Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

לא מצליח למצוא דיסקים מחוררים ל207 GTI


שימו לב! השרשור הזה בן 1009 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אשמח לעזרתכם חברים ! 

עדיף מחו"ל אם אין ברירה מהארץ !

תוך כדי מחפש כיסאות מאחר ושלי כבר בלויים גם ידית הילוכים והאנדברייק קוסמטי נראים רע .. 

תודה לעוזרים ❤

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האם אתה מחפש דיסקים מחוררים מתוך מטרה לשפר או מתוך זה שהם נראים טוב?

בתור שיפור - ההשפעה שלהם על עוצמת הבלימה היא 0 בדיוק ומבחינת קירור - השיפור הוא משהו שלא תרגיש (אפילו על מסלול)

אם כבר - הדבר היחיד שתקבל זה סיכוי גבוהה משמעותית שיסדקו וזה שלא תמצא מי שיעשה להם חריטה אם תרצה באיזשהוא שלב.

 

כל החברה באיזור שלי והסדנאות שמכינות רכבים למסלולי מירוץ - משתמשים בדיסקים רגילים (blanks מה שנקרא) בגלל זה לרכבי מירוץ - עד גבול החצי מקצועי ואפילו הרבה מאוד מהspec racing וendurance דוגרי משתמשים בכאלו.

כולל החלפה לרכבים שמגיעים עם דיסקים מחוררים / מחורצים מראש (לדוגמא - בערך כל המועדון פורש המקומי) - בגלל הסכנה לסדקים.

 

אם אתה רוצה לשפר את יכולת הבלימה:

1. צמיגים טובים יותר

2. רפידות בלם טובות יותר

3. נוזל בלימה עמיד יותר בטמפ׳ גבוהות.

 

כל השאר - לא רלוונטי באמת או לא מורגש לעומת השיפורים הנ״ל.

 

אם אתה רוצה לשפר נראות - בכיף.

If living is for learning

Then dying is forgetting

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 47 דקות, Liviur כתב:

קרוב מאוד לאותו חרטא

 

ההפרשים סופר זניחים לעומת 3 הדברים שכתבתי.

אני בטיפול הבא אחליף לנוזל קסטרול ריאקט. עם רפידות משופרות אני אמתין כי יש עליהן עדיין מספיק בשר. כשאחליף לרפידות משופרות, זה חובה שוב להחליף נוזל בלמים? אם זה יהיה נניח כמה חודשים אחרי החלפת הנוזל בלמים?

עדיף אגב מוטול rbf או הקסטרול?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין צורך להחליף נוזל עם החלפת רפידות.

 

לא מכיר את הנוזל הספציפי , אבל עם הrbf600 יש לי ניסיון מעולה והעלות יחסית לעבודה היא גרושים.

If living is for learning

Then dying is forgetting

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • שבועיים מאוחר יותר ...
בתאריך 10.7.2021 בשעה 21:17, Liviur כתב:

אין צורך להחליף נוזל עם החלפת רפידות.

 

לא מכיר את הנוזל הספציפי , אבל עם הrbf600 יש לי ניסיון מעולה והעלות יחסית לעבודה היא גרושים.

 

היי רכשתי בסוף דיסקים לא מחוררים קניתי ברמבו עם ציפוי קרמי זה טוב יותר ? 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סוד קטן - אפשר לעשות דיסק בלם גם מפלדה שחורה רגילה וזה יעבוד.
היתרון הכי משמעותי בדיסק מחורר הוא במשקל שלו, אבל זה לא ממש רלבנטי לרכבים 'נורמאליים' יותר לספורט מקצועני ורכבי פורמולה קלי משקל.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1009 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...