Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2178 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן יש לי אלפא רומיאו מיטו 2015

145mn TwinAir 875cc 2 cylinder 105hp

הבנתי שאולי לא מומלץ בגלל הנפח הנמוך 

השינוי שיינתן  110Hp 190mn

יורגש הבדל ? יזיק לרכב?

תודה רבה :)

פורסם

ראה, אתה אמור להרגיש הבדל.

הבעייה אולי היא למצוא רכב זהה שבעליו שיפר. זה ייתן לך מידע יותר מהימן.

איזה גיר ברכבך ?

(גם הגיר צריך "להחזיק" את תוספת הכח ובעיקר תוספת המומנט בעקבות השיפור)

alfa 156 2.5.

פורסם
לפני 3 שעות, חולגי כתב:

ראה, אתה אמור להרגיש הבדל.

הבעייה אולי היא למצוא רכב זהה שבעליו שיפר. זה ייתן לך מידע יותר מהימן.

איזה גיר ברכבך ?

(גם הגיר צריך "להחזיק" את תוספת הכח ובעיקר תוספת המומנט בעקבות השיפור)

לא הצלחתי למצוא רכב זהה שעשה את זה

גיר ידני 

פורסם

גיר ידני יהייה פחות רגיש לשיפור.

השאלה היא איך המנוע הקטן יעמוד בזה,

ושאלה שנייה - עלות מול תועלת - האם השינוי יהייה מספיק משמעותי (שייתן "משהו") יחסית לעלותו.

בדוק אם יש סדנאות שיפורים שיכולות לבצע לך את השיפור לתקופת ניסיון (אני חושב שיש אפשרות כזו בתחום הזה של השיפורים).

alfa 156 2.5.

×
×
  • תוכן חדש...