שיפורים - כוח, אחיזה ומה שביניהם
כאן אפשר לקבל הצעות וייעוץ לגבי כל דבר שבסופו הרכב שלכם יסע מהר יותר, יאחוז טוב יותר או יבלום חזק יותר. זיכרו! שיפורים בישראל הם תחום אפור, שלא לומר שחור. קחו את זה בחשבון. ונהגו בבגרות ואחריות.
כללי פורום שיפורים - חובה לקרוא
ברוכים הבאים לפורום שיפורים. כדי לשמור על פורום נעים ומכבד, להלן כללי הפורום:
1. אין לפרסם מוצרים למכירה כאן בפורום אלא בפורום המסחרי (אם אתם ספונסר פורום מורשה) או בפורומי המכירה (אם אתם חברי פורום מהמניין).
2. שרשורי פרסום ''מוסווים'' ע"י "חברי פורום" חדשים, ימחקו.
3. שרשורי פרסום ''מוסווים'' ע"י גולשים וותיקים, ימחקו בתוספת ענישה.
4. לו לאחר המלצה על מקום מסוים יהיו עודף תגובות כגון: "כן, הם הכי מגניבים/הכי שולטים!!!/הכי מקצועיים/אחלה בורקסים" הן תמחקנה בתוספת ענישה.
5. תופעות של משתמשים שמגיבים רק בכדי להשמיץ מתחרים ו/או לפרגן יחסמו.
6. כתיבה נאותה מחויבת גם מהספונסרים.
7. לא. אין אופציה לשנות אף אחד מששת הסעיפים הקודמים.
המטרה כאן היתה לבנות פורום מקצועי, רלוונטי, אמין ובין היתר עם דעות מכל הכיוונים. זה לא מה שקורה.
אחלה יום לכולכן.
תודה, מנהלי הפורום.
9,654 נושאים בפורום הזה
-
- 4 עוקבים
- 5 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
למעט APR, אני לא מכיר תוכנה עבור מנועי VAG, במקרה זה מנוע EA888 דור שלישי. יש תוכנה שניתן לצרוב לבד דרך אפליקציה? מה עושים לפני מבחן רישוי שנתי (בדיקת זיהום)? אשמח לקבל המלצות (לסטייג' 1 בלבד).
הודעה אחרונה מאת HybridBoy, -
-
- אחראי פורום
- 8 עוקבים
- 21 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
היי חברים , יש לי אוקטביה 2010 1.8 tsi. יושבת על גיר dsg 7 הילוכים ולפני יומיים הוא מת. לפי התקלה במחשב , הילוך שני תקוע מכנית. תסמינים: בנסיעה , כל 10 שניות הילוך עף ( רכב בניוטרל ), מכבה את הרכב ומתניע שוב, נוסע עוד כמה שניות ושוב חוזרת הבעיה. בנוסף , על לוח השעונים , המספר הילוך מהבהב ו check דולק קבוע. רוב הסיכויים הלך המכטרוניק או מזלג של הילוך שני. עכשיו השאלה: הרכב הזה לא יישאר בסטוק עוד הרבה זמן. על תיקון של הגיר מבקשים 5000 שקל. האם כדי לי אולי כבר להסב אותה ל dsg 6 הילוכים ? האם זה הרבה יותר יקר מהתיקון של הקיים אם אני משאיר להם את הגיר? כמה זה יעלה לדעתכם ? ומה לגבי ידני? חלום שלי !
הודעה אחרונה מאת 98civic, -
-
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 3 תגובות
- 915 צפיות
אהלן לכולם שמי רן נעים מאד יש לי דייטסו סיריון 2004 שהשנים לא הטיבו איתה מאוהב ברכב הזה אין לזה הסבר אחר ולאחרונה התחילו מחשבות על שיפורים שיפוצים וכו ברצוני לעשות את זה לבדי אני מעונין לשפר את המנוע כדי להפיק ממנו את המקסימום לאחר מכן עבודה קוסמטית לפח(את זה פתרתי בעזרת חבר כישרוני) ולהחליף לגלגלים איכותיים מניח שזה קשור גם למתלים וכו אשמח לעזרה ייעוץ הכוונה למאמרים וכו חיפשתי המון באינטרנט ולא מצאתי כלום בתודה מראש לכל העוזרים
הודעה אחרונה מאת shellcase, -
-
- 3 עוקבים
- 4 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
שלום חברים ברשותי 125i 2016 218hp (N20) 2.0T אני רוצה לשפר את הצנרת M sport המקורית בצנרת שתתן מקסימום צליל עמוק איזה צנרת מומלצת ? חייב תוכנה במידה ומחליפים דאון פייפ ? אולי רק להחליף את הצינור האמצעי של הצנרת להוריד את המשתיקים (2) המקוריים ? תודה
הודעה אחרונה מאת 98civic, -
- 3 עוקבים
- 4 תגובות
- 922 צפיות
אז ככה קניתי סיאט לא מזמן , מדובר על לאון ידנית שנת 2014 מנוע 1.4 טורבו הרכב סטייג 2 והייתי רוצה לקחת אותו למסלול מדי פעם מבחינת צמיגים אני חושב שאני מסודר , יש 235/19/35 על הרכב של hankook ונראה שהם עושים עבודה טובה מאוד בזמן האחרון אני שם לב שבלמים חורקים , אונם הם עוצרים את הרכב בצורה טובה מאוד טבל אני חושב להחליף אותם למשהו חדש (כבר יש מדרגה קטנה על הצלחת ) יש משהו מאוזן שאתם ממליצים ? בכל זאת לא משובר על קופרה אז אני לא מתכנן להוציא מלא כסף אבל הכיוון הוא עד 1500 שקלים לצלחות ורפידות , מחיר הגיוני או שאני חייב לעלות את התקציב ? תודה
הודעה אחרונה מאת ch2856, -
- עוקב אחד
- 1 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
יצא כבר לפני כמה חודשים צמיגי ה- EfficientGrip Performance 2 ולא ראיתי שהגיע לארץ, לא נמצא פשוט בשום מקום. למישהו יש מושג מתי מגיע? לפי ביקורות באינטרנט, אומרים שהם הרבה יותר טובים מהגרסא הראשונה.
הודעה אחרונה מאת Tom_22, -
- 7 עוקבים
- 10 תגובות
- 3.6 אלף צפיות
ידוע לכם אם קיימת קהילה כזו ? מחפש בנרות...
הודעה אחרונה מאת zxcdsaqwe12345, -
-
- אחראי פורום
- 6 עוקבים
- 13 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
שלום לכולם, אז כך, הגיע זמן השירות השנתי, שכמובן כולל החלפת פלטר אוויר. לאחרונה אני לא מעט נתקל ברשת בפלטר הנ"ל (AEM DRYFLOW), כמובן הכוונה לפאנל פילטר (לא פלטר "פתוח"): בAEM טוענים שיש לפלטר הזה מספר יתרונות לעומת הפלטר הנייר הרגיל כמו, יכולת "נשימה" יותר טובה, פלטר רב פעמי שמצריך ניקוי בלבד מדי פעם ושמדובר בפילטר שאינו מצריך שימון (בניגוד למתחרים ב-K&N). בהינתן המידע הזה, אני שוקל לנסות את המוצר הזה (עד היום היה לי את פילטר הנייר המיינסטרים). אשמח לדעת אם למישהו פה יש ניסיון עם הפלטר הזה שיכל לתת חוות דעת. כמובן שגם חלופות עם מאפיינים דומים יתקבלו בברכה (בדגש על פלטר שאינו מצריך שימון) תודה
הודעה אחרונה מאת shellcase, -
-
- 3 עוקבים
- 8 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
אני מתעניין בהחלפה/שיפור של מערכת הפליטה שלי. אני לא מבין בזה ואני לא מחפש משהו מטורף. עשיתי תשאול קטן ב RED LINE והבחור אמר שיש לו צינורות אגזוז פתוח נראה לי בין 600 ל 1200 שח ומערכות ב2000+ שזה לא ממש מעניין אותי. עכשיו אני צריך לדעת מה אני צריך בשביל הציפיות שלי. יש לי כאן סרטון של איזה מישהו שעשה משהו דומה בגולף שלו ורציתי גם, הבעיה שאני לא יודע מה אני צריך בדיוק והאם מדובר במערכת שלמה שעולה 2000+ מישהו שמבין יכול להמליץ?
הודעה אחרונה מאת 98civic, -
-
- אחראי פורום
- 3 עוקבים
- 8 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
היי, אני מעוניין להתקין קפיצי הנמכה לאיביזה . לפני שאני מחליט איפה להתקין את זה (אין הרבה אופציות בארץ) , אני רוצה להבין, כשאומרים שהנוחות נסיעה תיפגע, איפה היא תיפגע בדיוק? בכביש משובש? בנסיעה בכל כביש? מה אני ארגיש ? מכות יותר קשות? אני באמת מנסה להבין. מה עוד יכול להיפגע? יהיה עומס שונה מסויים על חלקים אחרים ברכב? בגדול מה שאני רוצה לקבל מהחלפת הקפיצים זה אחיזה יותר טובה והרגשה שהרכב מגהץ את הכביש יותר טוב. תודה לעונים.
הודעה אחרונה מאת ch2856, -
-
- עוקב אחד
- 3 תגובות
- 1 אלף צפיות
אהלן יש לי אלפא רומיאו מיטו 2015 145mn TwinAir 875cc 2 cylinder 105hp הבנתי שאולי לא מומלץ בגלל הנפח הנמוך השינוי שיינתן 110Hp 190mn יורגש הבדל ? יזיק לרכב? תודה רבה
הודעה אחרונה מאת חולגי, -
שלום, הצמיגים המקוריים שהרכב נועל Bridgestone Potenza S001 כנראה סיימו את דרכם (מצורפות תמונות, תגידו מה דעתכם). קדמי: תמונה 1 תמונה 2 אחורי: תמונה 1 תמונה 2 קודם כל חוות דעתכם, האם באמת סיימו את דרכם? מחפש המלצה לצמיג ברמת איכות זהה או גבוהה יותר מהצמיג המקורי - מה שחשוב לי באמת זו האחיזה ונוחות הנסיעה. ראיתי את הפלקן ZE914, הנקוק K117, טויו T1 Sport וכולם נראים לי די דומים מבחינת הנתונים היבשים. משיטוט בגוגל מצאתי את אתר tyrereviews.co.uk , האם הוא נחשב אמין?
הודעה אחרונה מאת RS, -
-
- אחראי פורום
- 5 עוקבים
- 18 תגובות
- 2.8 אלף צפיות
אני מתקין Racechip של Chip Tuning ליונדאי קונה,השיפור יעלה את ההספק ל210כ"ס(מכ180כ") אני חייב לחזק את כוח הבלימה שגם במקור הוא חלש חשבתי להתחיל ברפידות וצלחות מה מומלץ ואיפה כדאי להתקין באזור הצפון
הודעה אחרונה מאת shellcase, -
-
- 4 עוקבים
- 6 תגובות
- 1 אלף צפיות
ברכב (יונדאי i30( החלונות לא נסגרים כשנועלים את הרכב עם השלט. כך זה במקור. האם אפשר לבצע שדרוג כך שנעילת הרכב גם תרים אוטומטית את החלונות? יש הערכת עלות?
הודעה אחרונה מאת GREEN., -
- 7 עוקבים
- 23 תגובות
- 6.3 אלף צפיות
אהלן חברים,יש ברשותי לאון סטייל שנת 2015 מנוע 1.2TSI עם 105-110 כוחות סוס. הכוח לא מספק אותי,הרכב זריז ואני מופתע לטובה ממנו אבל עדיין מרגיש צורך בעוד,אני רוצה רכב שאני אהנה ממנו מבחינת כוח גם, אין לי תקציב להביא לאון FR או מנוע חזק יותר,ולא רציתי ללכת על הצורות הישנות או רכב ישן יותר המליצו לי על סטייג 1 של SLS,ואני יכול לעשות אותו ב2000,ורציתי להתייעץ עם זה משהו שבאמת שווה את זה? כמה כוחות לדעכתם זה יוסיף לי?איך ההאצה תהיה מה אני ארגיש מבחינת כוח? יש שיפורים גם בצריכת דלק? לגבי חוקיות,עושים בעיות עם זה או אם בעתיד ארצה למכור את הרכב איך אוכיח שיש בו סטייג?שאלות שמסקרנות אותי פשוט.\ ואתם ממליצים לי ללכת לכיוון הזה?כמובן שרק סטייג…
הודעה אחרונה מאת avnercohen, -
- 2 עוקבים
- 2 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
סוף סוף הגעתי להחלטה שאני קונה ג׳ולייטה!!! עכשיו אני נמצא בצומת דרכים איזה דגם לבחור? בעתיד מתכוון לעשות סטייג׳ 2 ושמעתי שגיר רובוטי לא יחזיק את העוצמה. אשמח לקבל הצעות והסברים
הודעה אחרונה מאת חולגי, -
- 2 עוקבים
- 1 תגובות
- 882 צפיות
היי לכולם. איזו תוכנה מומלצת לאאודי q5 tfsi גרסת 180 כ"ס? הרכב מרגיש כבד... אשמח להמלצות/מחירים/מקום מומלץ. בעבר עשיתי תוכנת giac לטיגואן ב-e&a והרכב עלה מ-170 ל-240+ ונהיה חיה אחרת לגמרי... תודה מראש
הודעה אחרונה מאת ch2856, -
- 2 עוקבים
- 1 תגובות
- 968 צפיות
האם מישהו מכיר איזה טורבו מוגדל יתאים לג'ולייטה תילתן? האם יש בארץ כאלה שעשו?
הודעה אחרונה מאת 98civic, -
- 2 עוקבים
- 9 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
שלום לכולם, רציתי לדעת אם יש מישהו שיודע על צינורות סיליקון לאסטרה למים? מדובר על אסטרה 2014 טורבו, ואם אין תואם האם ניתן לשפר את מערכת הקירור הבעיתית? תודה מראש לכל המגיבים!
הודעה אחרונה מאת Roycohen1979, -
-
- אחראי פורום
- 3 עוקבים
- 4 תגובות
- 1 אלף צפיות
היי חברים, מחפש לקנות סט קפיצי הנמכה לאוקטביה 2010 1.8tsi. איזור מרכז.
הודעה אחרונה מאת shellcase, -
-
- 3 עוקבים
- 12 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
אהלן, מחפש המלצה לצמיגים במידה הנ"ל לרכב קיה קרניבל מודל 2008. חשבתי על צמיגים בתקציב 500+- (ליחידה) מקסימום 600 במידה ותהיה תמורה ששווה את ההפרש. התקציב הגיוני לצמיגים באיכות טובה או שאצטרך להעלות את התקציב? חשוב- 1. שיחזיקו שנתיים שלוש לפחות, הנסיעה השנתית הצפויה קצת פחות מ10k ק"מ 2. לא מתכנן לעלות על שבילי שטח אז אין צורך בצמיגים כאלו תודה רבה
הודעה אחרונה מאת haranza, -
-
- אחראי פורום
- 14 עוקבים
- 26 תגובות
- 11.8 אלף צפיות
היי חברים, אז כמו שכתוב בכותרת, אני מתעניין לאחרונה בלשפר את בלימת הרכב שלי, ההתעניינות הגיעה מתוך הרגשה של קצת חוסר ביטחון בכמה פעמים האחרונות בנס הרים וכו', (ברור שתמיד יש לאן להשתפר ואפשר לדון על האם אני בולם נכון או לא עד אין סוף) אבל עם עליית קצב הנסיעה והנסיון מפעם לפעם, אני שם לב שאני מחמם אותם יותר ויותר וזה בעצם מה שגורם לי לחשוב שאולי אני צריך משהו קצת טוב יותר שלא יכול להזיק ואף לדעתי יעשה רק טוב, גם מבחינת ביצועים וגם מראה. מדובר באיביזה קופרה 1.8tsi 2016. אז השאלות שלי הן: 1. מה ההבדל בין צלחות מחוררות למחורצות? 2. אילו רפידות כדאי לשים? oem או משהו אחר? 3. מה עדיף מבין השניים? 4. האם בכלל יורגש שינוי משמעותי בהחלפת צלחות?…
הודעה אחרונה מאת 98civic, -
-
מעוניין לדעת באיזה גאנט מדובר. חבר נתן לי. האם יכול להתאים לרנו פלואנס? יש לי רק 3 האם יש סיכוי להשיג רביעי?
הודעה אחרונה מאת Tom_22, -
- עוקב אחד
- 1 תגובות
- 908 צפיות
היי ברשותי מאזדה cx5 2018 הרכב לובש ג'אנט 19 לאחרונה אני רואה הרבה סרטוני ביקורת על הרכב והרבה ממליצים על הג'אנט 17 כי הוא יותר נוח לצורך הבנה מידה 19 225/55R19 מידה 17 225/65R17 האם באמת יש קשר בין המידות? במידה וכן האם כדאי לעבור ל17? אני שואל כי לא יצא לי לנהוג על הרכב עם מידה 17 ולפני קנייה כי להחליף סט צמיגים "בשביל סתם" זה בזבוז של הרבה כסף תודה לעוזרים
הודעה אחרונה מאת Tom_22, -
- 4 עוקבים
- 15 תגובות
- 2.7 אלף צפיות
הגיע הזמן להחליף צמיגים באוטו אשמח להמלצות שלכם בנוגע לסוג צמיג. הסוג הוא 185/60R15 84H בגדול התקציב הוא סביב ה1200 ש"ח. ראיתי שיש באוטו דיפו את הדונלופ SPFM800 אבל הבנתי שהם רועשים ולא כל כך מומלצים
הודעה אחרונה מאת PASHUT, -
- 2 עוקבים
- 4 תגובות
- 935 צפיות
שלום מה לחץ אויר מומלץ לסיאט לאון 1.8 מידת צמיג 225/40/18 ? תודה
הודעה אחרונה מאת skywalker28, -
- 8 עוקבים
- 10 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
אהלן חברים רציתי להתייעץ איתכם בנוגע לתוכנה לרכב , אני חושב לעשות סטייג 1 מעלה את הרכב מ131 סוס ל150 בערך העניין הוא שהרכב חדש ובאחריות אני מפחד שאני אצטער על כך במידה והיבואן יעלה על זה כשתגיע תקלה מסוימת. מה אתם ממליצים? יש סיכוי גדול של תקלות לאחר תוכנה לרכב? תודה מראש!
הודעה אחרונה מאת asafasraf, -
- 4 עוקבים
- 9 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
יש לי אופל אסטרה 2017 1.4L טורבו עם 150 כ״ס . לפני כמה חודשים נתקלתי בכמה אקזמפלרים שונים שהותקן בהם משכך מומנט, בדיקה של הנושא העלתה שתפקידו הוא לרכך ולהתנגד לתנועת בלוק המנוע בזמן לחיצה על הגז שנגרמת בגלל ההתנגדות של המכונית לתאוצה, המטרה היא להעביר את אותו מומנט שהולך לאיבוד בתזוזה של המנוע ישירות לגלגלים... עשיתי כמה ניסיונות, תחילה עם משכך היגוי מאסיבי של אופנוע כביש שניתן היה לכוון את מידת ההתנגדות שלו, על הדרך עשיתי ניסיונות במתאמים ותושבות, אכן ראיתי הבדל אבל לא מוחשי וחד משמעי אז החלטתי לעשות את הצעד ולהזמין משכך מומנט תיקני מאיביי. ההבדל אכן מורגש ובניגוד לתושבות מנוע מחוזקות הוא לא מעביר רעידות מיותרות מהמנוע לשלדה. אבל כן נתקלתי בתופעה מעניינת-…
הודעה אחרונה מאת Roycohen1979, -
- 3 עוקבים
- 2 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
שלום, לא נראה שאני מתכוון להחליף את הרכב בזמן הקרוב או הרחוק, חשבתי להשתולל קצת כי מיציתי אותו לגמרי. חשבתי לעשות תוכנת מנוע ואולי עוד כמה שיפורים מנוע 1.2 טורבו 120 כ''ס, כדאי? או שיגרום לבעיות? כמה עולה כל הסיפור? תודה לעונים
הודעה אחרונה מאת Tomer Anidjar, -
- 3 עוקבים
- 4 תגובות
- 895 צפיות
האם זה ישנה את הנוחות בנסיע ויציבות?
הודעה אחרונה מאת CAPOBOSS,
