Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הרכבת קוליאוברים - מספר שאלות


שימו לב! השרשור הזה בן 1253 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

גם בזה אפשר לטפל . תכניס את הרכב לסדנא של אודיו ושם יבצעו לך איטום . פשוט מורידים את כל הפלסטיקים , מחליפים קליפסים ומוסיפים חומרי בידוד. לא זול , אבל גם לא מקרקש.

Sent from my SM-G955F using Tapatalk

  • מעניין 1

gladen pro25+rs audio 100m -tru technology billet 4100

ad neo800w- mosconi pro 4/30

gladen pro10-mosconi pro 1/10

fiio 11m plus coax mosconi dsp aerospace 6to8

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 44
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

אני לא יודע כמה בדיוק במילימטרים, לוטן פלג התותח שהרכיב לי את הקוילאובר, אמר שהוא הנמיך לא עד הקצה , כי מעבר לזה יכולה להיות פגיעה במשולשים.

 

בגדול מתאים לי ככה איך שזה, אולי אקשיח אפילו עוד קצת את הקדימה.

 

האחורה קצת מבאס, כי זה קורה שמחברת את שני הצדדים וכל בליטה קטנה בכביש מרגישים לכל רוחב הרכב במקום רק בצד אחד.

 

אבל זה כבר איך שהאיביזה בנוייה, ובטוח שעוד הרבה רכבים בLEVEL הזה.

 

 

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון

תתחדש!

לפני קצת יותר מ- 3 שנים התקנתי סט B12 של בולמי בילשטיין וקפיצי אייבך, באמת עולם אחר. יותר קשיחה ומתנהגת למרות שגם לפני זה הייתה טובה.
גם ההנמכה מאוד יפה, נראית טוב יותר.

עם הזמן הוספתי גם אנטירולים, עליתי מידה בג'אנטים והצמיגים. הרכב קשיח ומהנה, מרגיש כל עיקול, שיבוש וגובה כביש לא אחיד, אבל לפעמים אני חושב שאני כבר זקן מדי בשביל זה. 

  • אהבתי 2
  • רעיון טוב! 1

מתכלה מתחת לכיסוי:

🚗 .Alfa 147 2.0 Manual With B12 Pro- Kit+ Eibach Antiroll kit+ EBC Yellowstuff brakes kit+ 17" GT wheels with Toyo R888R+ Red leather seats|

 

המחליפה: Alfa 159 TB

עם חלונות חשמל ונעילה מרכזית.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אנטירול זה משהו שאני לוקח בחשבון, מה העלות פחות או יותר?

 

וזה מגביר בלאי על חלקים אחרים?

 

קשיח בצורה בלתי נסבלת ?

לפני 6 שעות, 98civic כתב:

גם בזה אפשר לטפל . תכניס את הרכב לסדנא של אודיו ושם יבצעו לך איטום . פשוט מורידים את כל הפלסטיקים , מחליפים קליפסים ומוסיפים חומרי בידוד. לא זול , אבל גם לא מקרקש.

Sent from my SM-G955F using Tapatalk
 

ניקח הצעת מחיר מיוסי אלפיין התותח.

עריכה אחרונה על ידי hondacivic02es
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון

האנטירול כן מקשיח את הרכב, לפחות ככה אני מרגיש. אתה צריך גם גומיות איכותיות, שלי מרעישות למוות. נשמעת כמו גרוטאה ככה. 
אני מרגיש את ההיגוי נוקשה יותר ואפשר לפנות יותר מהר.

ויוסי אלפיין...תותח בתחומו. ייצר לי מסגרת למולטימדיה בהתאמה אישית וגם צבע לי אותה ואת יחידת המיזוג שיהיו באותו הצבע. ביליתי אצלו יום שלם שהוקדש רק לי.

  • רעיון טוב! 1

מתכלה מתחת לכיסוי:

🚗 .Alfa 147 2.0 Manual With B12 Pro- Kit+ Eibach Antiroll kit+ EBC Yellowstuff brakes kit+ 17" GT wheels with Toyo R888R+ Red leather seats|

 

המחליפה: Alfa 159 TB

עם חלונות חשמל ונעילה מרכזית.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 17.11.2020 בשעה 01:47, BiG_BuG2 כתב:

תודה על העדכון!
השארת את הקפיצים בצבע צהוב? מה עם הטסט השנתי?

נכון שיש תקנתה 380, אך לגבי קפיצים יש סעיף ספציפי שאומר שכל הקפיצים יש לעמוד בעומס שקבע היצרן ולקפיצים האלו יש אישור TUV, בשום מקום שם אין אזכור לגובה אורך הקפיץ או משהו כזה. אני לא משפטן כך שאני לא יודע מה גובר אבל לא חושב שיש שמישהו שהגיע עם הנושא הזה לבית המשפט בכדי שיקבע תקדים בדבר המנכה, במיוחד כאשר הגבהה מותרת בחוק למרות שהיא פוגעת בבטיחות לעומת סיפורה באמצעות הנמכה שעומדת בתקן. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 1 דקה, ch2856 כתב:

נכון שיש תקנתה 380, אך לגבי קפיצים יש סעיף ספציפי שאומר שכל הקפיצים יש לעמוד בעומס שקבע היצרן ולקפיצים האלו יש אישור TUV, בשום מקום שם אין אזכור לגובה אורך הקפיץ או משהו כזה. אני לא משפטן כך שאני לא יודע מה גובר אבל לא חושב שיש שמישהו שהגיע עם הנושא הזה לבית המשפט בכדי שיקבע תקדים בדבר המנכה, במיוחד כאשר הגבהה מותרת בחוק למרות שהיא פוגעת בבטיחות לעומת סיפורה באמצעות הנמכה שעומדת בתקן. 

במדינה כמו שלנו, שבכל מה שקשור לשיפורים\חיזוקים בתחום המוטורי, מכשילים ונותנים קנסות והורדות מהכביש על כל מיני דברים.

 

אין לי טסט השנה, רק תשלום אגרה, אבל אני יודע שיהיה לי קשה להעביר את הרכב טסט עם הקוילאובר הזה.

 

יש לי שאלה אגב בקשר לזה, נגיד אני מגיע למכון טסט כלשהו, שבודק ומחמיר ומכשיל אותי בגלל הקוילאובר, זה משהו שנרשם באיזהו מחשב ויקפיץ התראה במחשב אם אגיע למכון טסט אחר?

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טוב בגדול, עוד איזה התרשמות שלי אחרי עוד כמה ימים של נסיעה בעיקר בעירוני.

 

אם אני עולה על כביש משובש עם כל ארבע הגלגלים, אני מרגיש את ה"שיבוש" בכל הרכב. אם אני עולה עם צד אחד זה הרבה יותר נעים.

 

אני מניח שזה בגלל שהאיביזה בנוייה ככה בסרן האחורי (מצרף תמונה). האחורי מחובר עם קורה הקדמי לא, וכניסה לבמפרים הרבה יותר נעימה מאשר יציאה מהם.

 

 

 

2020-11-20 12_39_33-Inked20201117_084341_LI.jpg ‎- Photos.png

עריכה אחרונה על ידי hondacivic02es
  • רעיון טוב! 2
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 הסט הזה הזמנת מחו"ל? לא עשו בעיות במכס, רק שילמת מסים וזהו? 

   אני עם בילשטיין b12 ואייבך, עובר טסטים רגיל כבר 3 שנים למרות הצבע של הקפיצים אז אולי לא תהיה לך בעיה. אם כי יש דעות בעניין הזה שיש התייחסות אחרת לקוילאוברים ול"סתם" בולמים עם קפיצים בגלל המבניות ולכן אולי יעקמו פרצוף אצלך במכון הטסטים אבל אין לדעת. נשמע מגניב ממש השינוי ברכב שלך.

  יש מצב שהיית יכול לקנות סט ממש טוב בארץ במחיר זול בהרבה, כמו למשל הסט שיש אצלי או קוני כזה או אחר אבל אם היית נעול על קוילאוברים, זה משהו אחר כמובן. 

נ.ב. זיהיתי לפי הספוילר שלך שצילמתי פעם את הרכב שלך בגבעתיים בגלל שהוא מגניב, כשהיית בפנים ונראה לי שחשבת שאולי אני שוטר ונבהלת וישר נסעת, חחח. 

בתאריך 18.11.2020 בשעה 16:17, Pavlik כתב:

האנטירול כן מקשיח את הרכב, לפחות ככה אני מרגיש. אתה צריך גם גומיות איכותיות, שלי מרעישות למוות. נשמעת כמו גרוטאה ככה. 
אני מרגיש את ההיגוי נוקשה יותר ואפשר לפנות יותר מהר.

ויוסי אלפיין...תותח בתחומו. ייצר לי מסגרת למולטימדיה בהתאמה אישית וגם צבע לי אותה ואת יחידת המיזוג שיהיו באותו הצבע. ביליתי אצלו יום שלם שהוקדש רק לי.

מה זה הגומיות האלה? אתה מתכוון לבושינגים? אגב, יש לך קצת צרצורים/קרקושים מהקונסולה בהתחשב בזה שאתה שלוש שנים עם הסט הזה? גם אצלי אותו סט.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 10 דקות, BRAVO30 כתב:

 הסט הזה הזמנת מחו"ל? לא עשו בעיות במכס, רק שילמת מסים וזהו? 

   אני עם בילשטיין b12 ואייבך, עובר טסטים רגיל כבר 3 שנים למרות הצבע של הקפיצים אז אולי לא תהיה לך בעיה. אם כי יש דעות בעניין הזה שיש התייחסות אחרת לקוילאוברים ול"סתם" בולמים עם קפיצים בגלל המבניות ולכן אולי יעקמו פרצוף אצלך במכון הטסטים אבל אין לדעת. נשמע מגניב ממש השינוי ברכב שלך.

  יש מצב שהיית יכול לקנות סט ממש טוב בארץ במחיר זול בהרבה, כמו למשל הסט שיש אצלי או קוני כזה או אחר אבל אם היית נעול על קוילאוברים, זה משהו אחר כמובן. 

נ.ב. זיהיתי לפי הספוילר שלך שצילמתי פעם את הרכב שלך בגבעתיים בגלל שהוא מגניב, כשהיית בפנים ונראה לי שחשבת שאולי אני שוטר ונבהלת וישר נסעת, חחח. 

מה זה הגומיות האלה? אתה מתכוון לבושינגים? אגב, יש לך קצת צרצורים/קרקושים מהקונסולה בהתחשב בזה שאתה שלוש שנים עם הסט הזה? גם אצלי אותו סט.

 

את הסט הזמנתי דרך פיטסטופ.

אני מניח ששילמתי קצת יותר מאשר אם הייתי מזמין בעצמי, אבל רציתי ראש שקט שזה יגיע עד אליי מה שנקרא בלי כל הבירוקרטיה בדרך.

 

זה שיפור ראשון מכני שאני עושה ברכב שלי, ובאמת שיש שיפור, רק באסה שוב בגלל שבולמים מאחורה או המבנה שלהם הוא כזה שהם מחוברים עם קורה, קצת פוגע בחויית נהיגה בכבישים ממש משובשים.

 

הקדימה מרגיש הרבה יותר נוח מהסט המקורי של האיביזה, יותר קשה ויותר מרגישים את הכביש אבל יותר נעים לא יודע אם יכולתי להסביר בצורה יותר מדוייקת.

 

ולגבי מה שצילמת, וואלה לא זוכר סיטואציה כזו אבל כן אני מרמת גן ממש על גבול גבעתיים.

 

מעניין, יש לך את התמונה לשלוח לי בפרטי?

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מתלה אחורי מסוג קורת פיתול.
נפוץ מאד בהאצ'בקים, גם בכאלה שמאד נוחים.

  • אהבתי 1

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בקיצור, עם הקוילאובר מרגישים הרבה יותר כל דבר, גם את הדברים הטובים וגם את הפחות.

 

אני חושב שהבאתי מוצר מאוד איכותי , אם כבר מחליפים רכיב שעליו בעצם יושב כל המשקל של הרכב, עדיף להשקיע.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון

אני כבר רגיל גם לחסרונות. מרגיש אבנים קטנות, כבישים לא אחידים בגובה. זה מעביר ממש הכל. הרכב קשיח. 

לפחות אצלי אין את הקורה. אבל יש אנטירול עבה מאחורה. 

 

לפני 4 שעות, BRAVO30 כתב:

מה זה הגומיות האלה? אתה מתכוון לבושינגים? אגב, יש לך קצת צרצורים/קרקושים מהקונסולה בהתחשב בזה שאתה שלוש שנים עם הסט הזה? גם אצלי אותו סט.

לכל אנטירול יש גומיות שתומכות בו. אחת בכל צד. היצרן שלח לי גומיות לא טובות ואחרי תקופה קצרה התחילו רעשים חזקים מלמטה, בקיץ הגומיות מתרחבות ויש יותר רעש, בחורף יש ימים שאין בכלל. 
גם קשיחות הגומיות גורמת לרכב להיות קשיח עוד יותר, יש לי פוליאריטן חדשות, צריך לפרק הכל ולהרכיב, עבודה גדולה.

כשהרכב קשה כל כך באמת מרגישים רעשים שונים ברכב, פלסטיקים זזים וכאלו. זה לא קריטי ובחלק אפשר לטפל, אבל כן- זה קיים.

  • מעניין 1

מתכלה מתחת לכיסוי:

🚗 .Alfa 147 2.0 Manual With B12 Pro- Kit+ Eibach Antiroll kit+ EBC Yellowstuff brakes kit+ 17" GT wheels with Toyo R888R+ Red leather seats|

 

המחליפה: Alfa 159 TB

עם חלונות חשמל ונעילה מרכזית.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1253 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...