Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2517 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

עברתי ולא מצאתי כלום לגבי רכב היברידי כולל באתרים באנגלית, להבנתי ויכול מאוד להיות שאני טועה שלא משפרים כל כך היברידיות כי הרכב לא נועד לכך. אך רציתי לשאול האם פות"ש כן עשה משהו ומה התוצאה.

  • שנה מאוחר יותר...
פורסם

היי חברים, לפי דעתעם ניתן לאשר באופן חוקי מנוע אחר בטויוטה אוריס היברידת?

ביטלתי את כל מערכת ההייבריד הוצאתי את הסוללות(הלעתי לכיון הזה מכיון ששמעתי ממלא אנשים שהרכבים ההיברידים ממש מסוכנים עם הקרינה שלהם.)

ברגע שעשיתי את המהלך הזה האוטו הפסיק לעבוד ולא היתה לי ברירה מלבד להזמין מנוע וגיר אחר וכמובן ניהול חיצוני כדי לגרום לכל זה לעבוד.

אחרי הרבה בירורים שעשעיתי מבחינת כדאיות על איזה מנוע ללכת הבנתי שאני רוצה את fa24 ה2.0 ליטר של הgt86/brz וכך היה.

ייבאתי מנוע וגיר ידני משלא לקחתי בחשבון שgt86 הנעה אחורית וכאן עוד פעם התחיל פרויקט של מעל חצי שנה להפוך את הסטיישן להנעה אחורית.

פרויקט לא זול ולא פשוט אבל לבסוף הצלחנו לעשות את זה.(מזל שיש דגמים מקבילים של סאיון בארה"ב שאפשר היה להשתש בחלקים)

אבל הפרויקט זאת לא הנקודה, השאלה האם ניתן לאשר באופן חוקי מנוע אטמוספרי רגיל בבודי של אוריס סטיישן

בתודה מראש לכל העוזרים.

פורסם
היי חברים, לפי דעתעם ניתן לאשר באופן חוקי מנוע אחר בטויוטה אוריס היברידת?

ביטלתי את כל מערכת ההייבריד הוצאתי את הסוללות(הלעתי לכיון הזה מכיון ששמעתי ממלא אנשים שהרכבים ההיברידים ממש מסוכנים עם הקרינה שלהם.)

ברגע שעשיתי את המהלך הזה האוטו הפסיק לעבוד ולא היתה לי ברירה מלבד להזמין מנוע וגיר אחר וכמובן ניהול חיצוני כדי לגרום לכל זה לעבוד.

אחרי הרבה בירורים שעשעיתי מבחינת כדאיות על איזה מנוע ללכת הבנתי שאני רוצה את fa24 ה2.0 ליטר של הgt86/brz וכך היה.

ייבאתי מנוע וגיר ידני משלא לקחתי בחשבון שgt86 הנעה אחורית וכאן עוד פעם התחיל פרויקט של מעל חצי שנה להפוך את הסטיישן להנעה אחורית.

פרויקט לא זול ולא פשוט אבל לבסוף הצלחנו לעשות את זה.(מזל שיש דגמים מקבילים של סאיון בארה"ב שאפשר היה להשתש בחלקים)

אבל הפרויקט זאת לא הנקודה, השאלה האם ניתן לאשר באופן חוקי מנוע אטמוספרי רגיל בבודי של אוריס סטיישן

בתודה מראש לכל העוזרים.

 

בטח שאפשר. גם לא מסובך כמו שיפחידו אותך כאן כל מיני קטני אמונה.

 

אבל אם אתה כבר משקיע אז תוסיף טורבו וגיר רציף ותאשר את הכל ביחד

 

Sent from my MI 5 using Tapatalk

פורסם

נראה שלא הספיק לבחור הסיפורנשל הלאון שנשרפה לו.

בקרוב גם נראה אוריס שרופה?

 

https://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?397869-הסבה-לגיר-אוטומטי-מגיר-ידני-סיאט-לאון-20VT-שנת-2005

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

×
×
  • תוכן חדש...