Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3279 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

טוב אז גם כשאני בעלים של רכב משפחתי מגרדות לי הידיים. מאז הרכישה שקלתי תוכנה לרכב אבל העסק היה יקר מדי בשבילי, להוציא 2500 -3500 ש''ח מתקציב משפחתי זה יותר מדיי בשביל זה והנה השתחרר מעט כסף אבל זה עדיין יותר מדי עבור התוצאה ורגע לפני שויתרתי חזרתי לחפש צ'יפים מומלצים בחו''ל שאולי יעלו פחות אבל מחברה מוכרת ולא הזבל של איביי ב 300 ש''ח (גם אם הזבל הזה בפנים זהה למה שהזמנתי) וככה התגלגלתי לאתר של racechip usa (חברה שיש עליה ביקורות וגם דוגמאות בדפי האינטרנט).

 

להפתעתי המחיר לדגם הכי פשוט שמבטיח עליה של עד 129 כ''ס מ 110 ועד 28 קג''מ לעומת 24 במקור) הוא 193 דולר או 723 ש''ח ששולמו בפיי פאל. הדגמים החזקים יותר כבר עולים הרבה יותר (300 דולר ומעלה).

קישור למוצר לרכב שלי: https://www.racechip-usa.com/chiptuning/Renault/Megane/Megane-(III)/1-5-dCi-81kw/

 

דפקתי קצת את עצמי ולא בדקתי איך מתבצע המשלוח ולצערי הוא התבצע דרך usps מה שגרם לתשלום של מכס וכו' של עוד 496 ש''ח והרכישה הסתכמה ב 1219 ש''ח. בדיעבד הייתי יוצר איתם קשר ומבקש לשלוח את זה בדואר רגיל וגם אם הייתי משלם מכס זה היה עדיין יותר זול ללא העמילות של usps אבל מטעויות לומדים או שלא (פעם שניה שזה קורה לי).

 

העלות בארץ מבדיקה מול היבואן 2500 ש''ח לדגם הספציפי הזה, חסכון של 1280 ש''ח נטו. בארץ ניתנת אחריות 3 שנים, שירות כמובן ואופציה להעברה לרכב אחר (צריבת גרסה מתאימה) בתמורה ל 250 ש''ח, אני קיבלתי שנה אחריות ואופציית צריבה בארץ לרכב אחר אצל היבואן תעלה לי 500 ש''ח.

 

לפי השיקולים שלי זה כדאי, ההרכבה פשוטה ועצמאית (גם בארץ ניתן להזמין משלוח וההתקנה עצמאית).

 

היום זה אמור להגיע ואעדכן בהליך ההרכבה וההתנסות.

 

הרכב עצמו רנו מגאן סטיישן טורבו דיזל 1.5.

ק''מ על המנוע כ 70 אלף (הוחלף בזמנו באחריות), ק''מ הרכב 126 אלף.

 

אעדכן בהמשך.

 

אגב המטרה היא לא להראות כמה כדאי להזמין בחו''ל כי זה היה שיקול אישי שלי שלא בהכרח טוב או עדיף לכולם.

 

Sent from my PRO 6 using Tapatalk

VW GOLF MK2 1.3

FIAT 500L 1.4

MG4 

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

טוב באותו היום של כתיבת הפוסט אכן חיברתי את זה, ההרכבה ממש פשוטה וכל אחד יכול להרכיב לדעתי.

 

גיליתי שכנראה התכנות מחדש שעליו מדברים זה כנראה חרטא מוחלטת ובעצם מדובר בשני בוררים המוגדרים מראש וכל רכב מגיע כאשר הבורר פשוט מותאם לרכב.

 

החלק העיקרי שזה ההבדל של לפני ואחרי, האמת? אחרי נסיעות מרובות בעיר והלוך חזור לאילת לא יודע מה לומר.... מעולם לא באמת לחצתי ובדקתי את הרכב ככה שקשה לי לומר אם בכלל ישנו הבדל, מרגיש כאילו בעיר הרכב יותר נמרץ וכאילו יש מעט יותר מומנט אבל הרגשה זה לא עניין מדעי...

 

בהמשך אולי אעשה בדיקה מעט יותר טובה עם ובלי.

 

תכלס יש לי גם אפליקציית טורק בפלאפון וישנו מדד לחץ דלק ככה שאוכל לראות הבדלים עם ובלי הקופסא אך בנתיים זה לא נעשה.

 

חשוב לציין שההרכבה לא גרמה לשום נורת תקלה להדלק.

 

c17f42f396fbb2b8f114083ea1a00a18.jpge3a9706c085a456741d9d33b588452ef.jpg8530e41bda68c5a0b81c07ada2757640.jpg2b751974853945ce741a807028f9119f.jpg

 

Sent from my PRO 6 using Tapatalk

VW GOLF MK2 1.3

FIAT 500L 1.4

MG4 

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

עברו חודשיים ולא מעט קילומטרים, שיפור קל מורגש אבל בטוח לא שווה את ה 2500 ש''ח שמבקשים על זה בארץ

 

Sent from my PRO 6 using Tapatalk

VW GOLF MK2 1.3

FIAT 500L 1.4

MG4 

פורסם
עברו חודשיים ולא מעט קילומטרים, שיפור קל מורגש אבל בטוח לא שווה את ה 2500 ש''ח שמבקשים על זה בארץ

 

Sent from my PRO 6 using Tapatalk

 

חבל על המחיר ששילמת על הדגם הכי נמוך 2500 שקל.

הייתי מביא לך את הדגם הכי חזק ב-2300 שקל כולל משלוח כולל הכל.

כי לפי דעתי רק בדגם הכי חזק שלהם באמת מרגישים הבדל

פורסם
חבל על המחיר ששילמת על הדגם הכי נמוך 2500 שקל.

הייתי מביא לך את הדגם הכי חזק ב-2300 שקל כולל משלוח כולל הכל.

כי לפי דעתי רק בדגם הכי חזק שלהם באמת מרגישים הבדל

שילמתי 1200... אמרתי חבל על מי שמשלם על זה 2500 בארץ....

את שלי הבאתי מחו''ל...

 

Sent from my PRO 6 using Tapatalk

VW GOLF MK2 1.3

FIAT 500L 1.4

MG4 

פורסם

אבל החברה גרמנית לפי מה שאני יודע לא אמרקאית,

אני הזמתי מהחנות בגרמניה בזמנו, אני מרגיש הבדל לדעתי משמעותי - יש לי את האולטימייט מורכב על 1.8TSI

פורסם

לפני כניסה למוסך אפשר לפרק ואין בעיה שיגלו במוסך?

 

אלעד

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

מחפש רכב פיג'ו עם מנוע 1.5 דיזל תקול למכירה

פורסם
לפני כניסה למוסך אפשר לפרק ואין בעיה שיגלו במוסך?

 

אלעד

 

אם אתה שואל מבחינת אחריות אז- כל עוד אין תקלה חריגה סביר להניח שלא יגלו. אבל אם במידה ותיהיה תקלה יעלו שיש/הייתה תוכנה ואז יכולים להתנער ממך.

פורסם
חבל על המחיר ששילמת על הדגם הכי נמוך 2500 שקל.

הייתי מביא לך את הדגם הכי חזק ב-2300 שקל כולל משלוח כולל הכל.

כי לפי דעתי רק בדגם הכי חזק שלהם באמת מרגישים הבדל

 

אתה יכול להביא את ההכי חזק במחיר הזה לכל רכב? או רק לרכב ספציפי?

-I'd rather loose by a mile because I built my own car, than win by an inch because someone else built it for me. Your car, is your story, so don't let someone else write the book. -Moog 

 

פורסם
אתה יכול להביא את ההכי חזק במחיר הזה לכל רכב? או רק לרכב ספציפי?

 

לכל רכב , שלח מספר טלפון בפרטי ונתקדם משם.

  • 4 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם
אין בעיה לפרק, יקח לדעתי גג 5 דק'

 

Sent from my PRO 6 using Tapatalk

תלוי איפה החיבורים לחישנים נמצאים,

אצלי צריך להרים הרכב על ג'ק, לפתוח מגן המנוע מלמטה ולפרק החיבור, לוקח 15 דקות וקצת ידיים מלוכלכות...

×
×
  • תוכן חדש...