Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3473 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן, מעוניין בשינוי ברכב שלי... רוצה לצרוב תוכנה ולשים קאטבק או דוד בניה אישית.

הבעיה היא שאני מאוד מוגבל בתקציב..

הרכב הוא סדרה 1 116i 2014.

מבקש ממכם עזרה מהסיבה שאני לא מבין ואני חייל ואני לא רוצה שיחרטטו אותי..

כמה אמורה לעלות תוכנה לרכב שלי? ואיפה אפשר לעשות? ואם מישהו יודע כמה כס זה בערך מעלה?

כמה אמור לעלות קאטבק של חברה מסויימת(סגנון רמוס)/דוד אחורי בניה אישית? כנל איפה הכי כדאי ומה ההבדלים..

 

תודה רבה !

פורסם

חכה למישהו שימכור קופסה (תכנה מאולצת) להעלאת הספק ביד 2.

תתיעץ לפני כי יש שמות מוכרים ומומלצים כמו...JB4,TMC,ועוד כמה.

יד שנייה עד 2000 שח לדוגמה.

דוד אחורי בבניה לא יוסיף כלום לסוסים אבל יעלה כ 2500 שח.

דוד מחברה תתיעץ עם היבואן,פיט סטופ יתן לך מחיר...לדעתי לא פחות מ4K.

או לבדוק ביד 2 ובאתרים של מכירות ברשת,יש כאלה שמוכרים לפעמים,נדיר.

פורסם

אני מוכר קופסא של רמוס שמעלה ל170 כס

היא נקנתה בפיטסטופ ב3800 ש"ח, אני מוכר ב1800 סופי לגמרי. אם אתה מעוניין דבר איתי

Seat Leon FR 2.0TSI

6speed manual

פורסם
אני מוכר קופסא של רמוס שמעלה ל170 כס

היא נקנתה בפיטסטופ ב3800 ש"ח, אני מוכר ב1800 סופי לגמרי. אם אתה מעוניין דבר איתי

 

תשלח מספר טלפון, לא מצליח לשלוח פרטית.

רציני לגמרי.

×
×
  • תוכן חדש...