Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2892 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן,

ברשותי פיאט בראבו 1.4 טורבו רובוטית.

אני מעוניין לקנות תוכנה וגיר של TMC.

יש סיבה להעדיף סדאנות ישראליות על פני TMC?

המחיר 280 ליש"ט לכל תוכנה כולל משלוח ללא מס.

תודה.

Fiat Bravo 2011 TJET​

פורסם
אהלן,

ברשותי פיאט בראבו 1.4 טורבו רובוטית.

אני מעוניין לקנות תוכנה וגיר של TMC.

יש סיבה להעדיף סדאנות ישראליות על פני TMC?

המחיר 280 ליש"ט לכל תוכנה כולל משלוח ללא מס.

תודה.

מנסיון של חבר - תוכנת גיר של TMC נמחקת אחרי הנעה מחדש ככה שחבל על הכסף.

קופסא למנוע - לדעתי עדיף תוכנה , לך לאחד שיעשה לך תוכנה לרכב ולא מדף . בבראבו הראשונה שלי הייתה לי תוכנה של ATM שהותקנה ע"י ID-GO

אישית אני ממליץ על autotech - עוז - עושה עבודה מעולה, בבראבו השנייה שלי שמתי תוכנת מנוע וגיר שלו והייתי מבסוט עד השמיים (כמובן תוכננה במיוחד לרכב שלי)

יש גם את דני MAXTUNING שיעשה לך תוכנה במיוחד לרכב שלך (על דיינו)

 

כרגע לפי מה שידוע לי היחיד שיעושה תוכנה לגיר שבאמת משנה את התנהגותו לטובה זו התוכנה של עוז - AUTOTECH

 

בהצלחה!

פורסם
מנסיון של חבר - תוכנת גיר של TMC נמחקת אחרי הנעה מחדש ככה שחבל על הכסף.

קופסא למנוע - לדעתי עדיף תוכנה , לך לאחד שיעשה לך תוכנה לרכב ולא מדף . בבראבו הראשונה שלי הייתה לי תוכנה של ATM שהותקנה ע"י ID-GO

אישית אני ממליץ על autotech - עוז - עושה עבודה מעולה, בבראבו השנייה שלי שמתי תוכנת מנוע וגיר שלו והייתי מבסוט עד השמיים (כמובן תוכננה במיוחד לרכב שלי)

יש גם את דני MAXTUNING שיעשה לך תוכנה במיוחד לרכב שלך (על דיינו)

 

כרגע לפי מה שידוע לי היחיד שיעושה תוכנה לגיר שבאמת משנה את התנהגותו לטובה זו התוכנה של עוז - AUTOTECH

 

בהצלחה!

מנסיון אישי - המודגש זו, סלח לי, שטות (ואפילו קצת מרגיז לקרוא את זה, עצת אחיטופל שלא עומדת בכללי ההגיון הבסיסיים ביותר).

 

השאר זה תלוי-העדפה, אחד יעדיף מוצר מדף השני יעדיף קאסטום, זה דיון של מה אתה מעדיף - פרפורמנס (קאסטום) או דורביליטי (בקרת איכות של מוצר מדף של חברה גדולה ומוכרת >> בקרת איכות של קאסטום, אם זה לא ברור מאליו).

אתה יכול להעיף מבט בשרשור שלי מהחתימה יש ממנו קישור לשרשור שעוסק בתוכנות האלו של TMC.

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

פורסם

האמת בגלל הסקירה שלך התחלתי לחפש על זה ובפורום אלפא ישראל ופורום פיאם COM יש הרבה חו"ד חיוביים.

התבלבלתי שוב אבל לגמרי TMC נראים כאופצייה עדיפה. אני לא גם לא מחפש להתחרע בשיפורים, כך שהקג"מ והכ"ס ש-TMC מציעים נראה לי מספיק.

Fiat Bravo 2011 TJET​

פורסם

אני לא אומר שזה עדיף, זה באמת תלוי העדפה.

אבל העניין עם תוכנת הגיר זה דיסאינפורמציה...

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

פורסם

אור למיטב ידיעתי התוכנת גיר של TMC אמנם לא נמחקת אחרי הנעה מחדש אבל אחרי תקופה מסויימת יש צורך לחבר שוב את הקופסא ולבצע "ריסט" להתקנה, 2 בעלי בראבו מקבוצה החזירו להם את הקופסת גיר וקיבלו את כספם בחזרה (אחרי תקופה ארוכה יותר מתקופת ניסיון) ככה שזה מעיד על משהו.

עברתי לסקייטבורד

פורסם

רק AUTOTECH . הניהול מנוע וגיר שלו רמה מעל כולם פה בארץ.

בטורים נמוכים ההילוכים עוברים עם גז ביניים גבוה יותר ומעביר הילוך חלק

המהלך קלאצ' יותר קצר ומתחבר להילוך כמעט בלי השהייה.

והתוכנה שלו הכי מדוייקת שיש, מאוד ליניארית גודשת 1.4 ולא מאבדת אויר מהר.

 

מומלץ מאוד. והמחיר גם מנצח נראה לי.

  • שנה מאוחר יותר...
×
×
  • תוכן חדש...