שיפורים - כוח, אחיזה ומה שביניהם
כאן אפשר לקבל הצעות וייעוץ לגבי כל דבר שבסופו הרכב שלכם יסע מהר יותר, יאחוז טוב יותר או יבלום חזק יותר. זיכרו! שיפורים בישראל הם תחום אפור, שלא לומר שחור. קחו את זה בחשבון. ונהגו בבגרות ואחריות.
כללי פורום שיפורים - חובה לקרוא
ברוכים הבאים לפורום שיפורים. כדי לשמור על פורום נעים ומכבד, להלן כללי הפורום:
1. אין לפרסם מוצרים למכירה כאן בפורום אלא בפורום המסחרי (אם אתם ספונסר פורום מורשה) או בפורומי המכירה (אם אתם חברי פורום מהמניין).
2. שרשורי פרסום ''מוסווים'' ע"י "חברי פורום" חדשים, ימחקו.
3. שרשורי פרסום ''מוסווים'' ע"י גולשים וותיקים, ימחקו בתוספת ענישה.
4. לו לאחר המלצה על מקום מסוים יהיו עודף תגובות כגון: "כן, הם הכי מגניבים/הכי שולטים!!!/הכי מקצועיים/אחלה בורקסים" הן תמחקנה בתוספת ענישה.
5. תופעות של משתמשים שמגיבים רק בכדי להשמיץ מתחרים ו/או לפרגן יחסמו.
6. כתיבה נאותה מחויבת גם מהספונסרים.
7. לא. אין אופציה לשנות אף אחד מששת הסעיפים הקודמים.
המטרה כאן היתה לבנות פורום מקצועי, רלוונטי, אמין ובין היתר עם דעות מכל הכיוונים. זה לא מה שקורה.
אחלה יום לכולכן.
תודה, מנהלי הפורום.
9,654 נושאים בפורום הזה
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 14 תגובות
- 3.1 אלף צפיות
המוכר נראה אמין, אומר שמוכר עקב הגדלת הג'אנטים. אפשר לקנות בלי בדיקה מוסמכת? רק על סמך ראיה? מה שאני יודע: - שהגאנטים מתאימים מבחינת מרווח ברגים וקוטר. - לבדוק תאריך ייצור צמיגים, לראות שיש להם הרבה בשר. - לבדוק שאין סדקים ומכות על הגאנטים. מה עוד צריך לבדוק? תודה
הודעה אחרונה מאת FISHER, -
-
- עוקב אחד
- 5 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
שלום לכולם, ברשותי הונדה סיוויק 99 EX. הרכב כבר בן 20 עם הבולמים והקפיצים המקוריים לכן ההוגוי לא משהו בלשון המעטה... מסוכן לנהוג ברכב כזה לכן אני רוצה להשתדרג ומבקש את עזרתכם. חייב להודות שאין לי ידע רב במכוניות לכן אצטרך את הידע והנסיון שלכם, אני מחפש סט של בולמים+קפיצים שיתאימו לרכב שלי אני לא מחפש איזה קוילוברים מטורפים למסלולים אלה משהו סביר לשיפור האחיזה אין לי גם בעיה אם הסט ינמיך לי את הרכב (במידה שזה לא יעשה בעיות בטסט) התקציב שלי הוא עד 2K. תודה רבה לכולם.
הודעה אחרונה מאת BRAVO30, -
- 3 עוקבים
- 13 תגובות
- 4 אלף צפיות
כמו שכתוב בכותרת מחפש אנשים עם ידע וניסיון שעברו בנוגע לשיפור הבייבי שלי ישלי סיוויק 2003 שאני מת עלייה והחלום שלי להפוך אותה לחייה רעה בגדר החוק כמובן אשמח להמלצות וחלקים שאתם הייתם ממליצים לשים (כמובן גדר החוק או שאפילו מותח אותו טיפה) תקציב הוא כרגע עומד על 60 אלף ויאלה גם בהמשך, המנוע כרגע הוא מנוע D16w7 1.6 vtec אטמוספרי חשבתי על ה y8, כמו כן כמה קשה להחליף מנוע מבחינת פרוצדורות ורישיון, גור אוטומטי, מבחינת פנים הרכב ו"שיפוריופי" שמרתי 15 בצד לזה וזה יהיה הדבר האחרון כרגע מעוניין בביצועים ואחיזה, אשמח לעזרה
הודעה אחרונה מאת moshe_levy, -
- עוקב אחד
- 15 תגובות
- 5.3 אלף צפיות
היי, מעוניין להזמין את החלקים ולהתקין בעצמי פילטר אוויר פתוח בקיה פיקנטו 2016. זה החלק הבודד שאני צריך להזמין או שיש עוד?
הודעה אחרונה מאת Taipan, -
- עוקב אחד
- 10 תגובות
- 3.5 אלף צפיות
מחפש להחליף 4 צמיגים ברכב goodyaer רוצה המלצה על מקום אמין אזור רמת גן
הודעה אחרונה מאת vladclar, -
קויילים R8
מאת kfirg- 3 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
היי , יש לי פולו GTI 2013. עד כמה שונים הקויילים האדומים של R8 לעומת הקויילים המקוריים . האם כדאי להחליף ל-R8 , יהיה שינוי לטובה ? במקרה שלי הרכב נסע 90K ולצורך הרכבת פלגים מסוג R8 צריך לקנות מתאם מיוחד ובנוסף לשנות את החיווט בקונקטור כי הם דורשים מתח גבוה יותר. https://uk-polos.net/viewtopic.php?t=71035 למישהו יש ניסיון איתם ?
הודעה אחרונה מאת AloniM3, -
- 0 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
מחפש מקום מומלץ להתקנה של סט kw. אם יש מקום ששם את הגלגלים על משקל ושומר על חלוקת משקל לאחר ההתקנה, עדיף.
הודעה אחרונה מאת ch2856, -
- 2 עוקבים
- 3 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
רציתי לדעת מה זה כולל . ואיזה שינויים מצריכים הרכבת טורבו למאזדה 6 מנוע 2.0 שנת 2008 . Sent from my SM-G975F using Tapatalk
הודעה אחרונה מאת Taipan, -
-
- אחראי פורום
- 3 עוקבים
- 11 תגובות
- 11.9 אלף צפיות
מישהו התנסה איתם מתישהו? חוות דעת?
הודעה אחרונה מאת Tom_22, -
-
- 2 עוקבים
- 7 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
במידה ויש לי ביטוח מקיף ואני צורב stage 1 בלי שינויים במנוע, תוכנה בלבד. פוגע בביטוח בצורה כלשהי?
הודעה אחרונה מאת shugiflex, -
- 1 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
צריך להחליף 4 צמיגים 235/40/18 הציעו לי גודייר סופר ספורט מישהו מכיר את הצמיג? האם יתאים לרכב? פורד פוקוס 1.5 טיטניום
הודעה אחרונה מאת Tom_22, -
- עוקב אחד
- 1 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
מהיכן אני רוכש במחיר הגיוני גריל פה למאזדה 3 2008 בדומה לזה או בצבע ניקל אלי אקספרס, איבי, כולם הזוי מפגר ביחד עם המשלוח https://www.mazda3forums.com/68-2004-2009-exterior-modifications/642401-where-can-i-buy-front-grille-my-mazda-3-2008-a.html#/topics/642401
הודעה אחרונה מאת rotemb, -
- 6 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
חשבתי לקנות את הgoodyear eagle f1 asymmetric 5 הוא לא מזמן יצא ואין כלכך המלצות עליו או מילים עליו.. איך הוא? או שיש לכם אופציות יותר טןבות ? הוא יעלה לי בסביבות ה2300 לרביעייה חדשה..׳ יש משהו עדיף במחירים האלה משהו יותר מומלץ אולי? תודה ןאחלה יום לכם!
הודעה אחרונה מאת safety1st, -
- 1 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
DXF או משהו אפילו רשימה מ XYZ... גם טוב תודה
הודעה אחרונה מאת Taipan, -
- עוקב אחד
- 8 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
היי, מישהו יודע האם ניתן להדביק באופן חוקי מדבקות על הרכב? כמה מותר? איך זה נחשב ברישיון רכב? איך פרסומת שמכסה את כל הרכב מוגדרת מבחינת צבע ברישיון הרכב? האם מדבקות על הרכב (כמו היאריס החדשות) נחשבות צבע נוסף ברישיון רכב? תודה מראש
הודעה אחרונה מאת ramik33, -
- עוקב אחד
- 8 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
מידות הצמיג ברישיון: 195/65R15 91v חשוב לי בעיקר בטיחות אז אחיזת כביש מאוד חשוב וחייב להיות דרגה A
הודעה אחרונה מאת Yaroki, -
- 3 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
היי לחברי הפורום , אני מתעניין ברכישת גלאי כזה שישמור את הרשיון בכיס ראיתי שישנם בשוק מספר רב של מכשירים אך הטובים יקרים מאוד . מחפש מכשיר ממוצע שייתן את החבילה הטובה ביותר ואת ההגנה הרחבה ביותר . מי יכול לתרום מהמידע שיש לכם ? והנסיון .
הודעה אחרונה מאת Krd, -
- עוקב אחד
- 7 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
קיבלתי הצעת מחיר ל4 צמיגי toyo מידה 235/40/r18 האם אתם יכולים לתת חוות דעת על הצמיג?
הודעה אחרונה מאת vladclar, -
- עוקב אחד
- 1 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
מחפש המלצה על בעל מקצוע איכותי, בנוסף אשמח לשמוע מבעלי הרכב שעשו שיפור כזה מה דעתם
הודעה אחרונה מאת 4Real, -
- עוקב אחד
- 2 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
פירסמתי קודם בפורום הלא מתאים כנראה. מידה: 225/60 R17. עבור רנו קולאוס 2009, 2X4. דגש אחיזה ומרחק עצירה. רוב הנסיעות בצירים הרריים וכבישים מהירים. מתכוון לרכוש רביעיה. תודה!
הודעה אחרונה מאת Jack457, -
שלום לכולם, לפני מספר ימים הזמנתי אוריס TS היברידית 1.8 136 כ"ס משולב חמשל בנזין,הדבר הראשון ששמתי לב בנסיעת מבחן שחסר לה קצת כוח, חוץ מזה רכב מושלם, אז רציתי לשאול איפה אני יכול להתקין תוכנה על האוטו שיסע קצת יותר חזק לדגמא שישתמש ביותר חשמל בעליות. בתודה מראש לכל העוזרים. נ.ב. האוטו שלי כבר מגיע השבוע תמונות בהמשך
הודעה אחרונה מאת AloniM3, -
- עוקב אחד
- 2 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
מחפש להחליף את הצמיגים ברכב. מה מומלץ צמיג בעל אחיזה טובה מידה 235/40R18 אזור המרכז
הודעה אחרונה מאת ch2856, -
- 1 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
שלום, יש לי גולף טסי 2009 1.4 האם ניתן להתקין אצלי מערכת שיוט עם שליטה על ההגה (זה נראה כאילו יש הכנה לכפתורים על ההגה שלי רק שזה עם כמו מכסים כאלה במקום שאמורים להיות כפתורים) ואיך אני יודע אם צריך לשדרג גם את המחשב ההגה או לא. מה המחיר של כל התענוג הזה והאם כדי לי להזמין חלקים בנפרד (ומאיפה) ולבצע את התקנה במוסך או שאני יכול לעשות הכל במוסך.
הודעה אחרונה מאת teyal, -
צמיגים לאלפא
מאת roni ss2- עוקב אחד
- 11 תגובות
- 2.8 אלף צפיות
לפני רכישת אלפא גולייטה 2012 , 1.4 טורבו 170 כוח סוס צריך המלצה לצמיגים ספורטיביים לצורך תאוצה מהמקום, ובכללי ספורטיביות (פניות, תנועה מהירה וכו' ) - המטרה מהצמיגים, העברת הכוח של המנוע בצורה הכי מקסימלית שאפשר . כלומר שורה תחתונה, מיצוי *כול* 170 הסוסים בצורה הכי טובה שניתן להשיג - ככול הנראה תותקן תוכנה שתעלה את הרכב ל190 סוסים ו30 קג''מ , אז אשמח אם זה ילקח בחשבון אין לי מושג כמה זה אמור לעלות - מניח שהתקציב הוא בין 2000 ל 3000 לכול הרביעיה. אם יש צורך ביותר אז יותר, כמובן אם ההבדל בין 2000 ל 3000 הוא כמעט ולא מורגש, אז עדיף לחסוך.
הודעה אחרונה מאת Muzic4Ever, -
- 7 תגובות
- 3.7 אלף צפיות
שלום, לאחרונה רכשתי אלפא גולייטה 240 כ"ס שנת 2017 אשמח לשמוע אם יש בעלי רכב דומה שעברו שיפורים מכול סוג לרכב (תוכנה,אגזוז,צייפ...) בעבר ביצעתי שדרוג תוכנה לרנו מגאן RS וזה הוסיף קצת לרכב רציתי לקבל המלצות מכאלה שעשו שידרוגים לרכב דומה(אלפא) ואם יש להם המצלות על בעלי מקצוע הקשורים לתחום(עם נסיון עם אלפא) תודה
הודעה אחרונה מאת AloniM3, -
- 5 תגובות
- 2.9 אלף צפיות
היי, רכשתי קרוז טורבו שנת 2012, הרכב מגיע מהחברה 140 כ"ס, איזה שיפור מומלץ לרכב כדי לשפר תאוצה? האם כדאי תוכנה או תוספת מכאנית כלשהי לרכב? הייתי רוצה גם לשפר את הצליל מהמנוע ומהאגזוז. אשמח לתובנות בנושא. תודה.
הודעה אחרונה מאת אייל, -
החלפת ג'אנטים
מאת nova2- 5 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
אני רוצה להחליף את הג'אנטים שיש לי לג'אנטים שחורים, יש מקומות כמו ג.מ פורטל וטיפטופ ראיתי שיש להם ג'אנטים כמו שאני מחפש, עכשיו רציתי לדעת מה צריך לדעת לפני שקונים? מה טווח המחירים לג'אנט טוב ולא סיני, מוכרים שם ג'אנטים מקוריים בכלל? חשבתי על OZ
הודעה אחרונה מאת farkash7, -
- 1 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
לא מזמן רכשתי מיצובישי אקליפס 2008 הייתי בחברה ואמרו לי שהבלמים תקנים. אבל בבלימה ממהירות גבוהה יש רעידה בהגה הבלמים שורקים. הם גם מיתחממים מאוד מהר. למצוא חלפים מקוריים לרכב הזה בארץ בעייתי. אני מעוניין לשדרג אותם. מחפש לקנות משהו שמתאים לרכב בנוי לעצירות ממהירות גבוהה ומישהו שיבצעה את העבודה.
הודעה אחרונה מאת ch2856, -
התקנת טורבו
מאת elmatan21- 2 עוקבים
- 11 תגובות
- 2.9 אלף צפיות
אהלן חברים, קניתי לפני חצי שנה פיגו 206+, כשקניתי אותו ידעתי שהוא לא חזק אבל יחסית חסכוני (הוא גם ידני) עכשיו אחרי חצי שנה שגם התחלתי להתעניין יותר ברכבים מכונאות וכו' עלתה בי המחשבה אולי להתקין טורבו על המנוע 1.4 שאמור להיות לו פוטנציאל יחסית טוב לתת גם כוח וגם אפילו לעזור בחיסכון בדלק, כיוון שגיליתי שהאוטו פחות חסכוני ממה שחשבתי וממה שהמוכר אמר לי, עושה 1 ל 12 13 בנסיעה משולבת קיצור אחרי החפירה, לשאלות במה כרוך להתקין טורבו במנוע שאין לו טורבו במקור והאם זה אפשרי? אני מאמין שצריך להתקין דברים נוספים כדי שזה יעבוד בצורה טובה, מה הם? האם יש דרך לעשות את זה בצורה חוקית? מה הן העלויות? Go easy on me בגדול אני שואל בצורה תיאורטית ואשמח ללמוד דבר או שניי…
הודעה אחרונה מאת Tom_22, -
- עוקב אחד
- 7 תגובות
- 3.4 אלף צפיות
אודה לעזרתכם.. מה מציינת כל חבילה באופל אדם? לפי המחירון לוי יצחק, זה דגם: אופל אדם חבילה 3 (קוד דגם 33362) ויש לו שתי חבילות איבזור. ברישיון רכב הדגם מופיע כאופל ADAM UNLIMITED יש חבילה 1 וחבילה שתיים בשנתונים 15-19. מה ההבדלים בין – ללא חבילה, לחבילה 1 לבין חבילה 2? ניסיתי לחפש את זה באינטרנט ולא מצאתי, ניסיתי לחפש באתרים בחו"ל, לא מצאתי (כנראה זה משהו של הארץ). כן מצאתי דגמים אחרים של אופל עם חבילות שונות, אבל זה לא זה.. חיפשתי מישהו מהייבואן של אופל לבדוק מולו, לא מצאתי.. ברישיון רכב הדגם מופיע כאופל ADAM UNLIMITED תודה מראש..
הודעה אחרונה מאת vop,
-
מי מחובר 61 משתמשים רשומים, 9 אנונימיים, 364 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- FROGIE
- פינדר
- מחכה
- RBRB
- yuvalbarxx
- zvigolden
- sperial
- Aviv943
- discoTD5
- benny62
- Loder
- outnex
- nechmya
- Lior_Django
- אברהם א
- נהג מירוצים ותיק
- flytomars
- bv12
- David32
- om2
- asix
- eden8944
- Haim_gds
- גולדן191
- דניאל1983
- Mr.Hybrid
- Boris
- daniel204
- ArikB
- nglancer
- BoazB11
- Avia
- לב טוב
- lanosforce
- fishmanl
- דאבל קלאצ
- zaf
- ELI001
- G. P. Magnus
- falou
- אליה
- amit54
- avargel
- D1winner
- natco
- david3692
- digidigi
- DRcarLEd
- EliC25
- ishayk
- אורי מ.
- Aviady001
- ארי62
- user529791
- DareDevil
- daniel.asu
- rev-Match
- Tom78
- פאר האורה
- פיזיקאי שימושי
- itzik123
