מחפש לאון/איביזה/גולף/פולו עד 2010 שתהיה סטוק עד 20 אלף או סטייג 2+ עד 35 אלף מחפש אוטו מלוקק ולא שיהיה כל שבוע בטיפול קונה בהקדם Sent from my iPhone using Tapatalk
כמה חסכת לי
רק לסקייליין היה הגה בצד ימין?
ואיך אתה מסביר את זה שאיבו יש בארץ? למרות שאמרת שהגה ימני
והרכבים נהיו כל כך מטורפןת בגלל שאי אפשר להשיג אותן? פחות קשר למנוע ולרכב עצמו?
היי, אני תופס מחברי הפורום כאנשים שיודעים דבר או שנים לגבי מכוניות.
יש שאלה שמעסיקה אותי ולא מצאתי תשובה חד משמעית עוד, מה זה Skyline ברכבי GTR מה זה מייצג והאם כל רכב GTR הוא Skyline?