שיפורים - כוח, אחיזה ומה שביניהם
כאן אפשר לקבל הצעות וייעוץ לגבי כל דבר שבסופו הרכב שלכם יסע מהר יותר, יאחוז טוב יותר או יבלום חזק יותר. זיכרו! שיפורים בישראל הם תחום אפור, שלא לומר שחור. קחו את זה בחשבון. ונהגו בבגרות ואחריות.
כללי פורום שיפורים - חובה לקרוא
ברוכים הבאים לפורום שיפורים. כדי לשמור על פורום נעים ומכבד, להלן כללי הפורום:
1. אין לפרסם מוצרים למכירה כאן בפורום אלא בפורום המסחרי (אם אתם ספונסר פורום מורשה) או בפורומי המכירה (אם אתם חברי פורום מהמניין).
2. שרשורי פרסום ''מוסווים'' ע"י "חברי פורום" חדשים, ימחקו.
3. שרשורי פרסום ''מוסווים'' ע"י גולשים וותיקים, ימחקו בתוספת ענישה.
4. לו לאחר המלצה על מקום מסוים יהיו עודף תגובות כגון: "כן, הם הכי מגניבים/הכי שולטים!!!/הכי מקצועיים/אחלה בורקסים" הן תמחקנה בתוספת ענישה.
5. תופעות של משתמשים שמגיבים רק בכדי להשמיץ מתחרים ו/או לפרגן יחסמו.
6. כתיבה נאותה מחויבת גם מהספונסרים.
7. לא. אין אופציה לשנות אף אחד מששת הסעיפים הקודמים.
המטרה כאן היתה לבנות פורום מקצועי, רלוונטי, אמין ובין היתר עם דעות מכל הכיוונים. זה לא מה שקורה.
אחלה יום לכולכן.
תודה, מנהלי הפורום.
9,654 נושאים בפורום הזה
-
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 6 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
אהלן. רציתי לשאול אם מישהו עשה "סטייג 1" לפי'גו 208 1.6 טורבו דיזל (שנת 2018)? היחיד שהצלחתי למצוא עליו קצת פרטים זה סטייג של br performance שמעלה את הרכב ל130 כוח ו32 מומנט עם רצועה ארוכה יותר. https://www.br-performance.be/en-be/chiptuning/1-cars/43-peugeot/4083-208/6988-06-2015-2019/7000-1-6-bluehdi/ בארץ מי שראיתי שמעתסק בזה (לפחות אחריי חיפוש קצרצר בגוגל) זה ID-GO Tuning https://www.facebook.com/1595624120664822/posts/2865562067004348 מישהו שעשה ויכול לשתף חוויות לגביי זמינות הכוח / תצרוכת דלק(הכי חשוב בסיפור - ברור שלי שבלחיצות ומאמץ הצריכה תרד כי יש יותר שימוש בנוע אך בנהיגה רגועה האם באמת יש צריכה זהה או אפילו שיפור בצריכה?) תו…
הודעה אחרונה מאת xGolani, -
-
Ford kuga
מאת Fordkugaman- עוקב אחד
- 0 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
יש לי פורד קוגה וקיה פורטה ואני רוצה לשפר אחד מהם למשהו שבאמת יהיה כיף לנהוג בהם אם אתם יודעים איך אני אשמח לעזרה תודה .
הודעה אחרונה מאת Fordkugaman, -
- 2 עוקבים
- 2 תגובות
- 3.8 אלף צפיות
(Peugeot 308 2014 Active) אהלן חברים, אני פחות בקיא בכל הנושא הזה של הסטייג׳ים ולאיזה מנועים עושים את השינוי הזה (מכיר שלמנועים עם טורבו בעיקר) הייתי שמח לדעת אם יש אופציה לעשות את זה למנועי PureTech 1.2T של פג׳ו בארץ ואם כן איפה הכי מומלץ? ומה סדר גודל של המחירים בערך? מחיפוש באינטרנט אני מכיר שזה מעלה את ההספק של המנוע הזה ספציפית מ130 ל150 כ״ס תודה רבה לעוזרים!
הודעה אחרונה מאת Shay_u, -
- 10 עוקבים
- 23 תגובות
- 8.3 אלף צפיות
היי, אחרי שנה ו-10K עם מישלין PS4 החלטתי שנמאס לי שהציג מרגיש כמו מרגרינה בפניות מעט חדות, והגיע הזמן להתקדם לצמיג שאוחז יותר, גם במחיר של לקבל יותר רעש כביש. האפשרויות שהבנתי שעומדות לרשותי הן - nankang ar1 hankook rs4 potenza re71r אשמח לקבל חוות דעת מכאלה שיצא להם לחוות את האחיזה של הצמיגים האלה מקרוב. תודה!
הודעה אחרונה מאת hondacivic02es, -
- 5 עוקבים
- 9 תגובות
- 7.6 אלף צפיות
שלום בבעלותי סקודה ראפיד 2014 1.4 טורבו האם מומלץ לעשות לרכב סטייג' 1 למטרת זריזות וחיסכוניות? מידי שבועיים יש לי נסיעה מאיזור בש לקרית שמונה . מה ההמלצה? כמה אני אראה שיפור ? ועל איזה מקום או איזה תוכנה מומלץ לעשות? תודה .
הודעה אחרונה מאת AloniM3, -
-
- אחראי פורום
- 4 עוקבים
- 11 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
שלום חברים יש ברשותי אוקטביה שנתון 2009 גיר ידני מנוע בנפח 1.9 טורבו דיזל דגם אמביאנט (הדגם שהיה מומלץ בעבר לנהגי מוניות) קבלתי את הרכב עם קילומטר מאוד נמוך האוטו שמור . הבנתי כמה דברים לגבי הדגם הנל שאפשר להפוך אותו למנוע חזק יותר במקום 105 כוחות סוס ל 130 כוחות ואף אולי קצת יותר . רציתי להבין כמה דברים : 1. האם כל רכב ניתן לשנות את ההספקים או ספציפית לדגם הנל שמגיע עם נפח מנוע יחסית גדול אבל ההספק נמוך . 2. האם אני יכול באופן עצמאי להתחבר למחשב ולשנות תוכנת ניהול מנוע או רק במכונים מתמחים (העלות לפי מה שהבנתי גבוהה ואני קצר בכסף השקעתי על האוטו הרבה ) 3. אם יש מקום שמתמחה בסוג רכבים כאלה והאם חוץ משינוי תוכנת הניהול של המחשב יש חלקים…
הודעה אחרונה מאת falou, -
-
צמיגים 308 GT
מאת EMPTY-
- אחראי פורום
- 4 עוקבים
- 14 תגובות
- 4.1 אלף צפיות
שלום לכולם🙂 אני צריך עזרה בבחירת צמיגים ל308 גיטי שלי. עברה 15 אלף קמ ,90 אחוז מהזמן בכביש 6 ורק לא מזמן התחלתי לקחת קורסים במסלולים מקווה להכנס לתחביב טיפה יותר. אבל לצורך השימוש נניח שפעם ב כזה נוסע למסלולים, ורוב הנסיעות בכביש 6 לעבודה וחזרה סביבות ה35/30 אלף בשנה. כרגע הרכב נועל פילוט ספורט 3 מקדימה ומאחורה פילוט ספורט 4 (לא s הדגם הרגיל) הצמיגים הקידמים (3) הגיעו מקוריים עם הרכב ויבשיים עם טיפה סדקים . האחוריים(4) עוד במצב יחסית סבבה ולא יבשים שוקל למשוך איתם עוד קצת. הבעלים הקודם החליף לפילוט 4 בגלל שהמקוריים היו יבשיים. מידת צמיגים 225 40 18 ובכלל כמה קילומטרים מחזיקים צמיגים ספורטיבים בסגנון הזה(לא סילקים) בנסיעה מ…
הודעה אחרונה מאת menir1, -
-
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 2 תגובות
- 2.8 אלף צפיות
כמו בכותרת, אני עומד לרכוש צלחות של צימרמן מחורצות כרגע עם רפידות חדשות של TRW (תואם מקור) יש בעיה בשילוב ? מאחר שקראתי שרפידות מחוזקות נוטות לשרוק\לצפצף ולהיגמר מהר - מעבר למחיר המופרז ביחס לתואם מקור- ומעבר לזה שאין בהישג יד -אלה הזמנה. אשמח לשמוע דעתכם תודה.
הודעה אחרונה מאת Liviur, -
-
-
- אחראי פורום
- 3 עוקבים
- 9 תגובות
- 3.8 אלף צפיות
אשמח לעזרתכם חברים ! עדיף מחו"ל אם אין ברירה מהארץ ! תוך כדי מחפש כיסאות מאחר ושלי כבר בלויים גם ידית הילוכים והאנדברייק קוסמטי נראים רע .. תודה לעוזרים ❤
הודעה אחרונה מאת shellcase, -
-
- 2 עוקבים
- 2 תגובות
- 5 אלף צפיות
שלום לכולם ברשותי שירוקו 2.0 אשמח לעזרה בהשוואה בין התוכנות שציינתי בכותרת (ברמה של סטייג 2 בכל תוכנה) כמה כוח סוס וקגם יתווסף לי דרך כל אחת מהתוכנות ? ואיזה הכי ״רצינית״ מביניהם מבחינת ביצועים
הודעה אחרונה מאת GR8Day, -
- 2 עוקבים
- 1 תגובות
- 3.5 אלף צפיות
שלום לכולם, להלן ההתלבטות. ברכבי (מיאטה nc) יש מישליין ps4, מצבם של הקדמיים טוב. באחוריים הבעלים הקודם גם הרכיב את ה ps4, אבל קיבל פנצ׳ר והחליט להחליף רק צמיג אחד בסרן לצמיג סיני (צמיג toledo שידוע באחיזתו הגבוהה לצורך העניין, אבל סיני). הרצון שלי הוא מצד אחד אחיזה כשצריך, מצד שני אפשרות לדריפטים (כלומר - לא צמיג אובר קיל). כרגע הסט אפ לכאורה מעולה שכן האחוריים מאבדים אחיזה בקלות בגלל חוסר האיזון, אבל לא אפשרי להמשיך ככה. ההתלבטות היא: 1.לשים את הps4 הקדמיים מאחורה, וזוג ps4 חדשים מקדימה (חוסר איזון? יותר מדי היגוי יתר?) 2. הרכבת ps4 באחורה (יותר מדי אחיזה אחורה? חוסר איזון?) 3. פאלקן ze310 בכל הארבעה (צמיגים לא ספורטיביים שעלולים ל…
הודעה אחרונה מאת kobi_g, -
- 6 עוקבים
- 14 תגובות
- 4.5 אלף צפיות
שלום לכולם. בבעלותי הרכב הנ"ל, סטוק, שנת 2016 (לאלו שפחות מתמצאים- מנוע וגיר זהים לGTI MK7). בעקבות רעש מנוע אנמי לטעמי, חשקה נפשי להגביר מעט את רעש הרכב. שוב- מעט, לא משהו אגרסיבי. קצת יותר נוכחות ורעש בהחלפות ההילוכים. עשיתי סקר שוק אצל מרבית השמות המובילים בתחום ורוב הצעות המחיר שקיבלתי נעו סביב 7500 ש"ח לא כולל התקנה ומע"מ. כל אחד הציע להחליף חלק כזה או אחר במערכת הפליטה ואני כבר איבדתי את הצפון. מה שגם, הצטייר כי ההצעות שקיבלתי היו מובילות לרעש אגרסיבי מדי עבורי. האם יש דרך ליהנות מתוספת קלה בסאונד הרכב מבלי להיפרד מסכום כולל של 5 ספרות? אשמח לעזרתכם. תודה לכל המשיבים.
הודעה אחרונה מאת kobi_g, -
-
- אחראי פורום
- 4 עוקבים
- 7 תגובות
- 3.3 אלף צפיות
ברשותי פיג'ו 207 gt רוצה להחליף כיסאות והגה לספורט איך עושים זאת ובמה זה כרוך? תודה לעוזרים
הודעה אחרונה מאת Liviur, -
-
צמיגים אני רוצה לשים באוטו שלי גלגל 18r ויש לי r17 יש לי הונדה סיויק 1.5 טורבו שנת2018 האם זה אפשרי? 1 2
מאת רוי-
- אחראי פורום
- 6 עוקבים
- 16 תגובות
- 7.4 אלף צפיות
השאלה בכותרת.
הודעה אחרונה מאת ArikM, -
-
-
- אחראי פורום
- 5 עוקבים
- 9 תגובות
- 4.4 אלף צפיות
שלום לכם, אשמח לעזרה מוסברת מכם כי אני לא מבין הרבה בתחום, קניתי לא מזמן סיאט איביזה fr 1.2 אוטומט 2015 ואחרי כמה ימים הרגשתי כבר חוסר באיזה 30%כוח ( חסרה לי ההרגשה של הדחיפה בתאוצה גם להרגשה וגם לעקיפות) אז הבנתי שיש תוכנת מנוע שנותנת בול את מה שחסר בstage1 ב1600 ש"ח , אז רציתי לדעת האם זה מומלץ ולא יגרום לאיזה בעיות בגלל זה, ודבר שני האחיזה של הרכב בסיבובים היא על הפנים כאילו מעל 40 קמש מהירות בסביבוב והאוטו עושה צלחת, וגם בץאוצה מ0 הגלגלים מסתחררים, רציתי לדעת אם ניתן לשפר את הדברים האלה ואם שווה וכמובן שיעבור טסט בלי בעיות, תודה רבה לכם.
הודעה אחרונה מאת yt09, -
-
- 2 עוקבים
- 3 תגובות
- 4.6 אלף צפיות
מניח שהשאלה הזאת נשאלה פה לא מעט פעמים (מתנצל על כך), האם תהיה בעיה לעבור טסט עם הרכב לאחר שדרוג תוכנת ניהול מנוע? תודה רבה!
הודעה אחרונה מאת Stylo, -
- 5 עוקבים
- 8 תגובות
- 4.3 אלף צפיות
שלום וברכה יש לי אלפא ג׳ולייטה 1.4 צנרת זרימה חופשית, מהממיר והלאה, בהעברת הילוך, הרכב משמיע צליל של פריקה מהצנרת. בימים האחרונים אין צליל בכלל, גם בהעברת הילוך בטור גבוה מישהו נתקל? או יודע מה הסיבה?
הודעה אחרונה מאת Liviur, -
-
- אחראי פורום
- 5 עוקבים
- 5 תגובות
- 4.8 אלף צפיות
אפשרי להכניס מנוע מוגדש של סובארו(עדיף של ה WRX STI) לB4 2008??? אשמח גם להכוונה למנוע ספציפי עם שנת ייצור גבוהה יותר מ2012 רציתי בעיקרון לדעת כמה דברים: 1. אם זה בכלל אפשרי מבחינה פיזית (מקום וכו') 2. אם זה משתלם בקטע של הגדלת הספק וביצועים ביחס למחיר (ואם מישהו יכול לזרוק מחיר מוערך אני אשמח מאוד) 3. אם 1 ו2 אפשריים ומשתלמים, אם התיבה האוטומטית יכולה לעמוד בזה? תודה רבה לעונים
הודעה אחרונה מאת ProRules, -
-
- 2 עוקבים
- 0 תגובות
- 3.1 אלף צפיות
למישהו יש נסיון עם ביטול מגבלת מהירות ל דגם 560 בנזין? ויודע לומר לאיזה מהירות סופית מגיע הכלי ביישורת?
הודעה אחרונה מאת arinash, -
- 2 עוקבים
- 4 תגובות
- 3.8 אלף צפיות
שלום לכולם, אני שוקל לייבא דוד אחורי בעל תקן EEC. לפי מסמך משרד התחבורה, הבנתי שניתן לייבא חלק כזה אם הוא בעל תקן EEC. (https://www.gov.il/BlobFolder/policy/import-policy/he/import-demands.pdf - שורה ראשונה בדף 27, יש שם שלל של תקנים) אשמח לשמוע מכם, א. האם ההבנה שלי נכונה? מה שציינתי למעלה אכן נכון? ב. בהנחה שאכן המוצר הוזמן, אז האם צריך להיות מוטבע עליו איזשהו סימן? ( אני אנסח את זה באופן כללי יותר - איך מוכיחים שהמוצר הזה הוא אכן בעל תקן EEC במידה ובכניסה לארץ יתחילו לשאול שאלות לגבי התקן?) (נ.ב. בעבר הרחוק הצלחתי לייבא דוד רמוס אחורי בלי בעיות, אך באותו זמן לא הייתי מודע לשלל הדרישות של התקנים האלה) תודה…
הודעה אחרונה מאת ch2856, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 4 תגובות
- 3.7 אלף צפיות
חבר מעוניין לשים סטייג 1 לרנו גראנד קופה( קצת מוזר) והוא יותר מתעניין בכח סוס מעבר לשאר הדברים שזה תורם לו. מישהו יודע כמה זה כוח סוס זה יעלה לו?
הודעה אחרונה מאת Muhammad Wahidy, -
-
-
- אחראי פורום
- 4 עוקבים
- 6 תגובות
- 3.6 אלף צפיות
ברשותי כרגע פורד פיאסטה 2013 ambient עם 82 כ"ס. אני רוצה לשפר את הרכב ואני יודע שמהמנוע שיש כרגע ברכב אני לא אצליח להשיג משהו ששווה מאמץ. מאחר וקניית רכב חדש עם פוטנציאל גדול יותר כרגע זו לא אופציה חשבתי על החלפת מנוע. חשבתי לשים מנוע וגיר של פיאסטה ST אבל אני לא יודע קודם כל אם ניתן להשיג בארץ, ואם הרכב בכלל יישאר חוקי אחרי זה... אשמח לייעוץ לגבי המנוע והגיר של הST אם בכלל יהיה ניתן להשיג אז מה המחיר המשוער ואם יהיה צריך להחליף חלקים נוספים ברכב
הודעה אחרונה מאת חולגי, -
-
-
- אחראי פורום
- 3 עוקבים
- 3 תגובות
- 3.7 אלף צפיות
אהלן אני צריך להחליף 3 צמיגים קדמיים ברנו קליאו 0.9 שנת 19 יש צמיגים מומלצים? עד נגיד 500 שקל לצמיג זאת המידה שיש כרגע על הרכב 195/55R16H הרכב הגיע עם צמיגים של קונטיננטל האם יש חשיבות אם אני מחליף צמיגים קדמיים לחברה אחרת ונשאר עם הקונטיננטל שהגיעו עם הרכב מאחורה? או שעדיף כבר להחליף את כל ה4 ?
הודעה אחרונה מאת shellcase, -
-
-
- אחראי פורום
- 3 עוקבים
- 4 תגובות
- 2.9 אלף צפיות
היי, מישהו יודע אם אפשר להחליף סט גאנטים ברזל ב יונדאי i25 2018 לחישוקים (סגסוגת) של i10 2015? שניהם 14" אם לא מתאים לפה אפשר להעביר לפורום טכני תודה רבה Sent from my SM-N970F using Tapatalk
הודעה אחרונה מאת shellcase, -
-
-
- אחראי פורום
- 3 עוקבים
- 10 תגובות
- 4.6 אלף צפיות
אני מעוניין להזמין אגזוז מה אינטרנט שעולה 140 דולר ורשום באתר הוא aggressive loud שזה אומר שהוא ממש רועש. מה אומרים שווה לי להזמין אותו?
הודעה אחרונה מאת shellcase, -
-
-
- אחראי פורום
- 5 עוקבים
- 7 תגובות
- 5.4 אלף צפיות
אהלן, יש לחבר שלי תוכנה על הרכב (במוו סדרה 1) מהבעלים הקודמים והבעלים לא זוכר איזה תוכנה זאת. האם אני יכול לדעת איזה תוכנה יש על הרכב בכל אזשהי דרך?
הודעה אחרונה מאת pronella, -
-
-
- אחראי פורום
- 4 עוקבים
- 4 תגובות
- 4.8 אלף צפיות
אהלן חברים, אני נוסע על רכב ידני בו דוושת הגז יותר נמוכה מדוושת הברקס, מה שמקשה עליי לעשות "Heel And Toe" אלא אם אני לוחץ על הברקס כמו משוגע... יש דרך זולה יחסית להגביה את דוושת הגז (או להוריד בגובה את דוושת הברקס, מה שנראה לי יותר קשה), למצב שהברקס והגז יהיו באותו הקו? מישהו התנסה עם זה?
הודעה אחרונה מאת שביט, -
-
-
- אחראי פורום
- 5 עוקבים
- 6 תגובות
- 3.9 אלף צפיות
היי אנשים רציתי לדעת אם זה אפשרי להזמין מנוע של gti ולשים בגולף רגילה ישלי גולף mk7 זה יהיה חוקי ? מה החלקים הנוספים שצריך חוץ מהמנוע הטורבו ?
הודעה אחרונה מאת SlowRide, -
-
-
- אחראי פורום
- 6 עוקבים
- 15 תגובות
- 8.7 אלף צפיות
רוצה לשפר במנוע (לא אגזוז צ'יפ פילטר), יש מצב לטורבו \ צ'ארג'ר ? כמה יעלה ? המנוע הוא 2.7 ליטר אוטומט יש לי מערכת גז ברכב לחיסכון בדלק עם שווה לגעת במנוע הזה עם מערכת גז?
הודעה אחרונה מאת Taipan, -
-
- עוקב אחד
- 0 תגובות
- 2.9 אלף צפיות
שלום רב בבעלותי מאתמול אלפא רומיאו לראשונה בחיי ואכן אני מבסוט האלפא שנת 2010 צבע לבן ידנית ומנוע תלתן ירוק הרכב משופר והייתי רוצה לתת נגיעה שלי (חתימה שלי לבייבי החדשה) אשמח לשמוע על המלצות לסדנאות שיפורים שניתן אצלן גם לעשות סוג של דיטיילינג לרכב ואני לא מתכוון קוסמטי. אלא מישהו שיודע ואוהב לפרק לבחון להקשיב ובסוף גם לסייע בביטול רעשים..שידרוגים קטנים וגדולים. בכל מקרה אני כנראה ארצה לשדרג לקוילאוברים מאחר והרכב מונמך רק עם קפיצים וזה לא נעים. ארצה לנקות את תא המנוע מג'אנק ולסדר הכל שם יפה. אם מכירים באזור הצפון אשמח ...אזור חדרה פרדס חנה תודה מראש אלעד
הודעה אחרונה מאת Hayabusa,
-
מי מחובר 56 משתמשים רשומים, 7 אנונימיים, 269 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- איציק נ.
- hondacivic02es
- רועי5
- Dor4U
- SurfHigh
- שימי 85
- AmitGo
- SlowRide
- davemustaine87
- שביט
- stx
- jpex
- orankohn
- Moshe c
- ArikB
- amosbmw
- mcaspi
- Liviur
- stum
- אהרן ג
- daniel.asu
- laviil
- yonatanlou
- אורי מ.
- חד אופן
- `Infinity
- Monolitus
- אביעד9
- Shay Shd Dave
- fishmanl
- אריה שאג
- BoazB11
- ניקו פ.
- David32
- adir10
- nir eli
- יבגניפ
- lanosforce
- Yondalar
- chilcom
- chezik
- arice
- mikk
- אברהם א
- Yuvalino
- Jeka88
- אלעדית
- נעם101
- Haim_gds
- Rשף
- amit_a
- YULI1
- srool
- נהג מירוצים ותיק
- zvit
- bigfoot7375nadav
