Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Skoda Superb TSi 4x4 272hp L&K - איזה ציפ מומלץ לרכוש בשביל לשפר ביצועים ?


 שיתוף
עוקבים 6

פוסטים מומלצים

שלום לכולם,

 

רכשתי סופרב שנת 2020 עם 272 כ"ס ואני מעוניין לקבל יותר כח.

מצאתי באינטרנט מס' חברות שמוכרות ציפים אבל לא ברור לי מי החברה הרצינים ומי שסתם מוצרי מדבקה זולים. 

כולם בסדר גודל של 400-700 יורו:

https://www.racechip.com/shop/skoda/superb-3v-facelift-from-2019/2-0-tsi-1984ccm-272hp-200kw-350nm.html

https://www.ptronic.com/performance-chip-skoda-superb-2-0-tsi-272.htm

https://www.chiptuning.com/en/skoda/superb-3v3-2015/2-0-tsi-4x4-272ps-200kw-1984ccm/powercontrol-138923.html

 

או שבכלל לא כדאי לעשות את זה לבד (אני איש מחשבים לא מכוניות) וללכת למישהו שיעשה לי את זה. השאלה אם כל פעם שאני הולך לטיפול במוסך אני צריך להחזיר את המצב לקדמותו? 

 

תודה למשיבים.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

בס"ד
כל התעסקות עם תוכנה לרכב והלכה אחריות יצרן, הרכב גם ככה לא פרייאר בכלל.
אם תרצה בכל זאת לבצע שדרוג, ישנם חברות שמוכרות דונגלים (ע"ע בלופין), שאתה יכול לצרוב בחניה שלך את התוכנה.

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

  • אהבתי 1

אני קם כל בוקר בשביל הילדים, בלעדיהם הייתי קם בצהריים...:lol:

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

E&A הם הכתובת שלך, יש להם מומחיות בכל הקשור לצ'יפים\שיפורים  ועל VAG בייחוד.

 

איציק

Citroen C4 Spacetourer (Picasso) MY17 1.6T 165hp Automatic

Citroen C4 MY07 2.0 143hp Automatic

Citroen Berlingo Turbo Diesel MY06 2.0HDI

פ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

קנית רכב אדיר בהרבה מאוד כסף, למה לחסוך כמה אגורות ולהביא תוכנה בצורה כזו מחול ?

אתה רוצה תוכנה ? יש פה בארץ לא מעט מקומות שיודעים ומתמחים בואגיות שעשו איזו תוכנה או שתיים בחיים שלהם ותתפלא זה יעלה פחות שאתה חושב.

בנוסף- ידוע לך שברגע שהתקנת תוכנה הלכה האחריות ? והכוונה היא שהלכה לגמרי גם אם תהיה תקלה שלא קשורה בכלל לתוכנה, במקרה של המכוניות מהקונצרן גם אם לפני שתכנס למוסך תסיר את התוכנה עדיין ישארו עקבות שלה, ברגע שתכנס לטיפול המחשב יתריע להם ששיחקו בו ומאותו רגע אין לך אחריות יצרן גם אם ילך לך הפיוז של המצית.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני שעה, Roycohen1979 כתב:

קנית רכב אדיר בהרבה מאוד כסף, למה לחסוך כמה אגורות ולהביא תוכנה בצורה כזו מחול ?

אתה רוצה תוכנה ? יש פה בארץ לא מעט מקומות שיודעים ומתמחים בואגיות שעשו איזו תוכנה או שתיים בחיים שלהם ותתפלא זה יעלה פחות שאתה חושב.

בנוסף- ידוע לך שברגע שהתקנת תוכנה הלכה האחריות ? והכוונה היא שהלכה לגמרי גם אם תהיה תקלה שלא קשורה בכלל לתוכנה, במקרה של המכוניות מהקונצרן גם אם לפני שתכנס למוסך תסיר את התוכנה עדיין ישארו עקבות שלה, ברגע שתכנס לטיפול המחשב יתריע להם ששיחקו בו ומאותו רגע אין לך אחריות יצרן גם אם ילך לך הפיוז של המצית.

תודה על ההברה. 

זאת אומרת גם אם אני הולך לE&A כמו שאיציק ממליץ, ואחזור אליהם להסרה לפני הטיפול לרכב, עדיין במוסך המרכזי ידעו זאת ?

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אם יחברו את הרכב למחשב אז יופיע להם שברכב הותקנה תוכנה, במקרה של רכבי קונצרן פולקסווגן ההודעה מופיעה גם במידה והתוכנה מוסרת לפני הכניסה למוסך.

המלצה שלי- זה לא שווה את זה, יש לך רכב יקר עם הנעה כפולה ומעל 270 סוסים ובקרת שיגור, אתה מעיף ברמזור את רוב המכוניות שיעמדו לידך, נכון שפוטנציאל התוכנה שלה בשמיים אבל אם זה שווה את אובדן האחריות ברכב כלכך מורכב ? לדעתי לא.

תחכה לסוף האחריות ואז תעיף את האוטו לשמיים, זה עדיין 270 סוסים ולא איביזה 1000 סמק ושלוש צילינדרים...

בינתיים תספיק להכנס לפורומים של ואגיות, לעשות סקר שוק, ללמוד מה טוב יותר ומה טוב פחות, לרכוש בכיף מספקים בחול את כל מה שתצטרך להרכיב יום אחרי שהאחריות נגמרת החל ממערכת יניקה משופרת ועד לדאון-פייפ וסט אגזוזים שיתאים לך לפי הצרכים שלך כשיש טונה של אופציות לרכב שלך  (יש לדוגמא חברה בבאר שבע שמפרקת את הרזינטור פותחת אותו בעדינות ומסירה את התוכן ומשתילה בפנים פריפלואו ואז סוגרת חזרה עם הריתוכים למעלה כדי שלא יראו שהרכיב עבר שינוי).

תזכור- לכוח מתרגלים ואז רוצים עוד ועוד ועוד, תעבוד בשלבים ותחזיק את האוטו הרבה זמן, תוציא הכול בבת אחת ויגמרו לך האפשרויות...

  • אהבתי 2
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני כשעה, Roycohen1979 כתב:

אם יחברו את הרכב למחשב אז יופיע להם שברכב הותקנה תוכנה, במקרה של רכבי קונצרן פולקסווגן ההודעה מופיעה גם במידה והתוכנה מוסרת לפני הכניסה למוסך.

המלצה שלי- זה לא שווה את זה, יש לך רכב יקר עם הנעה כפולה ומעל 270 סוסים ובקרת שיגור, אתה מעיף ברמזור את רוב המכוניות שיעמדו לידך, נכון שפוטנציאל התוכנה שלה בשמיים אבל אם זה שווה את אובדן האחריות ברכב כלכך מורכב ? לדעתי לא.

תחכה לסוף האחריות ואז תעיף את האוטו לשמיים, זה עדיין 270 סוסים ולא איביזה 1000 סמק ושלוש צילינדרים...

בינתיים תספיק להכנס לפורומים של ואגיות, לעשות סקר שוק, ללמוד מה טוב יותר ומה טוב פחות, לרכוש בכיף מספקים בחול את כל מה שתצטרך להרכיב יום אחרי שהאחריות נגמרת החל ממערכת יניקה משופרת ועד לדאון-פייפ וסט אגזוזים שיתאים לך לפי הצרכים שלך כשיש טונה של אופציות לרכב שלך  (יש לדוגמא חברה בבאר שבע שמפרקת את הרזינטור פותחת אותו בעדינות ומסירה את התוכן ומשתילה בפנים פריפלואו ואז סוגרת חזרה עם הריתוכים למעלה כדי שלא יראו שהרכיב עבר שינוי).

תזכור- לכוח מתרגלים ואז רוצים עוד ועוד ועוד, תעבוד בשלבים ותחזיק את האוטו הרבה זמן, תוציא הכול בבת אחת ויגמרו לך האפשרויות...

תודה רבה. קיבלתי את המלצתך ככתבה וכלשונה. 

  • רעיון טוב! 1
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שאתה רץ לשפר את הרכב, ממליץ ללמוד איך מוציאים ממנו את המקסימום.

קח קורס נהיגה מתקדמת, תתפלא כמה מהיר מרגיש הרכב כשנוהגים בו נכון.

 

  • רעיון טוב! 1

Ford Mondeo 2.0T + Bluefin Remap - נמכרה

Infiniti G37 2013

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אם הוא אוהב כוח בקו ישר, איך קורס נהיגה יעזור לו? להוציא את המקס' מזינוק? את זה יש ביוטיוב. לא כל אחד שרוצה לשפר את הרכב מתכוון לבקר בנס או במסלול.

עריכה אחרונה על ידי Taipan
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

ספציפית לסקודה הזו יש launch control, זה המקבילה לנקודת הG של הגבר ושום קורס לא יעשה מה שהבקרה הזו יודעת לעשות.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 10 שעות, Taipan כתב:

אם הוא אוהב כוח בקו ישר, איך קורס נהיגה יעזור לו? להוציא את המקס' מזינוק? את זה יש ביוטיוב. לא כל אחד שרוצה לשפר את הרכב מתכוון לבקר בנס או במסלול.

מחשבה לא בריאה.
אחרי שזינקת והתקדמת 30 מ' - מה יקרה אם תאבד שליטה? חסר סרטונים באותו היטיוב של אידיוטים שלוחצים בקו ישר ומוצאים את עצמם מתחבקים עם עץ?

 

לפני 17 שעות, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

Keyser כתב:
דלק זה לכוסיות. גברים אמיתיים דוחפים את הרכב :loco:
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אלא עם ה300 כ״ס פחות מטרידים אותי, אני יותר חושש מאלו שעשו סטייג 2 לאיזו איביזה מתיישנת ועכשיו חושבים שהם קולין מקריי במסלול ראלי ואז לא מבינים למה קילפו אותם מאיזה עמוד חשמל.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

@Taipan
בכנות? אני לא נגד.
אני אפילו אומר בוא לא נמכור רכבים בכלל למי שלמד נהיגה בשיטה הישראלית - אבל בגלל שלאף אחד לא איכפת ממה שאני אומר - זה לא יקרה.
ואתה יודע מה הכי חשוב? שבשום שלב לא רמזתי לכיוון הזה ואין שום קשר בין מה שכתבתי לבין מה שאתה כתבת, אז אין לי מושג למה החלטת להוציא עליי את זה.
סך הכל העליתי נקודה שזה שבנאדם לא רוצה לנהוג מהר בסיבוב לא אומרת שהוא לא צריך להשתפר ולרכוש ידע בתחום הכי יומיומי מחד והכי מסוכן מאידך במדינה.

 

לפני 17 שעות, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

Keyser כתב:
דלק זה לכוסיות. גברים אמיתיים דוחפים את הרכב :loco:
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

ומי יהיה אמון על רמת הבקיאות של הנהג? הריי לא משנה כמה תלמד ותתאמן, תמיד יהיה מישהו שיכל להוציא מהרכב מסויים יותר ממך.

 

השיטה הישראלית לא טובה? אילו עוד שיטות אתה מכיר? אנ יכל להגיד לך שלמעט השיטה הגרמנית (שמי שכתבו אותם הם מושא להערצה פשוט) בהרבה מדינות השיטות פחות מקיפות ויסודיות מהשיטה הישראלית. (זה שיש הרבה מורים שמחפפים לא הופך את השיטה לגרועה)

 

אז כמו ברבה דברים, אם נחפש את התשובה ההגיונית והקרה ביותר אין טעם ל99.9 אחוז מהנהגים לנסוע על רכב שהוא מעל טויוטה קורולה מבחינת כוח המנוע. מה לעשות שהחיים האמיתים לא הכל מדוד ע''פ גרפים ונתונים וישמי שיכל ורוצה להרשות לעצמו רכב חזק. מאד מיותר להציע לכל אדם שרוצה רכב חזק קורס נהיגה מקתדמת. ''אובר - קיל'' מטורף. אם המשאבים האלה תשקיע באכיפה של מהירות(לא 5 קמ'' מעל המותר) שימוש בנייד, חוסר שמירה על נתיב וזכויות קדימה. לדעתי אלו גורמים הרבה יותר משמעותיים לתאונות מאשר בן אדם עם רכב חזק שלא לקח קורס נהיגה מתקדמת / ספורטיבית.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף
×
×
  • תוכן חדש...