שיפורים - כוח, אחיזה ומה שביניהם
כאן אפשר לקבל הצעות וייעוץ לגבי כל דבר שבסופו הרכב שלכם יסע מהר יותר, יאחוז טוב יותר או יבלום חזק יותר. זיכרו! שיפורים בישראל הם תחום אפור, שלא לומר שחור. קחו את זה בחשבון. ונהגו בבגרות ואחריות.
כללי פורום שיפורים - חובה לקרוא
ברוכים הבאים לפורום שיפורים. כדי לשמור על פורום נעים ומכבד, להלן כללי הפורום:
1. אין לפרסם מוצרים למכירה כאן בפורום אלא בפורום המסחרי (אם אתם ספונסר פורום מורשה) או בפורומי המכירה (אם אתם חברי פורום מהמניין).
2. שרשורי פרסום ''מוסווים'' ע"י "חברי פורום" חדשים, ימחקו.
3. שרשורי פרסום ''מוסווים'' ע"י גולשים וותיקים, ימחקו בתוספת ענישה.
4. לו לאחר המלצה על מקום מסוים יהיו עודף תגובות כגון: "כן, הם הכי מגניבים/הכי שולטים!!!/הכי מקצועיים/אחלה בורקסים" הן תמחקנה בתוספת ענישה.
5. תופעות של משתמשים שמגיבים רק בכדי להשמיץ מתחרים ו/או לפרגן יחסמו.
6. כתיבה נאותה מחויבת גם מהספונסרים.
7. לא. אין אופציה לשנות אף אחד מששת הסעיפים הקודמים.
המטרה כאן היתה לבנות פורום מקצועי, רלוונטי, אמין ובין היתר עם דעות מכל הכיוונים. זה לא מה שקורה.
אחלה יום לכולכן.
תודה, מנהלי הפורום.
9,654 נושאים בפורום הזה
-
- 1 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
מחפש לקנות 4 צמיגים חדשים מה מומלץ לקיה פורטה 2011 ומחיר
הודעה אחרונה מאת vladclar, -
- 3 תגובות
- 4.7 אלף צפיות
אהלן , יש לי איביזה 2015 והצמיגים של NEXEN HD BLUE משהו כזה והם כבר לא משהו אחרי 40 אלף קילומטר , שלא נדבר על אחיזה לא להיט ברטוב. קיבלתי הצעה על רבעיית צמיגי Dunlop SP Sport FM800 באזור ה1000+ש"ח , גודל הצמיג הוא 185/60/15. יש המלצות אחרות על אותו בסיס מחיר ? 1000-1200 . והאם הצמיגים הנ"ל טובים ושווים את המחיר?
הודעה אחרונה מאת פריג'י, -
- 4 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
אני מחפש שירשור של איזה בחור אופטימי שתכנן לשפר איזו סיוויק ישנה ל 300 כ"ס בשלב ראשון ובהמשך להרבה הרבה יותר (יש מצב שאולי זרק לאויר את המספר 1000...). בהחלט בחור אופטימי. מצלצל למישהו מוכר?
הודעה אחרונה מאת razi_pazi, -
קאטבאק וכו
מאת TOSHIBA- 3 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
דבר ראשון אני מצטער אם אני טועה במשהו אני פשוט חדש בכל העניין הזה אז פניתי לכאן ואשמח לקבל עזרה יש לי איביזה 2013 1.2 טורבו , עכשיו אני לא מחפש לשפר את המנוע , כוח סוס ומה שבניהם , רק לשפר את הסאונד של האגזוזים . קראתי קצת באינטרנט והבנתי שבדרך כלל מתקינים stage 1 ואז דאון פייפ וכו, יש לי כמה שאלות בנושא : 1. מה זה קאטבאק ? אפשרי לשים את זה עם דאון פייפ ביחד ? זה לא מזיק ? 2. זה בסדר לעשות את כל הצעדים האלו בלי להתקין stage 1 ? 3. כמה בערך זה יעלה לי ? ואיפה מומלץ ? 4.עדיף להתקין רק קאטבאק או רק דאון פייפ ? 5. מה זה צנרת ודוד זרימה חופשי ? תודה רבה לכולם
הודעה אחרונה מאת moshe_levy, -
- 2 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
בוקר טוב חברים שאלה: לחבר יש מרצדס E200 דיזל שנת 2011 שמאכלסת כרגע 4 ג'נטים בגודל של 16 אינצ'. החבר רוצה להחליף מידה ל- 18 אינצ' ולפי מדבקה שיש לו על הרכב ככה זה נראה (ראו תמונה מצורפת). לאחר ביקור בפנצ'ריה נאמר לו ע"י בעל המקום שבמידה והוא מתקין ג'נטים בגודל של 18 אינצ', הוא יצטרך לשים מאחורה מידה של צמיג רחב יותר ואילו מקדימה צמיג פחות רחב מהאחורי. בקיצור, שתי מידות שונות. אני יודע שהעניין הזה נהוג באופנועים אבל מעולם לא שמעתי על דבר כזה ברכב פרטי. האם יש אמת בדבר? מישהו כאן יודע? בנוסף, הג'נטים שיש לו כרגע על הרכב (גודל 16) מצוידים בצמיגי מישלין חדשים בני מספר חודשים ואין עליהם עדיין 10K. איפה לדעתכם אפשר למכור אותם ובכמה או האם מישהו מכיר פנצ'ריה שתוכל…
הודעה אחרונה מאת asafmoraz, -
- 13 תגובות
- 3.4 אלף צפיות
שלום חברים, יש ברשותי מיצובישי לנסר קלאסיק אוטומט שנת 2007 ואני מחפש המלצה לצמיגים איכותיים מחברה מוכרת ולא סינית. עד עכשיו נסעתי על צמיגים של חברת טייפון (לא זוכר דגם) והם צמיגים על פנים, לא אוחזים כמו שצריך וכשצריך לפנות פניה ברכב זה פחד אלוהים מרגישים שממש הרכב עומד להחליק , ואני עוד לא מדבר על ימים גשומים, צמיגים די רועשים, ויכולת בלימה בין הגרועות ביותר שנתקלתי בהם. ולכן אני מחפש צמיגים כמה שיותר איכותיים מחברה מוכרת ולא זבל סיני שמסכן חיים. מידת הצמיגם 195/60R15 התקציב עד 900 שקל לרביעייה כולל התקנה ואיזון. יכול לחרוג מעט מהתקציב במידת הצורך אבל מעדיף להישאר בסכום הזה. הציפיות שלי מהצמיגים שדרגת החיסכון בדלק ובכביש רטוב יעמוד על A, צמיגים שלא מרעישים …
הודעה אחרונה מאת פריג'י, -
- 2 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
אהלן חברים, אבא שלי קנה לפני חצי שנה אופל קורסה מודל 2000 אם אני לא טועה.. השקיע בה החלפת משאבת מים ולצערו הלך המנוע.. האוטו מראש נקנה כדי שיהיה על מה ליסוע חודשיים עד שהגיע הקשקאי.. היום האוטו עומד במקום כבר כמה חודשים בלי טסט עם מנוע הרוס בעיקר ואני שוקל מה לעשות.. מצד אחד זה בסך הכל קורסה פשוטה שאולי עדיף להיפטר ממנה לחלקים.. מצד שני משעמם לי לאחרונה וממש מתחשק לי להתחיל פרוייקט שיפוץ מעניין.. נכון שבדר"כ יותר כיף לשפץ או לשפר רכבים יותר ספורטיוים כמו הטויוטה יאריס Ts או איזה מיאטה ישנה.. הבעיה היא שכל אלו עולים לא מעט כסף במדינה הקטנה שלנו ולא בא לי לקנות רכב בן 17 ב 50 אלף שקל עוד לפני שהתחלתי לשפר או לשפץ.. השאלה היא כמה לדעתכם יעלה לשפץ קורסה כמו שצריך …
הודעה אחרונה מאת ami44, -
-
- אחראי פורום
- 6 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
בכדי לא ליפול על מותג סיני, אשמח לקבל רשימה של מספר מותגי חישוקים טובים, שניתן להשיג בארץ כמובן. אני מכיר רק את BBS ו- Momo. תודה מראש.
הודעה אחרונה מאת Kreios, -
-
- 1 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
היי, מחר אני נוסע להחליף צמיגים ברכב שלי. רוצה לדעת מה כדאי לרכוש בתקציב של 600-700 ש"ח לצמיג. כרגע הרכב נועל רביעיית ברידג'סטונים S001 - הנסיון שלי חיובי עם הצמיגים, האוטו דבוק לכביש למעט במהירויות גבוהות יותר בסיבובים שלפעמים האוטו נוטה לזרוק קצת. מה שאהבתי בו שהוא מחזיק המון קילומטרים שזה גם פרמטר חשוב ביותר (לכן לא רוצה בכלל לשמוע הצעות של טויו R888 וכיו"ב), צמיג שקט, ואוחז באותה הרמה לפחות. הבנתי שיש טובים ממנו בסכום דל יותר. שמעתי על מגוון דגמים כמו K107, K117, Asymetric 3, P Zero, PS3, PS4 וכד'. המלצות?
הודעה אחרונה מאת liav12, -
- 8 תגובות
- 2 אלף צפיות
האלן הרכב כרגע עם גאנט 18 (לא מקורי) לא יודע אם מותג או סיני (נראה לי סיני) ככה קניתי את הרכב יושבים על הרכב 4 צמיגים של מישלין פיילוט ספורט 4 יחסית חדשים - נסעו 10 אלף ק"מ בערך הזמנתי מחו"ל 4 גאנטים חדשים של VWR בגודל 19 אינץ' כן , לא עשו לי שום בעיות עם המכס , לקח יום עיכוב במכס לבדיקה של נציג משרד התחבורה שילמתי 150 שקל וזהו החבילה שוחררה (4 חבילות במשקל יותר מ-40 ק"ג) אני מבין שאני חייב להחליף 4 צמיגים כרגע בגלל הגדלה של הגאנט , הגודל שיש לי כרגע הוא 225/40 R18 אני מחפש 4 צמיגים עם אחיזה מאוד טובה רק בגודל 19 אינץ' התקציב : 3000 ש"ח אפשר לחרוג גג עוד 500 שקל אם זה קריטי. אשמח להמלצות והצעות ממקומות באזור נתניה ומרכז (אפילו ת"א / ראשון ) …
הודעה אחרונה מאת כוכב השחר, -
פורק לחץ חיצוני
מאת kfirg- 2 תגובות
- 2.9 אלף צפיות
מה משמעותו של פורק לחץ חיצוני ? במה הוא שונה מהפורק לחץ המקורי שמגיע עם הרכב מלבד להשמיע רעש ? מוסיף עוד כ"ס / משפיע על המנוע , או שחבל על הכסף ? תודה לכם
הודעה אחרונה מאת kfirg, -
- עוקב אחד
- 2 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
חוות דעת על צמיג מדגם kumho KU39 מידה 215/40R18 מה אתם חושבים עליו מבחינת יציבות נסיעה, ונסיעה שקטה, בכללי? אשמח לחוות דעת מכם.
הודעה אחרונה מאת Ray71, -
- 2 עוקבים
- 9 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
חג שמח חברים יש לי c4 2013 סולר עם 110 כוח סוס הרכב עם 80 אלף ק"מ אני תעניין לשיים תוכנת ניהול מנוע האם זה יתן תרומה משמעותית ברכב? מה לגבי הבלאי האם גיר רובוטי זה כמו בגיר ידני והרכב יקבל את ההספק באהבה לגבי המנוע והטורבו האם זה משפיע ברכב סולר על בלאי בצורה משמעותית? בעבר שיפרתי כמה ברכבי טורבו בנזין אבל לא היה לי שימוש של המון ק"מ כמו ברכב הזה בגלל זה השאלה תודה לעוזרים חג שמח ושנה טובה לכול חברי הפורום
הודעה אחרונה מאת שמעון55, -
- 9 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
היי, לאחרונה אני בדילמה בנוגע להחלפת רכב... היום אני נוהג על איביזה TDI 2003 ידנית עם 215K ק"מ. למי שלא מכיר את הרכב הוא מגיע עם 130 כ"ס ו 31 קג"מ. הרכב שמור ומטופל עם חלפים איכותיים(castrol edge) ופילטרים של MANN תושבות של lemforder וכ"ו. הרכב ללא שיפורים כלשהם. לאחרונה חשקה נפשי ברכב חזק יותר והתחלתי לפזול לכיוון גולף GTI / אודי A3 2.0T / לאון FR וכדומה אך בכדי להגיע לרכב כזה (בהנחה שאמצא אחד לא גמור) אצטרך להוסיף לפחות 40K ש"ח. ואז חשבתי לעצמי האם אפשר לשפר את האיביזה שלי לרמות של הרכבים הללו ובסכומים הרבה יותר נמוכים(עד 20K ש"ח) מדוע לא לעשות זאת? וכאן אני צריך את עזרתכם. האם תוכנה + שיפור מתלים(שגם ככה שוברים את הגב) + בלמים יכנסו בתקציב והרכב יג…
הודעה אחרונה מאת bass, -
- 3 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
שלום לכולם יש לי מיצובישי גאלאנט 2002,המידה המאושרת לי ברישיון רכב היא 205,60,15,אך מבירור קטן המידה כמעט ולא קיימת בארץ, הציעו לי פאלקן 914. אני מעוניין יותר על חברות של גוד אייר וטויו, מניסיון טוב איתם. יש לי אופציה לרדת מידה ל 195,60,15 ובמידה הזו יש לי את הפירמות שאני מעוניין בהם במחירים לא רעים בכלל.. הדרישות שלי לצמיגיך הם: צמיג עמיד לאורך זמן אחיזה טובה, אחיזה בכביש רטוב ורצוי צמיג חסכוני בדלק. האם ירידה במידת צמיג תאבד לי אחיזה מהרכב או שיסע ללא שינוי? תודה מראש לכל המייעצים Sent from my LG-H815 using Tapatalk
הודעה אחרונה מאת slavik11, -
- 15 תגובות
- 3.9 אלף צפיות
מדובר ב206 XS 2006 מידה גאנט: 15" 195/55/15 גאנטים של CC(האלה בלי החור באמצע שקשה לעשות איזון) צמיגים פאלקן ZE914 דיי חדשים משהו כמו 3-4 חודש על הרכב, חוץ מזה הכל סטוק לא נגעתי בכלום. בכל מקרה חשבתי על להביא גאנטים וצמיגים במידה 205/45/16 ולשים צמיגים כמו T1R של טויו. יש באפשרותי להביא *** להביא = לרכוש *** 2 גאנטים אבל המידות קצת שונות זאת אומרת אחת 205/45 והשני 195/45 שניהם 16". האם זה משנה משהו? איזה עוד אפשרויות יש לי לעשות לרכב כדי שהוא יאחוז יותר בפניות וכו.
הודעה אחרונה מאת Top Geek, -
מצבר קל משקל
מאת jimbo- 0 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
האם מישהו התנסה עם מצבר קל משקל (ליטיום?)ברכב דיילי האם הוא מחזיק אותו אורך חיים כמו מצבר עופרת רגיל ואין בעיות הנעה או מתרוקן עקב המערכות השונות ? ראיתי שיש מספר חברות שולטות בשוק אודיסי, Ssb ,פולריבר, בריל , המגאן טרופי R מגיעה עם מצבר קל משקל .
הודעה אחרונה מאת jimbo, -
- עוקב אחד
- 3 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
היי רציתי לברר כמה דברים... 1. יש לי רכב אמריקאי מנוע 2.4 4inline מפה לשם הייתה בעיה עם האגזוז שנהרס, אז זמנית שמתי אגזוזים של מאזדה MX5 שדרך אגב מתאימים בול לאוטו שלי. העניין הוא שהדוד של האגזוזים נראה נורא וזה ממש מפריע לי ולכן אני רוצה להחליף את האגזוזים. אני רוצה לשים אגזוזים של BORLA עם משתיק כמובן, קראתי בכמה וכמה מקומות שהם מפיקים צליל נהדר, מראה טוב, האם אתם ממליצים על חברה אחרת או משהו כזה? 2. האם מישהו מכיר מקום במרכז הארץ שעובד עם אגזוזי BORLA? או חברה אחרת טובה מישהו שאפשר לפנות אליו לגבי מחיר וכל זה * אני מודע לזה שאגזוז לחץ לא תורם בכוח, אבל אשמח גם לשיפור בצליל ** מצרף תמונה של הרכב להמחשה של למה אני רוצה שיהיה לו צליל יותר יפה
הודעה אחרונה מאת ROEi1, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 14 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
חבר קנה פיגו 306 XSI 8 שסתומים 2.0 ליטר הוא מעוניין לשפץ את המנוע ולהחליף את הקראנק בקראנק של 1.9 מדיזל או מ205 GTI ולהביא קאמשפט חם הקראנק עושה 2MM יותר מהלך 88 מול 86 השאלה עם המחשב ניהול יצליח להתמודד עם כל השינויים האלה או שצריך בסיום לחפש מישהו שיכוון אותו ? יש בארץ מישהו שמתעסק בכיוונים במחשב כך כל ישן?
הודעה אחרונה מאת fizban, -
-
- 17 תגובות
- 4.2 אלף צפיות
לפני כשבוע קניתי את הרכב leon 1.8 dsg, אחרי שקראתי עליו לא מעט. ראיתי שיש המון תוכנות לרכבים, המון חברות והנתונים פחות או יותר דומים אבל ההפרשים במחיר די גדולים, או אפילו אפשר להגיד כפולים בחלק מהמקרים. אני מבין שיש פה פער של פיתוח של החברות וכו.. אני יוצא מנוקדת הנחה שאני לא אצליח לנסות כל תוכנה ולהחליט ולכן אני מנסה לצמצם לפני. השאלה העיקרית היא האם יש תוכנה יותר/פחות אמינה,תוכנה שלא ממולצת למנוע הספציפי הזה.? לצורך העניין האם תוכנה שx מוכר ב 1500 שח תהייה בהכרח פחות טובה ממה שy מוכר ב 2900? תודה
הודעה אחרונה מאת --Guy--, -
שלום לכולם, פעם ראשונה שאני מחפש צמיגים לרכב כזה אז אין לי מושג מאיפה להתחיל. בגדול הרכב צריך רביעייה חדשה כשהדרישה העיקרית היא אחיזה ולא מעבר, התקציב יכול להגיע ל 800 לצמיג במידה וזה ממש שווה את זה, הרכב נמצא בחדרה והסביבה אך יכול להגיע קצת רחוק בשביל צמיג איכותי. כרגע ממה שקראתי וראיתי האופציות שאני שוקל הן K117 ו TOYO R888 שיצא לי לקרוא עליהם קצת בפורום ומחוצה לו ונראה שעומדים מתחת לתקציב. במחירים הגבוהים יותר אין לי מושג לאיזה כיוון ללכת, אשמח לכיוון ועצות.
-
- 6 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
שלום, אני מחפש צמיגים לאוונסיס 2010, 205/60R16, קראתי על Falken ZE914 והוא נשמע איכותי. האם הוא מומלץ?
הודעה אחרונה מאת vladclar, -
וואג קום 1 2
מאת KilleRCitY- 15 תגובות
- 5.6 אלף צפיות
אני רוצה ללמוד כל מה שאפשר על וואג קום, אבל הבעיה שאין לי מושג בזה. יש ברשותי פאסאט 2015 (בקרוב תוחלף כנראה לטיגוואן חדשה) ובנוסף עוד רכב וואג מקונצרן פולקסווגן. הייתי רוצה ללמוד איך להתעסק עם וואג קום. להתחיל כמובן מהבסיס ולהתקדם לאט אלט.. תקנו אותי אם אני טועה, לכל רכב יש כבל משל עצמו (?) וגם כן תוכנה משל עצמו.. ראיתי הרבה גירסאות מוזרות של וואג קום.. אין איזו גירסא אוניברסלית שמתאימה להכל? הבנת שאפשר גם לשלוט דרך הוואג קום על סגירת חלונות , ABS , ESP וכל שאר המשתנים. אפשרי? איזה כבל של וואג קום עדיף לי לקנות (או שאין עדיפות לזה ואפשר לקנות כל כבל של וואג קום מאיביי/אליאקפרס?) אשמח לאיזה סרטונים ,מדריכים, כל דבר שאפשר ללמוד דרכו על זה.
הודעה אחרונה מאת saharmen, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 14 תגובות
- 4.1 אלף צפיות
שלום לכולם! אני חדש פה ואשמח לעזרה קטנה. קניתי לא מזמן פיג'ו 208 שנת 2015 ונהנה מהרכב מאוד! לאחר מחקר קטן הבנתי שב308 יש בדיוק את אותו מנוע רק שהוא מפיק יותר מומנט ו130 כ"ס במקום 110 שיש לי ב208. אשמח לדעת מה הדרך לתכנת את שלי באותו האופן? (אם מישהו כבר ניסה ויודע) אני יכול להשיג tuneboxes למינהם שאפילו ירימו ל145 כ"ס אבל אני מעוניין בתכנות המקורי של פיג'ו. אשמח לעזרה בנושא! תודה מראש
הודעה אחרונה מאת bigmik, -
-
- 1 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
האם אפשר לשדרג אופל אסטרה 1.4 טורבו מודל 2012 בתוכנת ניהול מנוע להוספת כוח ?
הודעה אחרונה מאת Tom_22, -
- עוקב אחד
- 2 תגובות
- 2 אלף צפיות
מדובר על VITO 2009 111CDI שעברה צ'יפ ביטול EGR וביטול DPF ה DPF והקטליזטור הוסרו ממערכת הפליטה הדוד האחורי סבל מחלודה עד שלבסוף נוצרו בו חורים עכשיו בעל הרכב מתלבט האם פשוט לתקן(להחליף) דוד אחורי למשהו סטוק או להחליף לדוד מחברה מוכרת שיתן לו פליטה עם קצת יותר באסים והאם בכלל דוד אחורי אפטרמארקט יתן צליל שונה ברכב זה? ומהטווח המחירים לדודים כאלה יש לציין שפירוק הDPF ו הקטליזטור נעשה אצל אגזוזנים שונים ולא בסדנאות
הודעה אחרונה מאת Ace007, -
- 10 תגובות
- 3.3 אלף צפיות
מדובר על 205.45.16 ברנו קליאו ספורט. עד עכשיו הייתי עם המישליין ps3 שהיו דיי טובים בשבילי. החלטתי לא להמשיך כדי לגוון, כי המחיר לא זול ובמחיר שלהם יש אופציות אחרות. ההתלבטות העיקרית זה ההנקוק rs3 (z222) או k107. אני מפחד שה rs3 יהיה צמיג אוברקיל בשבילי, בטיולים אני לא נוסע על המגבלות, כן נוסע חזק ופונה,אבל, הפחד שזה לא יזיז לצמיג הזה ותהיה לי פה סוג של ואגית בלי זריקות זנב ומשחקים. לעומת זאת יש את ה k107. ביקורות סבירות אבל אין לי מושג עליו. אני אשמח לקבל עליו יותר מידע... במיוחד בהשוואה ל ps3. מבחינתי מספיק שהוא ישתווה מבחינת אחיזה יבשה למישלין וברטוב שיהיה יחסית בסדר ואני מסופק. תודה מראש למי שמכיר. Sent from my LG-H815 using Tapatalk
הודעה אחרונה מאת Avia, -
-
- אחראי פורום
- 3 עוקבים
- 40 תגובות
- 12.4 אלף צפיות
אהלן הרכב המדובר הוא פונטו ספייס מגיע במקור עם בלמי תוף מאחורה, החלטתי לשדרג לדיסק כמה תמונות לא צילמתי הרבה לקחתי נאבות של hgt והחלפתי במקום הנאבות הקיימות ממש פלג אנד פלי וכמובן שגם הכבלים של הבלם יד שונים והייתי צריך להביא גם של hgt יש גם מוט מייצב השלב הבא זה אנטירול קדמי מhgt שהוא יותר עבה וקשיח
הודעה אחרונה מאת danielobreja, -
-
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 5 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
שלום. נתקלתי באינטרנט קצת בצ'יפים לרכבים אטמוספריים ועל פניו נראה שהם מציעים רק יתרונות. ביצועים טובים בכ-5-20%, הספק גבוה יותר, מומנט גבוה יותר וצריכת דלק עדיפה במעט. כמו אלו למשל: http://www.ebay.com/itm/Chip-Tuning-Box-MAZDA-3-STUFENHECK-1-6-105HP-2-0-143HP-150HP-151HP/352047236416?_trkparms=aid%3D111001%26algo%3DREC.SEED%26ao%3D1%26asc%3D41376%26meid%3D71c8932d896a4116892a0fe40ff1a419%26pid%3D100033%26rk%3D2%26rkt%3D5%26sd%3D112522472012&_trksid=p2045573.c100033.m2042 http://www.smchiptuning.com/3597/mazda-3-1.6-16v-105?lang=en אגב הם גם נותנים אחריות לשנתיים. השאלה שלי היא האם זה באמת עוזר במשהו כמו שכתוב, או שזה סתם חרטה? מישהו פה פעם …
הודעה אחרונה מאת shellcase, -
-
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 11 תגובות
- 3.1 אלף צפיות
שלום לכל גולשי קארס פורום. ברשותי ספייסרים מותאמים לרכב שמותאם לרווח ברגים לגאנט מסויים, ובסייפרסים יש חורים שנכנסים לרכב ויש חורים שמתברג אליהם אומים/ברגים לחיבור הגנט. עברתי מספר רב של פנצריות ללא הצלחה להשיג 20 יחידות אומים/ברגים כאלה, יש מקום בו מייצרים כאלה דברים בהתאמה? תודה מראש לעוזרים!
הודעה אחרונה מאת shellcase, -
-
מי מחובר 27 משתמשים רשומים, 4 אנונימיים, 381 אורחים (הצג רשימה מלאה)
