Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1957 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אם זה תוכנה ממקור אמין וידוע לא רואה סיבה לדאגה.

לגבי צריכת דלק- בנסיעה רגילה לא אמור להיות שינוי מיוחד, לפעמים גם יותר טובה מבמקור.

מה שכן, הצריכה תהיה יותר גבוהה ברגע שתתחיל ללחוץ.

פורסם (נערך)

הדעה הרווחת היא שהבלאי מואץ לאחר stage 1, ולכן כדי לחפר על כך, ממליצים לצמצם מרווח טיפולים (לדוגמא, במקום כל 15K, כל 12K/10K).

מבחינת צריכת דלק, כאמור לרוב הרכב מתנהג בצורה קיצונית יותר. אם תיסע רגוע, פעמים רבות הצריכה תיהיה טובה יותר מאשר מצב סטוק, אך אם תלחץ, הצריכה תיהיה גבוה יותר מאשר  אם תלחץ במצב סטוק.

עריכה אחרונה על ידי motek
לפני כשעה, SlowRide כתב:

לא אכפת לי שמעלים כל הזמן את מחיר הדלק כי אני תמיד מתדלק ב100 שקל 🙂

פורסם

זה אמנם לא קפיצה גדולה אך זה בהחלט יורגש, שכן גם יש כנראה איזו קפיצה של 5 קג"מ במומנט וזה. סטייג' 1 ממקור אמין נחשב לדבר בטוח. ברוב המקרים נוהגים גם לנצל יותר ביום יום את השדרוג ולכן בכדי למנוע בלאי מואץ מומלץ להשתמש רק בשמנים ופילטרים איכותיים מיצרנים נחשבים ולקצר זמני טיפולים. 

פורסם
לפני 5 שעות, יוחאי שטרית כתב:

ההצעה שקיבלתי היא מATM Motors האם הוא מספיק אמין ?

עשיתי אצלו תוכנה לפני שנה, הביצועים מורגשים, הצריכת דלק כמעט לא השתנתה והמנוע מתפקד מצויין. ממליץ!

פורסם
לפני 4 שעות, Roycohen1979 כתב:

נשמח לשמוע על ההתרשמות שלך והתוכנה, כמה הוסיפה ומה ההרגשה ובהמשך אם חלילה יהיו בעיות...

היום עשיתי את התוכנה ויש אכן שיפור לא מטורף אבל יחסית מורגש, לא חושב שיהיה תקלות בכללי ממליץ 

פורסם (נערך)

את עם דלק 98? אם לא, אז מומלץ בחום אחרי שינוי תוכנה.

עריכה אחרונה על ידי em22
פורסם

זה המנוע המדובר שיש כנגד רנו תביעה יצוגית עליו?

 

2015-2018:  Mazda 3 1.6 auto 07', 2018-2021: Peugeot 208 1.2 manual 15' , 2021-2023: Volkswagen polo GTI 1.8 manual 16'

2023- today: Honda Civic TYPE R manual 17', 2024-today: Citroen C1 1.0 manual 16'

  • 4 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם
בתאריך 19.1.2021 בשעה 11:38, em22 כתב:

את עם דלק 98? אם לא, אז מומלץ בחום אחרי שינוי תוכנה.

כדי לנצל את האוקטן הגבוה צריך לאחר הצתה, אם התוכנה לא מתחשבת באוקטן 98, אין ממש סיבה לתדלק בכזה.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם (נערך)

עליה של 20% בכס לסטייג 1 נשמע לא סביר. אז בהנחה שזה פחות תשקול שוב אם הכסף שווה את זה.

ובכל מקרה תעשה במקום עם דיינו, לזרוק מספרים כל אחד יודע השאלה כמה מוציא בפועל.

טיונרים מומלצים זה מקס טיונינג, פיט סטופ

עריכה אחרונה על ידי Tal Brodkin
×
×
  • תוכן חדש...