שיפורים - כוח, אחיזה ומה שביניהם
כאן אפשר לקבל הצעות וייעוץ לגבי כל דבר שבסופו הרכב שלכם יסע מהר יותר, יאחוז טוב יותר או יבלום חזק יותר. זיכרו! שיפורים בישראל הם תחום אפור, שלא לומר שחור. קחו את זה בחשבון. ונהגו בבגרות ואחריות.
כללי פורום שיפורים - חובה לקרוא
ברוכים הבאים לפורום שיפורים. כדי לשמור על פורום נעים ומכבד, להלן כללי הפורום:
1. אין לפרסם מוצרים למכירה כאן בפורום אלא בפורום המסחרי (אם אתם ספונסר פורום מורשה) או בפורומי המכירה (אם אתם חברי פורום מהמניין).
2. שרשורי פרסום ''מוסווים'' ע"י "חברי פורום" חדשים, ימחקו.
3. שרשורי פרסום ''מוסווים'' ע"י גולשים וותיקים, ימחקו בתוספת ענישה.
4. לו לאחר המלצה על מקום מסוים יהיו עודף תגובות כגון: "כן, הם הכי מגניבים/הכי שולטים!!!/הכי מקצועיים/אחלה בורקסים" הן תמחקנה בתוספת ענישה.
5. תופעות של משתמשים שמגיבים רק בכדי להשמיץ מתחרים ו/או לפרגן יחסמו.
6. כתיבה נאותה מחויבת גם מהספונסרים.
7. לא. אין אופציה לשנות אף אחד מששת הסעיפים הקודמים.
המטרה כאן היתה לבנות פורום מקצועי, רלוונטי, אמין ובין היתר עם דעות מכל הכיוונים. זה לא מה שקורה.
אחלה יום לכולכן.
תודה, מנהלי הפורום.
9,654 נושאים בפורום הזה
-
-
- אחראי פורום
- 3 עוקבים
- 3 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
ניסיתי להזמין הגה משומש דרך איבי ועקב בעיות עם המכס המוכר נבהל והחליט לתת לי החזר,האם מישהו מכיר עסק שמתעסק בזה/בנאדם פרטי שמוכר זה דבר? כמובן רק מקורי עם מספר זיהוי,כול החיקוים מאליאספרס לא רלוונטים
הודעה אחרונה מאת אביתר א., -
-
-
- אחראי פורום
- 3 עוקבים
- 11 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
גולייטה תלתן 2012, 130 אלף קמ מנוע שעבר שיפוץ באיזור ה 70 אלף קמ (החלפת בוכנות), האם זה בעייתי לשים תוכנה סטייג 2 ? עידכון התוכנה יהיה על דיינו, אז האם יש משהו שאפשר לבדוק לגבי מצב המנוע והתפקוד שלו לפני העידכון ?
הודעה אחרונה מאת Tal Brodkin, -
-
-
- אחראי פורום
- 1 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
קניתי סיאט לאון מנוע 1.4 ידנית 122 כוח סוס . רוצה לבדוק איזה תוכנה ממולצת ? ופחות או יותר עד כמה כוחות סוס אני יכול להגיע בהרכבת תוכנה אחת ? ויש כאלה שאמרו שבכלל לא כדאי כי זה יכול לפגוע במנוע ?!
הודעה אחרונה מאת shellcase, -
-
-
- אחראי פורום
- 8 עוקבים
- 14 תגובות
- 3.5 אלף צפיות
אהלן לכולם... מחפש בנרות קיט טורבו לרכב, מנוע 1.8ל בדקתי בכל מני אתרים באינטרנט וכל מני חברות, אבל נראה שהרוב שם מתאים רק לSI אני יודע שזאת בקשה לא רגילה וכו, אבל אני ממש ממש קשור לאוטו הזה, אז הצעות לאוטו אחר לא באות בחשבון😄 נ.ב., שאלות של תקציב לא עולות כרגע.. תתפרעו..
הודעה אחרונה מאת shellcase, -
-
-
- אחראי פורום
- 8 עוקבים
- 13 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
שלום. יש לי דייהטסו שרייד 1.3 אוטומט שנת 98 רוצה לשפר תרכב. תודה על העזרה
הודעה אחרונה מאת דייהטסו שרייד, -
-
-
- אחראי פורום
- 5 עוקבים
- 10 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
כמה יעלה תוכנת ניהול מנוע לגולף 2020 1.5L עם 140 או 150 כ"ס? וכמה זה יוסיף למנוע?
הודעה אחרונה מאת shellcase, -
-
-
- אחראי פורום
- 4 עוקבים
- 10 תגובות
- 2 אלף צפיות
במידה ואני מתקין תוכנת ניהול מנוע לגולף 2020 עד כמה זה גורם לבלאי מוגבר?
הודעה אחרונה מאת shellcase, -
-
-
- אחראי פורום
- 4 עוקבים
- 11 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
זה לא ממש שיפור אבל בתכלס מי שקורא כאן הוא גם מי שעושה כיוון זוויות מתלה בתדירות גבוהה משמעותית מהנהג הרגיל. השם אלי קרמן וודאי מוכר לרבים, הוא היה מוכר גם לי אך אני לא מהאזור וגם בפעמים שרציתי להגיע השעות לא התאימו לי. ביום שישי אחד זה התאפשר והגעתי למקום, אלי דווקא לא היה אך היה העובד שלו שהם מומחה לא קטן. כשאני נמצא אצל אנשי מקצוע בפעם הראשונה, שבתחומים מסוימים אני יכול ללמד אותם, אני תמיד בוחן מהצד ובודק מי עובד לפי הספר. סתם לדוגמה? ברוב מכוני הפרונט כלל לא בודקים לחץ אוויר למרות שזה הדבר הכי בסיסי שיש לעשות לפני. גם בדיקה של חופשים בגלגל (זרועות וכו') זה משהו שצריך לעשות אחרת אין טעם בכלל להמשיך. כאמור, ברוב המקומות לא מקפידים, כאן התחילו עם עם זה. כבר …
הודעה אחרונה מאת shellcase, -
-
חיזוק מנוע D14
מאת SyB- 5 עוקבים
- 8 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
יש לי מנוע D14z2 שאיפה להגיע ל 200 כ"ס אשמח לפרטים לתהליך מתחילתו ועד סופו
הודעה אחרונה מאת Taipan, -
שלום , יש לי גולף 1.2 / 105כ"ס האם מומלץ על סטייג 1 ומה השינויים ?
הודעה אחרונה מאת miatanc, -
-
- אחראי פורום
- 5 עוקבים
- 27 תגובות
- 4.1 אלף צפיות
היי ברשותי רכבת אופל אסטרה ברלינה 2013... חשבתי על לשפר אותו קצת כדאי לתת לו יותר כוח וקצת רעש מה אתם ממליצים לעשות?
הודעה אחרונה מאת almoniyot, -
-
-
- אחראי פורום
- 5 עוקבים
- 23 תגובות
- 4.5 אלף צפיות
היי יש לי לאון 1.4 ידנית סטייג 2 הרכב עם דאון פייפ , קאקטבק ראמוס ורזנטור מקורי זאת אומרת הרזנטור זה הדבר היחידי שמשתיק את הרכב , לאחרונה נמאס לי מהרעש ואני רוצה להשתיק אותו , יש המלצה למקום במרכז במחירים הוגנים ? האם מספיק לשים דוד אחורי אחרי הרזנטור כדי להשתיק את הרכב ? תודה לעוזרים
הודעה אחרונה מאת אביתר א., -
-
-
- אחראי פורום
- 5 עוקבים
- 15 תגובות
- 3.1 אלף צפיות
היי חברה, האם יש סיכון בשימוש בספייסרים מחברה ידועה, נגיד של H&R ברוחב סביר, נגיד 10 מ"מ? (כמובן HUBCENTRIC, ובשילוב ברגים ארוכים יותר ב 10 מ"מ). אני אישית סלדתי מ"השיפור" הזה עד היום הזה, לא השתמשתי בזה אף פעם כי פשוט הרגיש לי לא בסדר, ונכון לעכשיו איני משוכנע לרכוש כאלה. מנגד היתרון היחידי מבחינתי זה שיפור ויזואלי תוך שמירה על המראה המקורי של הרכב (הג'נטים המקוריים), אך יתרון זה עוד לא עולה על החשש מהם. השאלה האם חשש זה מוצדק? תודה!
הודעה אחרונה מאת shellcase, -
-
-
- אחראי פורום
- 5 עוקבים
- 12 תגובות
- 2.7 אלף צפיות
היי, כבר תקופה שאני מחפש בארץ קפיצי הנמכה לשברולט קרוז 2017 (דור 2) בדקתי עם כמה סדנאות ואין להם. קיימים בחו''ל סטים של אייבך ושל ווגטלנד. אני יודע שהרכב לא פופולארי בארץ אבל בכל זאת אולי יש למישהו כיוון? תודה מראש
הודעה אחרונה מאת trademark, -
-
- 2 עוקבים
- 1 תגובות
- 961 צפיות
שלום, אשמח לעצתכם... קניתי פורסטר חדשה xs והפלסטיק של ההילוכים מבאס מאוד - מזכיר יונדאי גטס. יש למישהו מושג אם ואיך אפשר להחליף למוט עם שמרגיש קצת יותר נחמד?
הודעה אחרונה מאת shugiflex, -
-
- אחראי פורום
- 3 עוקבים
- 8 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
שלום לכולם, אני מחפש כבר שבועיים מישהו מיקצועי שיבצע התקנה של שורט שיפטר ב 308gti שלי. הרוב אומרים שלא מכירים/לא מתעסקים. מישהו יכול לעזור לי עם זה? הערכה לעלות עבור התקנה? כמו-כן השורט שיפטר היחיד שמצאתי הוא של 4H-TECH (סביבות ה500 שקל אחרי משלוח) למישהו יש ניסיון עם החברה הזאת? או מכיר חברות אחרות מומלצות יותר? תודה רבה!
הודעה אחרונה מאת ch2856, -
-
-
- אחראי פורום
- 12 עוקבים
- 20 תגובות
- 4.7 אלף צפיות
היי לכולם, אני שוקל לקנות Mitsubishi Space Star. הסיבה שאני רוצה לקנות את הרכב היא מאוד פשוטה - אני רוצה רכב מיני, ומבין כולם אני ממש אוהב את העיצוב שלו! (והעיצוב הוא שיקול משמעותי מבחינתי). שמעתי לא מעט ביקורות לא טובות על הרכב ולכן החלטתי לקחת אותו לנסיעת מבחן. הבנתי על מה כולם מדברים - הרכב קצת כבד, לא קליל ולא זריז (לפחות לא כמו הפיקאנטו עליה נסעתי ב-6 השנים האחרונות), והוא גם מרעיש. בקיצור, הרגיש קצת שאני נוסע בטנק. השאלה - האם מישהו מכיר דרך לשפר את חוויית הנסיעה כך שתהא קלילה ומהירה יותר כמו הפיקאנטו? להבנתי הסיבה המרכזית היא שלמנוע יש רק 3 צילינדרים ולא 4. תודה מראש לעוזרים אדיר
הודעה אחרונה מאת shugiflex, -
-
-
- אחראי פורום
- 8 עוקבים
- 21 תגובות
- 4.9 אלף צפיות
שלום, מדובר בפולו GTI, שהגיע הזמן להחליף את בולמי הזעזועים שלה, והמטרה לקנות משהו איכותי. דבר ראשון שעשיתי זה לחפש בולמי בילשטיין חלופיים שיהיו תואמים לחלק המיקורי. הצפייה הייתה למצוא בולמים מסדרת בילשטיין B4. בפועל, אני רואה שבקטלוג שלהם הם מציעים אך ורק בילשטיין B8 (הצהובים) לפולו GTI, אז שלחתי להם מייל לשאול האם ניתן למצוא משהו חלופי שיהיה תואם למקור. התשובה שלהם הייתה שאותם בולמי בילשטיין B8 שאני רואה הם אכן תואמים למקור בקונטקסט של הפולו GTI (הם אפילו הזכירו של-GTI החלק הזה נחשב כ-B6 בכלל), וזאת כי הרכב מגיע מהמפעל עם בולמים\קפיצים ספורטיביים. אני די סגור על המוצר הזה, אין לי ספק שמדובר בבולם איכותי, השאלה היחידה שיש לי האם יש בעיה להתקין חל…
הודעה אחרונה מאת shellcase, -
-
-
- אחראי פורום
- 14 עוקבים
- 44 תגובות
- 7.1 אלף צפיות
היי, כמה שיפור באחיזה ובנוחות נהיגה קוליאובר באמת ייתן? הבנתי גם שבקוילאובר אין סיבה שזה יבוא אחד על השני בגלל איכות החומר ואיכות הבולם עצמו. כמה זה נכון? האם מרגישים שיפור בפידבק מההגה? ולגבי טסט, יכולים לעשות בעיות? זה משהו שצריך להעביר ברישיון? סיאט איביזה 1.0 2019. ג'נט מקורי 17 (אם זה משנה). *פתחתי בטעות בפורום הלא נכון, להעביר בבקשה לטכני. תודה.
הודעה אחרונה מאת Pavlik, -
-
- עוקב אחד
- 1 תגובות
- 844 צפיות
אהלן חברים אני מאוהב באוקטביה, רכב מצוין, אך לא הכל נוצץ- יש בעיה שכנראה שמעתם עליה שנוחות הנסיעה באוקטביה בכביש עירוני היא לא כל כך נוחה (מכביש בין עירוני כבר הנוחות נהיית טובה) המתלים נוקשים והבידוד רעשי דרך לא נעים (לא משהו רציני מאוד, אך תמיד ניתן להשתפר) רציתי לשאול סתם בשביל הספורט, יש דרך לשפר את זה? להחליף מתלים?
הודעה אחרונה מאת avi60769, -
- 2 עוקבים
- 2 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
שלום לכם, אני צריך המלצה לתוכנת ניהול סטייג' 1 בשביל פולו GTI 9N3 קניתי את הרכב עם תוכנת קאסטום כלשהי והצריכת דלק שלו לא הגיונית גם בנסיעה רגועה, חשבתי אולי זה קשור לתוכנה שמותקנת כרגע כי לחבר יש את אותו רכב ותוכנה שונה והוא עושה יותר ק"מ על מיכל מלא והאופי נסיעה אותו הדבר אצלנו. יתכן שצריכת הדלק לא קשורה גם לתוכנה אשמח לעזרה ממכם.
הודעה אחרונה מאת danielfp02, -
- 2 עוקבים
- 1 תגובות
- 1 אלף צפיות
היי, ברשותי gti 208 שנת 2017, והבעיה הידועה של רעש תהודה בשיוט מעל 110 קמ"ש לא פסחה עליה. קראתי בפורום שאמרו שאפשר להחליף רזנטור,לקנות דאון פייפ, וזה יכול להסתדר. צאו מנקודת הנחה שאני לא מבין בזה כלום. אשמח לתפריט(ואם אפשר- לא יקר במיוחד :) מה צריך לקנות כדי לשפר את בעיית הסאונד ואולי גם לשדרג את רעש האגזוז לסאונד עדין ומדויק של מנוע ספורטיבי. המלצה על מקום אמין ולא יקר אפילו יותר טוב...
הודעה אחרונה מאת ch2856, -
-
- אחראי פורום
- 5 עוקבים
- 12 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
אז ככה אני הולך השבוע להביא ככל הנראה סוניק rs 2014 אני מהקריות ,ואני מחפש גם מקום לשים פילטר אוויר פתוח ואינטר קולר, ואולי מערכת פליטה. אשמח לדעת איזה שיפורים חוקיים ואילו לא. וחוץ מזה אם מישהו מכיר אשמח המלצה למוסך שהוא מצויין לשברולט. הבנתי שבמוסך מורשה חוסכים איפה שאפשר אז אני רוצה מקום טוב לשים את השמן והפילטרים הכי טובים.
הודעה אחרונה מאת Roycohen1979, -
-
-
- אחראי פורום
- 6 עוקבים
- 19 תגובות
- 2.7 אלף צפיות
שבוע טוב, מחפש המלצה לצמיגי runflat לבימר לפי המידות הנ"ל. הנוכחיים bridgestone potenza s001 מאוד יבשים.
הודעה אחרונה מאת shellcase, -
-
הגה m לבמוו f30 1 2
מאת 98civic-
- אחראי פורום
- 6 עוקבים
- 22 תגובות
- 5.9 אלף צפיות
שלום לכולם. יש למישהו מושג איפה ניתן לקנות הגה m בארץ? ראיתי מכירות בחול אבל מיסים הגבוהים כבר מורידים את חשק להזמין. Sent from my SM-G955F using Tapatalk
הודעה אחרונה מאת itaysamurai, -
-
- 6 עוקבים
- 8 תגובות
- 2.9 אלף צפיות
היי לכולם. (אם אתם חושבים שזה יותר מתאים לפורום ייוץ בקנייה אשמח אם תעבירו אותי לשם, או בכלל לטכני ואחזקה .) אני שוקל להחליף את הסיויק 2016 שלי , ואחת המטרות העיקריות , מעבר ללא הלוציא על זה סכום אינסופי של כסף , זה לקבל שדרוג בכח , בלי שזה יפגע באופן אינסופי באמינות . אחרי שיטוים פה ו שם , נתקלתי ב AUDI A4 שמגיע עם מנוע 1.8TFSI , בגרסה של 120 כ"ס , והיא מתומחרת יחסית בסדר. הראש הקרימינאלי שלי , ישר לקח אותי לחפש מה יקרה למנוע הזה עם עושים לו STAGE 1 הרי בסופו של דבר , זה אותו מנוע DETUNED . עכשיו השאלה אלייכם חברי הפורום היקרים . למיטב הבנתי שתיבה שם היא לא הDSG7 הידועה לשמצה כמתפרקת. אלה CVT. אם זה אמור להפחיד אותי, ולהוריד אותי מהעץ והעיניין? עקרונ…
הודעה אחרונה מאת Fraysa, -
חיזוק מנוע D14A4 1 2
מאת Grabb3r-
- אחראי פורום
- 3 עוקבים
- 17 תגובות
- 10.1 אלף צפיות
אני מעוניין בקרוב, לא עד כדי כך קרוב. אבל בערך בשנה הבאה אני יתחיל לגדוש אם הרכב סיויק האצבק 99. המנוע הוא מדגם D14A4, כרגע רציתי להתחיל באיסוף חלקים עד שאשיג את כל החלקים ואז אעשה את הפרוייקט כולו בבת אחת. הבנתי שאין חלקים למנוע D14A4, בפורום הונדה קלאב אמרו לי שהבוכנות של D14 ו-D16 הם זהות. מישהו יכול לתת לי כיוון שאוכל להזמין חלקים למנוע?, ובמידה ואני מזמין מהאייבי, יהיו בעיות ביבוא מכס, עמלות? ורשימה של החלקים הדרושים לחיזוק מנוע ביחס דחיסה גבוה יותר, ולפי הרשימה שתביאו לי תוכלו לאמר לי אם אני אצטרך לתדלק 98 או 95 זה מאוד יעזור לי, תודה.
הודעה אחרונה מאת Roycohen1979, -
-
-
- אחראי פורום
- 4 עוקבים
- 12 תגובות
- 2 אלף צפיות
היי ברשותי יונדאי I20 שנת 2015 (אחרי מתיחת הפנים הראשונה) שוקל להחיף את מערכת יניקת האוויר שלי במערכת פתוחה (Cold intake) לפני שאני עושה את זה רציתי לשאול 1. האם זה בכלל שווה את זה?, הבנתי שזה בפוטנציאל יכול להוסיף 3-4 כוח סוס למנוע 2. האם אפשר להחליף בלי לשנות את הגדרות המחשב של המנוע? 3. באופן כללי, ממליצים? לא ממליצים?
הודעה אחרונה מאת Ooga, -
-
- 4 עוקבים
- 7 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
שלום אני מתעניין ברכישת רכב משופר השאלה איך אני יודע שהרכב באמת כמו שהמוכר טוען אם אין קבלות (הוא טוען שהבעלים הקודמים עשה לו סטייג 1 ו"אולי" 2 ) איך בודקים בכלל דבר כזה
הודעה אחרונה מאת Stav132, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 10 תגובות
- 5.3 אלף צפיות
מה אתם חושבים על פיאט בראבו עם טורבו k14 בחול זה ממש הולך יש מלא סרטונים ובארץ הכי רחוק שהגיעו זה עם td04 האם שווה לעשות פרוייקט כזה בארץ של K14 ? ההספקים שאשפר להגיע מאוד גבוהים סביבות ה270-300 HP
הודעה אחרונה מאת אושר17, -
