Jump to content

sweet d

  • פרסום הודעות

    5
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

0 נייטרלי

אודות sweet d

  • דירוג
    חדש בפורום (< 41 הודעות)

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. גם אם היתרון היחידי הוא הגנה על חלקי הגומי והפלסטיק מתחת למכסה המנוע זה עדיין משהו שמאוד שווה לעשות לכל מי שחושב להשאר עם הרכב שלו לתקופה ארוכה , לא פחות מoil catch can או aos , חום מתחת למכסה המנוע הוא אחד הגורמים הכי גדולים לרוב התקלות ובלאי של חלקים , השאלה שלי היא כמה באמת צביעה בציפוי קרמי ועטיפה ביריעות יכולים באמת לבודד ולעזור אני מתכוון לעטוף את הצד החם של הטורבו בשמיכת טורבו , ולצבוע ולבודד את האפ פייפ והדאון פייפ
  2. תודה על התגובה , לגבי המקום שהצעת הם היחידים שאני מצאתי ואני כנראה יעשה את זה אצלם , חשבתי שאולי יש למישהו המלצות או נסיון איתם או עם מקום אחר לגבי עניין הבלאי המואץ זה גם מה שאני קראתי אבל לא הצלחתי להבין ממש עד כמה , אם זה יחזיק חמש + שנים אולי זה ישתלם הup pipe והdown pipe שקניתי הם של cobb והם עשויים מפלדת אל חלד טובה אז אני מקווה שהם לא יתפרקו ממש מהר דרך אגב הבחור שדיברתי איתו בטלפון המליץ לצבוע את החלקים לפני שעוטפים אותם כי היריעות האלה עלולות לכלוא לחות ולגרום לצנרת להחליד יותר מהר אבל לפי מה שהוא אומר הן מבודדות יותר טוב מהציפוי שהוא עושה שנותן בידוד טרמי מסויים
  3. שלום לכולם , רציתי לשמוע מה דעתכם על ציפוי מערכת הפליטה עם צבע קרמי שאמור לבודד ולשמור על יותר מהחום של הגזים של מערכת הפליטה בתוך הצנרת על מנת להוריד את את הטמפרטורה בחלל המנוע , ולהפוך את מערכת הקירור של המנוע ושל הטורבו ליותר יעילות וגם להעריך את תוחלת החיים של כל חלקי הגומי והפלסטיק שנמצאים שם , בנוסף תיאורטית אם יותר מהחום נשאר בתוך הצנרת הלחץ יהיה טיפה יותר גבוה ויפלט החוצה קצת יותר מהר מה שעוזר למנוע " לנשום " יותר בקלות ומקדם את הספול של הטורבו וגם מונע החלדה של הצנרת עם הזמן אני יודע מקריאה בפורומים באינטרנט שזה משהו שנהוג לעשות בארצות הברית אבל רציתי לשמוע אם למישהו יש נ
  4. יש לי סט בולמים וקפיצים של פורסטר xt 2006 (הם קצת יותר נמוכים מפורסטר רגיל) שנסעו עליהם 70,000 קמ רק בעיר אם מישהו מעוניין שיציע מחיר ויבוא לקחת
  5. סתם שתדע ,בתור בעלים של פורסטר מונמך כמו שלך , לחברת white line , יש קיט יעודי בדיוק בשביל זה לרכבים שלנו שהמטרה שלו היא לתקן את הזוויות של המתלים לאחר הנמכה ולמנוע באמפ סטיר ועומס על כל המתלים , אני יכול להגיד לך שאחרי בערך שלוש שנים של נסיעה על קוייל אוברים ללא הקיט הזה ברגע שהתקנתי אותו הרגשתי שינוי גדול לטובה באחיזה ובעיקר בהיגוי שהפך להיות חד יותר עם יותר משקל ופידבק חיובי white line roll center kit נדמה לי שזה השם של המוצר , אני די בטוח שיש להם משהו דומה גם ליצרנים אחרים חוץ מסובארו
×
×
  • תוכן חדש...