Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

צנרת ל BMW M2


שימו לב! השרשור הזה בן 2685 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 72
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

אקרפוביץ ירד מהפרק אחרי שקיבלתי היום את המחיר 28k ?

מזה דוד מעבר/רזונטור?

דוד אמצעי, נמצא בין הממיר לדוד האחורי (זה שבד"כ מחליפים).

צירפתי מקודם השוואה עבור הרכב שלי, אלפא ג'ולייטה QV, דוד אחורי של REMUS - עם/בלי רזונטור. אפשר לשמוע שם את ההבדל, שנשמע פי כמה וכמה טוב יותר במציאות.

 

התכנון המקורי שלי היה להוריד את הרזונטור בתור פתרון ביניים לחוסר ה'דרמה' ברכב, עד ש"אשבר" ואבקר אצל פבריקטור לטובת החלפת צנרת. מה שקרה בפועל זה שלאחר הורדת הרזונטור הרכב נשמע כל כך, כל כך טוב, עד שכל התכנונים האלו עפו מהחלון. אני בספק גדול שאבצע שינוי במע' הפליטה.

 

הורדת הרזונטור (בעצם, הוצאת הדוד והחלפתו בצינור) זה שינוי אולטרה זול, רוורסבילי, לא הופך את הרכב לרועש אבל כן מוסיף "גוון" (גרגור שכזה) לצליל.

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Monster 1200

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה אותו דבר.

זה הדוד שלפני הדוד הסופי.

 

בחו"ל הסרת רזנטור (דוד מעבר/עמם) מאוד נפוצה ולאחרונה גם בארץ.

יש רכבים שהצנרת המקורית לא מקבלת את זה טוב בצורת רעש עמום לטווח הסל"ד עד חפירה בשיוט על מהירות(סל"ד) מסויימת. ב2.0TSI A3 שהייתה לי זה היה לא נעים כלכך לשייט על 100, על 120 זה היה סביר יותר:lol:. מה שכן, ההחלפת הילוכים בשילוב הDSG הייתה מחרמנת בטירוף.

עריכה אחרונה על ידי Tamir FR
 
 

 

 
 
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא עובר טסט שנתי.

ולפעמים יש מצב לרעש תהודה מעצבן ובלתי נסבל,כמו שכתבו מעלי.

בכל מקרה כשמבצעים את ההסרה,יש לציין אפשרות החזרה קלה ולא

הלחמות וכאלה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דווקא אני עברתי טסט בלי רזנטור.

לרזנטור אין כל השפעה על זיהום אוויר.

תנסה לחפש דיונים בחו"ל על הסרת רזנטור בM2

 

אין חסרונות להסרת הרזנטור במנועיטורבו, במנועים אטמוספרים זה כן פוגע.

 
 

 

 
 
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מחבר מהיר מאוד נפוץ ומגיע יחד עם הדודים של bmw m performance. כחלק מקיט ההתקנה

 

זה דבר שכיח, בדוק את ההשלכות של הסרת הדוד לפני התהליך, נכון שאפשר להחזיר אבל חבל לבצע סתם את העבודה

 

 

 

Sent from my SM-G920F using Tapatalk

M-TECH E46

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

התקשרתי היום לבדוק מה העלות של דוד אחורי של ramus אז אין רק דוד אחורי יש דוד עם כל הצנרת וזה 19K!!

אני לא מבין למה לכל הרכבים מקונצרן פולקסווגן יש דודים של ramus בהשקעה של 3.5K ולבמוו הם מחייבים אותך להחליף דוד עם צנרת מלאה ב 19K?!?! מה בגלל שקניתי M2 זה אומר שבא לי לשפוך 19K על אגזוז??? את מבין את זה...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2685 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...