שיפורים - כוח, אחיזה ומה שביניהם
כאן אפשר לקבל הצעות וייעוץ לגבי כל דבר שבסופו הרכב שלכם יסע מהר יותר, יאחוז טוב יותר או יבלום חזק יותר. זיכרו! שיפורים בישראל הם תחום אפור, שלא לומר שחור. קחו את זה בחשבון. ונהגו בבגרות ואחריות.
כללי פורום שיפורים - חובה לקרוא
ברוכים הבאים לפורום שיפורים. כדי לשמור על פורום נעים ומכבד, להלן כללי הפורום:
1. אין לפרסם מוצרים למכירה כאן בפורום אלא בפורום המסחרי (אם אתם ספונסר פורום מורשה) או בפורומי המכירה (אם אתם חברי פורום מהמניין).
2. שרשורי פרסום ''מוסווים'' ע"י "חברי פורום" חדשים, ימחקו.
3. שרשורי פרסום ''מוסווים'' ע"י גולשים וותיקים, ימחקו בתוספת ענישה.
4. לו לאחר המלצה על מקום מסוים יהיו עודף תגובות כגון: "כן, הם הכי מגניבים/הכי שולטים!!!/הכי מקצועיים/אחלה בורקסים" הן תמחקנה בתוספת ענישה.
5. תופעות של משתמשים שמגיבים רק בכדי להשמיץ מתחרים ו/או לפרגן יחסמו.
6. כתיבה נאותה מחויבת גם מהספונסרים.
7. לא. אין אופציה לשנות אף אחד מששת הסעיפים הקודמים.
המטרה כאן היתה לבנות פורום מקצועי, רלוונטי, אמין ובין היתר עם דעות מכל הכיוונים. זה לא מה שקורה.
אחלה יום לכולכן.
תודה, מנהלי הפורום.
9,654 נושאים בפורום הזה
-
שלום לכולם, צריך המלצה לצמיגי ספורט שייתנו אחיזת כביש גבוהה, שחיקה סבירה, אחיזה מעולה גם בכביש רטוב, ושקט. האם יש משהו שישלב בין העולמות? מידת הצמיג היא : 225/45R17 קוד מהירות : 91W ראיתי את הצמיג הזה, אבל אני לא יודע איך הוא, והאם 70 דציבל נחשב שקט או לא? http://www.tireclub.co.il/catalog/225-45r17pr-91w-tl.html מה שמורכב כרגע על הרכב הם TOYO T1 SPORT תודה מראש.
הודעה אחרונה מאת saaron77, -
-
- אחראי פורום
- 3 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
שלום, רקע ברשותי BMW 520i - מודל 1992 שמורה שקיבלתי מסבא שלי לפני 6 שנים ואני נוסע בה ומשאיר אותה אצלי מאז ולא מוכן למכור (סבא קנה משגרירות בשנת 1993 ומאז היא אצלו עד שהעביר אליי). אפילו הטייפ המקורי של הרכב עדיין אצלי. סבא שלי ביקש ממני לתקן באותו מקום שבו תיקן כל השנים וכך זה עד יום זה (היום עבר טיפול מקיף ועבר טסט) ואני לא עושה הרבה חוץ מלקחת את הרכב למוסך כל חצי שנה למוסך הוא מתקן מעביר טסט ואני לוקח בחזרה. הבעיה הכל טוב ויפה עד שאני מגיע לשלב הנסיעה, האוטו כבד והמנוע חלש מידיי, אם יש חום ונסיעה בעלייה זה מצב בלתי אפשרי אלא עם כן אתה ב- 100 והורדתי הילוך. את זה ידעתי מההתחלה אך אני חובב כוח, הרכב העיקרי שלי הינו 166 עם מנוע 3000 וכשאני עובר ל-BMW שא…
הודעה אחרונה מאת amosbmw, -
-
- 8 תגובות
- 4 אלף צפיות
שלום לכולם! יש פה מי שהרכיב סט של קפיצים ובולמים Bilstein b12 + eibach pro kit ויכול לתת חוות דעת על השיפור שהורגש (או שלא)? ספציפית לגבי איביזה (שנת 2011 סטנדרטית, לא קופרה) . קיבלתי הצעת מחיר עבורם, בסביבות ה5.5 אלף כולל התקנה, ואני מתלבט אם הם שווים השקעה כזו. אני מכוון להתנהגות כביש ולא דווקא להנמכה, מעוניין להוריד זוויות גלגול ואת הרכות של הרכב בפניות. כמה מורגש השיפור ביחס למקור? הרכב עם כמעט 100 אלף ק"מ כרגע, אם כי הבולמים המקוריין במצב טוב להערכתי. תודה מראש לעוזרים
הודעה אחרונה מאת eli z, -
- 24 תגובות
- 5.5 אלף צפיות
בירשותי מאזדה 6 מנוע 2500 שנת 2010 שמתי לב לאחרונה שבית הפילטר המקורי אטום ב 100% אני יסביר- יש צינור מהמיצערת לכיוון בית הפילטר, בבית הפילטר יושב הפילטר -וברוב המכוניות יש המשך יציאה לכיוון הגריל הקידמי לצורך כניסת אוויר חיצוני. במאזדה שלי אכן בית הפילטר מיתחבר בהמשכו לעוד קופסה שהיא אטומה לגמרי. הייתכן ? מהיכן מושך אוויר המנוע ? גיליתי עיניין ופירקתי את כל בית הפילטר להבין מה פשר העיניין ומה אני מפספס !!! אכן יש פרפר קטן שבקושי ניכנסים אליו 3 אצבעות לאורך שפועל על ידי שסתום חשמלי הפותח את הפרפר בעזרת צינור ווקום. גם שהרכב דלוק וגם שהרכב כבויי יש ווקום תמידי בצינור -מה שמשאיר את הפרפר במצב סגור 100% מהזמן. מנוע 2500 אמור ליצרוך אוויר לא מעט -בטח בסלד גבוהה.…
-
- 14 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
שלום חברים , יש ברשותי מאזדה לאנטיס 2004 2.0L עם 130 כ׳ס אני לא כ׳כ מבין בזה ואני מעוניין לחזק אותך ברמה המקסימלית שלה , בלי אגזוז לחץ וכל הדברים המרעישים (כי זה שפעת והרכב מספיק מושך את העין לכחולים) שמתי לה את שמנים גרמניים שחבר המליץ לי , פידתי להחליף שמן גיר כי אמרו לי שיש אפשרות שיהרס מכך , אז איך אני יכול להביא אותה למצב מקסימלי ? שתיהיה מהירה הרבה יותר ? תודה רבה לכל העונים
הודעה אחרונה מאת AloniM3, -
- 3 תגובות
- 3.7 אלף צפיות
שלום על מנת לעלותמידה בג'אנטים מ 15 ל 16 במיני קופר שלי, רכשתי ג'נטים יד 2 של מיני קופר S. רציתי לדעת מה עליי לעשות לאחר ההרכבה? האם אפשר להחליף את כולם לבד ופשוט לסוע? האם צריך לעשות את ההחלפה בפנצ'ריה ולעשות איזון? איזון דינמי? כיוון פרונט? תודה
הודעה אחרונה מאת Tom_22, -
- 20 תגובות
- 6.8 אלף צפיות
שלום לכולם, נוהג על אוקטביה 1.8TSI עדיין עם הצמיגים המקוריים משלין אנרג'י - הרכב עבר 30,000 ק"מ ולאחרונה מרגיש ירידה משמעותית באחיזה - זה מורגש מאוד בתאוצה במהירויות נמוכות שבהם בקרת המשיכה מתערבת כמעט כל הזמן - זה לא היה בעבר. שאלה ראשונה, האם כדאי להחליף רק זוג קידמי או את כל הארבעה? שאלה שניה, מחפש צמיג עם אופי ספורטיבי שיאחוז ושיהיה שקט - חשבתי על משלין פיילוט ספורט אבל לא יודע אם קיים במידה הזו. אשמח להמלצות.
הודעה אחרונה מאת mavric, -
- 2 עוקבים
- 10 תגובות
- 7.7 אלף צפיות
הרכב שברשותי הוא הונדה האצבק שנת 98 ברכב מותקן מנוע K24 טורבו, היום הרכב עומד על כ400 כ״ס אם שאיפה ליותר. עד היום הייתי עם צמיגים פשוטים וכבר החלקתי ולמזלי לא נגרם נזק הבעיה שבלחיצה אני ממש מרגיש את הצמיגים עוזבים את הכביש מאבדים אחיזה והרכב נזרק כמו גם בסיבובים מעט גז והרכב פשוט לא פונה אלא ״ממשיך קדימה״ ביררתי על צמיגים למשל r888r אבל הלחיצו אותי שהם נגמרים מאוד מהר והמליצו לי על FEDERAL 595RS-R המידה שלי היא 205/45/16 אשמח להמלצות ועזרה בנושא תודה רבה.
הודעה אחרונה מאת Aviv hashmty, -
- עוקב אחד
- 9 תגובות
- 3 אלף צפיות
הוצאתי אתמול את הפילטר פתוח שלי כדי לשטוף אותו. נכון שרשום שמנקים פעם ב-50,000 ק"מ - אבל תכלס אין סיבה למשוך כל כך הרבה. אז אחרי 21,000 ק"מ (ש גם זה מרגיש לי יותר מדיי) הצאתי ושמחתי לגלות שבפנים הכל נקי אני לא סובל את הפילטרים שדורשים שימון - K&N עשו לי צרות על 2 רכבים (כולל על פורשה). ותהליך שימון שלהם כל כך מסובך - אין מצב לפגוע בול בכמות השמן הדרושה - או ששמים מעט מדיי או ששמים יותר מדיי. אז אני בורח מזה כמו מאש ובעבר השתמשתי בפילטרים יבשים של AEM - עבדו לי כמו שעון. לפורשה אין AEM אז הלכתי על מה שיש - פילטר של EVOMS. (הסיפור המלא כאן http://www.roadster.co.il/forums/viewtopic.php?p=112239#p112239) גם הפעם שמחתי לראות שהכ…
הודעה אחרונה מאת iliahrom, -
-
- אחראי פורום
- 1 תגובות
- 2 אלף צפיות
שבת שלום. ברשותי אימפרזה טורבו לאחר תאונה מורדת מהכביש יש את כל החלקים המכאניים השאלה האם אני יכול לקחת סובארו gx אוטומט 4x4 ולהעביר את החלקים ואם כן מה בדיוק צריך להעביר חוץ ממנוע וגיר והאם שווה להכנס לזה. תודה
הודעה אחרונה מאת razmel, -
-
- 3 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
שלום לכולם מחפש בנרות תוכנה לרנו פלואנס דיזל ידנית, אשמח לשמוע מבן אדם שעשה ויש לו המלצות, תודה!
הודעה אחרונה מאת sjerby, -
- 3 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
שלום, מחפש מקום מומלץ להורדת הרזונטור באזורים של אשדוד או רעננה. תודה.
הודעה אחרונה מאת jimbo, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 1 תגובות
- 3.1 אלף צפיות
האלן אני מעוניין לשפר מכנית את המנוע (חוץ מהשיפורים סביב המנוע כמו קיט יניקה , אינטרקולר , דאון פייפ , משאבת דלק מחוזקת וכו וכ' וכ') ראיתי ש-USP MOTOSPORT מציעים בוכנות + תלתלים לרכב מסוג AUDI S3 , שנת 2014. הבוכנות https://www.uspmotorsports.com/Audi--S3--2015--2.0T/Engine/Internals/Pistons/IE-Spec-Mahle-2.0T-Gen-3-Piston-Set-83mm.html התלתלים https://www.uspmotorsports.com/Audi--S3--2015--2.0T/Engine/Internals/Crankshaft-and-Connecting-Rods/Pauter-Rod-Set-MQB-Gen-3-4340-Set-of-4.html כל העסק לערך יכול לעלות לי כ-2000$.. (לגבי המיסים לא רלוונטי כרגע) יש לי 4 שאלות. 1- האם פתיחת מנוע לצורך החלפה של תלתלים ובוכנות זה משהו שלא כדאי לבצע אותו או…
הודעה אחרונה מאת fizban, -
-
- עוקב אחד
- 9 תגובות
- 3.8 אלף צפיות
שלום, אני עומד לפני רכישת צמיגים חדשים ללאון שלי במידה 225/40/18 בגדול חשבתי ללכת על צמיגי Michelin Pilot Sport 4 או על צמיגי Goodyear Eagle F1 Asymmetric 2 אני שואל את עצמי אם כדאי אולי לבחון רכישה של צמיגים מסוג runflat המאפשרים נסיעה גם עם תקר כאשר אני חושב על כך שזה יכול להיות יותר בטיחותי שכן תקר בגלגל יכול להתרחש גם בנסיעה בכביש מהיר ואנו מכירים את האסונות שהתרחשו בעת שאנשים ניסו להחליף גלגל ונפגעו מרכב חולף. אשמח לדעת האם הנסיעה באופייה שתהיה שונה משמעותית, האם צמיגי אל-תקר כאלו הם יותר נוקשים מצמיגים רגילים, האם ההיגוי שונה והאם הצמיג גם יקר יותר. ממי שיש לו ניסיון עם צמיגים מסוג זה ויכול לתת חוות דעת זה מאוד יעזור לי בקבלת ההחל…
-
opel adam s
מאת SHAY820- 6 תגובות
- 4.9 אלף צפיות
שלום רב האם יש שיפור תוכנה לרכב הזה? להבנתי המנוע - 1.4-liter Turbo ECOTEC engin זהה למנוע שיש באסטרה תודה שי [h=3][/h]
הודעה אחרונה מאת Yony_S, -
- 2 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
מה מומלץ? איפה לעשות? כמה עולה? כמה כח סוס זה מוסיף? (כרגע 272 סטוק) תודה
הודעה אחרונה מאת dkn1, -
- 1 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
הי, קיימת שיטה להגביר את הספק המנוע ע"י תכנות או התקנת רכיב אלקטרוני. אשמח לשמוע פרטים על כך והאם מהלך כזה יכול לגרום לנזק למנוע. תודה.
הודעה אחרונה מאת saharmen, -
- 24 תגובות
- 5.1 אלף צפיות
מעוניין להגדיל טורבו בfr איזה אופציות עומדות לרשותי ? K04 מתאים?
הודעה אחרונה מאת Roy Katz, -
- 2 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
חשבתי לקנות אאודי a1 אבל הוא קצת חלש מידי ב122 כוח סוס יש למישהו את האוטו ושיפר אותו או איזה שיפורים אפשר לעשות לו כדי להגביר את הכוח סוס
-
- 2 עוקבים
- 13 תגובות
- 5 אלף צפיות
טוב אז גם כשאני בעלים של רכב משפחתי מגרדות לי הידיים. מאז הרכישה שקלתי תוכנה לרכב אבל העסק היה יקר מדי בשבילי, להוציא 2500 -3500 ש''ח מתקציב משפחתי זה יותר מדיי בשביל זה והנה השתחרר מעט כסף אבל זה עדיין יותר מדי עבור התוצאה ורגע לפני שויתרתי חזרתי לחפש צ'יפים מומלצים בחו''ל שאולי יעלו פחות אבל מחברה מוכרת ולא הזבל של איביי ב 300 ש''ח (גם אם הזבל הזה בפנים זהה למה שהזמנתי) וככה התגלגלתי לאתר של racechip usa (חברה שיש עליה ביקורות וגם דוגמאות בדפי האינטרנט). להפתעתי המחיר לדגם הכי פשוט שמבטיח עליה של עד 129 כ''ס מ 110 ועד 28 קג''מ לעומת 24 במקור) הוא 193 דולר או 723 ש''ח ששולמו בפיי פאל. הדגמים החזקים יותר כבר עולים הרבה יותר (300 דולר ומעלה). קישור למוצר לרכב שלי: h…
הודעה אחרונה מאת mavric, -
- 19 תגובות
- 4.9 אלף צפיות
היי.. רציתי את עזרתכם בבחירת 4 צמיגים לפולקסוואגן פולו 2010 TSI1.2 המידה של הצמיגים: 185/60/15R 88H השימוש - לרוב נסיעות בתוך העיר (כיכרות לרוב) ופעם בשבוע/שבועיים נסיעות ארוכות של 300-400 ק"מ. התקציב שלי הוא 1,200 ש"ח עם חריגה ל-1,300 לכל היותר. דיברתי כבר עם מספר פנצ'ריות והרוב המליצו לי על הצמיגים של kleber dynaxer hp3 ב-1,120 את האמת לא מצאתי משהו מיוחד בצמיגים האלו גם לפי הדירוג שלהם בצריכת דלק רשום E ובאחיזה רשום B לעומת זאת יש את הצמיגים של goodyear efficientgrip performance ב-1200 ש"ח והדירוג שלהם קצת יותר טוב עוד הציעו לי חברות יפניות כגון Falken ב-980 ש"ח בקיצור דיי הסתבכתי עם כל העניין הזה של הצמיגים ולכן אני אשמח לעזרתכם בנ…
הודעה אחרונה מאת yakir_dayan, -
- 9 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
היי שלום לאחרונה התעניינתי ברכישת בולמים אחורה+קדימה לרכב שלי.. ויצא לי לראות את הבולמים האלו שמוצעים לרככ שלי (הכי טובים) של Bilstein קישור https://www.uspmotorsports.com/Audi--S3--2015--2.0T/Steering-and-Suspension/Coilovers/Bilstein-B16-PSS10-Front-and-Rear-Performance-Suspension-System.html רציתי לשאול 2 שאלות. הרכב שלי הוא אאודי S3 שנת 2014 , מנוע 2000 טורבו קוואטרו דגם מנוע 8V.. ברכב שלי יש אפשרות לבחירת מצבי נהיגה - אקונומי , דינמיק , אינדבדואל , ועוד כמה.. האמת שאני נוסע על מצב דינמיק או אינדבדואל אז ההגה ניהיה יותר קשה.. שמעתי שיש ברכבים מסויימים במצבי נהיגה מסויימים גם הבולמים משתנים בהתאם לבחירת סוג הנהיגה.. אצלי ברכב זה קיים גם על הבולמ…
הודעה אחרונה מאת tgt, -
- 16 תגובות
- 5.1 אלף צפיות
אחרי בירור מול ג.מ פורטל הבנתי שאין ברירה וצריך להזמין עצמאית. הבנתי שברגע שהם יגיעו ארצה הם יעצרו במכס ואצטרך להמציא אישור יבוא. איך משיגים את האישור? ללכת למשרד התחבורה או לדבר איתם במיילים ופקסים? איזה מידע צריך לספק להם בשביל לקבל את האישור? מה סדר גודל ה"קנס" שאצטרך לשלם על מנת לשחרר את הסט? תודה!
הודעה אחרונה מאת Tom_22, -
- 2 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
מישהו מכיר ויכול לתת חוות דעת על רפידות הבלמים האלה? [h=1]Brembo P85126 Front Disc Brake Pad - Set of 4[/h]https://www.amazon.co.uk/gp/product/B00PWIBTBY/ref=ox_sc_act_title_1?smid=A3P5ROKL5A1OLE&psc=1 יוצא 56.7 יורו כולל משלוח (מיסים כמובן יהיו בארץ מן הסתם) ועדיין עם מס המחיר 335 שקלים זול בהרבה מהמחיר כאן.
הודעה אחרונה מאת kobi_g, -
הקשחת גולף 7
מאת בן.ד- 1 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
שלום לכולם, לפני שלושה חודשים עברתי מגולף 5 1400tsi לגולף 7 122 כ"ס, אני מרגיש שהרכב רך מידי ולא מרוסן הוא כל הזמן מתנדנד לצדדים ומקפץ. הנסיעה מאוד מתישה ומרגישה פחות בטוחה למרות שאני עם צמיגים חדשים במידה 16 לעומת הרכב הקודם שהיה 15. מה אפשר לעשות בנידון? להחליף בולמים? ואם כן מה מומלץ? או שאפשר לשים אנטירול קראתי שזה טיפה מקשיח את הרכב, האם זה יעזור? תודה מראש.
הודעה אחרונה מאת sharon.vosco, -
- 20 תגובות
- 9 אלף צפיות
שאלה קצת טפשית אז תסלחו לי מראש. אני כרגע ממתין להגעה של סקודה פאביה חדשה מהחברה (מנוע 1.2 110 כ"ס) ורציתי לדעת מה דעתכם על לשים לה stage 1. אני שואל כי ראיתי פה פעם מישהו ששאל על הפאביה שלו ואמרו לו שזה לא מומלץ בגלל שהמתלים שלה לא מתאימים לזה או משהו בסגנון, מצד שני הייתה לו פאביה ישנה יותר לפני העדכון צורה ומנועים. עוד סיבה שאני שואל זה כי נכנסתי בפייסבוק לדפים של כל מיני מוסכים שמתעסקים בזה ולא ראיתי פאביה אחת אפילו, הרוב היו סיאטים מה שגרם לי גם לחשוד קצת. בעקרון אני יודע שסיאט איביזה לצורך העניין זהה כמעט לחלוטין לפאביה מבחינת מה שהולך מתחת למכסה מנוע לכן אני שואל האם זה מומלץ או שזה פחות מתאים לפאביה. תודה רבה לעוזרים, שוב סליחה מראש אם השא…
הודעה אחרונה מאת TheOne23, -
- 2 תגובות
- 3.1 אלף צפיות
שלום אני מתעניין בהתקנת תוכנת ניהול מנוע לאלפא 159 אשמח לחוות דעת האם השיפור מורגש משמעותית האם השיפור פוגע באמינות המלצה לתוכנה תודה
הודעה אחרונה מאת ID GO, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 7 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
שלום מישהו יודע להגיד לי מה תפקידו של החלק הזה והאם הוא יעיל ? http://www.all-stars-motorsport.com/en/bush/10268-polo-6r-polo-9n-superpro-dogbone-mount-bush-spf2907-80k.html?search_query=POLO+6R&results=29 תודה
הודעה אחרונה מאת נתנאל, -
-
Volvo c30 t5
מאת TheKurD- עוקב אחד
- 4 תגובות
- 2.7 אלף צפיות
שוקל לעשות סטייג 1 לרכב בתור התחלה. מכירים מקום שמתמחה בוולוו? הרכב 230 כס סטוק.
הודעה אחרונה מאת Daniel.K, -
- 1 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
היי בזמן האחרון בזמן בלימה *לפעמים* שאני לוחץ ברקס יש רעש מהגלגל הימיני הקדמי של חיכוך של משהו, חשוב לציין שזה לא פוגע בכושר הבלימה של הרכב לפעמים הרעש חזק לפעמים חלש אך חשוב לציין שזה קורה כשהרכב עומד בצד כמה שעות וזה קורה פעם אחת בנסיעה בפעם הראשונה שלוחץ על הבלם במהירות גבוהה לאחר מכן אין שום רעש ושום דבר בהמשך הנסיעה חשוב גם לציין שהרכב עבר טסט לפני שבוע בזמן שהרעש היה קיים וקרה גם בדרך למכון הרישוי. בעבר עשיתי טיפול לרכב והוא העיר לי על מייסב הגלגל אבל אמר שזה לא קריטי ועדיף להחליף בטיפול הבא. אשמח לעזרה
הודעה אחרונה מאת raz2058,
-
מי מחובר 55 משתמשים רשומים, 8 אנונימיים, 326 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- PASHUT
- מלטבשי
- Step
- topop
- איציק נ.
- דני זומרשטיין
- Tal7
- ArikB
- discoTD5
- פינדר
- עמי רמתי
- yoav911gt2
- יבגניפ
- לירון .ה.
- The FixTrics
- RK
- asaf41
- eyalgr
- Stavik
- yaniv572
- amosbmw
- natco
- DODO321
- שחר 1
- nisim91
- Itzik-b
- barak5915
- G. P. Magnus
- zvigolden
- GREEN.
- Johnathan
- AloniM3
- yahaga
- ניקו פ.
- פאר האורה
- אלפרד חיות
- shlomiko
- sperial
- ModChiP
- JohnnyEnglish
- motior
- pasat04
- Yuvalino
- Camaro 92
- Supertigre
- פול-טנק
- עוזי ל
- garicho
- srool
- VVWpolo
- Seriesone
- avargel
- malcishua
- itaimoto
- DareDevil
