Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1991 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

איזה מנוע הפיאט שלך ?

האם מדובר בגרסת ה900 סמק טורבו ?

תאכלס אין הרבה מה לשפר ברכב הזה בטח לא לכיוון הביצועים.

במנוע האטמוספרי אין מה לגעת, הטורבו עם 2 צילינדרים בלבד ואני לא יודע מה תהיה ההשפעה של התצורה הזו על שינויים במפת ניהול המנוע, לגבי אחיזה כל המוסיף גרוע ברכב שגם ככה המתלים שלו קשיחים בצורה אגרסיבית ואם כבר לעשות שינויים זה לנסות לרכך אותם (ואולי לפגוע באחיזה) על פני לחזק/ להנמיך/ להקשיח את סודקת העצמות הזו...

פורסם

@Adimiz
תגיב עם הודעה כמו שצריך עם פרטים ושאלות ספציפיות, איך אפשר לענות לשאלה שלך בכלל בלי לדעת מה אתה רוצה תכל'ס?

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם
לפני 9 שעות, Roycohen1979 כתב:

איזה מנוע הפיאט שלך ?

האם מדובר בגרסת ה900 סמק טורבו ?

תאכלס אין הרבה מה לשפר ברכב הזה בטח לא לכיוון הביצועים.

במנוע האטמוספרי אין מה לגעת, הטורבו עם 2 צילינדרים בלבד ואני לא יודע מה תהיה ההשפעה של התצורה הזו על שינויים במפת ניהול המנוע, לגבי אחיזה כל המוסיף גרוע ברכב שגם ככה המתלים שלו קשיחים בצורה אגרסיבית ואם כבר לעשות שינויים זה לנסות לרכך אותם (ואולי לפגוע באחיזה) על פני לחזק/ להנמיך/ להקשיח את סודקת העצמות הזו...

מנוע 1200

זה לא הטורבו.

אפשרי להוסיך אולי טורבו?

לפני 8 שעות, shellcase כתב:

@Adimiz
תגיב עם הודעה כמו שצריך עם פרטים ושאלות ספציפיות, איך אפשר לענות לשאלה שלך בכלל בלי לדעת מה אתה רוצה תכל'ס?

מאיזו בחינה פרטים? אני רוצה לשפר את הרכב אני לא יודע איך אפשר אז אני שואל ככה... מבחינתי בעיקר מנוע וכוח כי הכס שלו ממש נמןך (69 כ"ס אם אני לא טועה) וגם מבחינת עיצוב... גנטים והשחרות לא רוצנ

פורסם

מה התקציב שאתה מוכן להשקיע בזה?

(רמז: זה מאד יקר ביחס לעלות הרכב, זה גם לא יהיה חוקי, תעבור על כמה שרשורים עם כותרות רלבנטיות בעמודים הראשונים של הפורום ותבין.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

×
×
  • תוכן חדש...