Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2516 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
פות"ש יקר,

 

אני מפרגן לך על היצירתיות. אני קצת מתפלא לוקחים אותך ממש ברצינות. יותר טרול מזה לא ראיתי שנים.

אבל אין לי בעיה לשחק את המשחק:

 

 

אני חושב שאיתרתי את הפרויקט ההוא:

 

 

 

זה הפרויקט?

אם לא פספסתי אז ההודעה האחרונה שלך באותו השרשר היתה:

 

 

 

מה קרה בהמשך?

בהמשך הוא כנראה הוציא לה את המנוע, התקין בטריות, והלך לPIT STOP כדי להפוך אותה לטסלה P85D ע"י עדכון תוכנה.

208GTi, 206XS, BRZ- SOLD

Mx5 Nc Prht- SOLD

 

 

פורסם

תשמע גם לי יש את הרכב לנסוע יותר על חשמלי הוא לא יסע.. מה שכן אולי יש אפשרות לגרום למנוע בנזין להוציא יותר כוח.. אני לא יודע אם הוא מוגבל ל99 כוח או שהוא פשוט בנוי לחיסכון ואז יצא להם 99 כוח.. אבל אני לא מציע להסתבך יותר מדיי, גם אם תמצא דרך לעלות ביצועים זה יבוא במיידי בצריכת דלק ואז חבל פשוט שקנית היברידי והיית קונה כבר איזה רכב טורבו באותו מחיר והיה לו הרבה יותר כוח מורגש.

פורסם

TS - אני לא חושב שאתה מבין הרבה באיכות הסביבה. היברידי זה חביב אבל לא באמת סביבתי

 

דוגמא אחת מיני רבות:

http://www.kentlaw.edu/faculty/fbosselman/classes/energyF09/Coursedocs/HollebJasonHybridPresentation.pdf

אם אתה באמת רוצה לשמור על הסביבה קנה מנוע בנזין TSI של פולסוואגן או מנוע 3 צילינדרים דור חדש ובכסף שישאר תרכיב אצל מומחה ממיר קטליטי שיעשה עבודה טובה יותר מהמקורי.

A3

A4

פורסם

רק מזכיר איך זה נגמר בפעם הקודמת..

 

בטח שמעתם על המקרה ב431 לצערי זה האוטו שלי, כל ההשקעה נשרפה ב 7 דקות, 3
פורסם

כולם פה מדברים על הבחור שהמיר לאון טורבו לגז ולאוטומט, שמעתי סיפורים על עוד איזה בחור שעשה המון תאונות עם איזה סיאט לבנה, אפשר לקבל קישור בבקשה?

לא מתככנים להשתמש כחנוכיה - תמיד זה יכול לגמור על הראש של מישהו... :wink:

 

אין ספק. היופי חולף, אבל הרפס הוא נצחי.

 

בסוף יבוא אחמד וירסס איך שיצא לו.
  • שנתיים מאוחר יותר...
פורסם

פות"ש האם הצלחתה בסוף לעשות משהו?

מצאתי את זה https://www.ebay.com/itm/Performance-Chip-Fits-All-Toyota-Corolla-iM-Corona-Cressida-MORE-HP-GAS-SAVER/292509249821?_trkparms=aid%3D888007%26algo%3DDISC.MBE%26ao%3D1%26asc%3D20131227121020%26meid%3Da34ba9d9debf47a290f481a865136ba2%26pid%3D100009%26rk%3D1%26rkt%3D1%26sd%3D172806243295%26itm%3D292509249821&_trksid=p2047675.c100009.m1982

האם הצלחתה בסוף לעשות משהו עם הרכב שלך? אצלי הדגם הקצר היברידי וקצת מאוכזב הצריכה 1/15 שזה רחוק מההבטחות, אחיזה זוועה, ומשעמם לי אז חשבתי לשים משהו דומה

פורסם

אם היית עובר על זוג הדפים הבודדים ומשקיע קצת בקריאה, היית מבין שהשאלה שלך ממש מיותרת.

בנוסף, לא נראה שבכלל טרחת לחפש, לבדוק, לעבור על השרשורים בפורום בתחום השיפורים וכרגיל, דחפת לינק של EBAY לצ'יפ פלא כלשהו.

עשה שיעורי בית קודם לכן.

×
×
  • תוכן חדש...