך בצמיגים עם מאפיין ספורטיבי. תקציב של 600 +- לצמיג. ביררתי עם פנצ׳ריה באור יהודה, הוצע לי זוג צמיגים של נקסן su1 ב-590 , בנוסף הציעו לי פאלקן (לא זוכר דגם) אך נאמר שתאילנדי, ב-625 שקלים. ביררתי גם עם צמיגי מוריס, יש להם רק חברה אחת במלאי, הולדית, מעולם לא נתקלתי בשם שלה -600 שקלים לצמיג. אשמח להמלצות + מהיכן לרכוש באיזור המרכז. עריכה: באם ניתן לאשר מידת צמיגים אחרת על הג׳אנטים, אשמח גם להמלצה שאולי תרחיב את ההיצע (וכמובן שאשמח למידות צמיגים שניתן לאשר והאם ניתן להתנייד מבחינה חוקית עם צמיגים בעלי מידה שונה).
הודעה אחרונה מאת RS, -
- 10 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
הרכב שלי זה סיטרואן סקסו, כרגע מותקנים עליהם רביעיית מישלין מסוג energy saver. הצמיגים שירתו אותי נאמנה, אך ברצוני בצמיגים עם יותר אחיזה, ודירוג בלימה "יבש" טוב, אז זרקו הצעות. הבנתי שאני יכול להגדיל את המידה של הצמיגים ל185/65 באותו גודל של 14, האם זה נכון? מומלץ? יש צמיגים בגודל הנ"ל שעדיפים? מוכן להשקיע עד 500 לצמיג. Sent from my SM-G930U using Tapatalk
הודעה אחרונה מאת פריג'י, -
- 2 עוקבים
- 10 תגובות
- 3.9 אלף צפיות
http://www.mybluefin.co.uk/search?make=9&fueltype=3&model=2&variant=3213 שלום לכולם, מדובר על פורד פוקוס 2017 1.5 טורבו 150 כ"ס. בדקתי אצל סדנא באיזור מגוריי רוצים 2900 ש"ח לתוכנה STAGE 1 (+45 כ"ס +10 מומנט) קצת יקר לטעמי. משיטוט קצת באתרים בחו"ל הבנתי שיש אפשרות לצריבת התוכנה לבד בבית באמצעות מכשיר שנקרא BLUEFIN דרך שקע OBDII שמולבשת עליו תוכנה מותאמת של SUPERCHIPS UK. המחיר בערך חצי. התוספת בהספק כמו בסדנא. (רק להבהיר, המחיר כולל את המכשיר ומולבשת עליו תוכנה מותאמת מראש). קישור למעלה. מסרטונים שהעלו ליוטיוב לדגם פורד פוקוס ST אפשר לראות שיש שיפור. רציתי לשמוע מה דעתכם הכללית לגבי המוצר .האם הדבר אמין ובאמת נותן את התוספת המובטחת באתר? ה…
הודעה אחרונה מאת AloniM3, -
- 9 תגובות
- 5.4 אלף צפיות
אהלן, אני נוהג על פולו, כשהמידה שלי ברישיון היא 185\60\15 88H אני כעת נועל קונטיננטל (פרימיום 2, מאוד מרוצה מהם), ובגלל קוד המהירות יש את המידה הזאת רק בגרסת XL עכשיו הבנתי שאפשר גם לנעול את אותה המידה עם קוד 84H, ולמידה זו יותר מבחר גדול יותר של צמיגים אבל, ממה שהבנתי צמיגי XL הם מחוזקים. האם זה אומר שהם נותנים יותר אחיזה בפניות? (דופן חזקה) כי אני צריך להחליף צמיגים, ומתלבט אם לרדת ל 84H שלהבנתי הם הסטנדרטיים (פולו הוא רכב קטן ולא כבד), או להשאר עם ה 88H XL אם הם אכן נותנים אחיזה עדיפה. אשמח למחשבות או מידע בנושא.
הודעה אחרונה מאת פריג'י, -
- עוקב אחד
- 5 תגובות
- 3.4 אלף צפיות
היי נתקלתי באחד מהאתרים בחול שמוכרים שיפורים וחלקי חילוף לרכבי VAG , תושבות מנוע משופרות. התושבות הם מתוצרת SuperPro , יצרן Australia. התושבות מאוד יקרות (יחסית גם למחירן בחו"ל , 890$ לסט של 3 תושבות) לא כולל מיסים ומשלוח. קישור מאתר הבית של המוצר http://superpro.com.au/show-product/superpro-engine-mount-kit/orphan-TRC2001 התושבות אכן מתאימות לרכב שלי , AUDI S3 , 8V , 2014. הרכב משופר עם דאון פייפ , תוכנת מנוע , תוכנת גיר , אינטרקולר , פילטר אינבוקס רציתי לשאול את דעתכם על התושבות האלו , מה ההיתרונות והחסרונות שלהם ? האם אני יקבל יותר הורדה וניצול של כוח של המנוע על הכביש אבל יהיה לי חוסר נוחות של רעידות ברכב? או שאני יקבל את 2 ההיתרונות האלו ביח…
הודעה אחרונה מאת Croc, -
- 1 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
היום רכשתי לראשונה בוקים במיוחד בשביל המשימה - להגביה את הרכב. בתאוריה הצלחתי להבין איך זה עובד. יש 2 טבעות , התחתית היא הנעילה והיא צריכה להסתובב למטה כדי לאפשר לעליונה לרדת גם ולהוריד איתה את הקפיץ. בפועל זה בקושי זז, ואם זז אז שניהם ביחד (אם אני תופס אחד זה פשוט לא זז) בנוסף יש את הקפיץ הקטן (בתמונה) מתחת לקפיץ הגדול שאין לי מושג למה הוא משמש, נראה כאילו הוא דוחס את הקפיץ העליון ,כשמורידים את הרכב הוא יורד עד הסוף. בקיצור, מי שמכיר ויכול להסביר, או מי שיודע ויוכל לארח אותי (גם בתשלום אין בעיה)...אשמח לכל פיסת מידע. תודה מראש
הודעה אחרונה מאת danielobreja, -
- 4 תגובות
- 2.8 אלף צפיות
בבעלותי BMW 320I בציר 2015 מנוע 2 ליטר 184 כ"ס, אם לא טועה דגם מנוע מדויק B48. חושב לאחרונה לשפר את הכח המנוע של הרכב ,איזה אופציות עומדות לפני? כמה אקסטרה כ"ס אפשר להפיק מהמנוע הזה עם תוכנה? ותוכנה של איזה חברה נחשב למומלץ? השאלה היותר חושבה עבורי, האם המנוע הזה מספיק אמין לטווח הארוך בשביל הוספה של עוד כ"ס? תודה לעוזרים!
הודעה אחרונה מאת daromay, -
- 7 תגובות
- 2.8 אלף צפיות
האלן אני מעוניין לשים קיט יניקת אוויר לרכב שלי (אאודי S3 שנת 2014 מנוע 2000 טורבו קוואטרו) ראיתי שיש כל מיני קיטים של מנוע TFSI דוגמא http://www.ebay.com/itm/APR-1-8-2-0-TSI-TFSI-EA888-Gen-3-MQB-Carbon-Fiber-Intake-System-CI100033-/272667712464?hash=item3f7c431bd0:g:xCUAAOSwIaFZFLwC&vxp=mtr http://www.ebay.com/itm/AFE-COLD-AIR-INTAKE-MOMENTUM-GT-for-Audi-A3-S3-15-16-1-8L-2-0L-51-76403-/262701446955?fits=Make%3AAudi%7CModel%3AS3&hash=item3d2a39f72b:g:6aQAAOSwcUBYGUQr&vxp=mtr http://www.ebay.com/itm/RAMAIR-2-0-TFSI-Over-Size-Intake-Stage-2-Induction-Air-Filter-Kit-for-Audi-S3-/352046691490?hash=item51f79e34a2:g:4~4AAOSwLEtYf6Hu&vxp=mtr …
הודעה אחרונה מאת bigmik, -
- עוקב אחד
- 6 תגובות
- 4.2 אלף צפיות
בוקר טוב חברים התחדשתי ברכב ואני ממש מבסוט ! הייתי רוצה לקבל קצת רעיונות לגבי שיפור המכלול. תודה רבה ואחלה יום!
הודעה אחרונה מאת AloniM3, -
- 2 תגובות
- 22.2 אלף צפיות
איזה מצלמת דרך מומלץ לקנות? *אני מחפש מצלמה שמחוברת לחשמל הרכב באופן ישיר ושברגע שמניעים את הרכב היא מתחילה לצלם באופן אוטומטי https://he.aliexpress.com/w/wholesale-%25D7%259E%25D7%25A6%25D7%259C%25D7%259E%25D7%2595%25D7%25AA-%25D7%259C%25D7%25A8%25D7%259B%25D7%2591.html?spm=2114.010208.0.0.1JhsKl&initiative_id=SB_20170526102916&site=isr&groupsort=1&SortType=price_asc&g=y&SearchText=%D7%9E%D7%A6%D7%9C%D7%9E%D7%95%D7%AA+%D7%9C%D7%A8%D7%9B%D7%91
הודעה אחרונה מאת GreatDesigner, -
-
- אחראי פורום
- 12 תגובות
- 8.7 אלף צפיות
שלום לכולם רכשתי אתמול מאזדה 3 שנת 2014 צורה חדשה עם צמיגים רגילים בגודל '16 חבר הציע לי לשדרג את הצמיגים והג'אנטים לג'אנט '18 המחיר שהציעו לי עבור 4 ג'אנטים '18 מקורי של מאזדה משומש במצב כמו חדש (ראיתי אותם ) פלוס 4 צמיגים חדשים סינים הכל במחיר של 2500 ש"ח כולל מפתח נעילת ג'אנטים . השאלות הם : 1. האם זה מחיר טוב 2. האם הגדלת הצמיגים ישפיע על הרכב (דלק,אחיזה,ועוד...) 3. האם אני צריך לבדוק את רוחב הצמיג ? ומה צריך להיות הרוחב ? 4. האם יש עוד משהו שאני צריך לדעת ? תודה רבה מראש לעונים
הודעה אחרונה מאת adir10, -
-
מי מחובר 10 משתמשים רשומים, 2 אנונימיים, 278 אורחים (הצג רשימה מלאה)
