Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2794 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בוקר טוב,

 

צריך את עזרתכם לצמיגים לרכב, הרכב נוסע נסיעות מנהלתיות ולא מתגרזן עליו ,

 

מתבלט על הדגמים האלה :

 

פירלי P1

 

דנלופ SP800

 

דנלופ blueresponse

 

מישלין אנרג'י

 

 

ורק בגלל הפורום כאן על הפלקן Z914,

 

מבחינת מחיר וסקירה הכל נוטה לכיוון הSP800

 

אשמח לשמוע המלצות,

 

תודה ושבת שלום.

Golf 1.6 DSG 2009

פורסם (נערך)

תיקח dunlop bluresponce או מישלין ( האחרון במידה ואתה נוסע הרבה ).

FM800 פחות טובים.

זה דנלופ שונה מאירופאי , הצמיג ברמה של פאלקן ( שניהם מיוצרים בתאילנד), אולי אפילו פחות טוב.

עריכה אחרונה על ידי vladclar

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

אם מדובר בצמיגים בגודל 15-16 אינטש, שווה לבדוק Hankok Ventus S1 EVO נקרא גם K107

יש לי ארבעה צמיגים כאלו שמחזיקים מעל 3 שנים - יש להם אחיזה מעולה.

לגודל 17 אינטש ומעלה יש את ה- S2 EVO שנקרא גם K117.

 

המחיר צריך להיות כ-330 ש"ח לצמיג.

כשאני רכשתי אותם העלות הייתה 530 ש"ח לצמיג.

פורסם

מבחינת מחיר וסקירה הכל נוטה לכיוון הSP800

.

 

זה מה שקורה כשמבצעים סקירה בלי ידע מבוסס. מקבלים הטעייה.

 

זה צמיג גרוע. מאוד. לא החזיקו אצלי 15 אלף אפילו, נשחקו מהר והאחיזה הייתה גרועה בטירוף בטח ביחס לצמיגי הגודייר אפיגריפ פרפורמנס שהחליפו אותם.

מאוד ייתכן שנפלתי על צמיגים דפוקים מהמפעל (מה שבחיים לא תקבל עליו אחריות, יגידו לך שאתה לא יודע לנהוג).

בכל אופן זה דגם לא מוצלח שמיוצר עבור מדינות לא מפותחות ולא מופיע באתר האירופי של דנלופ.

פורסם
זה מה שקורה כשמבצעים סקירה בלי ידע מבוסס. מקבלים הטעייה.

 

זה צמיג גרוע. מאוד. לא החזיקו אצלי 15 אלף אפילו, נשחקו מהר והאחיזה הייתה גרועה בטירוף בטח ביחס לצמיגי הגודייר אפיגריפ פרפורמנס שהחליפו אותם.

מאוד ייתכן שנפלתי על צמיגים דפוקים מהמפעל (מה שבחיים לא תקבל עליו אחריות, יגידו לך שאתה לא יודע לנהוג).

בכל אופן זה דגם לא מוצלח שמיוצר עבור מדינות לא מפותחות ולא מופיע באתר האירופי של דנלופ.

 

אוקיי,

אז המלצה ממך לצמיג ?

אגב מה עם דנלופ בלו רספונס ?

Golf 1.6 DSG 2009

פורסם

בלורספונס זה דגם מוצלח מאוד, שזוכה במקומות ראשונים במבחנים השוואתיים באירופה. הם נוחים, אוחזים ושקטים מאוד, אבל מחזיקים פחות קילומטרים מאשר goodyear efficient grip perfomance או michelin energy saver.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

Energy saver יתייבש לפני שישחק - צמיג גרוע מאוד .

 

על כביש יבש עם גולף 1.4 הרגשתי חוסר בטחון אתו.

לאחר 10,000 ק"מ הוחלפו במסגרת הליסינג ל Falken 914 שהוא גם בינוני.

אבל לפחות חזרה תחושת הבטחון.

פורסם
Energy saver יתייבש לפני שישחק - צמיג גרוע מאוד .

 

יש לי עכשיו את הדגם הזה כבר 8 חודשים - צמיג מעולה!

אחרי 50 אלף קילומטרים זרקתי לפח את הצמיגים המקוריים BRIDGESTONE ER300 וקניתי מישלין אנרג'י סייבר - אוחז יותר טוב, הרכב מרגיש יותר רך, הם הרבה יותר שקטים וצריכת דלק השתפרה ב 5%.

אין עליהם שום סימן של שחיקה או יובש. גם חבר הפורום BUKI כתב שהצמיגים האלה אצלו עברו מעל 90 אלף קילומטרים.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

Er300 לא תחרות גדולה ;)

 

ולאד,

כמעט בכל רכב שהיו לי אותם כמקוריים - סבלתי מהם.

 

רעש, אחיזה, נוחות ...

 

ומצד שני - אולי לורסו מתאימים יותר מלגולף .

פורסם (נערך)

לי בקקטוס הם הגיעו כמקוריים, אחרי שנתיים וקצת (חודש וחצי אצלי) הוחלפו כי היו יבשים לגמרי.

 

כשנוסעים איתם הרבה כמו ולאד ובוקי, כנראה שהם בסדר. אצלי בעל הרכב הקודם נסע מעט.

 

פות"ש, מהודעתי הקודמת יכלת להבין שאני ממליץ בחום על גודייר אפיגריפ פרפורמנס.

 

בלוריספונס מעולה. הכל תלוי מחיר.

עריכה אחרונה על ידי פריג'י
פורסם
זה מה שקורה כשמבצעים סקירה בלי ידע מבוסס. מקבלים הטעייה.

 

זה צמיג גרוע. מאוד. לא החזיקו אצלי 15 אלף אפילו, נשחקו מהר והאחיזה הייתה גרועה בטירוף בטח ביחס לצמיגי הגודייר אפיגריפ פרפורמנס שהחליפו אותם.

מאוד ייתכן שנפלתי על צמיגים דפוקים מהמפעל (מה שבחיים לא תקבל עליו אחריות, יגידו לך שאתה לא יודע לנהוג).

בכל אופן זה דגם לא מוצלח שמיוצר עבור מדינות לא מפותחות ולא מופיע באתר האירופי של דנלופ.

 

לא יודע על מה אתה מדבר, אצלי מחזיקים ונוסעים מעולה עם אחיזה מצויינת גם ברטוב,

אולי הרכבת צמיגים כאלה על גולף GTI וציפית לאחיזת כביש ? :roll:

פורסם

eli669 התכוון ל dunlop FM800

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
לא יודע על מה אתה מדבר, אצלי מחזיקים ונוסעים מעולה עם אחיזה מצויינת גם ברטוב,

אולי הרכבת צמיגים כאלה על גולף GTI וציפית לאחיזת כביש ? :roll:

 

קח אוויר....

התכוונתי לדנלופ spfm800.

שים לב שכתבתי שזה צמיג שלא מופיע באתר האירופי של דנלופ, ולא בכדי.

וכן, אני עומד מאחורי כל מילה, ויכול להראות לך את הקבלות על ההתקנה שלהם ועל ההחלפה שלהם מספר חודשים לאחר מכן.

האחיזה הייתה פשוט לא טובה.

השחיקה מהירה מאוד.

הרעישו וחרקו כל הזמן.

הרכב אומנם רכב ספורטיבי ועתיר ביצועים (יאריס 07)...

×
×
  • תוכן חדש...