Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

עזרה בשיפור תחושת הנהיגה- טויוטה אוריס


lcx
שימו לב! השרשור הזה בן 1210 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

היי,

 

אני מעוניין לשפר את נוחות הנהיגה בטויוטה אוריס סטיישן 2014

שהרכב פחות "יתרסק" בבמפרים, להעלות את תחושת היציבות בפניות ועיקולים ועל הדרך להגביה אותו בכמה ס"מ.

 

מאיפה מתחילים?

מה צריך ואפשר להחליף?

איפה וכמה עולה?

מה ההשלכות של שינויים כאלה?

 

תודה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 38
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

  • חברי המעגל הראשון

להגביר את תחושת היציבות ולהגביה את הרכב זה כנראה לא הולך ביחד.

כדי לחדד את התחושות ברכב, לקבל יותר אחיזה ויציבות התקנתי בולמים של בילשטיין, קפיצים של אייבך, אנטירולים של אייבך והחלפתי כמה גומיות.
עלה לי בערך 12 אלף הכל ביחד.

  • רעיון טוב! 1

מתכלה מתחת לכיסוי:

🚗 .Alfa 147 2.0 Manual With B12 Pro- Kit+ Eibach Antiroll kit+ EBC Yellowstuff brakes kit+ 17" GT wheels with Toyo R888R+ Red leather seats|

 

המחליפה: Alfa 159 TB

עם חלונות חשמל ונעילה מרכזית.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 4 שעות, lcx כתב:

שהרכב פחות "יתרסק" בבמפרים, להעלות את תחושת היציבות בפניות ועיקולים ועל הדרך להגביה אותו בכמה ס"מ.

תוותר על הלהגביהה.

 

בא נתחיל מהדבר שהכי משפיע על נוחות הרכב והאחיזה - איזה צמיגים יש לך והאם אתה מקפיד על לחץ אוויר תקין?

(כן כן - צמיגים משפיעים על נוחות ואיכות נסיעה לא פחות מבולמים וגובה הרכב)

 

לפני 4 שעות, Pavlik כתב:

כדי לחדד את התחושות ברכב, לקבל יותר אחיזה ויציבות התקנתי בולמים של בילשטיין, קפיצים של אייבך, אנטירולים של אייבך והחלפתי כמה גומיות.

שום דבר מזה לא יהפוך לו את הרכב לפחות מתרסק בבמפרים אלא יקשיח אותו משמעותית.

  • אהבתי 1

If living is for learning

Then dying is forgetting

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הרכב עם צמיגים של פאלקן 914, לחץ אוויר תקין ונבדק לעיתים קרובות. 

 

מרגיש שהבולמים רכים מידי

החלפה שלהם לבולמים איכותיים לא ישפר את המצב? 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

צמיגים סבבה.

 

בגדול אם הבולמים תקינים - אז כנראה שלא.

רוב הבולמי אפטרמארקט המשופרים מכוילים יותר קשיח ואוב הסטים באיכות גבוהה שמכוונים לדגמים ספציפיים (ולא רק התאמה של בולם קיים לרכב) זה לדגמים ספורטיביים.

 

ניסית לנהוג ברכב זהה אחר?

If living is for learning

Then dying is forgetting

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצמיגים האלה אוחזים טוב מאד ביחס למחיר, אבל נוחות זה הצד החלש שלהם, דופן קשיחה מאד ומשקל עצמי גבוה.
כשתחליף, נסה את goodyear efficientgrip performance או את תוצרת קונטיננטל.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

באמת ניתן לשפר טויוטה? אוריס?

Sent from my SM-G955F using Tapatalk

gladen pro25+rs audio 100m -tru technology billet 4100

ad neo800w- mosconi pro 4/30

gladen pro10-mosconi pro 1/10

fiio 11m plus coax mosconi dsp aerospace 6to8

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני אתן לך דיס-המלצה על הצמיגים האלה, כי הם היו מורכבים על הרכב שלי בעבר.

הם היו שנתיים וחצי על הרכב (חצי שנה אצל היד הקודמת, שנתיים אצלי), 0 סימני יובש, עם בשר, ועדיין עם קוצים.

צמיגים מרעישים, קשים, לא נוחים - ללא תלות בלחץ האוויר.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 5 שעות, Liviur כתב:

 

 

ניסית לנהוג ברכב זהה אחר?

יצא לי לנהוג בשנתון 15' ולא הרגשתי הבדל משמעותי. לעומת זאת, נהיגה באוקטביה או אסטרה שיצא לי לאחרונה- הבדל משמעותי באחיזה ובתחושת הבטחון בפניות. 

 

אבדוק את עניין הצמיגים בהמשך. 

 

אני מבין שאין טעם להיכנס לעניין הבולמים.. תודה על העצות! 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה תהליך די פשוט, יש לו שני שלבים (שלושה, למען האמת):

א. מוכרים את האוריס

ב. קונים 308 סטיישן

ג. (אופציונאלי, אם לא בוצע עדיין) מחליפים רצועת תזמון

 

הרכב שודרג בהצלחה!

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 7 שעות, 98civic כתב:

באמת ניתן לשפר טויוטה? אוריס?

לא.

This RWD Toyota Corolla iM Formula Drift Car Is Up For Bid

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בוא תסביר לי מה נשאר שם מאוריס חוץ מהקליפה? אולי תראה לי גם טופ פיול על תלבושת של קורולה.
וקצת מציאות ,אוריס לעולם אבל לעולם לא כוונה לאזור השיפורים. תוכננן להיות מקרר יעיל וזהו.

Sent from my SM-G955F using Tapatalk



  • אהבתי 1

gladen pro25+rs audio 100m -tru technology billet 4100

ad neo800w- mosconi pro 4/30

gladen pro10-mosconi pro 1/10

fiio 11m plus coax mosconi dsp aerospace 6to8

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סך הכל רציתי לומר שאין רכב שאי אפשר להחליף לו מכלולים, גם הונדה סיוויק של שנות ה90 לא כוונה לשיפורים כשתכננו אותה, הביקוש יצר את ההיצע.
ובינינו - אם תראה את הסדרה של bad obsession motorsports או את הפרוייקטים של b is for build אתה בטח תסכים איתי שעם דיסק, רתכת ומקדחת עמוד אפשר לחבר כל דבר לכל דבר וליצור איזה מפלצת שבא לך.
ולכן, כן אפשר לשפר קורולה או אוריס, אין הבדל בינה לבין כל רכב אחר בקטגוריה, אבל בגלל שאין הרבה (או בכלל) ביקוש לזה, אז לא תמצא את זה באתר אינטרנט אלא תצטרך 'לייצר לבד'.

*כן, ברור לי שאם כבר יש טורבו אז זה יותר זול ויותר קל, אבל לא על זה הגבתי.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זו קביעה רחבה וכמעט חסרת משמעות.

קוילאובר אומר בולם + קפיץ ביחידה אחת אבל לא אומר שום דבר על תחושות הנהיגה , איכות או כיוונונים (מעבר לגובה).

 

יש המון קוילאוברים מחורבנים להפליא ויש המון בולמים + קפיצים שהם שילובים מעולים בהרבה (וגם יקרים מהרבה קוילאוברים).

במיוחד אם לא מתכוונים להתעסק ביום יום בגובה של הרכב - זו אמרה דיי רנדומלית.

  • אהבתי 1
  • מעניין 1

If living is for learning

Then dying is forgetting

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1210 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...