Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הצעות לאופל אסטרה 2013 1.4T


Ari7L
 שיתוף
עוקבים 5

פוסטים מומלצים

היי ברשותי רכבת אופל אסטרה ברלינה 2013...
חשבתי על לשפר אותו קצת כדאי לתת לו יותר כוח וקצת רעש
מה אתם ממליצים לעשות?

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

ממליץ לא לגעת, מנוע האקוטק 1.4 של GM בדגם הזה נוטה לבעיות במערכת הקירור ובעיקר להסדקות בוכנות ושבירת טלטלים בגלל תופעה המכונה LSPI, התופעה התמתנה קצת בגלל עדכון פרוטוקול השמנים של היצרן אבל ברוב הכלים הנזק כבר בעיצומו. הוספת תוכנה תעמיס עוד על המנוע שגם ככה לא עומד יפה תחת עומס.

יש לך אחלה אוטו עם 140 סוסים ומומנט מכובד, תהנה ממה שיש.

לגבי הרעש- החלפת דוד אחורי זה נחמד, לא יתן לך הרבה בלי החלפת פילטר ועדכון בתוכנה אבל הרעש יהיה. המינוס הוא בטסט השנתי...

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

פתחתי קבוצה של בעלי אופל טורבו, אינסיגניות ואסטרות, אחרי הסגר גם נארגן מפגשים..

 

רוצים להצטרף?

 

סליחה שרכבתי על השרשור :)...ואני מחזק את מה שרועי אמר.. אל תשפר.. מספיק ככה כמו שהוא

Opel INSIGNIA 2013 2.0T

ReflashTeam IL stage 1 Remap.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אשמח להצטרף לקבוצה, אני עם אסטרה K מודל 2017 יפיפיה, קיבלה משכך מומנט והיתה אמורה להכנס לדני ממקס טיונינג לעדכונים קלים והתקציב נעצר בגלל הקורונה.

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
בתאריך 13.10.2020 בשעה 16:17, AloniM3 כתב:

פתחתי קבוצה של בעלי אופל טורבו, אינסיגניות ואסטרות, אחרי הסגר גם נארגן מפגשים..

 

רוצים להצטרף?

 

סליחה שרכבתי על השרשור :)...ואני מחזק את מה שרועי אמר.. אל תשפר.. מספיק ככה כמו שהוא

שלח אלי גם, נשמע מעניין.

 

לגבי המנועים האלו ספציפית הייתי קצת חושש, הרבה תקלות ידועות של בוכנות ומנועים מתים ואפילו טורבו שנפטרו טעם עת, הבנתי שיש את תופעת ה LSPI ושהגיר גם עוזר לה עוד יותר.

בשנתיים האחרונות השמן מנוע הוחלף לתקן DEXOS 1 GEN 2 שכביכול מתוסף ביותר סידן (תקנו אותי אם אני טועה), שאמור למנוע את תופעת ההצתה המוקדמת.

עריכה אחרונה על ידי liav12
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

במהלך 2017 היצרן עדכן את פרוטוקול הטיפולים שלו ועל הדרך את תקן השמן שצריך לשים באוטו במטרה למנוע את תופעת הLSPI, אני לא יודע אם מדובר בעדכון למנועי האקוטק 140 כ"ס וזה דבר שצריך לבדוק אצל היבואן. ב2015 היה עדכון תוכנה לגיר במתיחת הפנים בשברולט קרוז שקיבלה מנוע וגיר זהים ויש מצב שהעדכון תוכנה לגיר הוכנסה גם לאסטרה, גם היא נועדה למנוע את התופעה.

בטיפול האחרון שעשיתי אצלי באסטרה (K 2017) הם עשו גם ריקול עדכון תוכנה למנוע ולגיר במטרה להפוך אותו לתזזיתי יותר.

אני הרכבתי באוטו משכך מומנט, המטרה שלו היא לשכך  ולצמצם את התנועה של הבלוק מנוע בלחיצה חזקה שגורמת לאיבוד מומנט, הפעולה גרמה לגיר להתנהג אחרת לחלוטין ונראה שהשפיעה על הממיר מומנט בתוך הגיר והפכה את הגיר לעצלן פחות ועכשיו הוא מוריד הילוכים הרבה יותר מוקדם ולא מתעקש להישאר בהילוך הגבוה, גם זה עשוי לעזור למנוע את התופעה.

הסיבה לכך היא שתופעת הLSPI מתרחשת כשהמנוע תחת עומס בסל"ד נמוך ומכוניות עם גיר עצל שמסרב לקיק דאון נוטות להישאר בהילוך הגבוה במהירויות נמוכות מה שמציב אותן בדיוק בנקודה שבה הנהג לוחץ על הגז והרכב ב1500-2500 סיבובי מנוע לדקה.

  • רעיון טוב! 2
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הסבר יפה.

אכן בעיה מעצבנת מאוד, רק בין טיפולים שהגעתי למוסכים של אופל יצא לי לראות לא מעט כאלו עם מנועים להחלפה בזמן שחיכיתי לטיפול.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
  • 5 שבועות מאוחר יותר ...
בתאריך 15.10.2020 בשעה 09:21, Roycohen1979 כתב:

הסיבה לכך היא שתופעת הLSPI מתרחשת כשהמנוע תחת עומס בסל"ד נמוך ומכוניות עם גיר עצל שמסרב לקיק דאון נוטות להישאר בהילוך הגבוה במהירויות נמוכות מה שמציב אותן בדיוק בנקודה שבה הנהג לוחץ על הגז והרכב ב1500-2500 סיבובי מנוע לדקה.

יש לי אסטרה 2013 1.4 טורבו. בימי הקיץ כשהמזגן פועל, מורגשת בעיה חמורה במיוחד בהאצות,

אני יכול לסגור את הדוושה עד הסוף והרכב יהיה על 3.5 סל"ד והמהירות תעלחה באיטיות משוועת מ40 קמ"ש ל80...

זו הבעיה אותה תיארת? כתבת במונחים מקצועיים מידי ולא הבנתי אם זה זה.

יש מה לעשות עם זה או למכור את האוטו לפני שיגמר לגמרי?

אוסיף עוד, אולי מישהו יעזור לי בזה, צריכת הדלק היתה הזויה, 8 ק"מ לליטר, ואני נהג שלא עובר את ה3 סל"ד [חוץ מהמקרים לעיל...] עשיתי טיפול שמנים יקר מאוד בכ1500 שקל להחלפת שמן מנוע ושמן גיר וגם שסתומים, ואז השתפר מעט, 9 ק"מ לליטר. זה גם קשור?

תודה רבה למיעצים!!

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

האם אתה מדבר רק על האצות ביניים ?

איך האוטו נוסע ומאיץ בנסיעה רגילה ?

אתה מתאר מצב שבו הגיר פשוט עצל, לא ממהר להוריד הילוכים בגלל שזה מה שביקשו ממנו, התוכנה מעדיפה להישאר בהילוך הגבוה, יכולות להיות עוד סיבות לנושא אבל מההיכרות שלי עם הגיר הזה ככה הוא עובד, יש לך שליטה ידנית על הגיר, במצבים כאלו עדיף פשוט להתערב ולהוריד הילוך ידנית.

מה שאני תיארתי מלווה בחוסר סחיבה בכל קשת הסל"ד יחד עם רעידות בינוניות עד קשות, לעיתים גם עשן כחלחל מהאגזוז, אם האוטו שלך ממשיך להיות נעים ושקט וסוחב בסדר כאשר אתה מתערב להילוכים ומסוגל לטפס בקשת הסל"ד זה לא בעיית LSPI, בכל מקרה אני ממליץ בחוף להשתמש רק בשמני דקסוס 2 דור 1 המכילים קלציום ועוד כמה תוספות שמונעות התאבות של רסס אדי דלק בתוך חלל הבוכנה שבסופו של דבר ניצתים ספונטנית בצורה לא מבוקרת.

אמרת שעשית טיפול שמנים גדול, אם עשית זאת במוסך החברה אז אתה מסודר, אם עשית זאת במוסך חיצוני תבקש ממנו את תקן השמן ששם לך באוטו.

  • רעיון טוב! 1
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
בתאריך 15.11.2020 בשעה 00:48, עוזשלום כתב:

יש לי אסטרה 2013 1.4 טורבו. בימי הקיץ כשהמזגן פועל, מורגשת בעיה חמורה במיוחד בהאצות,

אני יכול לסגור את הדוושה עד הסוף והרכב יהיה על 3.5 סל"ד והמהירות תעלחה באיטיות משוועת מ40 קמ"ש ל80...

זו הבעיה אותה תיארת? כתבת במונחים מקצועיים מידי ולא הבנתי אם זה זה.

יש מה לעשות עם זה או למכור את האוטו לפני שיגמר לגמרי?

אוסיף עוד, אולי מישהו יעזור לי בזה, צריכת הדלק היתה הזויה, 8 ק"מ לליטר, ואני נהג שלא עובר את ה3 סל"ד [חוץ מהמקרים לעיל...] עשיתי טיפול שמנים יקר מאוד בכ1500 שקל להחלפת שמן מנוע ושמן גיר וגם שסתומים, ואז השתפר מעט, 9 ק"מ לליטר. זה גם קשור?

תודה רבה למיעצים!!

 

 

יותר נשמע כמו הגיר העצלן של הרכב, תנסה לתפעל ידנית ולהוריד הילוך.

אלא אם יש לך כבר התראה בלוח מחוונים או נורה דולקת כלשהי.

נ.ב לא מומלץ להפעיל עומס על המנוע בסלד נמוך ובהילוך גבוה (כמו לדוגמא הילוך 6 כשהרכב על 40 ולהדביק דוושה)

עריכה אחרונה על ידי liav12
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
  • שבועיים מאוחר יותר ...
בתאריך 13.10.2020 בשעה 16:17, AloniM3 כתב:

פתחתי קבוצה של בעלי אופל טורבו, אינסיגניות ואסטרות, אחרי הסגר גם נארגן מפגשים..

 

רוצים להצטרף?

 

סליחה שרכבתי על השרשור :)...ואני מחזק את מה שרועי אמר.. אל תשפר.. מספיק ככה כמו שהוא

היי יש לי אופל אינסיגניה 2012 רציתי לדעת איך ניקרא הפלסטיק ששמים אותו במגנזיום כשה עושים כיוון פרונט אין לי ג'נטים מקוראים יש לי מידה 245/40/19 וביגלל זה אני צריך שלו יהיה חופש בג'נט ?? 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 1 דקה, Roycohen1979 כתב:

לא יודע למה אתה מתכוון אבל - יש לך 19״ ?

שתף תמונות שנראה את הגאנטים האלו

לפני 1 דקה, Roycohen1979 כתב:

לא יודע למה אתה מתכוון אבל - יש לך 19״ ?

שתף תמונות שנראה את הגאנטים האלו

לפני 1 דקה, Roycohen1979 כתב:

לא יודע למה אתה מתכוון אבל - יש לך 19״ ?

שתף תמונות שנראה את הגאנטים האלו

בתאריך 13.10.2020 בשעה 16:17, AloniM3 כתב:

פתחתי קבוצה של בעלי אופל טורבו, אינסיגניות ואסטרות, אחרי הסגר גם נארגן מפגשים..

 

רוצים להצטרף?

 

סליחה שרכבתי על השרשור :)...ואני מחזק את מה שרועי אמר.. אל תשפר.. מספיק ככה כמו שהוא

היי יש לי אופל אינסיגניה 2012 רציתי לדעת איך ניקרא הפלסטיק ששמים אותו במגנזיום כשה עושים כיוון פרונט אין לי ג'נטים מקוראים יש לי מידה 245/40/19 וביגלל זה אני צריך שלו יהיה חופש בג'נט ?? 

אופל אינסיגניה.jpeg

יש פלסטיקים עגולים שניכנסים לתוך הג'נט בישביל שלא יהיה חופש ולא יהיה רעידות בנסיעה  אולי עכשיו ניסכתי את זה יותר טוב 

 

לפני 14 דקות, מייק2020 כתב:

היי יש לי אופל אינסיגניה 2012 רציתי לדעת איך ניקרא הפלסטיק ששמים אותו במגנזיום כשה עושים כיוון פרונט אין לי ג'נטים מקוראים יש לי מידה 245/40/19 וביגלל זה אני צריך שלו יהיה חופש בג'נט ?? 

אופל אינסיגניה.jpeg

יש פלסטיקים עגולים שניכנסים לתוך הג'נט בישביל שלא יהיה חופש ולא יהיה רעידות בנסיעה  אולי עכשיו ניסכתי את זה יותר טוב 

 

תגיד לשנתון של הרכב שלי אין בעיות גיר האלו lspi או שזה לא קשור לאינסיגניה 2012 ?

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף
×
×
  • תוכן חדש...