Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2822 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

 

בהמשך לכותרת אני ארשום, הרכב המדובר פורד פוקוס ג'יאה מנוע 2.0 שנת 2008.

אני מעוניין להגדיל את המצערת שלי (מנוע 2.0) למצערת של מנוע 2.3 ליטר, במקרה מגיע מפורד מונדאו או גלאקסי עם המנועים האלה.

השאלה שלי היא כזאת:

1. האם יתקבל שיפור משמעותי או בכלל?

2. מה עוד כדאי להחליף בנוסף?

3. מה ההשלכות שיהיו לזה?

 

תודה רבה.

מקס

<-- זה היעד :evil:

פורסם

כדי לקבל שיפור צריך להגביר את התערובת המשותפת אויר + דלק, במקרה שלך מדובר רק על אויר, כמו כן המנוע מנוהל על יד מחשב שנותן הוראות בגבולות מסויימים.

לא יודע מי נתן לך את הרעיון אבל חבל על ההתעסקות, הכאב ראש וכלל ההתאמות שתצטרך לעשות.

עדיף תשקיע את המאמץ ביישור קו והחזרת המכלולים הקיימים למצב של קרוב לחדש, אם כבר בית מצערת אז ניתן לעשות ניקוי בית מצערת שאולי מעט יחזיר את המצב למיטבו.

 

אם אתה לא מתכנן להשקיע לפחות 10-15 אלף ש''ח בשיפורים כנראה כדאי להחליף את הרכב כי בפחות מזה לא תקבל משהו מהותי מבחינת שיפור מנוע מלבד הוצאות סתמיות והרבה כאב ראש.

מעבר לזה אולי תשקול לשים פילטר אויר ''פתוח'' inbox שכנראה לא יתרום כלום מלבד האפקט הפסיכולוגי אבל לפעמים גם זה משהו.

VW GOLF MK2 1.3

FIAT 500L 1.4

MG4 

פורסם

אין צורך בהתאמות כי הוא תואם בדיוק.

בנוסף למצערת יהיה שם פילטר פתוח שאני מכיר את האפקט שלו.

מחפירות של אתרים בחו"ל טוענים שיש שיפור משמעותי (כ15 סוסונים על דיינו) רק בזכות מצערת ופילטר פתוח.

השאלה אם אני אצטרך להחליף מזרקים ו/או משאבה לדגם של 2.3? כי תשובה לזה לא מצאתי.

 

תודה רבה

מקס

<-- זה היעד :evil:

פורסם

בדקת באיזה טורים הוא מקבל תוספת סוסים? כי אין לזה סוף , אבל אם עושה

לך כיף, מגניב.

אבל אולי חפש מנוע 2.3 ליטר יהייה יותר אפקטיבי ומעניין.

פורסם
אין צורך בהתאמות כי הוא תואם בדיוק.

בנוסף למצערת יהיה שם פילטר פתוח שאני מכיר את האפקט שלו.

מחפירות של אתרים בחו"ל טוענים שיש שיפור משמעותי (כ15 סוסונים על דיינו) רק בזכות מצערת ופילטר פתוח.

השאלה אם אני אצטרך להחליף מזרקים ו/או משאבה לדגם של 2.3? כי תשובה לזה לא מצאתי.

 

תודה רבה

מקס

 

שני סנטים שלי בקטנה - פילטר פתוח לרוב יתן לך שיפור בביצועים בדיינו על הנסיון הראשון, בשני ובשלישי אחרי שתא המנוע התחמם אתה תראה ירידה בביצועים, ייתכן עדיין שהשיפור יהיה קצת יותר מהסטוק (כמובן שעל כביש חם זה יכול להיות עוד יותר שונה)

Opel Adam S 2017

  • 10 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

אז הנה עדכון קטן,

החלפתי את המצערת ל60 מ"מ לאומת 55 מ"מ המקורית, לא היה צורך בהתאמות כלשהם - ממש פלאג אין.

הוספתי פילטר פתוח למיקום המקורי, השלב הבא זה להוסיף עוד כניסה של אוויר לכיוון הפילטר.

יש הרגשה שהרכב מגיב טוב יותר (אולי בגלל שזו מצערת חדשה למרות שהמקורית עברה ניקוי כל שנה), מה שבטוח יש ירידה בצריכת הדלק כ10% שזה משהו שלא ציפיתי וההפך מכך.

כמובן שלאמת את הכל ניתן רק על דיינו אבל לא בשלב הזה.

עוד שאלה:

האם ניתן לעשות עידכון או צריבת תוכנה חדשה למחשב? ואם כן אצל מי ואיפה?

אודה על העזרה

מקס

<-- זה היעד :evil:

פורסם

הייתי מחכה עם המסקנות על הדלק קצת, עשית שינוי ברכב ויתכן שאתה לא נוהג באותה הצורה... תן לזה כמה שבועות.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם
הייתי מחכה עם המסקנות על הדלק קצת, עשית שינוי ברכב ויתכן שאתה לא נוהג באותה הצורה... תן לזה כמה שבועות.

ההפך הוא הנכון, אני נוהג יותר עצבני עכשיו ויש שיפור בצריכה. אבל כמובן שנירא את זה לאורך זמן.

מקס

<-- זה היעד :evil:

×
×
  • תוכן חדש...