Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1843 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום וברכה

יש לי אלפא ג׳ולייטה 1.4

צנרת זרימה חופשית, מהממיר והלאה, 

בהעברת הילוך, הרכב משמיע צליל של פריקה מהצנרת.

בימים האחרונים אין צליל בכלל, גם בהעברת הילוך בטור גבוה

מישהו נתקל? או יודע מה הסיבה?

פורסם
בתאריך 29.5.2021 בשעה 21:04, Avi alfa כתב:

שלום וברכה

יש לי אלפא ג׳ולייטה 1.4

צנרת זרימה חופשית, מהממיר והלאה, 

בהעברת הילוך, הרכב משמיע צליל של פריקה מהצנרת.

בימים האחרונים אין צליל בכלל, גם בהעברת הילוך בטור גבוה

מישהו נתקל? או יודע מה הסיבה?

נשמע כאילו יש לך טורבו-לאג..

פורסם

מה קשור טורבו לאג ... ואיך מקבלים אותו :)

טורבו לאג זה משהו קבוע שקשור לתכנון של המערכת טורבו - בעיקר במערכות טורבו ישנות שהזמן של הSpool up ארוך ואתה לוחץ על דוושת התאוצה ולוקח זמן עד שהטורבו נכנס לפעולה. (או במערכות שבהן הטורבו גדול יחסית למנוע).

 

הגדישה עדיין תקינה?

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם
בתאריך 7.6.2021 בשעה 17:32, Liviur כתב:

מה קשור טורבו לאג ... ואיך מקבלים אותו :)

טורבו לאג זה משהו קבוע שקשור לתכנון של המערכת טורבו - בעיקר במערכות טורבו ישנות שהזמן של הSpool up ארוך ואתה לוחץ על דוושת התאוצה ולוקח זמן עד שהטורבו נכנס לפעולה. (או במערכות שבהן הטורבו גדול יחסית למנוע).

 

הגדישה עדיין תקינה?

כן הגדישה תקינה לחלוטין

פורסם
לפני שעתיים, mh53 כתב:

יש לך שעון גדישה?

הרכב סוחב כרגיל?

כן יש לי שעון מקורי של אלפא, הטורבו גודש עד הסוף ללא בעיה

פורסם

מעניין.
הייתי מציע לנסות לעשות נסיעה בטמפ׳ יותר קרות ובכביש יותר ריק.
בגדול הרעש של הפריקה במערכת מקורית (שהיא למעשה Bypass valve ולא Blowout valve - שזה תכנון שקט משמעותית) לרוב ישמע דרך הפילטר יניקה.
שינית משהו ביניקה עצמה ? (או עשית משהו שיעשה יותר רעש מהפליטה)

אם הגדישה תקינה - מעבר ל״פוזה״ אין לזה יותר מדי השפעה. (אבל אין ספק - שאין כמו הרעש הזה :) )

רוב התקלות בשסתומים יגרמו לגדישה יותר נמוכה מראש.

If living is for learning

Then dying is forgetting

×
×
  • תוכן חדש...