Jump to content

sweet d

  • פרסום הודעות

    32
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

7 נייטרלי

1 עוקב

אודות sweet d

  • דירוג
    חדש בפורום (< 41 הודעות)

ספרו לנו עליכם

  • איזה רכב יש לך?
    סובארו פורסטר xti

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. תראה אני לא יודע כמה רכבים כאלה יצא לך לראות אבל ממש במקרה לפני כמה שנים אני עבדתי בטרייד אין של חטיבת היוקרה באחד מיבואני הרכב הגדולים בישראל ככה שיצא לי לראות על בסיס יום יומי למשך תקופה ארוכה רכבי יוקרה של כל היצרנים ולקחת אותן לבדיקה במכון בדיקות ולראות את המצב המכני שלהן לפני המכירה לסוחרי הרכב וגם להכיר את הלקוחות שהיו קונים ומחליפים את הרכבים שלהם ואני אומר לך שעוד הייתי נדיב במה שכתבתי כמובן שהיו מקרים טובים יותר וטובים פחות אבל גם אלה שהיו מתעקשים על זה שהרכב שלהם שמור מאוד היו נדהמים לגלות מה המצב האמיתי שלו ושוב מי שקונה רכבים במחירים האלה בטח בסדרות הגבוהות ובטח מתוך כוונה להחליף
  2. שלום לכולם , אני מסכים עם כל מי שכתב לפני שאיכות החומרים לא מסתכמת רק בהאם הפלסטיק רך למגע או לא והנדסת האנוש בנוסף לאיכות ההרכבה קובעת לא פחות לא כולם יודעים מה לחפש או להרגיש כדי לבחון דברים כמו תחושה טקטילית או , רמת התנגדות של קפיצים בכפתורים ומתגים , תחושה של דיפון דלת מוצק או טריקה עם צליל ותחושה של "כספת " לדעתי כל הנושא הזה מסתכם בצורת ומטרת השימוש של בעל הרכב וגם למשך כמה זמן מתכוונים להחזיק אותו כמו שאמרו קודם ההגדרה לאיכות חומרים היא כללית מידי , יש לי סובארו בת 16 שכל הסלון שלה נראה כמעט כמו ביום שהיא יצאה מהמפעל , כל דיפוני הפלסטיק בה מרגישים
  3. אה לא , לא סעפת הפליטה , המקורית היא בסדר גמור ולא הגורם המגביל עד שמנסים לעבור את ה300 כ"ס אבל הדאון פייפ הוא בהחלט צוואר הבקבוק ובשנים קודמות לרכב שלי אז גם האפ פייפ שגם אותו אני כבר אחליף על הדרך תשאל את כל החברים האלה שלך אולי הם יעשו לך קצת סדר ולגבי כל היתר מה שכתבת אני לא מבין למה אתה כל הזמן חוזר לנקודות האלה כי כתבתי כבר כמה פעמים שאני לא מנסה להגיע למספרים גבוהים עם האוטו הזה עד שאני לא מחליף את הטורבו אין טעם לעשות את זה הסטוק תואם לטורבו המקורי אלה אותם טורבו וקולר של הwrx בכללי כמעט הכל באוטו שלי הוא כמו בwrx חוץ מתוכנת ניהול המנוע שמתאימה יותר לרכב משפחתי וא
  4. אם אתה מחפש בעל מקצוע אמין עם ידי זהב אני ממליץ על ליאור מסדנת lb racing אם אתה מעוניין תשלח לי הודעה בפרטי ואני אתן לך את המספר שלו
  5. כנראה שהתוכנה מיועדת ל95 הפוך גוטה , הפוך , מערכת היניקה בסובארו של השנים האלו הן לגמרי בסדר גמור ואין שום תועלת להחליף אותה לעומת הצנרת פליטה שמהווה צוואר בקבוק , מעבר לצנרת של 3" עדיף בלי ממיר קטליטי או לאחד עם זרימה מהירה יכול לעזור מאוד , הדבר היחיד שאני מתכוון לעשות למערכת היניקה זה לבטל את הtgv מין פרפרים דמויי מצערת מתחת לכל צד של סעפת היניקה שקשורים בכלל למערכת זיהום אוויר , אין באמת חובה לעשות את הביטול הזה עד שמנסים להגיע להספקים גבוהים אבל זאת חסימה מיותרת שאני רוצה לבטל כל זה בעתיד כולל טורבו יותר גדול ומעבר להזרקת דלק מקבילה ולא טורית אבל רק אחרי הסבה ל
  6. ניסוח מצויין , זה בדיוק מה שאני מחפש בנוסף לתגובת מצערת יותר חדה ואולי עליה מהירה יותר בעקומת הסלד אבל אני כבר לא בטוח שזה שייך ל tune מסכים ויודע , לא הייתה לי שום כוונה לגעת במערכת היניקה המקורית המנוע בפורסטר שלי הוא ej255 2.5L טורבו אחרי המתיחת פנים עם הראשים החדשים יותר ועוד כמה שינויים מינוריים אני באמת מעריך ולא מזלזל בעצות של כולם אבל אני לא חדש בתחום הזה בכללי וברכב שלי ספציפית, אני מכיר מצויין את הפוטנציאל שלו לטוב ולרע וכל בורג שיש בו ( לא מגזים ) אני יודע בדיוק מה אני מתכוון לעשות איתו בשלב הזה(drivability וגם reliability ) ומה בעתיד
  7. דבר ראשון תודה שהגבת דבר שני אני לא ידעתי שקיים כזה בורר שמאפשר לעבור בין שתי כיוונים שונים , זאת נשמעת כמו אופציה מעניינת מאוד אני גר בראשון לציון ויש פה שתי תחנות דלק שמוכרות 98 שאני מכיר ( סביר להניח שיש עוד ) אבל הרוב לא וזה בהחלט מגביל ופחות נוח , רוב התחנות לא מוכרות היום 98 כמו שכתבת חיישן הנקישות מקדם את זמני ההצתה בהדרגה רק אחרי שמתחילות הנקישות וזה אכן יכול להגביר את הבלאי גם כשאתה לא לוחץ יותר מידי ואם אתה ממש משתדל אתה גם יכול להרוס את המנוע , זה פחות מדאיג אותי כי אני לא עד כדי כך חמור , השאלה היא כמה זה באמת מגביל או מציק ביום יום להיות מוגבל
  8. שלום לכולם , בקרוב אני מתכוון להתקדם עם הפרוייקט של הפורסטר שלי והפעם אני הולך להחליף את כל הצנרת מהup pipe עד הקצה ובנוסף לעוד כמה דברים אני צריך ורוצה לעשות כיוון למחשב ואולי גם לתיבת ההילוכים אם אפשר באוטו שלי , בכל אופן השאלה שלי היא לאיזה אוקטן דלק הכי כדאי לי לכוון , ברור שאם אני הולך על 98 אפשר להגיע להספק יותר גבוה אבל מצד שני הדלק הזה לא תמיד זמין בכל מקום וזה די מגביל ואם אתה נתקע בלי 98 כמה נזק אני עלול לעשות למנוע אם אני אתדלק 95 ? , אני יודע שהמחשב אמור להרגיש את איכות הדלק ולהמנע מדפיקות וצילצולים אבל הבנתי שזה עדיין עלול לעשות נזק , האם זה נכון ? בנתיים אני לא מנסה
  9. חברים יקרים אני רוצה לכתוב כמה מילים על מוסך lb racing ועל ליאור ואסף שני גברים עם לב ענק והמון המון ידע , סבלנות ,אהבה לעולם הרכב ותשומת לב לפרטים הכי קטנים , אלה בדיוק האנשים שאתה יכול לתת להם את הרכב שלך בעיניים עצמות ולהיות בטוח במליון אחוז שהם ידאגו לו לא פחות ממך גם אם אתה פדנט ( נודניק ) כמוני כבר כמעט שנה שאני קונה ואוסף חלקים לפרוייקט השני ברכב שלי ( הקודם נעשה במקום אחר לפני כמה שנים ומאז אני מחפש מקום שאני ארצה לחזור אליו גם בעתיד ) ובמשך כל הזמן הזה אני מחפש בעלי מקצוע שאני אוכל לסמוך עליהם עם הרכב ואדע שהכל נעשה בצורה הכי יסודית נכונה ונקייה שיש , מקום שהמילים חפיף ,
  10. כמו שנאמר לפני, מוכרים באולם תצוגה צריכים למכור את הסחורה שיש להם אתה תופתע לדעת לכמה מהם אפילו אין מושג מה הם מוכרים והרבה מהם גם לא באמת מתעניינים במכוניות או נהיגה ולרובם הרכבים הם סחורה בדיוק כמו הרהיטים או המכשירי חשמל שהם היו מוכרים לפני שהם התחילו לעבוד באולם תצוגה בשכר נמוך + עמלות יכול להיות שהם באמת לא ידעו על מתיחת הפנים הצפוייה ויכול להיות שהם ידעו ולא אמרו , בימינו אם אתה מעוניין לקנות מוצר כלשהו אתה חייב לעשות את השיעורי בית שלך בעצמך ולא לסמוך על מוכרים שלא יודעים מה הם מוכרים ורק מנסים להגיע אל היעד מכירות שקבעו להם לאותו החודש
  11. אני מבין שאתה משתדל לא להבין אז אני אסביר בצורה יותר מפורטת עוד פעם אחת ואני מסיים את הנושא הזה מבחינתי יש מצבים מסויימים שאם תבצע בהם בלימת חירום אתה עלול לאבד אחיזה בגלגלים בגלל כל מיני גורמים בין אם כביש משובש או בלימה בסיבוב ממהירות גבוה או אחרי שינוי כיוון חד והעברה של משקלים מצד לצד ועקב כך עלולים לאבד גם את השליטה על הרכב ובמצב כזה 4wd ועוד איך עוזרת. ברגע שרכב עם 4wd מתחיל להחליק המחשבים של האוטו מייד נכנסים לפעולה ועושים את הפעולות הנדרשות ( תלוי בסוג המערכת ואצל איזה יצרן ) וגורמות לכל צמיג ברכב לקבל את האחיזה המקסימלית בשבילו כל בעלים של סובארו ( כנראה גם אודי ואחר
  12. אולי לא הסברתי את עצמי מספיק טוב , היא לא משפיע ישירות על הבלימה עצמה אבל היא ועוד איך משפיעה על ההשלכות שיכולות להיות עקב בלימת חירום שלא תמיד תתרחש בקו ישר או על משטח בעל מקדם חיכוך אחיד
  13. לדעתי תחפש לך יונדאי קופה ישנה במצב טוב , מנוע v6 גיר רגיל ואחיזת כביש די טובה אפשר בעתיד גם לעשות לה צנרת או להנמיך אותה אפילו יותר , היא נראת הרבה יותר ספורטיבית מהאיביזה או הפיז׳ו וגם נוסעת יותר טוב , וכנראה תהיה הרבה יותר אמינה וזולה לאחזקה מהמיטו זה לגמרי עיניין של טעם אבל אני אישית לא אוהב את המיטו ,לא את המראה ולא את הנסיעה ולמען האמת גם לא את שאר הדגמים של היצרן אבל זה רק אני
  14. אני מתנצל מראש אם התגובה שלי תשמע קצת מתנשאת אבל נראה לי שאתה צריך לחשוב קצת יותר טוב מה אתה מחפש ולעשות יותר שיעורי בית בתחום הזה לפני שאתה עושה את המהלך הזה כל הרכבים שציינת שונים מאוד אחד מהשני כמעט בכל פרמטר ולא מתאימים לכל אחד בגלל שלל סיבות בין אם זה הנעה קדמית / אחורית/ כפולה או גודל , נוחות , ביצועים , רמות גימור ואיבזור או אפילו איכות החומרים והמראה של סלון של הרכב לא כתבת מה זה ביצועים בשבילך , אתה מחפש כוח סוס ומהירות בקו ישר או רכב כיף בסיבובים אתה צריך מקום באוטו לעוד אנשים או מטען או לא ועוד כל מיני דברים כאלה אני אישית פחות מתחבר לה
×
×
  • תוכן חדש...