Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1992 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

יש ברשותי יונדאי i20 שנת 2010 מנוע 1500 ו100 כ״ס האם כדאי לעשות לה סטייג 1 כדאי לעלות את הכ״ס או שלא שווה ? 

עריכה אחרונה על ידי Tomer Kahanoi
פורסם

אין מה לשפר ביונדאי i20 מהשנים האלו (וכדאי לא להעלב את החדשה אז לה אין יותר מדי מה לעשות).

יש לך רכב עם מנוע אטמוספרי כלומר בלי טורבן, ולא אי אפשר להכניס לה טורבו אלא אם אתה מכונאי אומן שנלקח ישירות מערוץ דיסקברי עם תקציב בלתי מוגבל.

אתה יכול להשקיע בפילטר פתוח ואגזוז פתוח ואז תקבל יונדאי i20 עם 100 כ״ס שעושה הרבה רעש וברמזור תפסיד לתיירת מהולנד עם קוקיות וקורקינט חשמלי ומסכה על הפנים שכתוב עליה i love israel.

יש לך מכונית אמינה שנועדה לקחת אותך מא׳ ל-ב׳ בלי דרמה ביעילות מירבית וככה היא תשאר.

  • אהבתי 2
פורסם
לפני 5 שעות, Roycohen1979 כתב:

אין מה לשפר ביונדאי i20 מהשנים האלו (וכדאי לא להעלב את החדשה אז לה אין יותר מדי מה לעשות).

יש לך רכב עם מנוע אטמוספרי כלומר בלי טורבן, ולא אי אפשר להכניס לה טורבו אלא אם אתה מכונאי אומן שנלקח ישירות מערוץ דיסקברי עם תקציב בלתי מוגבל.

אתה יכול להשקיע בפילטר פתוח ואגזוז פתוח ואז תקבל יונדאי i20 עם 100 כ״ס שעושה הרבה רעש וברמזור תפסיד לתיירת מהולנד עם קוקיות וקורקינט חשמלי ומסכה על הפנים שכתוב עליה i love israel.

יש לך מכונית אמינה שנועדה לקחת אותך מא׳ ל-ב׳ בלי דרמה ביעילות מירבית וככה היא תשאר.

מדויק להפליא.

פורסם

ואם התשובה הנ"ל לא מספקת אותך, אז הנה עוד קצת מאותו הדבר:

 

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

לפות''ש, תוכנת מדף (אם תמצא כזאת) תוסיף לך במקרה הטוב 10 כ''ס ו 2 קג''מ ותעלה כ 2000 שקל.

או שעדיף עם הכסף הזה תקנה איזה סט ג׳אנטים נחמד מאוטו דיפו.

פורסם
לפני 24 דקות, trademark כתב:

כ 2000 שקל.

או שעדיף עם הכסף הזה תקנה איזה סט ג׳אנטים נחמד מאוטו דיפו.

או על מכירת הרכב וקניית רכב חזק/ספורטיבי יותר.

לפני כשעה, SlowRide כתב:

לא אכפת לי שמעלים כל הזמן את מחיר הדלק כי אני תמיד מתדלק ב100 שקל 🙂

×
×
  • תוכן חדש...