שיפורים - כוח, אחיזה ומה שביניהם
כאן אפשר לקבל הצעות וייעוץ לגבי כל דבר שבסופו הרכב שלכם יסע מהר יותר, יאחוז טוב יותר או יבלום חזק יותר. זיכרו! שיפורים בישראל הם תחום אפור, שלא לומר שחור. קחו את זה בחשבון. ונהגו בבגרות ואחריות.
כללי פורום שיפורים - חובה לקרוא
ברוכים הבאים לפורום שיפורים. כדי לשמור על פורום נעים ומכבד, להלן כללי הפורום:
1. אין לפרסם מוצרים למכירה כאן בפורום אלא בפורום המסחרי (אם אתם ספונסר פורום מורשה) או בפורומי המכירה (אם אתם חברי פורום מהמניין).
2. שרשורי פרסום ''מוסווים'' ע"י "חברי פורום" חדשים, ימחקו.
3. שרשורי פרסום ''מוסווים'' ע"י גולשים וותיקים, ימחקו בתוספת ענישה.
4. לו לאחר המלצה על מקום מסוים יהיו עודף תגובות כגון: "כן, הם הכי מגניבים/הכי שולטים!!!/הכי מקצועיים/אחלה בורקסים" הן תמחקנה בתוספת ענישה.
5. תופעות של משתמשים שמגיבים רק בכדי להשמיץ מתחרים ו/או לפרגן יחסמו.
6. כתיבה נאותה מחויבת גם מהספונסרים.
7. לא. אין אופציה לשנות אף אחד מששת הסעיפים הקודמים.
המטרה כאן היתה לבנות פורום מקצועי, רלוונטי, אמין ובין היתר עם דעות מכל הכיוונים. זה לא מה שקורה.
אחלה יום לכולכן.
תודה, מנהלי הפורום.
9,654 נושאים בפורום הזה
-
- עוקב אחד
- 1 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
אהלן חבר'ה, אני מעוניין להחליף מערכת פליטה לרכב שלי - Seat Leon Cupra 290 2018. עשיתי קצת חקר באינטרנט ודיברתי עם סדנאות כגון PitStop וtopRPM, כרגע 2 מערכות הפליטה המעניינות שראיתי הן של Milltek וRemus. אני לא מעוניין במערכת עם EC Approval כי הבנתי שהשינוי בסאונד מזערי וחבל על הכסף. קיבלתי המלצה על הNon Resonated Catback של Milltek ועל הRemus Non Resonated Racing Catback (אם יש טובות יותר אשמח להמלצות?) אני לא מעוניין בDownpipe מישהו מכיר את המערכות ואיך הן נשמעות על הקופרה? אני מחפש מערכת שכן ישמעו הבדל רציני בסאונד אבל עדיין שלא תרעיד את כל השכונה ויהיה אפשרי לעבור איתה טסט. באינטרנט קשה לשמוע את ההבדל ואשמח לקבל חוות דעת מאנשים שרכשו אחת מהמערכות…
הודעה אחרונה מאת rotemb, -
-
- אחראי פורום
- 1 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
הקלאץ יחזיק את המומנט החדש ? (40 +) או שצריך להחליף גלגל תנופה ?
הודעה אחרונה מאת bagira, -
-
-
- אחראי פורום
- 7 תגובות
- 3.2 אלף צפיות
המעברים בין ההילוכים אצלי (מיני one) מאוד ארוך ואני מעוניין לקצר במקצת את הדרך עם שורט שיפט מתכוונן. רפרפתי בפורום ומצאתי קצת מידע, וראיתי שישנן מעט טענות שבחורף כל העסק הרבה פחות פרקטי מאחר והטמפרטורות צונחות ועניין העברת ההילוכים הופך לקשה יותר עקב כך. לכן אעדיף להתקין את האופציה המתכווננת במידה ואכן הבעיה הזו תופיע. עצות/מחלוקות יתקבלו בברכה, וכמו כן מקום שעוסק בהתקנות מסוג זה. תודה.
הודעה אחרונה מאת נהג מתחיל, -
-
- 1 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
אז... איזה נפילה במקום להביא את ה208GTI התקציב נחתך ביותר מחצי והבאתי איביזה ידנית שנת 2012. איך אני יכול לשפר את הביצועים של הרכב מבלי להרוס אותו ? תוכנת ניהול מנוע תיתן שיפור מורגש ? אם כן, של איזו חברה הכי שווה ( איזור חולון ) .. ומה עוד כדאי \ אפשרי לעשות.. תודה
הודעה אחרונה מאת Henry123321, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 7 תגובות
- 4.7 אלף צפיות
אמ, מסתבר ש... סוג של? אמ;לק - פילטר פתוח שיפר את ההספק/מומנט ואת התאוצות ב-2.5-3.5%. קול. לא ציפיתי לזה.
הודעה אחרונה מאת bagira, -
-
כל מי שמעוניין לדעת קצת יותר על פילטרי K&N לעומת נייר מקורי של היצרן 1 2 3
מאת Guest Automatic1-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 42 תגובות
- 11.8 אלף צפיות
לאור ריבוי שאלות, כדאי מאוד שאנשים ידעו למה הם מכניסים את עצמם מבחינת הרפתקאות של הפילטרים הללו. הפילטרים הללו בעל יכולת סינון ירודה, דורשים תחזוקת שימון ושטיפה קפדנית וניתן בקלות לבצע שימון יתר מה שלא רק יזיק לחיישנים (באופן מוכח לאורך זמן) אלה גם יפחית את יעילות הפילטר ולמעשה יגרום לסתימה עוד יותר. פילטרי K&N נבדקו במספר מעבדות, נעשו מחקרים ובדיקות לאורך שנים הסותרות את מרבית הטענות שלהם - כל זה מגובה במחקרים ובדיקות. בנוסף: 1. פילטרי K&N דווקא גורמים לירידת לחץ גבוהה יותר לעומת פילטר נייר מקורי. 2. פילטרי k&N בעלי יעילות סינון של 53.5% לעומת 99% בפילטר הנייר. ואלו הם רק חלק מהדברים. אני מצרף את אחד מהמחקרים שנעשו כולל נ…
הודעה אחרונה מאת hwgeek, -
-
-
- אחראי פורום
- 1 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
שיפורי מנוע לטויוטה היילקס? פתיחות חזקות?
הודעה אחרונה מאת razmel, -
-
- עוקב אחד
- 0 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
מחפש את התוכנה TOAD PRO למחשב שמתחברת ל obd ונותנת ים אופציות אשמח לעזרה מי שיכול
הודעה אחרונה מאת Danieltz19, -
-
- אחראי פורום
- 2 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
היי חברים נכון זה נשמע מוזר אבל אני וחבר רוצים להביא קויילאוברים לרכבים שלנו. האם יש מישהו שיודע מאיפה ניתן להשיג דבר כזה ולפי מה אמורים לבחור אותם ? תודה לעוזרים
הודעה אחרונה מאת Maor Hananayev, -
-
- 3 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
היי אשמח שמישהו ישפוך מעט אור על הנושא, מה טוב אם מנסיון אישי של שדרוג יכולות לרכב מסוג הנ"ל. צריבת מפה חדשה? ציפ חיצוני? עד כמה משפיע על צריכת הדלק? עד כמה משפיע על מכלולי הרכב? פגיעה באחריות יצרן? עלויות? תודה מראש ס
הודעה אחרונה מאת AloniM3, -
- 6 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
רכב מסוג is250 2007 . הוחלפו רפידות+צלחות לטארוקס מחורץ רפידות strada צלחות f2000 הותקנו ולאחר כ150-200 קמ נסיעה פתאום שומעים נקישות מהגלגל השמאלי קידמי. מכל הגלגלים לא שומעים כלום ובולמים אפילו מעולה! פורק הגלגל, נבדק כי אולי הטבעת מרוכז נשכחה והיא לא נשכחה . חושד כי הרפידה משוחררת אבל בבדיקה היא יושבת בול במיקום שלה. מה יכול לגרום לנקישות? יש לציין כי האוטו בולם בצורה טובה וגם מאיץ. אין רעידות ואין כלום. עזרה?
הודעה אחרונה מאת liav12, -
- 9 תגובות
- 4.3 אלף צפיות
שלום לכולם, ברשותי BMW 2015 116 כיום עם צמיגי ראנפלט מקוריים במידה 205/55/16 מתלבט האם להחליף לצמיגים רגילים או להשאר עם הראנפלט. במצב הנוכחי אני צריך להחליף 2 צמיגים קדמיים אך לא מן הנמנע שבעתיד הלא רחוק אצטרך להחליף גם את האחוריים. ראיתי מגוון שירשורים בפורום בעד ונגד המעבר מראנפלט לרגיל, בעיקר פוסטים המתייחסים למראה, וכאלה שמתייחסים לנוחות הנסיעה במעבר לצמיג רגיל. האם שווה להשקיע ולהשאר עם ראנפלט ולהחליף רק 2 צמיגים בשלב זה כאשר בעתיד הקרוב בטח אצטרך להחליף עוד 2. האם לא עדיף כבר להחליף את כל ארבעת הצמיגים לצמיגים איכותיים רגילים? יש טעם להחליף גם את הג'אנט? המראה אומנם חשוב מאד אך פחות מעניין אותי בשלב זה, העדיפות העליונה היא לאחיזה …
הודעה אחרונה מאת bmbi, -
- 5 תגובות
- 2 אלף צפיות
היי אני אשמח לקבל מעט ייעוץ ממי שמבין ויצא לו להזמין מאתרי אינטרנט חלקי אפטר מרקט נתחיל ברכב הונדה סיוויק שנת 2000 רמת גימור sr דגם ek15 מנוע d16 y 8 גיר s40 כשאני מחפש חלקים באיבי יש כמעט כל דגם אפשרי חוץ מהדגם הנ"ל מה הכי קרוב ויכול להתאים לי? (cx/dx/sir/si/hx/lx וכו') אני מעוניין לשפר מעט את האחיזה ויציבות הרכב: קוילאוברים,קמבר קיט קדימה ואחורה, toe kit, קונטרול ארמס ,אנטי רולים וכו'. הרכב בכלל לא משופר מנוע וכו' ככה שאם יש דברים ברשימונת שהם ממש מיותרים אשמח לחוות דעת... מזכיר שוב שאני מחפש לייצב קצת ולהנמיך את הרכב!. הקטע שהכי אשמח שתתרכזו בו הוא הקטע של ההזמנה מאיביי או כל אתר אחר (+המלצות לאתרים אחרים מומלצים) אני מעדיף משהו סיני וזול ל…
הודעה אחרונה מאת moshe_levy, -
- 2 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
יש לי קיט יניקה של vwr , מעוניין לנקות את הפילטר שלו בפעם הראשונה (עם מים חמים וסבון). עד כמה חשוב לשמן את הפליטר לאחר הניקוי והאם זה קריטי בכלל השימון. תודה
הודעה אחרונה מאת kfirg, -
- עוקב אחד
- 1 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
שלום, אשמח לחוות דעת מאנשים שהתקינו תוכנת ניהול מנוע על הקליאו החדשה בגרסת טורבו ידנית, יש לי את הרכב כחודשיים והוא די זריז אבל חסר לי רק מעט כוח. חשבתי להתקין תוכנה אבל לא יצא לי להבין האם זה פוגע באמינות בצורה רצינית. חיפשתי בפורום ובאינטרנט, תודה
הודעה אחרונה מאת ezana9, -
אהלן, האם קיים שיפור תוכנה עבור המנוע הזה? המנוע הזה נמכר בעיקר עם הדאצ'יה סאנדרו סטאפווי ועם הקליאו. אם כן קיים - מה הוא נותן מבחינת ביצועים, קג"מים, כ"ס וזמני תאוצה? אגב, האם במסגרת האחריות היבואן יכול לעלות על כך שהתקנתי תוכנה או לא? תודה.
הודעה אחרונה מאת mitsugli, -
- 15 תגובות
- 3.6 אלף צפיות
בוקר טוב, צריך את עזרתכם לצמיגים לרכב, הרכב נוסע נסיעות מנהלתיות ולא מתגרזן עליו , מתבלט על הדגמים האלה : פירלי P1 דנלופ SP800 דנלופ blueresponse מישלין אנרג'י ורק בגלל הפורום כאן על הפלקן Z914, מבחינת מחיר וסקירה הכל נוטה לכיוון הSP800 אשמח לשמוע המלצות, תודה ושבת שלום.
הודעה אחרונה מאת Max.M, -
- 0 תגובות
- 2 אלף צפיות
ברשותי גולף 2010 1.4 tsi אני רוצה להוריד רזנטור אבל חושש שיהיה רעש חזק מדי יש מישהו שהוריד ויש לו מנוע כזה? אשמח לחוות דעת.. (אין לי אופציה כרגע לשלם 3000 אלף על דוד של רימוס)
הודעה אחרונה מאת idan123khtur, -
אהלן חברים יש לי שברולט אלרו שנת 2003 מנוע 2.2 עכשיו אני רוצה לקנות דוד של רמוס מבן אדם הדוד היה על אלפא 159 ואני רוצה לדעת אם הדוד יתאים לאוטו שלי יש איזה דרך לדעת את זה מבלי ללכת למוסך?
הודעה אחרונה מאת moshe_levy, -
- 1 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
קניתי הונדה סיוויק 95, יש לה מנוע 1.5, D15Z6 ברישיון, עכשיו אני רוצה להחליף מנוע ל1.6 ולהכניס את זה לרישיון, מה התהליך שצריך לעבור בשביל שזה יקרה?
הודעה אחרונה מאת moshe_levy, -
פורק לחץ
מאת idan123khtur- 2 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
אהלן ברשותי גולף 2010. 1.4. 122 כוח. מעוניין לשים פורק לחץ מאיזה מישהו שמוכר הפורק לא מוכר והוא מוכר אותו ב120 שח כדי לקחת את הסיכון? יש פה סיכון בכלל?
הודעה אחרונה מאת liav12, -
-
- אחראי פורום
- 8 תגובות
- 3.7 אלף צפיות
שאלה לי אליכם , רכשתי השבוע דייהטסו סיריון 2009 רציתי לדעת איזה שיפורים אפשריים אפשר לעשות לרכב ? תודה רבה !
הודעה אחרונה מאת razmel, -
-
- עוקב אחד
- 6 תגובות
- 3.5 אלף צפיות
אהלן לכולם . לא מבין בתחום כל כך , רציתי לדעת מה האופציות שלי לפני אני מתחיל לחפש אטרקציות. האוטו מגיע עם 140 כ"ס , מה האופציות שדרוג ברכב כזה אם בכלל ? מה ניתן להחליף ? מה כדאי ? תודה רבה לעוזרים .
הודעה אחרונה מאת mavric, -
- 8 תגובות
- 2.9 אלף צפיות
היי רכב שעבר סטייג 1 והוחלפה לו מערכת פליטה אמור לעלות דברים חריגים בבדיקת לפני קנייה? המוכר צריך להתחייב על גיר מנוע שילדה או שבגלל השיפורים הם גם ככה יצאו לא תקינים? תודה!
הודעה אחרונה מאת moshe_levy, -
- 2 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
נהג חדש, חושב להתקין מוביליי (2100 עלות התקנה), מקבלים החזר של 700 שח על כל אגרת טסט בשנתיים הראשונות ובשלישית 100 שח. יוצא שמקבלים החזר של 1500 שח. רציתי לשאול אם לדעתכם שווה לעשות את זה והאם אתם ממליצים? זה לא מציק?
הודעה אחרונה מאת yoav911gt2, -
- 2 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
האם אני אוכל במסגרת החוק, להחליף את המושבים המקוריים ברכב, למושבים ספורטיביים(ע"ע ריקרו וכו')? ב206cc יש כריות אוויר במושבים.
הודעה אחרונה מאת Taipan, -
- 8 תגובות
- 4.5 אלף צפיות
עובר טסט? Sent from my SM-G955F using Tapatalk
הודעה אחרונה מאת MeTaLhAmMeR, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 5 תגובות
- 3.5 אלף צפיות
אוקיי אז לפני שתציעו לי קויילאוברים אני אגיד שזה לא רלוונטי מבחינת תקציב. אני מחפש קפיצי הנמכה איכותיים לשירוקו 2015(לא GTS) שינמיכו את הרכב לגובה יפה אבל עם טקט, שלא ישברו לי את הגב. לפני מה שהבנתי 30-35MM זה הסטנדרט, תקנו אותי אם אני טועה. על איזה חברה הייתם ממליצים לי ללכת ומאיפה לקנות ואיפה להתקין? ואם קיימים קפיצים שעוברים טסט אז זה בכלל מצויין.
הודעה אחרונה מאת Taipan, -
-
תוכנה ליטי 1.2 tsi 1 2
מאת system_x- 19 תגובות
- 5.6 אלף צפיות
מהרגע שרכשתי את הרכב ידעתי שאעשה תוכנה, כעת הגעתי לסקר שוק ואני מבולבל. למה? בדקתי עם מספר סדנאות מוכרות וותיקות ומוכרות פחות. בשורה התחתונה apr הכי יקר, absolut או br במקום מסויים באותו מחיר וזה תלוי מבחינתם בדגם מנוע שיקבע מה יתקינו זה או זה. יש את מקום ג' שמבחינתי פחות מוכר אבל מציע תוכנה של br בעלות נמוכה ב 600 ש''ח מהמקום המוכר והותיק. האם יש פה מקום לחששות? האם יש פה אנשים שהתקינו תוכנה של br מ id-go ומרוצים וגם הרגישו הבדל מהותי? כל התוכנות מבטיחות עליה מ 105 כ''ס ל 130 ומ 17 קג''מ ל 22. השאלה למה ישנו הפרש כ''כ מהותי במחיר בין מקום א' למקום ב' והאם מקום ב' עם המחיר הזול אכן אמין מנסיונכם (מדובר על id-go). Sent from my PRO 6 using Ta…
הודעה אחרונה מאת system_x, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 18 תגובות
- 6.1 אלף צפיות
שלום, בהמשך לכותרת אני ארשום, הרכב המדובר פורד פוקוס ג'יאה מנוע 2.0 שנת 2008. אני מעוניין להגדיל את המצערת שלי (מנוע 2.0) למצערת של מנוע 2.3 ליטר, במקרה מגיע מפורד מונדאו או גלאקסי עם המנועים האלה. השאלה שלי היא כזאת: 1. האם יתקבל שיפור משמעותי או בכלל? 2. מה עוד כדאי להחליף בנוסף? 3. מה ההשלכות שיהיו לזה? תודה רבה. מקס
הודעה אחרונה מאת bigmik, -
-
מי מחובר 49 משתמשים רשומים, 7 אנונימיים, 489 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- Pavlik
- סולל הדרך
- ronrobin
- BassDriver
- natco
- itaimoto
- guy.a
- סואלחה
- bigfoot7375nadav
- מלטבשי
- euronitzan
- beresford
- garicho
- פינדר
- ArikB
- rev-Match
- שביט
- yossiaviel
- Night Driver
- Gosser1860
- חוםואבק
- Avia
- Pika007
- Stangg
- גולדן191
- davemustaine87
- אליה
- אופיר71
- EliC25
- איצקיש
- shahar188
- falou
- yaniv572
- gamken
- pooh-bear
- iEminem
- RBRB
- lanosforce
- יבגניפ
- mikk
- פולו,גולף
- malcishua
- ANUTKK
- David32
- GTI33
- שלמה.נ.
- yoav911gt2
- viper83
- eladts
