Jump to content

elephant man

  • פרסום הודעות

    84
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

1 נייטרלי

אודות elephant man

  • דירוג
    נהג חדש (> 40 הודעות)

ספרו לנו עליכם

  • מיקום
    ירושלים
  • תחביבים
    נו, באמת...
  • מקצוע
    איש קבע

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. בגרוטראלי כבר הגביהו בהצלחה כזה רכב. אם אני לא טועה, כל מה שעשו היה התקנת ספייסרים בין ראש הבולם לגוף הרכב. מיגון בסיסי למנוע ולמיכל הדלק ויאללה לשטח Sent from my Redmi Note 9S using Tapatalk
  2. כפי שציינו לפני, קיימת פגיעה ביציבות עקב הרמת מרכז הכובד. אבל, בסובארו הפגיעה כמעט ואיננה מורגשת. אחרי מעל 5 שנים עם 2 פורסטר שהיו מוגבהים שניהם (ספייסרים מבניה עצמית, קפיצי הגבהה) ועם צמיגי שטח מלא יכול לומר בלב שלם שאין שום בעיה בהגבהה. גובה נורמלי להגבהה מבלי לפגוע בציריות ומבלי להצטרך לשינויים נוספים לדגם הזה היא עד 4 ס"מ וזאת משום מבנה המתלה האחורי (רב חיבורי). מערכת האייסייט הגיעה ל-xv רק בשנת 2018 לדגם החדש. Sent from my Redmi Note 9S using Tapatalk
  3. רכב נהדר הייתי הולך לכיוון הפוך - מגביה ומשפר לשטח בולמים וקפיצים של פורסטר מאותן שנים יכנסו ללא שום התאמות. מיגון גחון ניתן לבנות די בקלות. צמיגי שטח מלא יש אפילו נעילות לדיפרנציאלים (אחורי אוטומטית, מרכזי אלקטרונית) תתפלא אילו יכולות שטח יש לדברים האלה. Sent from my Redmi Note 9S using Tapatalk
  4. את מסנן החלקיקים ניתן לנקות. נסה לבדוק במוסכי משאיות. במשאיות ניתן לפרק את המסנן ולנקות אותו. Sent from my LG-H815 using Tapatalk
  5. אי אפשר משום שזה מגיע מכויל מהמפעל. תמיד אפשר להתקין חיצוני. אבל, מחייב התעסקות שלא כל לקוח ובטח שלא כל מוסך, מעוניינים בה. Sent from my LG-H815 using Tapatalk
  6. האם בדקת את המערכת בלחץ? האם בדקת כי פקק הרדיאטור עומד בלחץ? הבנתי (בעיקר מקריאה בפורומים בחו"ל) כי הפקק המקורי, כשחדש, עובד הרבה יותר טוב ממה שמסופק עם הרדיאטור של מישימוטו. תתקין פקק חדש ומקורי. תבצע בדיקת CO במי הקירור כדי לקבל אינדיקציה לפריצת אטם ראש. בצע הבדיקות האלו, ותוכל לדעת טוב יותר מה הבעיה. Sent from my LG-H815 using Tapatalk
  7. בסובארו, לרוב הבעיה תהיה בגוף המצערת. ניקוי גוף מצערת יעשה פלאים. כמובן, זה התיקון הפשוט. במידה וזה לא עוזר, תבדוק מה שהציע קודמי. Sent from my LG-H815 using Tapatalk
  8. יצא לי לעמוד במצב הזה. חלק מחו"ל שהלקוח נפנף בפנינו בקבלה שעלה לו 1/8 מבארץ. החלק קרס. ונחש למי הלקוח בא בטענות? Sent from my LG-H815 using Tapatalk
  9. נמצא בתיבת הפיוזים. למעשה צריך להכניס שם פיוז. הנחיות היצרן סובארו הינן החלפה מלאה של הצמיגים. במהלך חיי הצמיג, רוטציה בין הסרנים. Sent from my LG-H815 using Tapatalk
  10. לא משנה מה תחליט, מקורי/תחליפי, תבדוק את מצב המצבר לאחר טעינה.
  11. הייתה לי בעיה דומה בC4 2008 שלי. הדגם לפני מתיחת פנים. הבעיה הייתה באלטרנטור. ליתר דיוק, מיישר הזרם/מייצב המתח. תיאלץ להחליף. תתעקש על אלטרנטור מקורי ולא מחודש. החליפו לי פעמיים עד שלמוסך נמאס ואילץ את היבואן לשים לי מקורי באחריות. ממליץ לבדוק את המצבר לאחר ההחלפה. יתכן שקפיצות המתח גרמו לו לנזק.
  12. http://www.ultra-gauge.com/ultragauge/ http://www.scangauge.com/
  13. המערכת הזאת מעולה בעיר.מורידה את צריכת הדלק. כמו הרבה דברים היא תוספת. שווה את הכסף
×
×
  • תוכן חדש...