Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סטייג 1


שימו לב! השרשור הזה בן 1463 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

איך אפשר להמליץ למישהו על משהו בלי לדעת מה הוא מנסה להשיג ולמה? רוצה תוספת כח? זו אחלה התחלה, זה בא על חשבון צריכת דלק, קצת אמינות תוספת זניחה ולא משמעותית מדי לבלאי (בתנאי שהרכב מטופל בהתאם). יעלה לך כמה אלפים.
בד"כ מדובר בעדכון תוכנה נטו, הנה קישור לדוגמא: https://www.goapr.com/products/software/ecu_upgrade/parts/ECU-12T-EA211

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קח בחשבון 2 דברים, הראשון  וא שמלכתחילה אין לך כלכך הרבה סוסית מתחת למכבה המנוע אז אל תצפה לניסים ונפלאות והתוספת לא תהיה משמעותית כמו אם היה לך מנוע חזק יותר להתחיל לעבוד עליו.

דבר שני זה שלא ציינת את מודל הרכב, אם הרכב עדיין באחריות אז היא תוסר ובמקרה של הואגיות גם הסרה של התוכנה משאירה סימני דרך והמוסך יודע שהתעסקת, זה יקל להם על העבודה לסרב לך גם במקרה ויש תקלות שלא קשורות למנוע- אם אפשר להתנער מהאחריות הם ימצאו את הדרך...

אתה כן תקבל תגובת מנוע טובה יותר, עקומת הספק מומנט רחבה יותר והרגשה שהאוטו מגיב וסוחס כבר מסל״ד נמוך בהרבה.

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דווקא בגלל שאין לו הרבה סוסים מלכתחילה כל שינוי יהיה מבורך.

 

לדעתי אפשר לחלץ כ20-30 כ"ס ועוד כמה קגמ"ים בריאים, והשינוי יהיה מורגש מאוד.

 

מה שנאמר לגבי האחריות מאוד נכון, ואם הרכב אכן באחריות אני במקומך הייתי מחכה..

 

 

אגב, איזה DSG יושב בגולפים מהסוג הזה? אם הוא זהה לזה שיש בגרסאות ה1.4 אז אין לך מה לפחד, כי במקרה הכי קיצוני אתה בקושי תתקרב לביצועים האלה.

 

 

כדאי להעביר לתת פורום שיפורים.  

עריכה אחרונה על ידי ramik33
:twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted:
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אחת התגובות החזקות. 1.2t אטמוספרי. אש אתה

Sent from my SM-G955F using Tapatalk

  • מצחיק 3

gladen pro25+rs audio 100m -tru technology billet 4100

ad neo800w- mosconi pro 4/30

gladen pro10-mosconi pro 1/10

fiio 11m plus coax-mosconi aerospace 6to8 dsp

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 7 שעות, ronrcz כתב:

זה מנוע אטמוספרי,לא ישנה כלום,אתה רוצה כוח ,תחליף רכב

הגולף 1.2 היא בעלת מנוע טורבו, לא רק שזה כן יוסיף לו כוח אלא תוכנות מסויימות מסוגלות להעניק לרכב תוספת של 20-30%, נכון שגם אז המספרים לא יהיו בשמיים אבל כתוספת מדובר בהבדל משמעותי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 8 שעות, 98civic כתב:

אחת התגובות החזקות. 1.2t אטמוספרי. אש אתה

Sent from my SM-G955F using Tapatalk
 

נכון,לא שמתי לב בגלל ההספק.

בכל מקרה בגלל כל הבעיות שהיו עם המנוע הזה בגזרת הטיימינג אני הייתי חושש להעמיס עליו,להבדיל ממנועים אחרים של VAG שדווקא משופרים באחוזים גבוהים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מיותר לדעתי.. תוספת יחסית זניחה למנוע שגם ככה חנוק מעל 120, תוסיף לזה גיר לא מוצלח (dq200) ומקדם האמינות יורד משמעותית..

 

מתאר לעצמי שהרכב לא חדש, מנועי 1.2 כבר הוחלפו ב 1.0 בדור הקודם של וואג..

Opel INSIGNIA 2013 2.0T Edition - For me

ReflashTeam IL stage 1 Remap.

Opel INSIGNIA 2015 2.0T Cosmo - For the wife ;)

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חבר טוב עשה מהלך דומה,  נרגיש שהפולו שלו ידנית 1.2 TSI (בפולו מגיע עם פחות כוח נדמה לי 90 סוס).

אחרי תוכנה אצל דני מקסטיונינג הדיינו הציג 130 סוסים ועלייה נאה בקג''מ.

הרכב נסע ועודו נוסע יפה מאוד.

נחמד למי שממש רוצה עד סוסים וקו ישר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דני עושה תוכנות קאסטום לפי הצרכים של הנהג, לדעתי במיוחד כשמדובר בבעל מקצוע כמו דני שעובד על הדיינו זה עדיף על תוכנת מדף.

צריך לשים לב שלא כל אחד יכול/ יודע/ מתיימר לדעת או צריך להתעסק עם תוכנות קאסטום. 

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם הרכב מחוץ לאחריות? כן. סטייג 1 זה לרוב על הצד הבטוח ואתה בהחלט תרגיש את תוספת הכוח. הדבר היחיד שאני ממליץ לכל מי שמבצע שינוי כזה זה לקצר במעט את שגרת הטיפולים, נאמר במקום 10,000 ק"מ כל 7,000 ק"מ, וכמובן להשתמש בשמן סינטטי מלא ואיכותי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 6.12.2020 בשעה 11:27, GTI33 כתב:

חבר טוב עשה מהלך דומה,  נרגיש שהפולו שלו ידנית 1.2 TSI (בפולו מגיע עם פחות כוח נדמה לי 90 סוס).

אחרי תוכנה אצל דני מקסטיונינג הדיינו הציג 130 סוסים ועלייה נאה בקג''מ.

הרכב נסע ועודו נוסע יפה מאוד.

נחמד למי שממש רוצה עד סוסים וקו ישר

130 כס בגלגל? זה אומר מעל 140 במנוע, נשמע הזוי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1463 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...