Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2041 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

היי,

כמה שיפור באחיזה ובנוחות נהיגה קוליאובר באמת ייתן?

 

הבנתי גם שבקוילאובר אין סיבה שזה יבוא אחד על השני בגלל איכות החומר ואיכות הבולם עצמו.

 

כמה זה נכון?

 

האם מרגישים שיפור בפידבק מההגה?

 

 

 

ולגבי טסט, יכולים לעשות בעיות? זה משהו שצריך להעביר ברישיון?

 

סיאט איביזה 1.0 2019. ג'נט מקורי 17 (אם זה משנה).

 

*פתחתי בטעות בפורום הלא נכון, להעביר בבקשה לטכני.

תודה.

 

 

 

 

עריכה אחרונה על ידי hondacivic02es
  • תגובות 44
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

בקצרה: 

 

קוילאובר זה בסה"כ מילה מפוצצת לשילוב של קפיץ ובולם יחד. לרוב אנשים שמחליפים מחפשים יותר נוקשות כי זה יותר "ספורטיבי" - משהו שרוב האנשים מקשרים עם אחיזה למרות שאין סיבה. יכולים לעשות עם זה בעיות בטסט ואי אפשר לשנות ברישיון.

 

סביר גם להניח שלרכב שלך יצרנים לא מייצרים משהו איכותי כי... אין ביקוש.

 

לסיכום אם אתה רוצה לספר ששמת קוילאוברים להרוס בשביל זה את הנוחות וההתנהגות של האוטו - לך על זה. אחרת, תשקיע בדברים אחרים (קורס נהיגה אפשר לעשות על כל רכב) או שתחליף רכב.

  • אהבתי 2
פורסם

רוצה לשפר אחיזה? איזה צמיגים יש על הרכב היום?
נוחות לא תרוויח מקוילאוברים, מקסימום לא תפסיד.
במחיר של סט קוילאוברים איכותי אתה עושה סדרת קורסי נהיגה שתשפר את האחיזה שאתה יודע להוציא מהרכב ומוסיף רבעיית צמיגים אוחזים שהם הדבר הראשון ש'משפרים'.
 

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 3

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

אני עם ״קוילאוברים״ (איכותיים, בילשטיין) כבר כמה שנים, שם בגרשיים כי כמו שאמרו זה סך הכל שילוב בולם קפיץ.

הנוחות ביום יום נוראית, בכבישים חלקים או מסלולים אז היתרון מתגלה בדמות התנהגות מעולה וחדות. 

Miata ND2

 

פורסם (נערך)
לפני 2 שעות, BobbyMiata כתב:

בקצרה: 

 

קוילאובר זה בסה"כ מילה מפוצצת לשילוב של קפיץ ובולם יחד. לרוב אנשים שמחליפים מחפשים יותר נוקשות כי זה יותר "ספורטיבי" - משהו שרוב האנשים מקשרים עם אחיזה למרות שאין סיבה. יכולים לעשות עם זה בעיות בטסט ואי אפשר לשנות ברישיון.

 

סביר גם להניח שלרכב שלך יצרנים לא מייצרים משהו איכותי כי... אין ביקוש.

 

לסיכום אם אתה רוצה לספר ששמת קוילאוברים להרוס בשביל זה את הנוחות וההתנהגות של האוטו - לך על זה. אחרת, תשקיע בדברים אחרים (קורס נהיגה אפשר לעשות על כל רכב) או שתחליף רכב.

KW V2 STREET COMFORT.

 

לפני 2 שעות, shellcase כתב:

רוצה לשפר אחיזה? איזה צמיגים יש על הרכב היום?
נוחות לא תרוויח מקוילאוברים, מקסימום לא תפסיד.
במחיר של סט קוילאוברים איכותי אתה עושה סדרת קורסי נהיגה שתשפר את האחיזה שאתה יודע להוציא מהרכב ומוסיף רבעיית צמיגים אוחזים שהם הדבר הראשון ש'משפרים'.
 

PS4 החלפתי לא מזמן ובאמת האחיזה השתפרה במיוחד בבלימה.

 

לפני 44 דקות, Or05230 כתב:

אני עם ״קוילאוברים״ (איכותיים, בילשטיין) כבר כמה שנים, שם בגרשיים כי כמו שאמרו זה סך הכל שילוב בולם קפיץ.

הנוחות ביום יום נוראית, בכבישים חלקים או מסלולים אז היתרון מתגלה בדמות התנהגות מעולה וחדות. 

הבנתי שזה משהו שאפשר לשחק איתו בכיוונים, כדי להגיע לתוצאה שרוצים.

 

אז כל המידע שיש ברשת כולל אנשי מקצוע ששאלתי אותם בעצם לא מבינים וסתם אמרו לי שנוחות נסיעה לא נפגעת?

 

 

עריכה אחרונה על ידי hondacivic02es
פורסם

הנוחות בהחלט נפגעת, אתה לוקח מערכת עם מהלך בולם קצר יותר ועם בולם חזק יותר שנועדה בין היתר לצמצם זוויות גלגול ולכן כפועל יוצא מזה הנוחות שלך אכן תפגע, עד כמה תיפגע זאת כבר שאלה אחרת...

לגבי הטסט, אם יראו זאת בטסט הרכב לא יעבור, אם אתה כן מתעקש להרכיב אז לפני ההרכבה תעשה צביעה איכותית בשחור (אני יודע פוגע בפוזה) וקח בחשבון שהקטע של הקפיצים הוא שהם נמתחים ומתכווצים ולכן לא כל צבע יחזיק על הקפיץ וסיכוי גבוה שאלא אם מדובר בצבע ייחודי (ראיתי פה שרשור פעם על צביעת קויילאוברים) מהר מאוד יהיו לך קילופים.

השאלה היא מלבד פוזה של קויילאוברים צבעוניים מה אתה מנסה להשיג בהרפתקה הזו ?

פורסם

איפה בדיוק קראת שאני מחפש פוזה?

 

קודם כל כן אני מחפש להנמיך את הרכב כי לטעמי האיביזה גבוהה מידי, ומה שאני מחפש יותר זה אחיזה, שהרכב "יגהץ" את הכביש.

 

רציתי להתחיל עם קפיצי הנמכה אבל הבנתי שזה פוגע מאוד בנוחות נהיגה, בגלל זה העדפתי לשלם הרבה יותר אבל ללכת על קוילאובר איכותי.

 

 

פורסם

לפותח השרשור
לא הבנתי לאיזה רכב .
איכויות הקוילאוברים נעות מקצה לקצה...תלוי מה התקציב יש כאלה שישברו את הגב ויש כאלה שיהיו נהדרים גם בדיילי.

מאוד חשוב מה אתה מחפש
לי היו בבימר e46 330 בילשטיין b14
מילה אחת -מדהימים !
כמובן תג מחיר לא זול.
לפני שהולכים לאקסטרים הייתי ממליץ לך ללכת בכיוון של קפיץ בולם איכותי מונוטיוב . מניסיון זה נותן המון פשרות ליום יום

Sent from my Mi Note 10 using Tapatalk

fly low drive fast

zx volcane- c4 vts-B4 spec b -Leon fr-Bmw e46 330i-Mustang gt 4.6

פורסם

Kw
נחשבים מעולים כך בחשבון שרוב האנשים בסופו של דבר מכיילים למצב אחד ונשארים עם זה עד שהם מוכרים את הרכב. לדעתי הייתי ממליץ לך ברכב שלך ללכת על קיט של בילשטיין b12

Sent from my Mi Note 10 using Tapatalk

fly low drive fast

zx volcane- c4 vts-B4 spec b -Leon fr-Bmw e46 330i-Mustang gt 4.6

פורסם
לפני 13 שעות, hondacivic02es כתב:

לצפות לשינוי כלשהו בפידבק של ההגה?

 

 

בפידבק לא יהיה שינוי. כן תהיה תגובה חדה יותר במצב הקשיח של הקוילאוברים האלה.

 

קח בחשבון שאין פה לאן לברוח. אם אתה רוצה דינמיות וחדות זה יבוא על חשבון הנוחות ובצורה מורגשת.  אם תבחר במצב הרך יותר תהיה במצב דומה (בנוחות ודינמיות) כמו עם המקוריים, רק עם הנמכה, ופחות יכולת העמסה מאחור.

סה"כ הקוילאוברים האלה נותנים אפשרות כיוון טובה ונוחה, השאלה אם במקרה שלך זה שווה את הכסף. יכול להיות שקפיצי הנמכה של 20-30ממ יעשו את העבודה בהרבה פחות.

פורסם (נערך)

מסכים שאין טעם לקנות קוילאוברים לרכב שלא עולה על מסלול - אתה משלם המון אקסטרא על Adjustability שלא תשתמש בו.
ועוד דבר חשוב - אתה מנסה לעשות 3 סלטות מהמקפצה הנמוכה, זה ממש קשה.
לא עדיף להתחיל מהמקפצה הגבוהה יותר? או במילים אחרות - יש לרכב שלך דגם ספורטיבי שיתן לך הרבה יותר במצב סטוק, להתחיל לשפוך ארגזים של כסף על גרסת הכניסה של הדגם מרגיש לי קצת בזבוז בטח כשמדובר רכב כביש שפועל תחת מגבלות החוק ולא במכונת מסלול ששם בהתאם לקטגוריה אפשר גם לשים מנוע של קורבט במיני מיינור.

עריכה אחרונה על ידי shellcase

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם (נערך)

דגם ספורטיבי במצב סטוק אתה מדבר על הלאון? אני לא בדיוקבמצב של החלפת רכב . על האיביזה שילמתי כמעט 100 אלף שקל לפני משהו כמו חצי שנה, אין מצב שאני מחליף רכב. זה לא בתוכניות שלי.

 

אני סה"כ רוצה להשיג אחיזה יותר טובה, רוצה שבנהיגה ספורטיבית הרכב לא ישחה ויתחלק לי על הכביש, שההיגוי ירגיש יותר מדוייק ומבלי לפגוע בנוחות נהיגה, בגלל הכבישים המצויינים בארץ.

 

 

עריכה אחרונה על ידי hondacivic02es

×
×
  • תוכן חדש...