Jump to content

Adi_125i

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

הנקודות של Adi_125i

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

0

מוניטין

  1. לא זה n20 הדגם מנוע אני אבדוק אצל אור פאב מה עלות הדאון פייפ קאסטום תודה
  2. שלום חברים ברשותי 125i 2016 218hp (N20) 2.0T אני רוצה לשפר את הצנרת M sport המקורית בצנרת שתתן מקסימום צליל עמוק איזה צנרת מומלצת ? חייב תוכנה במידה ומחליפים דאון פייפ ? אולי רק להחליף את הצינור האמצעי של הצנרת להוריד את המשתיקים (2) המקוריים ? תודה
×
×
  • תוכן חדש...