Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פיג'ו 208 - 1.6 טורבו דיזל 2018


xGolani
שימו לב! השרשור הזה בן 1002 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אהלן.

רציתי לשאול אם מישהו עשה "סטייג 1" לפי'גו 208 1.6 טורבו דיזל (שנת 2018)?

היחיד שהצלחתי למצוא עליו קצת פרטים זה סטייג של  br performance  שמעלה את הרכב ל130 כוח ו32 מומנט עם רצועה ארוכה יותר.

https://www.br-performance.be/en-be/chiptuning/1-cars/43-peugeot/4083-208/6988-06-2015-2019/7000-1-6-bluehdi/

בארץ מי שראיתי שמעתסק בזה (לפחות אחריי חיפוש קצרצר בגוגל) זה ID-GO Tuning

https://www.facebook.com/1595624120664822/posts/2865562067004348

מישהו שעשה ויכול לשתף חוויות לגביי זמינות הכוח / תצרוכת דלק(הכי חשוב בסיפור - ברור שלי שבלחיצות ומאמץ הצריכה תרד כי יש יותר שימוש בנוע אך בנהיגה רגועה האם באמת יש צריכה זהה או אפילו שיפור בצריכה?)

תודה רבה!

עריכה אחרונה על ידי xGolani
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סבלנות חבר.

קודם תקנה את האוטו ותראה אם המצב הנוכחי מספק אותך.

26 קג"מ ב 1750 סל"ד ו-100 כ"ס יתנו לך גמישות מעולה הן בטווח עירוני והן בטווח בינעירוני. 
תתרגל להעביר הילוכים מהר ו"לרכב" על המומנט, שם אתה מנצל בצורה מושלמת את רצועת הכח של המנוע (אין לך מה לחפש בקצה העליון, זה לא האיזור הטיבעי שלו).

איזה אוטו היה לך עד עכשיו ?

איציק

  • אהבתי 1

Peugeot 3008 MY18 1.6HDi 120Hp Automatic
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic
Citroen C4 MY07 2.0 143Hp Automatic

 

 

eפ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 21 דקות, איציק נ. כתב:

סבלנות חבר.

קודם תקנה את האוטו ותראה אם המצב הנוכחי מספק אותך.

26 קג"מ ב 1750 סל"ד ו-100 כ"ס יתנו לך גמישות מעולה הן בטווח עירוני והן בטווח בינעירוני. 
תתרגל להעביר הילוכים מהר ו"לרכב" על המומנט, שם אתה מנצל בצורה מושלמת את רצועת הכח של המנוע (אין לך מה לחפש בקצה העליון, זה לא האיזור הטיבעי שלו).

איזה אוטו היה לך עד עכשיו ?

איציק

כן יש לי איזה קטע עם לדעת הכל מראש מא' על ת' ואז פשוט להחליט מה כן ומה לא :)

נסעתי על הרכב כמה פעמים, הרגיש לי שהרצועה די צרה, אולי כי נסעתי חסכוני והעלאתי הילוך יחסית מהר ולכן היה לי מאוד רדום בכביש.

מבחינת בעלות פרטית זה הרכב הראשון שלי אבל יצא לי לנהוג על לא מעט רכבים לאורך הזמן, לרוב על S60 Polestar, סונאטה ו- i10

עריכה אחרונה על ידי xGolani
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה צריך להתרגל להילוכים הארוכים ולרצועת הכח של המנוע, זה קצת שונה ממנוע בנזין שם שיא ההספק הוא בסל"ד יותר גבוה וההתנהגות מעט שונה. 

איציק

Peugeot 3008 MY18 1.6HDi 120Hp Automatic
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic
Citroen C4 MY07 2.0 143Hp Automatic

 

 

eפ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 דקות, איציק נ. כתב:

אתה צריך להתרגל להילוכים הארוכים ולרצועת הכח של המנוע, זה קצת שונה ממנוע בנזין שם שיא ההספק הוא בסל"ד יותר גבוה וההתנהגות מעט שונה. 

איציק

אני שוקל לעשות נהיגה נוספת - היום לקחתי את הרכב לסיבוב נוסף ופשוט הרגיש לי שבהילוך החמישי סביב ה105 הוא היה מאוד מאוד איטי ורדום, לרגע הסתכלתי לראות שאני בכלל לוחץ על הדוושה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נשמע לא סביר, אבל אל תשכח שהילוכים ארוכים לא נותנים לך שינויים דרמטיים בסל"ד בכל לחיצה על הגז, הם כן אמורים לתת לך תזוזה במד מהירות - ועליו אתה אמור להסתכל. כמו כן אתה לא צריך ללחוץ את הדוושה עד לרצפה, דווקא במנועים האלו לחיצה עדינה על הגז נותנת תגובה טובה.

Peugeot 3008 MY18 1.6HDi 120Hp Automatic
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic
Citroen C4 MY07 2.0 143Hp Automatic

 

 

eפ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 57 דקות, איציק נ. כתב:

נשמע לא סביר, אבל אל תשכח שהילוכים ארוכים לא נותנים לך שינויים דרמטיים בסל"ד בכל לחיצה על הגז, הם כן אמורים לתת לך תזוזה במד מהירות - ועליו אתה אמור להסתכל. כמו כן אתה לא צריך ללחוץ את הדוושה עד לרצפה, דווקא במנועים האלו לחיצה עדינה על הגז נותנת תגובה טובה.

אני גם הופתעתי לרגע, לא יודע אם זה היה חוסר ריכוז שלי וסתם לא לחצתי או באמת משהו חשוד שם. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1002 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...