שיפורים - כוח, אחיזה ומה שביניהם
כאן אפשר לקבל הצעות וייעוץ לגבי כל דבר שבסופו הרכב שלכם יסע מהר יותר, יאחוז טוב יותר או יבלום חזק יותר. זיכרו! שיפורים בישראל הם תחום אפור, שלא לומר שחור. קחו את זה בחשבון. ונהגו בבגרות ואחריות.
כללי פורום שיפורים - חובה לקרוא
ברוכים הבאים לפורום שיפורים. כדי לשמור על פורום נעים ומכבד, להלן כללי הפורום:
1. אין לפרסם מוצרים למכירה כאן בפורום אלא בפורום המסחרי (אם אתם ספונסר פורום מורשה) או בפורומי המכירה (אם אתם חברי פורום מהמניין).
2. שרשורי פרסום ''מוסווים'' ע"י "חברי פורום" חדשים, ימחקו.
3. שרשורי פרסום ''מוסווים'' ע"י גולשים וותיקים, ימחקו בתוספת ענישה.
4. לו לאחר המלצה על מקום מסוים יהיו עודף תגובות כגון: "כן, הם הכי מגניבים/הכי שולטים!!!/הכי מקצועיים/אחלה בורקסים" הן תמחקנה בתוספת ענישה.
5. תופעות של משתמשים שמגיבים רק בכדי להשמיץ מתחרים ו/או לפרגן יחסמו.
6. כתיבה נאותה מחויבת גם מהספונסרים.
7. לא. אין אופציה לשנות אף אחד מששת הסעיפים הקודמים.
המטרה כאן היתה לבנות פורום מקצועי, רלוונטי, אמין ובין היתר עם דעות מכל הכיוונים. זה לא מה שקורה.
אחלה יום לכולכן.
תודה, מנהלי הפורום.
9,654 נושאים בפורום הזה
-
- 6 תגובות
- 2 אלף צפיות
רציתי לדעת יש לי ניסאן טראנו 2.7 דיזל. ואני ממש אוהב את הגיפ שלי ולא רוצה למכור אבל אני רוצה עוד כוח! באלי לשפר לו את המנוע והגיר זה אפשרי? תודה מראש לכולם
הודעה אחרונה מאת rotemb, -
- 2 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
שבת שלום, מעוניין כבר הרבה זמן להתקין תוכנה על הרכב שלי, הפכתי את כול האינטרנט וראיתי כמה אנשים ששאלו על זה בעבר, לצערי אף אחד בסופו של דבר לא עדכן איך יצא, האם השיפור מורגש, והאם הגיר הרובוטי שרד לאורך זמן, האם יש מישהו שיכול לתת כאן אור על הדברים בבקשה תודה לעונים ומקווה למצוא מישהו שיתנסה עם זה.
הודעה אחרונה מאת sjerby, -
- 19 תגובות
- 8.1 אלף צפיות
אהלן, ברשותי פיאט בראבו 1.4 טורבו רובוטית. אני מעוניין לקנות תוכנה וגיר של TMC. יש סיבה להעדיף סדאנות ישראליות על פני TMC? המחיר 280 ליש"ט לכל תוכנה כולל משלוח ללא מס. תודה.
הודעה אחרונה מאת sjerby, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 18 תגובות
- 5.8 אלף צפיות
היי, יש לי הרכב הנ"ל (פרטים ותמונות כאן). מנוע הרכב הוא 105 כ"ס (על הנייר לפחות). חיפשתי כל מיני אופציות לשדרוג לרכב אחר במחיר סביר, ובאמת שלא מצאתי. החלטתי להשאר עם הרכב. בחודשיים הקרובים אצטרך לקחת את הרכב לטיפול תקופתי, וחשבתי האם יש אופציה "לרענן" את הרכב עם שיפור כלשהו שיוסיף קצת כ"ס, והאם הרכב יוכל לעבור טסט ככה. ראיתי הרבה איביזות 2008 משופרות, אבל מדגם FR, כאמור הדגם אצלי הוא ספורט 1.6 ידני עם 5 דלתות.
הודעה אחרונה מאת shellcase, -
-
- 2 תגובות
- 3 אלף צפיות
אהלן חברים, הגיע אליי השורט שיפטר של M-tech ל-208 gti שלי ורציתי לדעת אם למישהו יש ניסיון בהתקנה, עד כמה זה מסובך לביצוע (רוצה לתת למוסכניק שאני מכיר להתקין את זה אבל הוא לא נתקל בכזה דבר) אני יודע שיש הדרכה באתר שלהם לפי סוג הרכב. יש בעלי 208 gti פה שיכולים לתת קצת מידע בנושא? תודה
הודעה אחרונה מאת 4Real, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 3 תגובות
- 5.5 אלף צפיות
מחליף רביעיה לגולף שלי יש לי רביעיה של אפולו והם יחסית גמורים אשמח להצעה מהירה מי מבניהם יותר טוב או שיש משו יותר משתלם ה במחירים שלהם 195/65/15 מתכנן לקנות היום אחרי העבודה אז אשמח לתשובה מהירה.
הודעה אחרונה מאת shellcase, -
-
- 10 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
שלום לכולם מחפש מקום שיתקין לי סט ג'אנטים עם צמיגים, כולל טבעות מרכוז מתאימות באיזור יבנה הדגש פה זה על מקום עם מלאי טבעות בכל הגדלים, כי לי אין טבעות מרכוז מתאימות בפורטל לא התלהבו, אמרו רק אם אין עומס ולהתקשר שנייה לפני לבדוק. אשמח להמלצות
הודעה אחרונה מאת כוכב השחר, -
- 11 תגובות
- 7.8 אלף צפיות
שלום, מבקש המלצה לשיפור תוכנה STAGE1 לפוקסוואגן טיגואן 2000 סמ"ק שנת 2010 REVO? APR? GIAC? מה מומלץ והיכן ניתן להתקין באיזור חיפה תודה
הודעה אחרונה מאת 98civic, -
- 7 תגובות
- 3.4 אלף צפיות
שלום לכולם ברשותי גולף 1.4 150 כ"ס דגם קומפורט, רציתי לדעת האם מומלץ להשים תוכנה ושל מי ובכמה הקג"מ וההספק עולה תודה לכולם
הודעה אחרונה מאת fusion-x, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 16 תגובות
- 11 אלף צפיות
עשיתי הרבה חיפושים, והמידע בפורום רחב אבל מפוזר ולא תמיד אחיד. אז החלטתי לשאול. אני מתמקד בשיפורי תוכנת ניהול מנוע. מה משמעות ה-stage השונים ? האם ההבדל הוא בסוג/חומרה/תוכנה של השינוי או בגודל השינוי (כמה כוח מתווסף) ? האם תמיד מדובר בתוכנה בלבד או שיש גם "מודולים" של חומרה שמותקנים ברכב ? מה לגבי אחריות. האם בהגדרה היא מבוטלת עם יישום השיפור ? האם יש שיפורים שניתנים להתקנה/הסרה פשוטה ע"י משתמש ? האם יש שיפורים שניתנים לשליטה ע"י המשתמש (מתג נוסף או פלאג out...) ? אם יש מאמר/כתבה שמפרטים את הידע, אשמח להפניה. תודה.
-
-
- 5 תגובות
- 3.3 אלף צפיות
מחפש המלצות לאינטרקולר מתאים לקופרה 16. אם ניתן להזמין מחול במחיר יותר זול אז מה טוב.. תודה
הודעה אחרונה מאת iliahrom, -
- 14 תגובות
- 3.7 אלף צפיות
נקח למשל את חברת turboxs יש להם קאטבק אגזוז (צנרת מיד פייפ שמגיע עד לממיר ) עם תוספת דוד אחורי. ויש להם רק את הצנרת (מיד פייפ). ומוכרים גם דוד אחורי בנפרד . מה ההבדלים בביצועים ברכב אם אני יתקין רק דוד בלי הצנרת ,לזה שאני יתקין דוד עם צנרת ? במה הצנרת (מיד פייפ)מועילה? החברות הללו כגון turboxs טוענים שדוד עם צנרת (catback) מוסיף כח זרימה ומומנט,ואנשים שאני מכיר אומרים לי זה חרטה וזה משנה רק את הסאונד של הרכב , אפשר הסבר? Wrx 2004 stock
הודעה אחרונה מאת bigmik, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 8 תגובות
- 3.5 אלף צפיות
שלוום לכולם, אני שוקל לבצע מחיקת רזונטור ל - 308 GTI שלי, לרכב חסר קצת ״בשר״ מבחינת סאונד. ראיתי שכמה אנשים עשו את זה על רכבים דומים אחרים, אבל ל-308 יש מנוע 1.6 והיולך שישי קצר בצורה הזויה. בעיקרון הוא נשמע נהדר ב - cold start, אבל אח״כ כמו קורולה. מצד שני, הילוך שישי קצר אומר שאני מבלה די הרבה זמן ב - 3-4 אלף סל״ד ואני מפחד שזה יעלה לי על העצבים. שאלה ראשונה - האם מישהו ניסה? יודע איך הרכב נשמע ומגיב לזה? שאלה שניה - המלצות למקום מקצועי, לא יקר מדי, שיכול לבצע את העבודה (ולהחזיר אם זה ישגע אותי) כמו שצריך. תודה.
הודעה אחרונה מאת shellcase, -
-
החלפת מנוע
מאת TheWho515-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 5 תגובות
- 2 אלף צפיות
היי, יש לי מאזדה 323f שאני מתכנן עליה פרוייקט גדול. התכנון שלי זה לעשות החלפת מנוע למנוע 2 ליטר של סובארו sti. מן הסתם שהמנוע והגיר לא מתאימים(הם נכנסים לתוך הרכב אך יש צורך בהתקנת תושבות חדשות) לגבי המחיר הייתי רוצה לדעת כמה בערך יכולים לקחת לי על ההתקנה של זה. בזמנו רציתי לעשות הסבה ל20vt על הרכב הקודם שלי וקיבלתי הצעת מחיר של 20 אלף שזה כלל, מנוע גיר אגזוז וההתקנה שלהם) מה שיותר מפחיד אותי זה שsti זה הנעה כללית והמאזדה שלי היא הנעה קדמית, אז זה יותר החלק שאני לא בטוח לגביו. ראיתי שאנשים בארץ עושים הסבה להנעה אחורית אבל בשביל לעשות משהו כזה במאזדה נשמע טיפה בלתי אפשרי, אבל אשמח לשמוע מאנשים פה מה אפשר לעשות בנושא ומי יכול לעשות את זה. בבקשה להימנע מתגובות…
הודעה אחרונה מאת shellcase, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 6 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
שלום לכולם, האם יש למישהו המלצות לגבי קויילאוברים לרכב הנ"ל הן מבחינת מחיר ותמורה והן מבחינת נותן השירות? תודה לעוזרים.
הודעה אחרונה מאת srool, -
-
- 11 תגובות
- 6.1 אלף צפיות
מעוניין לשמוע חוות דעת למי שנהג על הרכב הזה עם תוכנה. יש לי ניסיון גדול בעבר עם שיפורים ומודע לתהליך אבל מעונייין לשמוע אם יש שיפור ניכר בכוח לגבי הרכב הזה.
הודעה אחרונה מאת Barzeus, -
שלום לכולם, התחלתי לחשוב כרגע על רכישת מונדאו,אני מעדיף לרכוש את דגם הטיטניום אבל מסגרת התקציב אוכל לקבל את דגם טרנד עם שנתון גבוה יותר וק"מ נמוך יותר. הבנתי שניתן להעלות את ההספק המקורי של הטרנד (203 כ"ס) עד ל 270 כ"ס, האם מישהו ביצע את העדכון הזה ויכול להעיד לאחר פרק זמן של כמה חודשים לפחות אם יש פגיעה כלשהיא במנוע\גיר\טורבו עקב העדכון, או אם לפחות עדכון זה עשוי לגרום לנזק? ובאופן כללי האם יש הבדלים (למעט ההספק המופחת) בין הטרנד לטיטניום בכל הקשור לדינאמיות, היגוי , שילדה וכו? במידה וארכוש את דגם הטרנד אשדרג את החישוקים לאותה מידה כמו בטיטניום. אשמח לקבל כל פידבק נוגע לרכב תודה
הודעה אחרונה מאת bagira, -
- 1 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
[h=2]מעוניין להזמין cobb accssesport לwrx 04 שלי[/h] המכשיר יעבוד ברכב שלי ? איפשהו ראיתי שבארץ המכשיר הזה לא עובד
הודעה אחרונה מאת moshe_levy, -
-
- אחראי פורום
- 2 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
האם זה חוקי להפוך את הרכב להנעה לכל הגלגלים? הרכב הוא גראנד לאונה שנת 2000 סדאן
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
-
- אחראי פורום
- 45 תגובות
- 11.1 אלף צפיות
היי לכולם החלפתי השבוע את הגולף 1.2 לגולף 1.4 150 כ"ס דגם קומפורטליין , מבחינת הרכב עצמו הבדלים של שמים וארץ מבחינת כוח ונוחות של המתלים, צריכת דלק מורגשת ממש לעומת ה1.2 אבל זה לא הבעיה, כשאני רוצה קצת "ללחוץ" יש הרגשה של פרפור כאילו האוטו לא דבוק טוב לכביש והוא לא מנצל את מלוא הכוח שלו עם הגלגלים על הקרקע. לרכב הוחלף עכשיו 4 צמיגים חדשים של בריג'סטון ועדיין אין לי את האחיזה החזקה בכביש במיוחד בהאצות בהילוכים הראשונים אשמח לדעת אם יש מישהו שיכול לשפוך קצת אור מה לשפר ברכב כדי לתת לו את ההורדה של הכוח לכביש מבלי יותר מידי פרפורים תודה רבה לכולם.
הודעה אחרונה מאת Tom_22, -
-
-
- אחראי פורום
- 7 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
היי חברים מקווה שזה קשור לנושא... יש לי יונדאי אקסנט שנת 2000 מנוע 1.5 האוטו באמת נוסע טוב והכל אבל רציתי לדעת אם יש אפשרות לעשות הסבה לברקסים מאחורה ולשים שם בלמי דיסק במקום הדראמים שיש... אם כן מאיפה אני מתחיל ? פירוקיות ? לוקח מאלנטרה ? להזמין מחול ? תודה לעוזרים
הודעה אחרונה מאת or_doc, -
-
- 16 תגובות
- 13.4 אלף צפיות
היי חברה יש לי גולף שנת 11 עם מנוע 1.4 טורבו ו 122 כוחות סוס חשבתי לשים לרכב צ'יפ ורציתי לשאול אם זה שווה את זה? האם ארגיש הבדל משמעותי או שזה בקטנה? דיברתי עם מוסך אנרג'י בחיפה ואמרו שזה מוסיף 30 כוח סוס ו 40 עם דלק 98 (הגיוני?) במחיר של 2200 שקל.. והאם יש ירידת ערך אם כן בכמה? ניסיתי למצוא תשובות בקשר לזה וזה לא היה חד משמעי תודה רבה מראש לעוזרים
הודעה אחרונה מאת iliahrom, -
-
- אחראי פורום
- 4 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
יש לי סקודה אוקטביה 1.8 2010, ובראשון ושני הרכב לא מפסיק לפרפר כרגע יש לי צמיגים במידה 195/65 R15 אני פחות מתלהב להגדיל את הגנט חשבתי לשים 205/55 R16 של גודייר efficientgrip זה יפתור לי את הבעיה? על מה אתם ממליצים? תודה מראש לעוזרים!
הודעה אחרונה מאת razmel, -
-
- 4 תגובות
- 4 אלף צפיות
רכשתי את הסיוויק החדשה, אני הבנתי שיש תוכנה שנקראת HONDATA שמשפרת את הביצועים, יש מישהו שמתעסק בזה?
הודעה אחרונה מאת avi60769, -
- 3 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
שלום, רכשתי את הרכב הנ"ל מרוצה מאוד, מחפש סטייג 1 לרכב שייתן בערך 20-30 כ"ס, אשמח לדעת באיזה דנאות יש תוכנה של BR
הודעה אחרונה מאת ROEi1, -
- 16 תגובות
- 4 אלף צפיות
שלום לכולם מחפש סט ג'נטים שחורים לרכב שלי. מרווח הברגים הוא 4x100, קוטר 17" ורוחב 7". הבעיה שלי היא שאני חושש מחברות עלומות שם בלי אבא ואמא [וזה כמעט בלעדית מה שמוכרים בישראל]. כל חברה שהיא אפילו מעט מוכרת המחירים מגיעים ל 5+ לסט, מה שקצת כבד לי כרגע. לא כזה אכפת לי ממשקל הג'נט והייתי שמח להוציא לכל היותר 3-4 לסט, האם לדעתכם הדבר אפשרי? אם כן, אשמח להמלצות לחברות \ חנויות.
הודעה אחרונה מאת כוכב השחר, -
שלום לכולם...פתחתי שרשור זה שיתעסק רק בנושאים ספציפיים על התנהגות הרכב, השפעות, אחיזה, בלימה ועוד. מיד אתחיל לפרסם בתמונות...תהנו.
הודעה אחרונה מאת חן ג., -
- עוקב אחד
- 5 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
האם רפידות משופרות על צלחות מקוריות ישפרו את יכולת הבלימה ? לדוגמה ferodo ds במידה וכן , אשמח לקבל המלצות על דגמים מסויימים. POLO GTI 2013 תודה
הודעה אחרונה מאת kfirg, -
-
- אחראי פורום
- 4 תגובות
- 4.3 אלף צפיות
אחרי התייעצות מרובה עם מכון גירים (של ספי אם מישהו מכיר) עם ספי בעצמו. הגענו למסקנה שיהיה טוב להתקין לרכב קולר שמן גיר חיצוני בנוסף לקולר שמן גיר שיש כרגע ברכב כיוון שהגיר מאוד רגיש לחום והוא מתחמם מאוד מאוד מהר בארץ שלנו לצערי אני לא מצליח למצוא בפורומים בחו"ל על מישהו שהתחיל את ה"פרוייקטון" הזה והתקין קולר חיצוני לגיר. הבעיה היחידה זה הפלטה של החיבור לקולר שמן גיר המקורי (מצורפת תמונה של הקולר המקורי רציתי לקבל עזרה או הכוונה על מה לעשות.
הודעה אחרונה מאת roei1980, -
-
- 7 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
אהלן, אחלק כל נושא לשרשור קטן...
הודעה אחרונה מאת roei1980,
-
מי מחובר 38 משתמשים רשומים, 9 אנונימיים, 461 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- itsik170
- gollu
- amosbmw
- srool
- פיטר גריפין
- פול-טנק
- פריג'י
- מיץ פטל
- VVWpolo
- nir eli
- Haim_gds
- פינדר
- `Infinity
- Una Macchina
- לירון .ה.
- shlomiko
- דובצע
- ELIA56
- אהרן ג
- נולד לליסינג
- פולו,גולף
- gpm11
- bv12
- הדיין
- יובל .מ.
- רפי לין
- llaavvii
- yohai71
- נעם101
- שביט
- pooh-bear
- EliC25
- ניקו פ.
- Jeka88
- mottis
- oyway
- SlowRide
- asix
