Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2171 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מתעניין בהחלפה/שיפור של מערכת הפליטה שלי.

אני לא מבין בזה ואני לא מחפש משהו מטורף.  עשיתי תשאול קטן ב RED LINE והבחור אמר שיש לו

צינורות אגזוז פתוח נראה לי בין 600 ל 1200 שח ומערכות ב2000+ שזה לא ממש מעניין אותי.

עכשיו אני צריך לדעת מה אני צריך בשביל הציפיות שלי.

יש לי כאן סרטון של איזה מישהו שעשה משהו דומה בגולף שלו ורציתי גם, הבעיה שאני לא יודע מה אני צריך בדיוק והאם מדובר במערכת שלמה שעולה 2000+

 

מישהו שמבין יכול להמליץ?

פורסם
לפני 10 דקות, חולגי כתב:

מה הציפיות שלך ?

מה אתה רוצה להשיג ?

 

את הצליל שיש בסרטון

לפני 38 דקות, Roycohen1979 כתב:

זאת נראית כמו מערכת של גולף R שמורכבת שם

רק הבודי קיט אבל בסרטון הוא רשם שהוא החליף רק שני חלקים: resonator של GTI ו muffler is custom

שזה לא אומר לי כלום.

פורסם

זה אומר שהרזונטור ,החלק שמשתיק רזוננס , הוא של גולף gti .מאפלר זה הדוד האחורי שבמקרה שלו בנוי לפי דרישה אישית.

Sent from my SM-G955F using Tapatalk

gladen pro25+rs audio 100m- brax gx2400

eton ug20 -brax gx2000

gladen pro10- helix c one

 fiio m11plus-brax dsp

פורסם (נערך)

יש המלצות על מישהו שמתעסק בבניה אישית של הדברים האלה וכמה זה אלול לעלות ? באזור חולון

 

ואם אני רק יסיר את הרזונטור האם זה ייתן לי את האפקט הדרוש?

עריכה אחרונה על ידי Nick Yurchenko
פורסם (נערך)

אם אתה בחולון תכנס לסלינס ברחוב הפלד ותבקש את איציק.

תגיד שרועי כהן שלח אותך, בזמנו הוא בנה לי מערכת פליטה קסטום כפולה לב.מ.וו. שהיתה לי מהארדסים ועד לשני דודים אחוריים. 

עד כמה שידוע לי redline רק מוכרים ולא מרכיבים אז בכל מקרה תגיע לאגזוזיה באזור...

עריכה אחרונה על ידי Roycohen1979
פורסם

בחולון יושב orfab . הוא כבר מותג בינלאומי לבניית מערכות פליטה.

Sent from my SM-G955F using Tapatalk

gladen pro25+rs audio 100m- brax gx2400

eton ug20 -brax gx2000

gladen pro10- helix c one

 fiio m11plus-brax dsp

×
×
  • תוכן חדש...