Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הרכבת קוליאוברים - מספר שאלות


שימו לב! השרשור הזה בן 1224 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 44
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

33 קדימה 31 אחורי. זה אפילו נמוך יחסית ואמור לתת אחיזה טובה יותר.

 

שוב, אני יודע שאני נוסע על איביזה לא על M3 , אבל עדיין.. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

השקעת בצמיגים, פייר אני מבין את חיידק השיפורים גם אני לוקה בו, לפעמים המוח מנצח אבל רוב הזמן החיידק גובר...

לא חייבים GTR בשביל שיהיה מה לשפר ולא חייבים לחיות על הש"ג של פצאל.

קיבלת פה המלצה מצוינת לבילשטיין B12 לך על זה ואל תשכח לעדכן על ההתרשמות שלך אחרי ההרכבה.

העיקר סע בזהירות...

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתחיל מזה שלדעתי אין טעם לשדרג את הרכב, תתאפק עד שתעבור לרכב עם פוטנציאל.

 

מה לא לעשות- "קפיצי הנמכה".

נכון, זה ינמיך ויקשיח את הרכב, אבל הבולם המקורי לא עובד איתם טוב והרכב מתרסק על כל שטות.

 

קוילאובר איכותי יספק הנמכה והקשחה בלי להעניש אותך כל כך חזק, אבל עדיין יש פה ויתור מסוים על נוחות.

הכל שאלה של כמה אתה מוכן לוותר על נוחות וכמה אתה מוכן להשקיע, אי אפשר להשוות קוילאובר מאיביי לסט של Ohlins.

 

קח בחשבון שהסט של KW לכביש הוא סבבה לגמרי, אבל גם פה מדובר בפשרה.

הוא לא קשיח מדי כדי שביומיום יהיה נוח יחסית והוא לגמרי מספק את זה, אבל כשאתה בנס הרים כן מרגישים שהוא רך יותר מה"אידיאל".

ופה כיוונון לא יעזור כי הוא רלוונטי רק לבולם עצמו, בזויות גילגול נלחמים בעיקר עם הקפיץ.

 

 

*יש לי לאון שקניתי עם קפיצי הנמכה ושידרגתי לסט של KW.

They are trying to ban me...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה התקציב שלך לשיפור הזה? אם אתה רוצה גם נוחות וגם קשיחות במידה ראויה, זה להשקיע לא מעט כסף בקוילאוברים סטייל אוהלינס או חברה אחרת, סדרה גבוהה יותר של kw. 

אם אתה מוכן לספוג את הקטע של הנוחות וליהנות רק מקשיחות באמת משמעותית, סט של בילשטיין b12 עם קפיצי אייבך, יתגמל אותך מאד מאד בנס הרים. והאמת שאולי הנוחות לא תיפגע קשה כל כך,זה תלוי בצמיגים שלך. מה המידות?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קוילאוברים כפי שציינו אומר רק סט של קפיץ ובולם יחד.

שום דבר מעבר לזה.

יש כאלו נוראיים , יש כאלו מעולים , יש כאלו מתכווננים ויש כאלו שלא.

יש גם סטים רבים של בולמים שהרבה יותר טובים מקוילאוברים (בעיקר בצד הזול - למעשה - בולמים מקוריים בחלק לא קטן של הרכבים עדיפים בהכל חוץ מהפוזה והכיוונון גובה)

 

KW V2 שציינת הוא סט כניסה לא רע (בלי להעליב דברים זולים יותר , אבל מתחת לזה - כבר עדיף לא לשים ברוב המקרים) - אבל כמו שציינו - יכול להיות לגמרי שזה בזבוז של כסף (במיוחד על הרכב הנוכחי) אל מול סט של בולמים וקפיצים יעודיים לרכב שלך. אתה הרי לא תתעסק בלכוונן אותם כל היום (ובנינו - רוב האנשים לא).

If living is for learning

Then dying is forgetting

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חודש מאוחר יותר...

הזמנתי KW STREET COMFORT, אעדכן אחרי ההרכבה והניסיונות הראשונים .

 

זה יקח עוד קצת זמן, בטח שעכשיו בגלל כל הסגר הזה שכנראה יעכב לי קצת את החלום.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חודש מאוחר יותר...

שלום לכם,

מרגיש צורך לעדכן אחרי ההתקנה של הקוילאובר על האיביזה.

 

הקוילאובר של KW מדגם STREET COMFORT. הבנתי שזה אותו קוילאובר כמו הV1 רק שפה יש גם כיוון קשיחות, בנוסף לגובה.

 

טוב אז קודם כל, הרכב נמוך, חיצונית כשראיתי את הרכב פעם ראשונה אחרי ההרכבה וההנמכה, אמרתי BAM, ממש קטלני.

 

הוא נמוך בצורה מושלמת.

 

לגבי נוחות נסיעה אחיזה וחדות:

 

אז קודם כל נוחות נסיעה -  כמובן קוילאובר, גורם להרגיש כל דבר בכביש, הרכב מחובר לכביש, אני נוסע וממש מרגיש את הכביש, מה שלא היה לי עם הבולם המקורי של האיביזה.

בכביש ממש משובש זה קצת מציק, אבל ציפיתי האמת שזה יהיה פחות נוח משמעותית. אני יכול להגיד שבכניסה למשל לבאמפרים, הכניסה הרבה יותר נעימה ממה שהיה עם הבולם המקורי, אין "מכה", מה שכן לפעמים מהמורות מרגישות קמצ פחות נעים בסרן האחורי (אני מניח שזה כבר קשור לאיך שהאחורה של הרכב בנוי).

ברוב המקרים, ההרגשה בעיקר מהסרן הקדמי היא הרבה יותר נעימה מאשר הבולם המקורי.

 

אחיזה - יכול להגיד חד משמעית שאני מרגיש כאילו אני נוהג על רכב אחר. סוף סוף מרגישים ממש את ההגה, הכל הרבה יותר חד, כל פנייה כל סטייה\תזוזה קטנה של ההגה, מורגשת, ומורגשת בצורה כיפית ומהנה.

אני לא בעד להשתולל בכביש רגיל, בטח שלא בתוך העיר, אבל יצא לי קצת לבדוק את הרכב וזה פשוט מטורף, הביטחון שמרגישים עם קוילאובר, הרכב פשוט הרבה יותר בשליטה.

 

חדות - כמו שציינתי, הרכב מרגיש הרבה יותר חד, מרגיש שמגיב לכל תוואי\תנאי דרך בצורה שגורמת להרגיש אשכרה שזה רכב אחר. 

 

*עוד משהו שאני די בטוח שזה לא רק פסיכולוגי ולא רק מהתלהבות שלי, בנסיעה בכביש מהיר יש פחות רעשי רוח מעצבנים. אני מניח שזה קשור לזה שהרכב נמוך יותר ויש פחות שטח חיכוך של הרכב.

 

מוזמנים להעלות שאלות וכו', אענה בכיף.

 

קצת תמונות - 

 

 

 

 

IMG-20201115-WA0044.jpg

20201116_160348.jpg

IMG-20201115-WA0045.jpg

IMG-20201116-WA0011.jpg

20201116_085731.jpg

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ראשית, תתחדש.

גם לי הייתה איביזה ליטר רק צורה אחת ישנה יותר (2017), אומנם לא שמתי לה קוילאובר אבל כן הרכבתי בולמים של KONI u וקפיצים של ST. זה הכל נחמד ויפה עד שאתה תתחיל להרגיש בעוד כשנה מעכשיו שהרכב מתחיל להתפרק לך מבחינת פלסטיקה. זה לא רכב ברמת גימור גבוה, הפלסטיקה זולה ואיכות ההרכבה זה משהו שילך וירד משמעותית עם הקוילאוברים. אם עכשיו אתה אומר שנסיעה על כביש טיפה משובש לא כלכך נעימה, לאט לאט הכל יתחיל לרעוד ולהרעיש. לא יודע איך זה אצלך. אני הייתי נוסע כ-35 ק''מ ביום ואחרי שנה זה הגיע לרמה שלא יכולתי להגביר את הווליום מבלי שחצי פלסטיקה של האוטו הייתה רוקדת וניתקתי את הסאב כי זה היה פשוט בלתי נסבל. וזו גם הסיבה למה הורדתי ומכרתי את הקפיצים והבולמים האלה, וקצת לאחר מכן גם את האוטו.

 

אני לא בא להוריד לך את ההייפ חס וחלילה, אני רק אומר שכך בחשבון שסביר להניח שזה יקרה. 

עריכה אחרונה על ידי SmallbutClean
  • אהבתי 1

 2005 VW Passat B5.5 2.0l 115hp 
1991 VW Golf Mk2 1.3l 55hp 
 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 1 דקה, SmallbutClean כתב:

ראשית, תתחדש.

גם לי הייתה איביזה ליטר רק צורה אחת ישנה יותר (2017), אומנם לא שמתי לה קוילאובר אבל כן הרכבתי בולמים של KONI u וקפיצים של ST. זה הכל נחמד ויפה עד שאתה תתחיל להרגיש בעוד כשנה מעכשיו שהרכב מתחיל להתפרק לך מבחינת פלסטיקה. זה לא רכב ברמת גימור גבוה, הפלסטיקה זולה ואיכות ההרכבה זה משהו שילך וירד משמעותית עם הקוילאוברים. אם עכשיו אתה אומר שנסיעה על כביש טיפה משובש לא כלכך נעימה, לאט לאט הכל יתחיל לרעוד ולהרעיש. לא יודע איך זה אצלך. אני הייתי נוסע כ-35 ק''מ ביום ואחרי שנה זה הגיע לרמה שלא יכולתי להגביר את הווליום מבלי שחצי פלסטיקה של האוטו הייתה רוקדת וניתקתי את הסאב כי זה היה פשוט בלתי נסבל. וזו גם הסיבה למה הורדתי ומכרתי את הקפיצים והבולמים האלה.

 

אני לא בא להוריד לך את ההייפ חס וחלילה, אני רק אומר שכך בחשבון שסביר להניח שזה יקרה. 

הכל בסדר אחי.

את האיכות של הפלסטיקה הזולה הזו הרגשתי כבר אחרי שהרכב עבר גיל שנה. אין מה לעשות זה האיכות וגם עברתי על רכבים אחרים גם איביזות וגם סקודות (גם בדגמים יותר יקרים, גם בליאונים זה ככה).

יש לי רגישות גבוהה מאוד לרעשים כאלה ואני מקווה באמת שזה לא יחמיר. מקסימום שדרוג למערכת ולא להשתולל עם הסאב ויהיה בסדר.

 

בכל מקרה מבחינת התנהגות כביש אין מה להשוות בכלל, הרגשה של רכב אחר לגמרי.

אני מוכן לסבול את ה"נידנודים" האלה כשעולים על כביש משובש, כי כשעולים על כביש מהיר ההרגשה פשוט מטורפת.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1224 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...