Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2935 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בס"ד

 

אם היא שמורה, אין בעיה ללכת על זה.

שוב, הדברים הרגילים, לבדוק היסטוריה טוב, לא להתבייש לפתוח מכסה מנוע, ולקחת לבדיקה.

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

אני קם כל בוקר בשביל הילדים, בלעדיהם הייתי קם בצהריים...:lol:

  • תגובות 56
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

עד כמה בדיקה במכון יכולה לתת תמונת מצב לגבי הגיר?

אני רגיל שבנושא הזה הם רושמים כסתחים קבועים

פורסם

בס"ד

 

רק מורשה יודע לתת חוות דעת אמיתית לגבי הגיר.

יש להם איזושהי בדיקה שהם חולבים נתונים ממחשב הרכב בכדי לדעת מה המצב של המצמדים.

אני לא יודע להגיד לך אם הבדיקה הזאת זמינה לאנשים פרטיים.

במקור, הנתונים שמוצאים מהמחשב נשלחים ליצרן לצורך ידיעה מה המצב הנוכחי של הגיר.

אני ממליץ לך לדבר עם עדי משי-לי, מורשה מזדה פורד אור יהודה, בחור מקסים שישמח לעזור.

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

אני קם כל בוקר בשביל הילדים, בלעדיהם הייתי קם בצהריים...:lol:

פורסם

גרסת 2.3 שונה לחלוטין במנוע\גיר מהאקובוסט, אמינה יותר אבל לא מתקרבת לאקובוסט בביצועים.

Xpeng P7 LR - For me

Xpeng G6 LR For the wife ;)

 

פורסם
בס"ד

 

רק מורשה יודע לתת חוות דעת אמיתית לגבי הגיר.

יש להם איזושהי בדיקה שהם חולבים נתונים ממחשב הרכב בכדי לדעת מה המצב של המצמדים.

אני לא יודע להגיד לך אם הבדיקה הזאת זמינה לאנשים פרטיים.

במקור, הנתונים שמוצאים מהמחשב נשלחים ליצרן לצורך ידיעה מה המצב הנוכחי של הגיר.

אני ממליץ לך לדבר עם עדי משי-לי, מורשה מזדה פורד אור יהודה, בחור מקסים שישמח לעזור.

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

 

דיברתי היום עם מוסך הבירה, מנהל העבןדה אמר שהוא לא מכיר את הבדיקה המיוחת לגיר ובאופן כללי שהפ לא מבצעים בדיקה לפני קניה

פורסם

בס"ד

 

ככל הנראה הוא לא הבין, הבדיקה הנ"ל בוצעה אצלי ברכב.

תדבר עם עדי משי - לי, הוא יבין על מה מדובר.

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

אני קם כל בוקר בשביל הילדים, בלעדיהם הייתי קם בצהריים...:lol:

פורסם
דיברתי היום עם מוסך הבירה, מנהל העבןדה אמר שהוא לא מכיר את הבדיקה המיוחת לגיר ובאופן כללי שהפ לא מבצעים בדיקה לפני קניה

 

לא אינדיקציה, במוסך מורשה אשדוד של פורד/מאזדה הטכנאים לא ידעו מה זה מחולל סאונד שמותקן בגרסאות הטיטניום ובכללי (רכיב מכאני פיזי בתא המנוע כמו בפוקוס RS), לא יודעים עוד הרבה דברים בנוגע לרכב והסיבה לכך היא פשוטה - נמכרו מעט מאוד יחידות של פורד מונדאו ביחס כללי.

לאף אחד לא היה אכפת או היה הרצון והכוח להכשיר אנשים או להבין עם מה מתעסקים, לא רק זה אלה שגם לא המשיכו לייבא את דגם ההמשך - זה אומר הכל.

פורסם

אם הכל טופל לפי הספר וכנדרש, בסה"כ המצב צריך להיות בסדר.

 

ברור לך שאם הרכב ננהג באכזריות ובצורה קשה, טיפולים כל 15K או לתיבה כל 60K זה לא מה שבאמת צריך בפועל.

 

בסופו של דבר אם כל המכלולים תקינים והטיפולים נעשו כראוי, ברגע שתרכוש תעבור לטפל בשמנים עדיפים אחרים ולקצר מרווחים או יישור קו, קודם כל יישור קו.

פורסם

אגב, ראיתי מספר מודעות של טרנד שאומרות שהמערכת המקורית שודרגה לזו שיש בטיטניום. עד כמה מורכב יהיה לעשות שדרוג כזה בעצמי

פורסם

איזו מערכת? סאונד? החלפה אחד באחד ותבדוק שיש לך את הקוד פתיחה של המערכת. אם אין את הקוד אפשר לקנות אותו דרך אתרים שונים.

מערכת הסאונד בטיטניום שונה כיוון שיש עוד רמקול סנטר וסאב וכו' וכמובן, מחולל סאונד נפרד ולכן למערכת יש 2 צמות.

בטרנד הכל מחובר לאותה הצמה, לכן אין בעיה להחליף.

מלבד המראה, זה לא משדרג את הסאונד כיוון שסוג הרמקולים שונה גם כן.

פורסם

הפורום מיועד לעזרה ויעוץ ברכבים שבבעלותך, לא ברכבים שאתה שוקל לקנות.

 

מאחר ובנוסף, זה גם הפך לפורום יעוץ בקניה, השרשור ננעל.

 

אתה מוזמן לפתוח שרשור ביעוץ לפני קניה ואם באמת תרכוש, תוכל לפתוח פה שרשור חדש (במידה ולא קיבלת כבר תשובות).

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2935 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...