Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2779 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי חברים

נכון זה נשמע מוזר אבל אני וחבר רוצים להביא קויילאוברים לרכבים שלנו.

האם יש מישהו שיודע מאיפה ניתן להשיג דבר כזה ולפי מה אמורים לבחור אותם ?

תודה לעוזרים

פורסם

באופן מפתיע (מאוד!), הרשת מלאה בקיטים לאקסנט.

 

השאלה הנשאלת היא, למה?

 

לא כי אני מזלזל באקסנט (חלילה) אלא להבין מה מפריע לך ולאן אתה מתכוון להגיע עם ההתקנה?

 

בנוסף, האם ברור לך שאחרי קניה, מיסים, מכסים, משלוח והתקנה, ההעניין יעלה משמעותית מעל ערך הרכב עצמו?

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
באופן מפתיע (מאוד!), הרשת מלאה בקיטים לאקסנט.

 

השאלה הנשאלת היא, למה?

 

לא כי אני מזלזל באקסנט (חלילה) אלא להבין מה מפריע לך ולאן אתה מתכוון להגיע עם ההתקנה?

 

בנוסף, האם ברור לך שאחרי קניה, מיסים, מכסים, משלוח והתקנה, ההעניין יעלה משמעותית מעל ערך הרכב עצמו?

 

חושבים לשים את זה על האוטו תרומה נוספת כמובן ליציבות הרכב לתחושה הרגשה.

וכן אני יודע שהעניין עולה המון.

מאיפה אפשר להביא אבל יש לך אתר כלשהו ?

אני וחבר ראינו מישהו שעשה על אחת כזאת פרוייקט טורבו בארץ,הלוואי והייתי יודע איפה הרכב היום ואם הוא בכלל נוסע.

אז אנחנו חשבנו לעשות גם משהו נחמד עם הרכב כי כבר השקענו עליו המון בסידור של כל מיני דברים שהיינו צריכים ורצינו.

×
×
  • תוכן חדש...