שיפורים - כוח, אחיזה ומה שביניהם
כאן אפשר לקבל הצעות וייעוץ לגבי כל דבר שבסופו הרכב שלכם יסע מהר יותר, יאחוז טוב יותר או יבלום חזק יותר. זיכרו! שיפורים בישראל הם תחום אפור, שלא לומר שחור. קחו את זה בחשבון. ונהגו בבגרות ואחריות.
כללי פורום שיפורים - חובה לקרוא
ברוכים הבאים לפורום שיפורים. כדי לשמור על פורום נעים ומכבד, להלן כללי הפורום:
1. אין לפרסם מוצרים למכירה כאן בפורום אלא בפורום המסחרי (אם אתם ספונסר פורום מורשה) או בפורומי המכירה (אם אתם חברי פורום מהמניין).
2. שרשורי פרסום ''מוסווים'' ע"י "חברי פורום" חדשים, ימחקו.
3. שרשורי פרסום ''מוסווים'' ע"י גולשים וותיקים, ימחקו בתוספת ענישה.
4. לו לאחר המלצה על מקום מסוים יהיו עודף תגובות כגון: "כן, הם הכי מגניבים/הכי שולטים!!!/הכי מקצועיים/אחלה בורקסים" הן תמחקנה בתוספת ענישה.
5. תופעות של משתמשים שמגיבים רק בכדי להשמיץ מתחרים ו/או לפרגן יחסמו.
6. כתיבה נאותה מחויבת גם מהספונסרים.
7. לא. אין אופציה לשנות אף אחד מששת הסעיפים הקודמים.
המטרה כאן היתה לבנות פורום מקצועי, רלוונטי, אמין ובין היתר עם דעות מכל הכיוונים. זה לא מה שקורה.
אחלה יום לכולכן.
תודה, מנהלי הפורום.
9,654 נושאים בפורום הזה
-
-
- אחראי פורום
- 4 עוקבים
- 8 תגובות
- 4.9 אלף צפיות
משהו שאף פעם לקחתי בחשבון כחשבתי על שיפורי כוח אגרסיבים (שדורשים קלאץ מחוזק) זה העובדה שקלאץ מחוזק מחזיק הרבה פחות זמן מקלאץ רגיל. והשאלה אם זה נכון ? אפשר בצורה כללית להגיד שקלאץ מחוזק יחזית פחות מקלאץ רגיל ? והאם זה משמעותית פחות ? (כל זה בגלל שלחבר עם איביזה קופרה עם טורבו IS20 משופרת ל 350 כוח בנאבה הלך הלקאץ. הוא קנה את הרכב ככה ועשה איתו 1500 קמ. הבעלים הקודמים שעשה את כל השיפור עשה עם הקלאץ אולי 10-20 קמ. הקלאץ לא זוכר את השם אבל עלה 9-10K. אז השאלה אם זה משהו נורמלי או שעבדו עם הקלאץ ממש לא טוב)
הודעה אחרונה מאת Shay_u, -
-
צמיגים ועוד
מאת WhaaEver-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 2 תגובות
- 2.8 אלף צפיות
אהלן חברה, יש לי פאסאט 2011 לפעמים בהתנעה ובלחיצת גז הראשונית הרכב מגמגם ואז חוזר לעצמו, אשמח לדעת למה זה קשור ואיך אפשר לטפל בזה. בנוסף בקרוב אצטרך לקנות צמיגים חדשים ואשמח גם לשפר כמה שניתן את האחיזה ברכב, על מה הייתם ממליצים? בנוסף אשמח לדעת מה הבדל בין דלק 95 ל 98 שמעתי שאם אתדלק 98 זה יותר טוב? תודה מראש לעונים ושבת שלום
הודעה אחרונה מאת shellcase, -
-
-
- אחראי פורום
- 7 עוקבים
- 8 תגובות
- 4.3 אלף צפיות
אהלן, אז ביום ראשון כנראה הולך לרכוש רכב מהסוג המצויין בכותרת(65 אלף ק"מ מבעלות פרטית יד 01, הבן אדם נראה ונשמע אמין לגמרי, קנה את הרכב כדי להתחיל פרויקט ממישהו מבוגר שנסע רק בעיר לפני כמה חודשים אך לבסוף לא הסתדר לו) ותהיתי מה הייתם יכולים להמליץ מהידע/נסיון שלכם מבחינת שיפורים לרכב מכל הבחינות(קוסמטית, צמיגים, גודל גלגל אם בכלל יש צורך להגדיל, פליטה, מנוע,טורבו וכו) ואם בכלל יש לאן ללכת עם זה? ברור לי שSTI לא תצא ממנו ואני גם לא מכוון לשם, במיוחד אחרי שקראתי את 11 הדיברות חח אבל בכל זאת תמיד נמשכתי ליפניות ולכל מה שבא איתן אז אשמח להארה בנושא . הבעלים הנוכחי רצה להחליף את הגיר האוטומט לגיר ידני של WRX וכבר קיבל הצעת מחיר ממישהו ואמר גם שיקשר בינינו במידה וארצה, זה נשמע …
הודעה אחרונה מאת sweet d, -
-
-
- אחראי פורום
- 9 עוקבים
- 15 תגובות
- 8.8 אלף צפיות
ברשותי רנו מגאן קופה 1200 טורבו 2014 115 כס, קיבלתי הצעה לstage 1 ב1900 שקלים, לאחר המיפוי יהיה על 140 כס האם זה כדאי מבחינת בלאי צריכת דלק וכו ?
הודעה אחרונה מאת em22, -
-
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 3 תגובות
- 3.6 אלף צפיות
האם יש המלצות למקום טוב לשיפור שהוא במחיר סביר?
הודעה אחרונה מאת afikz, -
-
tune ל 220i N20
מאת ZivZ- 4 עוקבים
- 5 תגובות
- 3 אלף צפיות
שלום לכולם, יש לי 220i מ2017 עם ה20N, אני רוצה לעשות לו טון סטייג 1 שלא מצריך תוספות חוץ מתוכנה. אשמח לקבל המלצות על צ'יפ/תוכנה. בנוסף אשמח לקבל חוות דעת ממישהו שעשה את זה כבר או יודע אם זה עושה נזקים כלשהם לטווח הארוך, קראתי טיפה באנגלית ואנשים אומרים שאין בלאי מואץ. תודה מראש.
הודעה אחרונה מאת 98civic, -
-
- אחראי פורום
- 1 תגובות
- 2.8 אלף צפיות
בקיצור מחפש חשמלי רכב לפתוח ולהחליף לי את הLED באורות הרכב. הרכב הוא רנו גרנד קופה 2017.
הודעה אחרונה מאת shellcase, -
-
-
- אחראי פורום
- 9 עוקבים
- 12 תגובות
- 4.4 אלף צפיות
אהלן חברים יש לי ב.מ.וו 118 2012 הייתי עכשיו אצל מוסך בירושלים בשביל לעשות לרכב שלי סטייג 1, עכשיו אני מכיר את כל התוכנות שיש APR, PCP, Manic וכו.. והוא אמר לי שאין שם לתוכנה ושהוא שולח את ״המחשב״ והפרטים של האוטו לאיזה מקום בגרמניה והם שולחים בחזרה את התוכנה והוא צורב אותה. מישהו מכיר? מישהו יודע על מה מדובר? והאם זה טוב?
הודעה אחרונה מאת ronrcz, -
-
-
- אחראי פורום
- 3 עוקבים
- 6 תגובות
- 3.5 אלף צפיות
אהלן, מעוניין להחליף את הצמיגים האחוריים שלי במידה 215/40/18 (מיטו תלתן) קניתי את הרכב לפני כחצי שנה בערך ומאחורה צמיגים סינים ומקדימה TOYO PROXES SPORT. צריך להעביר טסט בקרוב, ולכן האחוריים בוודאות יוחלפו (לפחות 3 שנים על הכביש עם תאריך יצור של ינואר 17), הצמיגים הקדמיים במצב בסדר, ונמצאים על הרכב מבערך תחילת-אמצע 2018. המידה המיוחדת של הצמיגים מצמצמת מאוד את האפשרויות שלי, ואלה המועמדים: TOYO PROXES SPORT: כמו שיש מקדימה, הכי זולים מהאופציות, במחירים בערך של 550-580 לצמיג. GOODYEAR ASY 3: אחרי חיפושים רבים של ASY 5 הבנתי שאין במידה שמתאימה לי לכן האסי 3 עלו כאופציה, מחיר בערך של 700 לצמיג. PS4: הישן והטוב, במחיר בערך גם כן של 700 לצמיג. בעקרון הרכב לא י…
הודעה אחרונה מאת quzzaa, -
-
סטייגים 1 ו2
מאת גיא123- 4 עוקבים
- 5 תגובות
- 4.3 אלף צפיות
אהלן חברה יודע בגדול מה זה סטייג 1 ו2, אשמח להסבר מפורט ,מה התהליך שקורה ומהו הטווח מחירים תודה
הודעה אחרונה מאת SlowRide, -
-
- אחראי פורום
- 5 עוקבים
- 9 תגובות
- 5.5 אלף צפיות
אהלן! אולי השם שלי טיפה דפוק אבל אני מחזיק ביונדאי אקסנט שירדה מהכביש וכרגע המטרה שלי להפוך אותה לסוג של באגי שטח... אני מחפש מישהו שיוכל להגיד לי איך אני מגביה את הרכב
הודעה אחרונה מאת elephant man, -
-
הגיע הזמן להחליף צמיגים ואני מתלבט בין : michelin pilot sport 4 (הגירסה הרגילה) ל continental premium contact 6 כרגע יש לי את המישלין שהחזיקו 3 שנים בערך. אני מעוניין לנסות את הקונטי שהבנתי שהם יותר ספורטיביים מהפיילוט ספורט 4.. אבל מנגד הקונטי גם יותר יקרים. יש למישהו ניסיון איתם ?
הודעה אחרונה מאת ramik33, -
יבוא גאנטים
מאת DUDUSL2-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 1 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
ערב טוב חברים מחפש עזרה מי יכול לייבא לי גאנטים מגנזיום לרכב
הודעה אחרונה מאת shellcase, -
-
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 2 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
יש לי רכב יונדאי I20 מנוע בלי טורבו אז אם יש אפשרות להוסיף טורבו וכמה זה יעלה בערך ?
הודעה אחרונה מאת shellcase, -
-
- 4 עוקבים
- 3 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
ערב טוב, שואל לגבי פורד קוגה 2018 AWD. 182 כ״ס, 240 קג״מ. לאחר בדיקה קצרה הבנתי שאלחר stage1 השיפור יהיה לכיוון 190 כ״ס ו- 300 קג״מ. לפי מה שהבנתי הרכב הגיע סוג של tuned כבר מהחברה ולפי הנתונים מעלה לא אראה שיפור ממשי. האם לדעתכם לקחת את הרכב ולהגיע ל״קצה״ מבחינת יכולת המנוע שווה את הבלאי? הדבר העיקרי שאני מבקש לשפר זה את הזריזות-יציאה מהמקום,זמינות כוח והעברת הילוכים יותר ״חלקה״. תודה
הודעה אחרונה מאת TZR84, -
-
- אחראי פורום
- 7 עוקבים
- 18 תגובות
- 6.1 אלף צפיות
שלום לכולם, רכשתי סופרב שנת 2020 עם 272 כ"ס ואני מעוניין לקבל יותר כח. מצאתי באינטרנט מס' חברות שמוכרות ציפים אבל לא ברור לי מי החברה הרצינים ומי שסתם מוצרי מדבקה זולים. כולם בסדר גודל של 400-700 יורו: https://www.racechip.com/shop/skoda/superb-3v-facelift-from-2019/2-0-tsi-1984ccm-272hp-200kw-350nm.html https://www.ptronic.com/performance-chip-skoda-superb-2-0-tsi-272.htm https://www.chiptuning.com/en/skoda/superb-3v3-2015/2-0-tsi-4x4-272ps-200kw-1984ccm/powercontrol-138923.html או שבכלל לא כדאי לעשות את זה לבד (אני איש מחשבים לא מכוניות) וללכת למישהו שיעשה לי את זה. השאלה אם כל פעם שאני הולך לטיפול במוסך אני צריך להחזיר …
הודעה אחרונה מאת ch2856, -
-
-
- אחראי פורום
- 3 עוקבים
- 4 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
יש דברים שאפשר לשפר ברכב?
הודעה אחרונה מאת YaronNahum, -
-
-
- אחראי פורום
- 3 עוקבים
- 5 תגובות
- 2.7 אלף צפיות
איך ניתן לשפר פיאט 500?
הודעה אחרונה מאת shellcase, -
-
-
- אחראי פורום
- 5 עוקבים
- 5 תגובות
- 2.8 אלף צפיות
יש ברשותי יונדאי i20 שנת 2010 מנוע 1500 ו100 כ״ס האם כדאי לעשות לה סטייג 1 כדאי לעלות את הכ״ס או שלא שווה ?
הודעה אחרונה מאת motek, -
-
-
- אחראי פורום
- 4 עוקבים
- 4 תגובות
- 3.6 אלף צפיות
שלום לכולם אני רוצה להחליף מנוע לפריוס 2008 למנוע של יאריס 2005 טי. רוצה לדעת עם זה אפשרי ומה דגם של המנוע של יאריס טי דגם ספורט.
הודעה אחרונה מאת Roycohen1979, -
-
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 4 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
אז ככה , הרכב הוא פולו GTI , שנתון 2013 . על הרכב מורכבת צנרת מלאה + דאון פייפ של חברת MILLTEK . להלן הקישורים : https://www.milltekexhaust-roadrunnermotorsport.co.uk/1779-milltek-sport-volkswagen-polo-gti-14-tsi-180ps-7spd-dsg-cat-back-exhaust-system-non-resonated-ssxvw155.html https://www.milltekexhaust-roadrunnermotorsport.co.uk/1348-milltek-sport-volkswagen-polo-gti-1-4-tsi-180ps-7spd-dsg-large-bore-downpipe-and-de-cat-ssxau297.html המערכת מגיעה ללא דוד אמצעי (רזונטור) ולפני כשנה בערך הייתי אצל לירן ארגוניטיקס ובניתי אצלו דוד אמצעי לצנרת הנ"ל. לצערי ההשתקה היא לא מושלמת , הרכב עדיין חופר בסל"ד גבו…
הודעה אחרונה מאת shellcase, -
-
-
- אחראי פורום
- 3 עוקבים
- 3 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
שוקל אם להתחיל לשפר את האוקטביה 1.4 החדשה שלי בעיקר את נושא האגזוז והסאונד מאוד חשובים לי כמובן גם השיפור בביצועים חשוב לי לדעת 1. האם כדאי לעשות זאת בהיבט של ביטוח (האם זה מבטל)? 2. אם כן איך להתחיל אני לא מבין באגזוזים כמעט כלום
הודעה אחרונה מאת naoriko1, -
-
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 3 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
התחדשתי בקאמרי 3.5 הבלמים שלו לא מתאימים לרכב כזה,הרכב לא הכי עוצר איך אפשר לשפר את הבלימה ? ראיתי מסרטון בחול על אותו רכב שמו קליפר של גיפ של טויוטה highlander ואמר שהתוצאה ממש טובה. מה דעתכם על שיפור כזה?
הודעה אחרונה מאת Mazdaspeed 6, -
-
-
- אחראי פורום
- 6 עוקבים
- 15 תגובות
- 4 אלף צפיות
סתם מתוך עניין באיזה אופציות אפשר לשפר את המנוע 1400 אטמוספרי 90 כ"ח ועד כמה זה אמור לעלות
הודעה אחרונה מאת GR8Day, -
-
- 3 עוקבים
- 1 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
שלום לכולם. קניתי לפני מספר חודשים Cupra 280 (סטוק). אני לא מחפש לשפר את הרכב אבל הדבר היחיד שהייתי שמח לשקול זה שינוי במערכת פליטה בשביל לשנות/להגביר את הסאונד של הרכב (ה280 די שקטה). אופציה שחשבתי עליה היא מערכת פליטה של milltek בלי החלפה של downpipe (אשמח להמלצות נוספות). השאלה שלי היא לגבי קבלת אישור ממשרד הרישוי לשינוי כזה. האם מישהו ניסה פעם לקבל אישור ממשרד הרישוי עבור שינוי של מערכת פליטה (ובעצם לא הסתפק באישור שמגיע עם המוצר שכביכול מצהיר שהמוצר מאושר על ידי משרד הרישוי)? ואם כן אשמח להבין מה התהליך והאם הוא מסובך מאד או שאפשרי.
הודעה אחרונה מאת 98civic, -
- עוקב אחד
- 0 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
אהלן לכולם, רציתי לדעת פרטים על סטייג 1 לאוטו(בכותרת). המלצות על מוסכים באזור חיפה והקריות, וכל מה שאתם חושבים שכדאי לדעת. תודה מראש.
הודעה אחרונה מאת ZivZ, -
- 2 עוקבים
- 1 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
מה ההבדל בין הדגמים,מי מהם יותר ספורטיבי ואיך הם ביחס ל-PS4?
הודעה אחרונה מאת SmallbutClean, -
היי, אני מעוניין לשפר את נוחות הנהיגה בטויוטה אוריס סטיישן 2014 שהרכב פחות "יתרסק" בבמפרים, להעלות את תחושת היציבות בפניות ועיקולים ועל הדרך להגביה אותו בכמה ס"מ. מאיפה מתחילים? מה צריך ואפשר להחליף? איפה וכמה עולה? מה ההשלכות של שינויים כאלה? תודה
הודעה אחרונה מאת חן ג., -
- 3 עוקבים
- 9 תגובות
- 3.2 אלף צפיות
היי חברים, הפעם האחרונה שרכשתי צמיגים הייתה לפני שנה או שנתיים ולא זכור לי שנתקלתי בצמיגים הנ"ל מחפש צמיגים אוחזים היטב, ואילו נראה משיטוט ברשת מעולים בזה ועוד במחיר ממש ממש מעולה! מישהו שמע או התנסה בהם? איך הם בפניות , בלימות ובתקווה שלא ממש גרועים ברטוב?
הודעה אחרונה מאת Amirst1, -
-
- אחראי פורום
- 8 עוקבים
- 11 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
יש לי אימפרזה 2004 מנוע 2000 לא התחברתי להגה המקורי אז הזמנתי אחד של מומו ללא כרית אוויר קניתי מתאם זול ונהרסה כול ההברגה של המוט הגה,אז על הדרך החלפתי את המוט פלסטיקה והגה של אימפרזה 2006 שיפור משמעותי מה2004 אך עדין ההגה מומו מרגיש הרבה יותר נוח ומשנה את הפנים לגמרי,כמה קריטית הבעיה של החוקיות עם הגה כזה בלי כרית? ראיתי לא מעט אנשים עם הגה כזה על רכב של הכביש.
הודעה אחרונה מאת Buki, -
-
מי מחובר 33 משתמשים רשומים, 6 אנונימיים, 561 אורחים (הצג רשימה מלאה)
