שיפורים - כוח, אחיזה ומה שביניהם
כאן אפשר לקבל הצעות וייעוץ לגבי כל דבר שבסופו הרכב שלכם יסע מהר יותר, יאחוז טוב יותר או יבלום חזק יותר. זיכרו! שיפורים בישראל הם תחום אפור, שלא לומר שחור. קחו את זה בחשבון. ונהגו בבגרות ואחריות.
כללי פורום שיפורים - חובה לקרוא
ברוכים הבאים לפורום שיפורים. כדי לשמור על פורום נעים ומכבד, להלן כללי הפורום:
1. אין לפרסם מוצרים למכירה כאן בפורום אלא בפורום המסחרי (אם אתם ספונסר פורום מורשה) או בפורומי המכירה (אם אתם חברי פורום מהמניין).
2. שרשורי פרסום ''מוסווים'' ע"י "חברי פורום" חדשים, ימחקו.
3. שרשורי פרסום ''מוסווים'' ע"י גולשים וותיקים, ימחקו בתוספת ענישה.
4. לו לאחר המלצה על מקום מסוים יהיו עודף תגובות כגון: "כן, הם הכי מגניבים/הכי שולטים!!!/הכי מקצועיים/אחלה בורקסים" הן תמחקנה בתוספת ענישה.
5. תופעות של משתמשים שמגיבים רק בכדי להשמיץ מתחרים ו/או לפרגן יחסמו.
6. כתיבה נאותה מחויבת גם מהספונסרים.
7. לא. אין אופציה לשנות אף אחד מששת הסעיפים הקודמים.
המטרה כאן היתה לבנות פורום מקצועי, רלוונטי, אמין ובין היתר עם דעות מכל הכיוונים. זה לא מה שקורה.
אחלה יום לכולכן.
תודה, מנהלי הפורום.
9,654 נושאים בפורום הזה
-
- 11 תגובות
- 3 אלף צפיות
צנרת זרימה חופשית, הונדה אקורד 2006 יש לי הונדה אקורד 2006 מנוע 2.0 שמתי לה צנרת זרימה חופשית שמחוברת מהמנוע עד סוף האגזוז ( כולל דוד כמובן) השאלה בכמה כוח סוס זה יוכל לשפר ואם גם תהיה עליה קטנה במומנט וקגמ, ומתי בעיקר זה יורגש במהלך הנסיעה השינוי הנל? ועוד שאתה קטנה: הוספתי ראש פילטר פתוח מורגש שינוי קצת בכוח וגם רעש נחמד, השאלה אם זה לא פוגע בכוח או משהו שיכול להרוס עם הזמן?
הודעה אחרונה מאת moshe_levy, -
- 14 תגובות
- 3 אלף צפיות
שלום רב, רציתי להתייעץ איתכם לגבי התקנה של תוכנה לניהול מנוע לאיביזה FR שנת 2016 מנוע 1000 טורבו ידנית. האם יכול להזיק למנוע ולקצר את אורך החיים שלו?
הודעה אחרונה מאת AloniM3, -
האם פילטר אוויר של K&N ייתן לי שיפור קל בביצועים \ צליל? ואיך אני יודע איזה להזמין ? יש לי פג'ו 208GTI, אשמח לקישור מAMAZON\EBAY איך זה? https://www.ebay.com/itm/Air-Filter-K-N-33-2936/142827896505?fits=Year%3A2016%7CModel%3A208%7CSubmodel%3AFeline%7CEngine+-+Liter_Display%3A1.6L%7CMake%3APeugeot%7CTrim%3AFeline+Hatchback+2-Door%7CEngine%3A1.6L+1597CC+98Cu.+In.+l4+GAS+DOHC+Naturally+Aspirated&hash=item214134beb9:g:AIMAAOSwQFZbmAEw&frcectupt=true
הודעה אחרונה מאת menir1, -
- 7 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
אני יודע ששיפורים למנועים שהם לא טורבו כמעט ולא קיימים, אני מחפש מה כן אפשר לעשות במסגרת משהו שעובר טסט או משהו שאפשר להעביר טסט בקלות. האוטו הוא סיאט איביזה 2010 מנוע 1600 ידני, מנוע ללא טורבו, מה שאני מחפש זה שיפור סאונד לחווית נהיגה ספורטיבית יותר ומספקת לא משהו מחריש אוזניים. אשמח להצעות, גם במחינת קוסמטיקה מה שאתם מכירים אני פשוט לא מתמצא בכלל.
הודעה אחרונה מאת Kreios, -
- 0 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
יש לי הונדה אקורד 2006 מנוע 2.0 שמתי לה צנרת זרימה חופשית שמחוברת מהמנוע עד סוף האגזוז ( כולל דוד כמובן) השאלה בכמה כוח סוס זה יוכל לשפר ואם גם תהיה עליה קטנה במומנט וקגמ, ומתי בעיקר זה יורגש במהלך הנסיעה השינוי הנל? ועוד שאתה קטנה: הוספתי ראש פילטר פתוח מורגש שינוי קצת בכוח וגם רעש נחמד, השאלה אם זה לא פוגע בכוח או משהו שיכול להרוס עם הזמן?
הודעה אחרונה מאת Tsuriel Atia, -
- 3 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
לרכב סובארו IMPREZA 2016 גלגלים 195/65R15. האם ניתן להחליף ג'נטים גדולים יותר 16X 6.5 מודל 6362BP ? אם כן איזה צמיג מתאים? מה תהליך הרישוי ? בתודה מראש,
הודעה אחרונה מאת Tom_22, -
- עוקב אחד
- 6 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
יש לי פיאט פונטו איבו שכרגע נועלת צמיגים במידה של 175/65 ואני רוצה להחליף למידה 185/65 שניהם רדיוס גלגל 15. השיקול להחליף נובע מרצון לשיפור (גם קטן) ביציבות במהירות בין עירונית והתמודדות עם בורות/מפגעי סלילה/ חריצים/ שברים/ פתחי ביוב בתוך העיר. אני מעריך שהאפקט על נוחות והיציבות לא יהיה שמיים וארץ, אבל אני מעריך שארגיש שינוי כלשהו. בדקתי, מותר ואפשר לשנות למידה הנ"ל מבחינה חוקית מבלי לשנות את הRIM. הצמיגים שאני מעוניין בהם הם falken ze310 ecorun, צמיג יחסית חדש ומוערך (מוערך באינטרנט, אשמח לשמוע מבעלי ניסיון). העניין הוא שבמידה הקטנה (175/65) דירוג צריכת הדלק הוא C ובמידה היותר גדולה (185/65) הוא E. שתי דרגות מעל. מראש דירוג C הוא לא מצטיין, ודרוג E כבר דיי חריג וג…
הודעה אחרונה מאת Eily, -
- עוקב אחד
- 12 תגובות
- 6 אלף צפיות
היי שבוע טוב לכולם! ברשותי קליאו ספורט דור 3. הבולם הימני התעייף והתחיל לנזול. מאחר וסט קידמי של שניים לא כולל מע"מ , עולה כ 3200 , אני מבין שאפשר למצא דברים טובים יותר מחו"ל. השאלה האם יש מקום בארץ שמוכר סטים של בילשטיין או קוני במחירים סבירים ? או שעדיף מחו"ל , ואז מה המיסוי על חלקי רכב כאלה, מאיפה כדאי, ומה התקן הדרוש לכניסתם לארץ? תודה מראש ! ושיהיה אחלה שבוע
הודעה אחרונה מאת Or05230, -
- 2 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
יש חברה בארץ שהופכת סאנרוף מקורי לגג נפתח? מה העלויות והאם יש בעיות דליפה וכו?
הודעה אחרונה מאת Ooga, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 9 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
ברשותי קיה סטוניק וראיתי שמוכרים צ'יפ לרכב מגרמניה ב1000שח. עכשיו אני יודע שלרכבי ספורט זה יכול לתת שיפור קטן בביצועים (דוגמת הונדה סיויק, סיאט לאון וכו') אבל האם יש לצ'יפ הזה כלשהי השפעה על רכב מיני פשוט? אין לי ציפיה לקבל תוספת כוחות סוס, יותר מעניין אותי חיסכון דלק והתנהגות גיר. אותם הצ'יפ כביכול מספק. זה הציפ שראיתי- https://www.ebay.com/itm/T-Chip-Kia-Stonic-1-0-T-Gdi-120-hp-88-Kw-Chiptuning/113324750422?hash=item1a62ae7656:g:5~AAAOSwpmhbtkUJ אין לי שום ידע בנושא הזה וכל השרשורים והמידע שיש באינטרנט מתייחס בעיקר לרכבי ספורט ולכן אשמח ללמוד מחברי הפורום.
הודעה אחרונה מאת shellcase, -
-
- 3 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
היי, רציתי להזמין את התוכנה של Apr לפי המלצות כדי לתת קצת בוסט וחיים לרכב. הרכב ידני ועומד על כ-105K ק"מ, מדובר במנוע 1.2 טורבו - 90 כ"ס. השאלה האם וכמה השלכות יש על הרכב מבחינת אמינות ובלאי. האם אורך חיהם של חלקים מסויימים עשויים להתקצר? בנוסף האם ניתן לבצע את ההתקנה לבד או שחובה ללכת לאנשי מקצוע? תודה ושבוע טוב על כולנו.
הודעה אחרונה מאת AloniM3, -
-
- אחראי פורום
- 4 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
שלום יש לי גאנט בגודל 14 ורוחב 185 רוחב הצמיג לא משנה כי הגאנטים והצמיגים הולכים לשמש אותי נטו לימי מסלול אני מחפש צמיג ספורטיבי קיצוני לפי מה שמצאתי עד עכשיו זה הצמיגים: Yokohama advan a052 בגודל 14r/55/185 ו toyo r888r בגודל r14/60/185 אבל כששאלתי אצלי בעיר עפולה עם אפשר להזמין את הצמיגים האלו נענתי בתשובה שלילית שאפילו דרך היבואן אין צמיגים כאלו . יש עוד מקומות שאני יכול לבדוק עם ישנם את הצמיגים האלו אולי צמיגים מחברות אחרות שאני לא מצאתי אני גם לא פוסל צמיגי סליק מלאים שאני ישמח לסט כזה אבל לא מצאתי סט שמתאים לגודל של הגלגל שלי ועם יש מאיפה אני יוכל להזמין?
הודעה אחרונה מאת itaysamurai, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 5 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
יש לי מספר שאלות, אשמח לקבל מענה עליהן 1) האם זה חוקי ועובר טסט? 2) קראתי ממקורות אחרים שפילטר אוויר עולה בסביבות ה-250-300 ש״ח, האם הפילטר הנ״ל שעולה רק 40+- ש״ח אותו הדבר? ₪ 37.70 12% Off | Universal Car Air Filter Vehicle Induction Kit High Power Mesh Cone Red Finish https://s.click.aliexpress.com/e/5ZLqbM8 3) האם אני יכול להרכיב את הפילטר הנ״ל על הרכב שלי? Toyota Corolla E110 תודה רבה לעוזרים וסליחה על הבורות
הודעה אחרונה מאת איתמר, -
-
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 21 תגובות
- 4.5 אלף צפיות
אהלן חברים, אני מחפש צלחות ורפידות משופרות לסיוויק 2010. יש לי את המקוריים ועשיתי איתם כ-20 אלף ק"מ. באחד הימים אחרי כמה לחיצות בכביש עם חבר הגענו כמה פעמים ל-200 ובלמתי חזק. פעם אחת אף בלמתי מ-200 ל-0 בירידה קטנה והצלחות התחממו ובקושי הצלחתי לעצור. זה לא שכיח שאני נוסע במהירויות כאלה ובולם כל כך חזק אך לא הייתי רוצה להיקלע למצב שאני לא מצליח לעצור. אני לא צריך קיט של מסלול אלא קיט שלא יתחמם לי בבלימה חזקה במהירויות שציינתי. בפייסבוק המליצו לי על EBC: https://www.amazon.com/EBC-Brakes-S9KF1006-Yellowstuff-Rotors/dp/B00YB0I9HQ/ref=sr_1_14?keywords=ebc+rotors+and+brake+pads+kit+civic+2010&qid=1554563678&replacementKeywords=ebc+rotors+and+brake+pads+kit&s=gatew…
הודעה אחרונה מאת fizban, -
-
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 9 תגובות
- 7.3 אלף צפיות
שלום לכולם ראשית, ממה שאני מבין שחלק מהרכבים האוטומטים, מצויין ברישיון שלהם אם הגיר אוטומט \ רגיל ( לא רושמים כלום ). חקרתי את נושא הסבת גיר, ולא מצאתי נושאים שמדברים על חוקיות, שינוי ברישיון . האם יש למישהו ידע בנושא החוקיות ? כיצד מאשרים ? לא ניתן לעשות את ההסבה במוסך מורשה משרד התחבורה ולקבל אישור על כך ברישיון ?. בברכה אסף.
הודעה אחרונה מאת fizban, -
-
- עוקב אחד
- 4 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
מחזיק ב c180 שנת 2015 צמיג ברישיון94W 225/50R17 לא רנפלט. הרכב נקנה על ידי וכרגע עם צמיגים סינים פשוטים שלא מעניקים חווית נסיעה נעימה. מחפש צמיג טוב איכותי ובדגש על חווית נסיעה נעימה, רכות ולא בהכרח משהו ספורטיבי. מתלבט בין קונטי פרימיום 6 98Y לבין מישלין פרימסי 4 94W GRNX MO. אשמח לדעתכם המנומקת או על בסיס ניסיון וגם להצעות אחרות אם ישנן.
הודעה אחרונה מאת Gabil20, -
הורדת רזונטור 1 2
מאת itay798- 21 תגובות
- 23.4 אלף צפיות
קניתי קופרה 2018 ואמרו לי שכדאי להוריד רזונטור זה משפר המון את הרעש וגם זול יחסית דאון פייפ אני ירדתי מזה בגלל העלות וגם מבטל אחריות. השאלה אם זה באמת עושה שינוי ברעש וכדאי
הודעה אחרונה מאת david10015, -
-
- אחראי פורום
- 3 עוקבים
- 12 תגובות
- 5.3 אלף צפיות
שלום חברים אשמח בבקשה לדעת אם ניתן לשפר את ההונדה אקורד 2006 מנוע 2.0 למיטב הבנתי אין יותר מדי לשפר אותה יותר מדי, וגם שיש שתי דגמים של האקורד כזאת שיש בארץ ועוד אחת שהיא באזור של ארצות הברית ושונה בצורה דרגות זיהום וכול' ודווקא לה יש יותר אפשרות לתוספות וחיזוקים. בכל אופן, בבקשה אם תוכלו לעזור לי לגבי שיפורים רלוונטיים שאפשר לשפר בהונדה, חוץ מהנמכה. דברים בסגנון ציט', פילטר פתוח, דוד פתוח ועוד.. כל מה שניתן בשביל לחזק אותה (לא חשוב כרגע תקציב) אני רוצה לדעת מה יש ומה ישפר את הכוח והביצועים. כי בנתיים רוב המקומות שבדקתי אין להם. וגם למי שיש אין כל מני חיישנים מתאימים או מתאמים . תושה לעוזרים
הודעה אחרונה מאת RK, -
-
- 2 עוקבים
- 10 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
בזמנו היה מומלץ פאלקן 912 ולאחר מכן 914 האם במחיר שלהם יש מתחרה היום או צמיג אחר אהוד כאן בפורום?
הודעה אחרונה מאת chenrp, -
- עוקב אחד
- 8 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
המליצו לי לפני מספר חודשים להזמין פילטר k&n E-9289 לפוקוס אקובוסט 2012 אני חושב שזה הפילטר ש misterb התקין בזמנו עכשיו שאני רוצה להזמין ובאמאזון התמונה שלו השתנתה . באתר יש בדיקה אם הפילטר מתאים לרכב והיא אומרת שלא (אבל זה כנראה בודק לארה"ב, אין שם את המנוע שלי כאופציה). מה הסיכויים שהמוצר השתנה ושאם אזמין הוא לא יתאים לרכב שלי? יש דרך אחרת לבדוק? בתמונה מימין המוצר כפי שהוא היה בזמנו (ועכשיו לא נשלח לישראל) ומשמאל כפי שהוא מוצג עכשיו
הודעה אחרונה מאת misterb, -
החלפת אגזוז
מאת אסף7-
- אחראי פורום
- 4 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
שלום לכולם, יש לחבר רנו קליאו 2014 מנוע 0.9 ליטר טורבו,3 צילינדר. הוא כבר הרבה זמן רוצה להחליף את הדוד(אגזוז)המקורי ולהביא משהו קצת יותר מהנה.. אבל,הוא טוען שדבר זה עלול להרוס את המנוע או לגרום לנזק למנוע בטווח הרחוק..אני טוען שלא,כיוון שבשונה מניהול מנוע(תוכנה)שזה כן גורם נזק למנוע כיוון שפה יש ממש נגיעה בשיפור ועלייה בכוח סוס שהמנונ לא בנוי להם.בהחלפת דוד זה לא קורה,כיוון שבהחלפת דוד זה סהכ לשמוע קצת יותר יפה את הפליטה. מי צודק ולמה אשמח לתגובות רחבות בנושא,כדי שאוכל חשכנע אותו לעשות את זה ולהנות מהרכב יותר. תודה לכולם!
הודעה אחרונה מאת bagira, -
-
- עוקב אחד
- 6 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
אני צריך להחליף את ארבעת הצמיגים שלי. התקציב שלי הוא 1000 ש"ח, הבנתי שפאלקן הוא דיי מומלץ בפורום. אני לא נוסע הרבה, 13 אלף קילומטר בשנה. יש איזה מקום מומלץ להחליף בו במרכז?
הודעה אחרונה מאת Tom_22, -
- 2 עוקבים
- 6 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
ברשותי s-max שנרכשה לא מזמן. על מנת להנות קצת יותר, צריך להחליף נעליים. רציתי לרכוש yoko S-drive אבל הבנתי שאין שיווק בארץ כרגע. מה תוכלו להמליץ מבלי שאצטרך לישון באוטו ? Sent from my ONEPLUS A6013 using Tapatalk
הודעה אחרונה מאת Big_White, -
- 5 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
שלום לכולם, עשיתי חיפוש בפורום ולא מצאתי פוסטים בנושא. רציתי לשאול האם מישהו שיפר רכב מהדגם הזה ויש לו תובנות. במקום אחד נאמר לי שלא מומלץ לשפר את הדגם הספציפי הזה, ומצד שני במקום אחר אמרו שאין בעיה. הרצון שלי הוא לשפר בצורה סולידית, לא משהו מטורף, תוספת של 40-45 כ"ס שיפור בקג"מ וזהו. אשמח אם למישהו יש אינפורמציה או נסיון בשיפור הדגם הספציפי הזה ויכול לתת את דעתו.
הודעה אחרונה מאת OCD, -
- 2 עוקבים
- 11 תגובות
- 4.6 אלף צפיות
יש לי 208gti peugeot המחלה של האוטו מבחינת ביצועים בארץ זה אינטרקולר, עכשיו ההצעות שקיבלתי לאינטרקולר כולל התקנה הכי זול 5,000 של פורג' ומצד שני יש אינטרקולרים אוניברסליים באיזור מחיר 900-1500, שצריך צינורות ולהתאים לרכב. כמה ייצא לי הסיפור של האוניברסאלי בערך כולל התקנה והאם זה יהיה יעיל ואקבל עבודה דומה לשל הforge. אשמח אם מישהו שמבין יענה תודה רבה! Sent from my Redmi Note 5 using Tapatalk
הודעה אחרונה מאת IloveCars, -
- 0 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
היי, מעוניין לדעת האם האנטי רולים האלו יתאימו לי לרכב Leon fr mk2, בדול מופיע שמתאים ל gti mk6 וזאת אותה שלדה אבל רק ליתר בטחון. https://eibach.com/us/i-6235-anti-roll-kit-front-and-rear-sway-bars.html תודה
הודעה אחרונה מאת --Guy--, -
- 4 תגובות
- 2 אלף צפיות
אני שוקל לייבא קאטבק מאיביי או ECS ל-GTI MK7 במקום המקורי, מישהו ניסה את זה? לאילו גזרות אני אמור לצפות מהמכס?
הודעה אחרונה מאת יוסי 10, -
- 3 עוקבים
- 6 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
שלום חברים, ניסיתי לעשות חיפוש בפורום ולא הצלחתי למצוא.. יש איזה המלצות איך ניתן לשפר את המנוע הנ"ל (1499 סמ"ק, 136 כ"ס). בגדול אני לא רותה שיפור גדול מדי שמצריך עבודה גדולה.. רק לקבל יותר כוח. תודה
הודעה אחרונה מאת IloveCars, -
- 1 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
שלום,אני רוצה לקנות ג'נטים חדשים בצבע שחור למאזדה 3 2010 דגם אקטיב .. רציתי לדעת איזה גודל של גאנט לקחת , ומה בעצם קורה אם אני מגדיל את הגודל של הגאנט מהמידה המקורית? האם זה משנה במשהו?
הודעה אחרונה מאת Tom_22, -
- עוקב אחד
- 8 תגובות
- 4 אלף צפיות
היי אני מחפש תוכנה לרכב, אני מפרסם פה בגלל שהתקשרתי לפיטסטופ לגבי תוכנה של APR והבן אדם אמר לי שהוא לא יכול לשים לי תוכנה בגלל שהוא לא לוקח על האוטו האחריות כי המנוע לא מתאים או משהו כזה, למישהו יש מושג על מה מדובר ? בכל מקרה אשמח להמלצות ומה הטווח מחירים, תודה.
הודעה אחרונה מאת mcshmupi,
